abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:14:55 #251
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_72143975
@ Leonieke: Inderdaad, dat is de functie die de provera bij mij moet overnemen omdat moeder natuur het niet doet
@ Orea : Ze hoopt met Clomid dat het wel lukt, zoniet de volgende stap (wat die ook mag zijn )
En bedankt allen voor het warme onthaal
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_72144089
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 16:14 schreef maffemuts het volgende:
@ Leonieke: Inderdaad, dat is de functie die de provera bij mij moet overnemen omdat moeder natuur het niet doet
@ Orea : Ze hoopt met Clomid dat het wel lukt, zoniet de volgende stap (wat die ook mag zijn )
En bedankt allen voor het warme onthaal
Onze fertiliteitsassistente zei altijd tegen ons dat we niet te ver vooruit moeten kijken. Alles stap voor stap doen. Dat lukt natuurlijk niet altijd, maar het heeft ook geen zin om allerlei doemscenario's te gaan bedenken. Wie weet is 1 ronde Clomid bij jou genoeg om de boel aan de gang te krijgen
pi_72146479
Maffe, welkom helaas. Hopelijk slaat de clomid aan en is dat gewoon voldoende.

Orea, hoe is het?

Wij krijgen morgenmiddag de uitslag van mij lief zijn zwemmers. Ik ben heul zenuwachtig, heel gek want bij mezelf was ik dat veel minder... /insert nagelbijtsmiley
pi_72149888
Ik zit even terug te lezen en dacht toch echt Nikki gefeliciteerd te hebben! Maar niet dus
Nikki, van harte met je knippertje in je buik!!

Morgen al PZE! Logisch dat je zenuwachtig bent hopelijk is het voor niks

@ Maffe, ze geven het dus wel een kans, ondanks de gesteldheid van je eileiders? Dat zou mooi zijn want dan zijn er vaak ook echt wel kansen en is het te hopen dat de clomid zijn werk doet voor je pco..

Met mij gaat het prima eigenlijk. Na een paar dagen kluizenaartje spelen (op werk na natuurlijk ) krijg ik weer wat meer zin om van alles te ondernemen nog steeds niet ongesteld, sinds vrijdag zijn alle krampen weg, en heb ik een heerlijke uitbraak van onstekingen rond kin-gebied (nooit jeugdpuistjes gehad, ga je richting 30 krijg je dit ) alles is weer eens van slag dus. (had ik na de eerste ivf ook en toen werd ik pas 7 weken later ongesteld, dus ik wacht maar rustig af..)

Saffier, morgen hoor je meer! Hoop zó op een terugplaatsing voor je morgen!!

Mijsje, hoe is het eigenlijk met jou? Toch weer ongesteld geworden? Ik heb het gemist volgens mij

Sombie, heb je alweer een meting gehad? Hoe voel je je?
pi_72151824
Orea, ik ben inderdaad weer ongesteld geworden, dus ik ga de gyn weer bellen voor een afspraak. volgens zijn schema had ik nu toch onderhand wel zwanger moeten zijn, dus nu wil hij actie ondernemen... jammer, is het me zelf niet gelukt...

webkim, jammer dat de plakkans minder is, maar wel fijn inderdaad van de extragratisbonus!
pi_72151956
Het is ineens weer druk hier, kan het niet eens meer bijhouden! In ieder geval welkom voor Maffemuts.Ik hoop dat de clomid voldoende blijkt te zijn voor je.

PZE, natuurlijk ben je zenuwachtig! Was ik toen ook. Ik duim voor goed nieuws!

Fijn dat je minder buikpijn hebt, Saffier. En niet aangekomen lijkt me inderdaad ook positief mbt overstimulatie. Spannende dag morgen! Ook voor jou draaien mijn duimen. Waarom krijg je nu eigenlijk ook nog een echo? Ik kan me niet herinneren dat ik dat zou moeten na de punctie (maar misschien ben ik dat gewoon vergeten, kan ook).

Blij te lezen dat het goed met je gaat, Orea. Ik heb ook altijd een paar dagen voor mezelf nodig na de teleurstelling. Nog niet ongesteld, bah, lijkt me vervelend. Ga je dan niet stiekem denken dat je misschien toch zwanger bent? Ik geloof dat ik dat wel zou hebben. En krijg je geen kuurtje om je menstruatie op te wekken? Of wil je dat niet?

Met mij gaat het gelukkig beter. Ik ben minder emotioneel. Ik heb ook echt gezorgd voor rustige dagen wat dat betreft. Morgen weer een echo. Ik ben heeel benieuwd. Mijn buik is wel wat gevoelig dus ik hoop dat dat betekent dat de eiblaasjes allemaal een groeispurt hebben gemaakt.
pi_72152289
Ik zit vandaag op dag 30 en de laatste maanden wisselt het steeds, dus zit nog niet op mijn langste dag.. Denk gewoon dat mijn lichaam van slag is om één of andere reden en nee denk zeker niet dat ik toch heel misschien zwanger zou zijn. en een kuurtje is dus ook nog niet nodig eigenlijk

Wel fijn dat jij je wat beter voelt! Spannend dus, morgen weer meting.. Ik duim keihard dat ze allemaal flink hun best hebben gedaan, die eitjes!

Volgens mij moet Saffier die echo omdat ze kans op overstimulatie heeft.. en als dat zo is is er geen terugplaatsing morgen.. Nog even extra jompels dat het gewoon doorgaat:

Mijsje hele domper is dat, maar uiteindelijk ga je het gewoon nog steeds lekker zelf doen, maar dan met wat hulp!!!
pi_72152917
Thanks voor alle felicitaties iedereen!

Jeetje wat een hoop nare en goede berichten in één dag. Leo vroeg geloof ik of ik nu naar Z&G kwam, maar ik durf nog niet zo goed eigenlijk. Na een goede echo gisteren ben ik vandaag al niet meer in jubelstemming en kan ik nu al niet meer wachten tot de echo over 2 weken.

Saffier ik hoop echt dat de overstimulatie uiteindelijk toch meevalt en dat je morgen gewoon 1 of 2 prachtige superemmy's teruggeplaatst krijgt! Heel veel succes morgen ik duim voor je!

PZE ook heeel veel succes morgen! Ik hoop dat je snel te horen krijgt dat alles OK is.

Sombie, ook heel veel succes! Jeetje morgen is echt een belangrijke dag hier! Ik zal echt voor jullie allemaal duimen!

Maffe en mijsje, wat jammer dat jullie de MM toch nodig hebben. Heel veel succes de komende tijd!
pi_72154450
O ik loop hier echt lichtjaren achter .

Orea, gatverdamme. Ik had je zo ontzettend een positieve test gegund. Fijn om te lezen dat het goed met je gaat, gij flinkert .

Nikki, wat heerlijk, een knipperlichtje . Ik was ook zoooo zenuwachtig bij die eerste echo's. Vanaf 12 weken ging bij mij de knop om en was ik alleen maar aan het genieten - hoewel ik het ook nog steeds nauwelijks kon bevatten echt echt zwanger te zijn. Ik hoop dat jij binnenkort ook kan genieten en gewoon lekker in jubelstemming blijft.

Saffier wauw wat veel eitjes! Daar moeten toch vast een paar mooie emmy's van komen! Raar idee he, dat die nu in zo'n petrischaaltje liggen te wachten op jou .

Sombie, succes morgen!

Maffe, zo'n heftige tijd gehad met je zoontje Yoeri (31 december zag ik in het engeltjes-topic, in mijn gedachten was het korter geleden ..) en nu het medische circuit in, poeh zeg.... Heel veel sterkte en succes .

