Of het is een kwestie van de tv goed instellen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Matig camerawerk qua scherpte en belichting wordt keihard afgestraft op een LCD scherm.
Eens, maar het is niet elke zender...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of het is een kwestie van de tv goed instellen.
Tuurlijk is dat niet leuk voor je ex om te horen maar hij is een volwassen kerel. Het zou hem sieren als hij tegen Twan zou zeggen dat ze dus maar moeten gaan proberen om het bij hem net zo leuk te maken als bij zijn moeder.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ja dat vond ik ook, maar ik kan zn reactie ook wel een beetje voorstellen. Je kind 3 weken niet zien en dat zegt hij ook nog dat hij geen zin heeft om bij je te komen... dat is niet fijn om te horen.
Dat is een onmogelijke opgave.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Tuurlijk is dat niet leuk voor je ex om te horen maar hij is een volwassen kerel. Het zou hem sieren als hij tegen Twan zou zeggen dat ze dus maar moeten gaan proberen om het bij hem net zo leuk te maken als bij zijn moeder.
Daar heb je helemaal gelijk in. Dat had ik ook al bedacht, hij is volwassen en Twan is en blijft een kind. Ik probeer altijd uit te kijken met reageren als Twan zo'n soort opmerking maakt. Al maakt hij die eigenlijk nooit bij ons, af en toe in een hele boze bui.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat niet leuk voor je ex om te horen maar hij is een volwassen kerel. Het zou hem sieren als hij tegen Twan zou zeggen dat ze dus maar moeten gaan proberen om het bij hem net zo leuk te maken als bij zijn moeder.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan is een onmogelijke opgave.
Altijd eerst even goed nadenken, lijkt me. Belangrijk is dat een kind zich niet ongewenst voelt ook al komt wat het kind zegt nog zo hard aan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik probeer altijd uit te kijken met reageren als Twan zo'n soort opmerking maakt.
Heel soms is dat heel moeilijk hoor. Vooral als de "ruzie" nogal hoog oploopt. Gelukkig komt dat bijna nooit voor.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Altijd eerst even goed nadenken, lijkt me. Belangrijk is dat een kind zich niet ongewenst voelt ook al komt wat het kind zegt nog zo hard aan.
Ouder zijn is niet makkelijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heel soms is dat heel moeilijk hoor. Vooral als de "ruzie" nogal hoog oploopt. Gelukkig komt dat bijna nooit voor.
Het valt niet altijd mee nee, maar het is wel heel leuk vind ik. Elke leeftijd heeft weer zo zn charmes. Van baby tot tiener. Twan is zo slim en bijdehand, erg leuk om te zien.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ouder zijn is niet makkelijk
Ik wacht nog even een jaar of 15 met kinderenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het valt niet altijd mee nee, maar het is wel heel leuk vind ik.
quote:Elke leeftijd heeft weer zo zn charmes.
Zolang nog? Maar ach je bent nog harstikke jong, nog tijd zat.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wacht nog even een jaar of 15 met kinderen
[..]
Je ziet inderdaad dat ze allemaal willen settelen. De leeftijd van moeders om 1e kind te krijgen, gaat ook weer omlaag. Ik vond 28 jaar best een mooie leeftijd voor het 1e kind. Eerst nog even lekker genieten van de vrijheid. Enne wij zijn ook "gesetteld" maar nog steeds zijn wij niet zoals onze ouders hoor. Het is maar wat je er zelf van maakt natuurlijk.quote:Hoewel ik niets begrijp van de jonge generatie collega's. Die zijn dan mid-twintig maar willen stuk voor stuk ouder zijn en settelen, huis kopen, twee auto's voor de deur etc. Van mij mogen ze hoor, geen probleem maar je kunt nog de rest van je leven net zoals je ouders zijn als je dat wil. Waarom die haast?
Tegen die tijd ben ik oud genoeg om er 's nachts niet uit te hoeven als de baby huiltquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zolang nog? Maar ach je bent nog harstikke jong, nog tijd zat.
quote:[..]
Je ziet inderdaad dat ze allemaal willen settelen. De leeftijd van moeders om 1e kind te krijgen, gaat ook weer omlaag. Ik vond 28 jaar best een mooie leeftijd voor het 1e kind. Eerst nog even lekker genieten van de vrijheid.
Dat is waar. Helaas zie ik dat in mijn omgeving niet veel, zulke stellen gaan dan alleen nog maar om met mensen in dezelfde levensfase, praten over hypotheken, lease-auto's (vooral die van de buren) en de tennisclub op feestjesquote:Enne wij zijn ook "gesetteld" maar nog steeds zijn wij niet zoals onze ouders hoor. Het is maar wat je er zelf van maakt natuurlijk.
