quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:50 schreef Saffier het volgende:Ze 'mogen' van mijn gyn 1 tot 2 mm per dag groeien. Er zijn best al wat follikels en als het nu te hard gaat, gaan de kleinere misschien meedoen en dan gaan we richting overstimulatie (volgens de normen van mijn zh dan he). Ze willen uitkomen op ongeveer 18 mm voor de grootste en zo te zien zit ik sowieso op 16 grote follikels. (20 follikels is wel de max)
Ik vind het zó fijn om te horen dat jij de punctie zonder medicatie heb gedaan! Nou ja, fijn, ach, je snapt me wel

. Ik vond mijn weëen serieus minder pijnlijk dan een menstruatie en daar helpt ook geen pijnstilling tegen, dan overleef ik een punctie ook wel denk ik. Is vast sneller voorbij dan een menstruatie
Vrijdag nog een keer aankaarten dus... Dank je Orea!
Ik heb zelfs beide puncties zonder medicatie gedaan (dat is hier namelijk standaard in mijn ziekenhuis). Weeen kan ik niet over oordelen, maar mijn menstruatie ga ik ook altijd van mijn graatje van de pijn en daar werkt ook praktisch niets tegen

(ja Advil Feminax werkt toevallig wel ben ik sinds kort achter!)
Zolang je je tijdens de punctie goed kunt ontspannen (daar helpen ze je bij) en goed op je ademhaling blijft letten, is het te doen

Het aanprikken van de folikels voelt als stroomstootjes, niet heel fijn maar als ze klaar zijn is het ook direct weg en hou je een beetje een weeig menstruatie gevoel over wat snel wegtrekt....
Wel heel goed dat ze het in het ziekenhuis qua eitjes zo goed in de gaten houden! Overstimulatie zit je idd niet op te wachten... En 16 folikels

Wow, hopelijk ook een paar mooie cryo's voor jullie voor 'je weet maar nooit'.! Hou ons op de hoogte

SilkTie!! Ze zijn er!

Van harte gefeliciteerd! Fijn dat je het ons nog even laat weten, heb toch behoorlijk meegeleefd in de periode dat jullie zwanger raakte

Andere dames, goedemorgen!

(weer een nacht overleefd

)