Ik had vorige week woensdag het eerste intake-gesprek in het AMC. Lief was nog te zwak om mee te gaan (heeft niertransplantatie ondergaan) dus ik was alleen. Gesprek was met een co-assistent die geloof ik echt zijn eerste dag had maar wel heel braaf zijn best deed, daarna gesprek met een arts erbij. De co-assistent mocht ook gelijk een kweekje afnemen maar het was waarschijnlijk ook de eerste keer dat hij zo'n eendenbek vast had.. auwauw.. gelukkig nam de arts het snel over. Volgende week echo, lief moet kwakje inleveren en dan mogen we op de wachtlijst want ja, het AMC heeft inmiddels een wachtlijst. Op zijn vroegst kunnen we in december van start . Nou ja, geen ramp, dan is lief vast ook weer helemaal op krachten - wel handig las ik boven mijn bord in slaap val; dat was bij de vorige pogingen tenminste het gevolg van de hormoonkuren .

Ik was door al het andere medische gedoe van te voren niet zo bezig geweest met het gesprek maar moest toch wel even slikken toen ik de welbekende gang inliep. Je vraagt je toch bij iedereen af in welke fase ze zitten, verdriet & geluk liggen daar zo dicht bij elkaar. De vorige keer hebben we ontzettend geluk gehad maar het idee dat het nu anders kan uitpakken maakt me op voorhand al een beetje verdrietig...
pi_72156409
Wat leuk Madelieve!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 09:26:38 #261
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72163490
Het zh belde me met! Er is een emmy als de echo goed is, is er tp Ik hoor vanmiddag of er meer emmy's zijn, maar er is er in elk geval 1!
*tranen heeft*

Madelieve veel succes!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_72163810
Oehh saffier wat goed!!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72164015
Saffier, wat fijn! Ik duim dat de tp kan doorgaan

Madelieve, dat wordt weer spannend. Niet fijn dat je moet wachten, maar idd is in december je man vast weer een stuk opgeknapt! En het is zoo december
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72164321
Saffier
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72164451
Wat gebeurt er veel hier zeg. Ik hou 't niet meer bij

Ik hoop dat pze nog nagels over heeft. Nog maar een paar uurtjes en dan heb je de uitslag

En Saffier, als je je goed voelt gaat de tp vast wel door. Kan me niet voorstellen dat ze die afzeggen
Ook spannend om nog te moeten wachten tot ze vertellen hoeveel embryootjes het uiteindelijk zijn geworden.

En sombie in spanning voor de echo
  woensdag 26 augustus 2009 @ 11:53:37 #266
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72167040
Het was een twijfelgeval.... Nog meer drinken is het advies en de tp gaat, na overleg en wikken en wegen, door! Er gaan zelfs emmy's de vriezer in en vanmiddag krijgen we te horen hoeveel.
Ylana
pi_72167062
Saffier
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 26 augustus 2009 @ 11:57:24 #268
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72167118
whooooohooo saffier spannend!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_72167123
Jaaaaaaaaa saffiertje krijgt een tp
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 11:59:48 #270
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72167178
Saffier, dat klinkt zo veelbelovend!

Hey Madelieve! Leuk te lezen dat jullie voor nog zo'n snoesje gaan!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72167194
Wat goed Saffier! Wat fijn en spannend!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_72167296
Jeeeeeeeeeeeee voor Saffier
Wat spannend
pi_72167384
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:26 schreef Saffier het volgende:
Het zh belde me met! Er is een emmy als de echo goed is, is er tp Ik hoor vanmiddag of er meer emmy's zijn, maar er is er in elk geval 1!
*tranen heeft*

Madelieve veel succes!
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 26 augustus 2009 @ 12:13:28 #274
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72167527
Ik stuurde vanmorgen mijn man een smsje toen ik hoorde dat er iig 1 emmy is:
'Er is op dit moment een petrischaaltje zwanger van ons kindje '
Ylana
pi_72169189
mooi zo saffier!
dat wordt vernoemen! (Petri, ik ken echt iemand die zo heet! en ze is niet eens een IVF/ICSI kind).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')