En heb je zoveel geld verdiend dat je gewoon een Nanny voor 24/7 hebt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik oud genoeg om er 's nachts niet uit te hoeven als de baby huilt![]()
[..]
Ja dat is akelig. Wij hebben het maar weinig over hypotheken en al helemaal niet over lease-auto's en tennis. Bij ons voert voetbal de boventoon.quote:
[..]
Dat is waar. Helaas zie ik dat in mijn omgeving niet veel, zulke stellen gaan dan alleen nog maar om met mensen in dezelfde levensfase, praten over hypotheken, lease-auto's (vooral die van de buren) en de tennisclub op feestjes
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En heb je zoveel geld verdiend dat je gewoon een Nanny voor 24/7 hebt.
Dat is waar het uiteindelijk allemaal om draaitquote:we hebben het prima naar onze zin.
We moesten ons beheersen om er niet eentje mee te nemen. Zo lief, vooral de witte met zwartequote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:02 schreef brother52 het volgende:
Ik zit net naar jullie vakantiefoto's te kijken. Die kittens
Mij zul je niet zo snel op hyves vinden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:07 schreef Diaan73 het volgende:
We moesten ons beheersen om er niet eentje mee te nemen. Zo lief, vooral de witte met zwarteMaar waar zie jij ze dan? Op hyves?
Staan ze daar al op dan? Ik dacht dat ik dat nog niet had gedaanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mij zul je niet zo snel op hyves vinden.
Ik zit op picasa te kijken natuurlijk
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:26 schreef Diaan73 het volgende:
Staan ze daar al op dan? Ik dacht dat ik dat nog niet had gedaan![]()
Jawel hoor, je pc doet precies wat jij hem opgeeft om te doenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:50 schreef Diaan73 het volgende:
Wat goed van mij![]()
Grrr mn pc doet niet wat ik wil dat hij doet![]()
In dit geval niet. Er staat bij een opdracht (exporteren naar Excel) een verkeerd pad en dat kan/mag ik zelf niet wijzigen. Moet dus iemand van applicatiebeheer gaan wijzigen, maar niemand weet wie dat ooit in het verleden heeft gemaakt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jawel hoor, je pc doet precies wat jij hem opgeeft om te doen
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:15 schreef brother52 het volgende:
Dat is het bekende probleem van beheerders.
Zo weinig mogelijk documenteren en de kennis niet delen.
En zijn geweldige stiefvader aan de andere kant natuurlijk....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
dat is lief van je. Moet zeggen dat je ook gelijk hebt.
Maar dat komt ook meer door de niet zo leuke/aardige/spontane stiefmoeder van hem.
Ging dat ook maar zo makkelijk met waar de TT over gaat.quote:
Maakt niet uit. Kon je vandaag weer met het autootje naar je werk?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
@Scrut, ik zie het nu.. ik ga het even vragen. Moest snel gebeuren op mn werk.
Ik was vandaag vrij.. elke donderdag trouwens. Maar hij deed het vandaag gewoon weerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Kon je vandaag weer met het autootje naar je werk?
Niet zo bijdehand doen, RjP-newbie. Maar gezellig dat je er bentquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik wacht er nog steeds op.
Waarvandaanquote:Of moeten we iemand uit 1152 hierheen halen?
Denk je dat iemand uit 1152 met internet kan omgaan?quote:
Heb jullie het over pyl?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Denk je dat iemand uit 1152 met internet kan omgaan?
Ja, dat is heel belangrijk voor mij.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
Ben je je postcount aan het opkrikken, Scrut?
M'n vorige plaatje was Leila K. Die was niet makkelijk. Jullie hadden hintjes nodig. Ook Alexander van Oranje werd niet snel geraden. En hoe kon ik weten dat jij of jullie Les Paul zonder gitaar zouden herkennen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
Ik verdenk jou ervan, Scrutinizer, dat je vaak expres een héél makkelijk plaatje post, zodat de taak weer bij een ander komt te liggen.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
M'n vorige plaatje was Leila K. Die was niet makkelijk. Jullie hadden hintjes nodig. Ook Alexander van Oranje werd niet snel geraden.
Nou ja, de goede man is net dood en wij volgen hier het nieuws.quote:En hoe kon ik weten dat jij of jullie Les Paul zonder gitaar zouden herkennen?
Ik zag 'm ook op het nieuws maar met gitaar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ja, de goede man is net dood en wij volgen hier het nieuws.
Maar je verdenkt me er van dit spelletje niet serieus te nemenquote:De PI die je gebruikt, stel ik overigens niet op prijs.
