Ja, dat is heel belangrijk voor mij.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
Ben je je postcount aan het opkrikken, Scrut?
M'n vorige plaatje was Leila K. Die was niet makkelijk. Jullie hadden hintjes nodig. Ook Alexander van Oranje werd niet snel geraden. En hoe kon ik weten dat jij of jullie Les Paul zonder gitaar zouden herkennen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
Ik verdenk jou ervan, Scrutinizer, dat je vaak expres een héél makkelijk plaatje post, zodat de taak weer bij een ander komt te liggen.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
M'n vorige plaatje was Leila K. Die was niet makkelijk. Jullie hadden hintjes nodig. Ook Alexander van Oranje werd niet snel geraden.
Nou ja, de goede man is net dood en wij volgen hier het nieuws.quote:En hoe kon ik weten dat jij of jullie Les Paul zonder gitaar zouden herkennen?
Ik zag 'm ook op het nieuws maar met gitaar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ja, de goede man is net dood en wij volgen hier het nieuws.
Maar je verdenkt me er van dit spelletje niet serieus te nemenquote:De PI die je gebruikt, stel ik overigens niet op prijs.
Is dat niet het verwijt dat ik altijd van jou krijg?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar je verdenkt me er van dit spelletje niet serieus te nemen
Ik verwijt dat vrijwel iedereenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is dat niet het verwijt dat ik altijd van jou krijg?
De hele wereld bestaat uit afdelingen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben zo blij dat ik nooit op een afdeling hoef te werken.
Daar weet Bootsy niets vanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De hele wereld bestaat uit afdelingen.
Ik zou wel eens een mooi portret van hem willen zien zónder maffe hoed, glitter, sterren, etc. Maar niet te vinden op Google.quote:
Deze had je toch wel gezien? Geen portret maar ook geen glitter.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een mooi portret van hem willen zien zónder maffe hoed, glitter, sterren, etc. Maar niet te vinden op Google.
Niet gezien, ik heb vijf of zes pagina's doorgeworsteld. Is deze uit zijn James Brown-tijd?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze had je toch wel gezien? Geen portret maar ook geen glitter.
[ afbeelding ]
Ik neem aan van welquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
Is deze uit zijn James Brown-tijd?
Van zijn rol in een beroemde Amerikaanse televisie-serie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
Waar zouden we opa van moeten kennen?
Vrijwel onherkenbaar.quote:
Dat weet ik niet meer. Ik keek altijd gefascineerd naar Larry Hagman. Zelden zo'n slecht acteur gezienquote:
Clayton Farlow was de naam van zijn personage.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vrijwel onherkenbaar.
Waarom geef je zelf het antwoord? wyccie had het vast geweten.
De tijd die ik aan Dallas heb verspildIk vond het niet eens echt leuk. Dynasty wel.
Natuurlijk niet. Het was ver voor mijn tijd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom geef je zelf het antwoord? wyccie had het vast geweten.
Ja, ik heb hem net geGoogled. Dan weet je zeker wel wat voor tijd het is, hè?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Clayton Farlow was de naam van zijn personage.
De acteur die Cliff Barnes speelde was ook behoorlijk slecht.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer. Ik keek altijd gefascineerd naar Larry Hagman. Zelden zo'n slecht acteur gezien
Jij bent echt 18, hè?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:05 schreef wyccie het volgende:
Natuurlijk niet. Het was ver voor mijn tijd.
Tijd om je handjes te wassen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem net geGoogled. Dan weet je zeker wel wat voor tijd het is, hè?
En Sue Ellen, met haar schoudervullingen. Godverdomme, wat een slechte serie was datquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
De acteur die Cliff Barnes speelde was ook behoorlijk slecht.
Dat heb ik vandaag al een keer of vijf, zes gedaan. Vanwege de griep, hè.quote:
En Bobby, met al dat haar boven een te strak pak.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En Sue Ellen, met haar schoudervullingen. Godverdomme, wat een slechte serie was dat
Ja, die griep valt niet mee, volgens Thomas Berge.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag al een keer of vijf, zes gedaan. Vanwege de griep, hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |