O ik loop hier echt lichtjaren achter

.
Orea, gatverdamme. Ik had je zo ontzettend een positieve test gegund. Fijn om te lezen dat het goed met je gaat, gij flinkert

.
Nikki, wat heerlijk, een knipperlichtje

. Ik was ook zoooo zenuwachtig bij die eerste echo's. Vanaf 12 weken ging bij mij de knop om en was ik alleen maar aan het genieten - hoewel ik het ook nog steeds nauwelijks kon bevatten echt echt zwanger te zijn. Ik hoop dat jij binnenkort ook kan genieten en gewoon lekker in jubelstemming blijft.
Saffier wauw wat veel eitjes! Daar moeten toch vast een paar mooie emmy's van komen! Raar idee he, dat die nu in zo'n petrischaaltje liggen te wachten op jou

.
Sombie, succes morgen!
Maffe, zo'n heftige tijd gehad met je zoontje Yoeri (
31 december zag ik in het engeltjes-topic, in mijn gedachten was het korter geleden ..) en nu het medische circuit in, poeh zeg.... Heel veel sterkte en succes

.
Ik had vorige week woensdag het eerste intake-gesprek in het AMC. Lief was nog te zwak om mee te gaan (heeft niertransplantatie ondergaan) dus ik was alleen. Gesprek was met een co-assistent die geloof ik echt zijn eerste dag had maar wel heel braaf zijn best deed, daarna gesprek met een arts erbij. De co-assistent mocht ook gelijk een kweekje afnemen maar het was waarschijnlijk ook de eerste keer dat hij zo'n eendenbek vast had.. auwauw.. gelukkig nam de arts het snel over. Volgende week echo, lief moet kwakje inleveren en dan mogen we op de wachtlijst want ja, het AMC heeft inmiddels een wachtlijst. Op zijn vroegst kunnen we in december van start

. Nou ja, geen ramp, dan is lief vast ook weer helemaal op krachten - wel handig las ik boven mijn bord in slaap val; dat was bij de vorige pogingen tenminste het gevolg van de hormoonkuren

.
Ik was door al het andere medische gedoe van te voren niet zo bezig geweest met het gesprek maar moest toch wel even slikken toen ik de welbekende gang inliep. Je vraagt je toch bij iedereen af in welke fase ze zitten, verdriet & geluk liggen daar zo dicht bij elkaar. De vorige keer hebben we ontzettend geluk gehad maar het idee dat het nu anders kan uitpakken maakt me op voorhand al een beetje verdrietig...