Is dat niet het verwijt dat ik altijd van jou krijg?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar je verdenkt me er van dit spelletje niet serieus te nemen
Ik verwijt dat vrijwel iedereenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is dat niet het verwijt dat ik altijd van jou krijg?
De hele wereld bestaat uit afdelingen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben zo blij dat ik nooit op een afdeling hoef te werken.
Daar weet Bootsy niets vanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De hele wereld bestaat uit afdelingen.
Ik zou wel eens een mooi portret van hem willen zien zónder maffe hoed, glitter, sterren, etc. Maar niet te vinden op Google.quote:
Deze had je toch wel gezien? Geen portret maar ook geen glitter.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een mooi portret van hem willen zien zónder maffe hoed, glitter, sterren, etc. Maar niet te vinden op Google.
Niet gezien, ik heb vijf of zes pagina's doorgeworsteld. Is deze uit zijn James Brown-tijd?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze had je toch wel gezien? Geen portret maar ook geen glitter.
[ afbeelding ]
Ik neem aan van welquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
Is deze uit zijn James Brown-tijd?
Van zijn rol in een beroemde Amerikaanse televisie-serie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
Waar zouden we opa van moeten kennen?
Vrijwel onherkenbaar.quote:
Dat weet ik niet meer. Ik keek altijd gefascineerd naar Larry Hagman. Zelden zo'n slecht acteur gezienquote:
Clayton Farlow was de naam van zijn personage.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vrijwel onherkenbaar.
Waarom geef je zelf het antwoord? wyccie had het vast geweten.
De tijd die ik aan Dallas heb verspildIk vond het niet eens echt leuk. Dynasty wel.
Natuurlijk niet. Het was ver voor mijn tijd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom geef je zelf het antwoord? wyccie had het vast geweten.
Ja, ik heb hem net geGoogled. Dan weet je zeker wel wat voor tijd het is, hè?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Clayton Farlow was de naam van zijn personage.
De acteur die Cliff Barnes speelde was ook behoorlijk slecht.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer. Ik keek altijd gefascineerd naar Larry Hagman. Zelden zo'n slecht acteur gezien
Jij bent echt 18, hè?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:05 schreef wyccie het volgende:
Natuurlijk niet. Het was ver voor mijn tijd.
Tijd om je handjes te wassen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem net geGoogled. Dan weet je zeker wel wat voor tijd het is, hè?
En Sue Ellen, met haar schoudervullingen. Godverdomme, wat een slechte serie was datquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
De acteur die Cliff Barnes speelde was ook behoorlijk slecht.
Dat heb ik vandaag al een keer of vijf, zes gedaan. Vanwege de griep, hè.quote:
En Bobby, met al dat haar boven een te strak pak.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En Sue Ellen, met haar schoudervullingen. Godverdomme, wat een slechte serie was dat
Ja, die griep valt niet mee, volgens Thomas Berge.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag al een keer of vijf, zes gedaan. Vanwege de griep, hè.
Nee, dan Dynasty. Met Joan Collins die haar oorbel afdeed voordat ze de telefoon opnam en hapjes nam zonder haar lipstick te hoeven beschadigen. En haar lover Dex Dexter.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
En Bobby, met al dat haar boven een te strak pak.
Ik keek ook altijd Dallas/Dynastyquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De tijd die ik aan Dallas heb verspildIk vond het niet eens echt leuk. Dynasty wel.
Wij hebben tissues op ons bureau gekregen, als we moeten hoesten of niezen... in de tissue. Best lastig trouwens om dan op tijd een tissue te pakken. We hebben ook natte reinigingsdoekjes gekregen, om toetsenbord, telefoon en deurkrukken schoon te maken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag al een keer of vijf, zes gedaan. Vanwege de griep, hè.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:53 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben tissues op ons bureau gekregen, als we moeten hoesten of niezen... in de tissue. Best lastig trouwens om dan op tijd een tissue te pakken. We hebben ook natte reinigingsdoekjes gekregen, om toetsenbord, telefoon en deurkrukken schoon te maken.
Goedemorgen![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Als wij griepverschijnselen beginnen te vertonen, dan moeten we verplicht een week thuis gaan werken.
Iedereen zit hier nu regelmatig te hoesten, ze willen allemaal thuis in de tuin gaan zitten werken.
Dat kun je toch beter aan het begin van de week doen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:23 schreef brother52 het volgende:
Ik ga zo maar eens wat luider hoesten, ze zitten hier nog niet echt verontrust om zich heen te kijken.
Eigenlijk wel maar toen was het nog niet zulk mooi weer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat kun je toch beter aan het begin van de week doen?
En voor een hele tijd thuisblijven zelfsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar toen was het nog niet zulk mooi weer.
En als ze me nu naar huis sturen, kan ik mijn vakantie een paar dagen verlengen.
Ik kan natuurlijk ook een manager op z'n smoel gaan timmeren, dan mag ik zeker naar huis.
Ja, als ik griep krijg zal ik toch een dokter moeten hebben om aan Tamiflu te komenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
Enne Scrut, een huisarts uitzoeken ivm de griep??
In het Slotervaart ziekenhuis hebben ze toch een aparte poli daarvoor geopend?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, als ik griep krijg zal ik toch een dokter moeten hebben om aan Tamiflu te komen
Een glanzende carrière ligt in het verschiet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:51 schreef brother52 het volgende:
Maar ik kan het over het algemeen prima vinden met het management,
Dat valt dan wel weer wat tegen, het is het management van de opdrachtgever en ik weet niet hoe lang ik nog in deze tak van sport zal werken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Een glanzende carrière ligt in het verschiet.
Ik woon zo'n beetje naast het OLVG, meermaals verkozen tot beste ziekenhuis van Nederland. Je zult mij dus niet gauw aantreffen in Het Slotervaart-ziekenhuis.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
In het Slotervaart ziekenhuis hebben ze toch een aparte poli daarvoor geopend?
Een punk-rocker maakt toch ook geen carrière? No Future, jeweettog?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat valt dan wel weer wat tegen, het is het management van de opdrachtgever en ik weet niet hoe lang ik nog in deze tak van sport zal werken.
Inderdaad, ik ga zo eens kijken of er nog ergens een plekje voor me is aan de lopende band.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Een punk-rocker maakt toch ook geen carrière? No Future, jeweettog?
Net als Joe toen muziek verboden werdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga zo eens kijken of er nog ergens een plekje voor me is aan de lopende band.
Hadden ze toen ook al sportscholen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Net als Joe toen muziek verboden werd
Vast wel. Schwarzeneggert is destijds ook niet vanzelf zo gespierd geraakt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hadden ze toen ook al sportscholen?
Maar die komt toch uit de toekomst?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Vast wel. Schwarzeneggert is destijds ook niet vanzelf zo gespierd geraakt.
O dat zou kunnen. Ik ken zijn oeuvre niet erg goed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar die komt toch uit de toekomst?
Daar hebben ze zelfs een film over gemaakt.
Ow je hebt geen vaste dokter?? Wij wel..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, als ik griep krijg zal ik toch een dokter moeten hebben om aan Tamiflu te komen
Ja, logisch. Jullie zijn ook nogal eens ziek of gewond. Ik ben één keer in de tien jaar ziekquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow je hebt geen vaste dokter?? Wij wel..
Hier krijg je "gewoon" toegewezen, al is dat nu geloof ik ook wel anders. Het dokterstekort begint hier ook parten te spelen. Maar als je er al één hebt, is het geen probleem. Peaceman kon ook gewoon naar mijn dokter.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, logisch. Jullie zijn ook nogal eens ziek of gewond. Ik ben één keer in de tien jaar ziek
In mijn vorige woonplaats had ik wel een huisarts maar daar was ik niet tevreden overquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier krijg je "gewoon" toegewezen, al is dat nu geloof ik ook wel anders. Het dokterstekort begint hier ook parten te spelen. Maar als je er al één hebt, is het geen probleem. Peaceman kon ook gewoon naar mijn dokter.
In Enschede zijn er ook genoeg die niet competent zijn. Gelukkig hebben wij een hele goed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In mijn vorige woonplaats had ik wel een huisarts maar daar was ik niet tevreden over
Vroeger kwam een huisarts natuurlijk ook aan huis en de specialisten niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:10 schreef brother52 het volgende:
Huisarts is eigenlijk wel een beetje een vreemde naam. Als ik thuis een gesprongen waterleiding heb, kan een huisarts waarschijnlijk weinig voor me doen. Terwijl je dat wel mag verwachten.
Die van mij zat alleen maar op z'n computer te typen als ik met hem sprakquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In Enschede zijn er ook genoeg die niet competent zijn. Gelukkig hebben wij een hele goed.
Een consult van een huisarts is vaak wel goedkoper dan die van een loodgieter.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:10 schreef brother52 het volgende:
Huisarts is eigenlijk wel een beetje een vreemde naam. Als ik thuis een gesprongen waterleiding heb, kan een huisarts waarschijnlijk weinig voor me doen. Terwijl je dat wel mag verwachten.
Hij zat gewoon op goolgle te zoeken wat je mankeerde.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Die van mij zat alleen maar op z'n computer te typen als ik met hem sprak
Zou kunnen, want hij waste daarna wel z'n handjes.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij zat gewoon op goolgle te zoeken wat je mankeerde.
Verwacht je wat leuks??quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zit op de postbode te wachten.
M'n nieuwe telefoonquote:
Als ik m'n telefoon heb, bel ik meteenquote:Ik zit te wachten totdat ik iemand aan de tel. krijg die wel wat weet over hetgeen niet meer lukt op mn pc.
quote:
Het is waarschijnlijk opgelost, het moet alleen nog even aangevraagd worden. Er zit iets niet in ons systeem dat er wel in zou moeten zitten.quote:Als ik m'n telefoon heb, bel ik meteen
Cadeautjes bij de post zijn altijd leukquote:
Een goed besturingssysteem?quote:Er zit iets niet in ons systeem dat er wel in zou moeten zitten.![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
Tja, Scrut is natuurlijk druk met het uitvogelen van zn nieuwe telefoon.
Onze pc is weer gemaakt, het was de voeding. Dus vanavond kunnen we allebei weer internettenMag vandaag om half 5 naar huis, dus zo opruimen en afsluiten.
![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:32 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Zelfs via de mail kan ik dat soort problemen dus al opsporen.
Telefoonlijst bijwerkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
Scrut nog steeds met zn nieuwe telefoon aan het spelen??
Een beperkt aantal nummers.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kon je de lijst niet kopiëren naar de sim-kaart?
Dat is toch gewoon een kwestie van de sim kaart over zetten?quote:
Volgens mij kunnen er maar 60 op m'n simkaart. Er zaten er om en nabij nog eens 40 in m'n telefoongeheugen. Sommige nummers kunnen er nu uitquote:
Het ruimt dus ook meteen lekker op. Maar dan kunnen er niet zo heel veel op de kaart vind ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen er maar 60 op m'n simkaart. Er zaten er om en nabij nog eens 40 in m'n telefoongeheugen. Sommige nummers kunnen er nu uit
Een sin de zoveel tijd is dat wel handig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het ruimt dus ook meteen lekker op.
Ik zie net dat het er 100 zijn.quote:Maar dan kunnen er niet zo heel veel op de kaart vind ik.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een sin de zoveel tijd is dat wel handig.
[..]
Okay, 40 meer dus. Dat schiet meer op.quote:Ik zie net dat het er 100 zijn.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heeft hij te maken met de (mobiele) telefoonbusiness?
Hij heeft dus ook als het ware iets uitgevonden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, meneer was een soort Les Paul maar was geen muzikant.
Ow okay. Goede daad heeft die man verricht...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De uitvinder van de basgitaar.
En de Telecasterquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:06 schreef peaceman het volgende:
Ow.... maar dan is het duidelijk, zeer duidelijk zelfs...
Geen Nederlander, wel Europees. Zijn naam is denk ik ook niet bekend, meer zijn functie.quote:
Je eigen vader?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
In mijn vorige woonplaats had ik wel een huisarts maar daar was ik niet tevreden over
Met een rol in The Simpsons?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geen Nederlander, wel Europees. Zijn naam is denk ik ook niet bekend, meer zijn functie.
Nee dat was de vorige. Die moet je even vergeten. De laatste die ik heb geplaatst, bedoel ik.quote:
Naar wie ging jij dan toe als je ziek was toen je klein was?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn vader is nooit echt mijn huisarts geweest
Ik ben gewoon geen alcohol meer gewend.. zelfs geen malibu. Ik heb ook al moeite met typen.quote:
Mijn vader heeft heel wat te hechten gehad aan mij, maar op papier was hij mijn huisarts niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Naar wie ging jij dan toe als je ziek was toen je klein was?
quote:
quote:LL.M. (University of Helsinki).
President and COO of Nokia Corporation 2005-2006, Executive Vice President and General Manager of Mobile Phones 2004-2005, Executive Vice President, CFO of Nokia 1999-2003, Executive Vice President of Nokia Americas and President of Nokia Inc. 1997-1998, Executive Vice President, CFO of Nokia 1992-1996, Senior Vice President, Finance of Nokia 1990-1991.
Chairman of the Board of Directors of Nokia Siemens Networks B.V.
Member of the Board of the Confederation of Finnish Industries EK.
--------------------------------------------------------------------------------
Biography
Olli-Pekka Kallasvuo is the President and Chief Executive Officer of Nokia as of June 1, 2006.
Olli-Pekka joined Nokia in 1980 as Corporate Counsel, and has held roles of increasing responsibility since that time. In 1987 he was appointed Assistant Vice President, Legal Department, and in 1988 he was named Assistant Vice President, Finance. In 1990 he was promoted to Senior Vice President, Finance.
In 1992, Olli-Pekka was named Executive Vice President and Chief Financial Officer. In 1997-1998 he served as Corporate Executive Vice President, Nokia Americas, being responsible for all Nokia’s business operations in the Americas. He returned to the position of Chief Financial Officer at the beginning of 1999, the position he had held prior to moving to the United States. From 2004-2005 Kallasvuo was Executive Vice President and General Manager of Mobile Phones. On October 1, 2005 he was named President and COO before his appointment to the current position.
Olli-Pekka has been a member of the Group Executive Board of Nokia since 1990. On April 1, 2007, Olli-Pekka was appointed Chairman of the Board of Nokia Siemens Networks. In May 2007, Mr. Kallasvuo was nominated as member of the Board of Directors at Nokia. Starting January 2009, he will also serve as a Member of the Board of the Confederation of Finnish Industries EK.
He holds a master’s degree in law from the University of Helsinki. Prior to joining Nokia, Olli-Pekka held a variety of positions with the Union Bank of Finland.
Olli-Pekka was born on July 13, 1953, in Lavia, Finland. In his spare time, he enjoys golf, tennis and reading about political history
Okay, hij deed het er een beetje bij dus eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn vader heeft heel wat te hechten gehad aan mij, maar op papier was hij mijn huisarts niet.
Hij beklaagde zich wel eens of ik wel wist wat dat allemaal kostte, hechtdraad, plaatselijke verdoving, verband en zo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, hij deed het er een beetje bij dus eigenlijk.
Ja eigenlijk wel. Ik had er nooit over nagedacht dat het een Fins bedrijf was. Toen ik die rare namen zag, dacht ik aan een Japans bedrijf. Goh zo wordt het ook nog een heel leerzaam topic.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch uniek dat een Fins bedrijf zo'n marktpositie binnen zo'n lastige markt weet te behouden.
Ik wist wel dat het Fins was en op zich is het wel te verklaren dat een Scandinavisch bedrijf zich op die markt richt maar dat ze het nu al zo lang aan de top uithouden vind ik wel bijzonder.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Ik had er nooit over nagedacht dat het een Fins bedrijf was. Toen ik die rare namen zag, dacht ik aan een Japans bedrijf. Goh zo wordt het ook nog een heel leerzaam topic.
Nou vertel, waarom is het wel te verklaren?? Ik vind het ook wel bijzonder dat ze het zo lang volhouden, ze leveren natuurlijk ook wel kwaliteit en zijn best vooruitstrevend.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het Fins was en op zich is het wel te verklaren dat een Scandinavisch bedrijf zich op die markt richt maar dat ze het nu al zo lang aan de top uithouden vind ik wel bijzonder.
Zoietsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:35 schreef Diaan73 het volgende:
Misschien is het wel de baas van Apple....
Mobiele telefonie was een uitkomst in het dunbevolkte Scandinavië en er was dus direct vanaf het begin een hele grote markt voor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou vertel, waarom is het wel te verklaren??
Dat klinkt inderdaad wel logisch.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mobiele telefonie was een uitkomst in het dunbevolkte Scandinavië en er was dus direct vanaf het begin een hele grote markt voor.
Jij "kent" hem gewoon.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:37 schreef brother52 het volgende:
Steve Jobs ziet er heel anders uit.
Eerste reactie van een dom blondje/of tong80 toen ze mobiel gebeld werd :quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mobiele telefonie was een uitkomst in het dunbevolkte Scandinavië en er was dus direct vanaf het begin een hele grote markt voor.
Heb jij al een mobieltje?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerste reactie van een dom blondje/of tong80 toen ze mobiel gebeld werd :
'Hoe wist je dat ik hier was ?'
Het zou niet best zijn als ik het niet wist. Dan hoef ik maandag niet meer op mijn werk aan te komen.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerste reactie van een dom blondje/of tong80 toen ze mobiel gebeld werd :
'Hoe wist je dat ik hier was ?'
Moet jij daarvoor de naam en het gezicht kennen van de directeur van Apple dan??quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het zou niet best zijn als ik het niet wist. Dan hoef ik maandag niet meer op mijn werk aan te komen.
Werk je bij een Mac-store?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het zou niet best zijn als ik het niet wist. Dan hoef ik maandag niet meer op mijn werk aan te komen.
Dat niet maar hij is wel 1 van de grote namen in die wereld.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
Moet jij daarvoor de naam en het gezicht kennen van de directeur van Apple dan??
Nee, dat zou niet goed zijn voor ze, ik zou alle klanten die ik kreeg aanraden om toch maar een gewone pc te gaan kopen.quote:
Dat is waar. We hebben vorige week nog even staan lekkerbekken bij een Apple computer, maar we vinden hem gewoon veel te duur.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat niet maar hij is wel 1 van de grote namen in die wereld.
Verder doen wij ook helemaal niets met apple, wat ook wel logisch is gezien de opdrachtgever waar ik nu zit.
of collega's die na je vakantie vragen:"Jij bent er ook weer?"quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Die valt in dezelfde categorie als deze:
je ben thuis en wordt op je huistelefoon als je nog hebt.. wij wel en er wordt gevraagd: ben je thuis??![]()
Natuurlijk, anders nam ik de telefoon niet op.
Lopend met de fiets an m'n hand :quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
of collega's die na je vakantie vragen:"Jij bent er ook weer?"
Dan word je sowieso niet aangenomen, je moet een behoorlijke Apple-fanboy zijn om daar aangenomen te worden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dat zou niet goed zijn voor ze, ik zou alle klanten die ik kreeg aanraden om toch maar een gewone pc te gaan kopen.
"Naar de kapper geweest?"quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lopend met de fiets an m'n hand :
'Lekke band ?'
Ik snap die apple-fans sowieso al niet. Qua design is het mooi spul maar je betaalt je blauw en compatible is het al helemaal niet. En ik wil rechts kunnen klikken met mijn muis.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan word je sowieso niet aangenomen, je moet een behoorlijke Apple-fanboy zijn om daar aangenomen te worden.
De huidige generatie is prachtijg maar je moet er geen spelletjes op willen spelen. Rechts klikken kan tegenwoordig met de Mighty Mouse gewoon, hoor. Dat werkt nu net als bij Windows. Voor sommige doeleinden, bijvoorbeeld videomontage, is het de beste koop.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik snap die apple-fans sowieso al niet. Qua design is het mooi spul maar je betaalt je blauw en compatible is het al helemaal niet. En ik wil rechts kunnen klikken met mijn muis.
Dan kan ik je niet helpen wanneer hij stuk gaat en vervangende onderdelen zijn in verhouding verschrikkelijk duur.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:57 schreef peaceman het volgende:
Ik vind apple prachtig. Hoop dat we ooit genoeg geld hebben om er 1 te kopen.
Wat let jequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:00 schreef wyccie het volgende:
Die stomme vragen moeten gebundeld worden.
Als ik een apple kan betalen, kan ik vast ook wel een dure reparatie betalen....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kan ik je niet helpen wanneer hij stuk gaat en vervangende onderdelen zijn in verhouding verschrikkelijk duur.
Voor dat soort doeleinden was het jaren het beste wat er te krijgen is maar de pc heeft de laatste tijd een behoorlijke inhaalslag gedaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
De huidige generatie is prachtijg maar je moet er geen spelletjes op willen spelen. Rechts klikken kan tegenwoordig met de Mighty Mouse gewoon, hoor. Dat werkt nu net als bij Windows. Voor sommige doeleinden, bijvoorbeeld videomontage, is het de beste koop.
quote:
quote:Welshman?
Volgens mij is het ook een pokerspeler. Hansen of zo?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als ik een apple kan betalen, kan ik vast ook wel een dure reparatie betalen....
Plaatje = pokerspeler. Welshman?
Nope, Peaceman zat er wat dat betreft wat dichter bij.quote:
Yep, Gus Hansen. Samen met Daniel Negreanu een van de leukste spelers om in actie te zien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij is het ook een pokerspeler. Hansen of zo?
Een goede configuratie voor video-montage van een pc is dan ook al snel net zo duur als een Apple. In de praktijk bewijst Apple met FCP zich nog steeds stabieler dan de PC met AVID.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor dat soort doeleinden was het jaren het beste wat er te krijgen is maar de pc heeft de laatste tijd een behoorlijke inhaalslag gedaan.
Toen had ik zijn gok nog niet gezien. Iquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nope, Peaceman zat er wat dat betreft wat dichter bij.
Negreanu is wel de leukste/interessantste speler, denk ik. Er zijn misschien wel beteren, zoals Phil Ivey, maar die zijn over het algemeen ontzettend saai. Doyle Brunsson vind ik ook geweldig omdat hij er uitziet zoals een pokerspeler er in een Lucky Luke boek uitzag.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Yep, Gus Hansen. Samen met Daniel Negreanu een van de leukste spelers om in actie te zien.
Ja, dat klopt. In dat marktsegment is Apple gelukkig ook nog steeds de grootste. Alleen jammer dat het alleen in dat segment is. Ik had ze graag als echte concurrent gezien van de pc.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Een goede configuratie voor video-montage van een pc is dan ook al snel net zo duur als een Apple. In de praktijk bewijst Apple met FCP zich nog steeds stabieler dan de PC met AVID.
Mannenpraat, Diaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik snap er helemaal niets meer van...![]()
Het mooie van Negreanu is ook dat hij heel veel op z'n gevoel afgaat en soms calls maakt die helemaal niet logisch zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Negreanu is wel de leukste/interessantste speler, denk ik. Er zijn misschien wel beteren, zoals Phil Ivey, maar die zijn over het algemeen ontzettend saai. Doyle Brunsson vind ik ook geweldig omdat hij er uitziet zoals een pokerspeler er in een Lucky Luke boek uitzag.
Ja, inderdaad. Computerdingesen, pokerspelers...quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:12 schreef brother52 het volgende:
Ik had ze graag als echte concurrent gezien van de pc.
Precies.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het mooie van Negreanu is ook dat hij heel veel op z'n gevoel afgaat en soms calls maakt die helemaal niet logisch zijn.
Ferguson is goed maar erg saai en langzaam, vind ik.quote:Brunson heeft in Chris Ferguson wat betreft al een opvolger
Klopt. En Brunson heeft een mooiere hoed.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ferguson is goed maar erg saai en langzaam, vind ik.
Dat busje is wel heel erg tof.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:26 schreef Diaan73 het volgende:
Heb net een droomauto gevonden op internet:![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja echt wel. En dan te bedenken dat mn opa vroeger een VW-busje had. Toen mn opa is overleden, hebben ze die verkocht. Ik had hem nu wel graag willen hebbenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat busje is wel heel erg tof.
Kloptquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:26 schreef Diaan73 het volgende:
hij heeft wel iets van Ferrari aan als ik het goed zie.
Mijn nichtje en haar vriend hebben een Hanomag busje uit 1973 gekocht. Die knappen ze op, dat wordt ook een hippie-busjequote:
Heeft het wel iets met auto's te maken?quote:
Cool zeg!! Mooi bouwjaar ook.quote:Mijn nichtje en haar vriend hebben een Hanomag busje uit 1973 gekocht. Die knappen ze op, dat wordt ook een hippie-busje![]()
[ afbeelding ]
Meneertje is beter op twee wielen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heeft het wel iets met auto's te maken?
Zo zag-ie er van binnen uit toen ze 'm kochtenquote:[..]
Cool zeg!! Mooi bouwjaar ook.
Echt nog jaren 70quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meneertje is beter op twee wielen.
[..]
Motorcoureur. Daar heb ik ook helemaal geen verstand van. Italiaan?
Zo zag-ie er van binnen uit toen ze 'm kochten
[ afbeelding ]
Hij is inderdaad erg tof. Ben ook erg benieuwd hoe die geworden is...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lekker retro![]()
Ik vind het een tof ding
Ze zijn er nog mee bezig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is inderdaad erg tof. Ben ook erg benieuwd hoe die geworden is...
Trustenquote:Maar nu ga ik slapen.Lekker slapen!!
Als hij klaar is, ben ik benieuwd hoe hij geworden is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zijn er nog mee bezig.
[..]
quote:Trusten
Ik kan toch moeilijk hier gaan sletten? Poker, Apple, autocoureur.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie zit natuurlijk ergens anders te sletten
Daar is ze al. Dan kan ik nu gerust gaan slapen...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan toch moeilijk hier gaan sletten? Poker, Apple, automotorcoureur.
Motor....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan toch moeilijk hier gaan sletten? Poker, Apple, autocoureur.
Zullen we het dan nu hebben over zeepjes, pumps en jurkjes?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan toch moeilijk hier gaan sletten? Poker, Apple, autocoureur.
Eén pot nat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:50 schreef peaceman het volgende:
Motor....
Ja, leuk!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Zullen we het dan nu hebben over zeepjes, pumps en jurkjes?
Ik heb lastige voeten, ben net Donald Duck.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan zelden pumps in mijn maat (43) vinden. Heb jij in de kindernaatjes wel keuze genoeg?
Misschien kun je een brief schrijven aan Katrien en vragen waar zij haar pumps koopt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb lastige voeten, ben net Donald Duck.
Live is het nog steeds spandex all the wayquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:14 schreef wyccie het volgende:
Ja, die stem is geweldig.
En ik vond het zo leuk dat ze die oerlelijke spandex glitterpakjes aandeed, met verschrikkelijke, felle make up. Nu is ze helemaal netjes gestyled.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |