Okay, hij deed het er een beetje bij dus eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn vader heeft heel wat te hechten gehad aan mij, maar op papier was hij mijn huisarts niet.
Hij beklaagde zich wel eens of ik wel wist wat dat allemaal kostte, hechtdraad, plaatselijke verdoving, verband en zo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, hij deed het er een beetje bij dus eigenlijk.
Ja eigenlijk wel. Ik had er nooit over nagedacht dat het een Fins bedrijf was. Toen ik die rare namen zag, dacht ik aan een Japans bedrijf. Goh zo wordt het ook nog een heel leerzaam topic.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch uniek dat een Fins bedrijf zo'n marktpositie binnen zo'n lastige markt weet te behouden.
Ik wist wel dat het Fins was en op zich is het wel te verklaren dat een Scandinavisch bedrijf zich op die markt richt maar dat ze het nu al zo lang aan de top uithouden vind ik wel bijzonder.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Ik had er nooit over nagedacht dat het een Fins bedrijf was. Toen ik die rare namen zag, dacht ik aan een Japans bedrijf. Goh zo wordt het ook nog een heel leerzaam topic.
Nou vertel, waarom is het wel te verklaren?? Ik vind het ook wel bijzonder dat ze het zo lang volhouden, ze leveren natuurlijk ook wel kwaliteit en zijn best vooruitstrevend.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het Fins was en op zich is het wel te verklaren dat een Scandinavisch bedrijf zich op die markt richt maar dat ze het nu al zo lang aan de top uithouden vind ik wel bijzonder.
Zoietsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:35 schreef Diaan73 het volgende:
Misschien is het wel de baas van Apple....
Mobiele telefonie was een uitkomst in het dunbevolkte Scandinavië en er was dus direct vanaf het begin een hele grote markt voor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou vertel, waarom is het wel te verklaren??
Dat klinkt inderdaad wel logisch.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mobiele telefonie was een uitkomst in het dunbevolkte Scandinavië en er was dus direct vanaf het begin een hele grote markt voor.
Jij "kent" hem gewoon.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:37 schreef brother52 het volgende:
Steve Jobs ziet er heel anders uit.
Eerste reactie van een dom blondje/of tong80 toen ze mobiel gebeld werd :quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mobiele telefonie was een uitkomst in het dunbevolkte Scandinavië en er was dus direct vanaf het begin een hele grote markt voor.
Heb jij al een mobieltje?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerste reactie van een dom blondje/of tong80 toen ze mobiel gebeld werd :
'Hoe wist je dat ik hier was ?'
Het zou niet best zijn als ik het niet wist. Dan hoef ik maandag niet meer op mijn werk aan te komen.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerste reactie van een dom blondje/of tong80 toen ze mobiel gebeld werd :
'Hoe wist je dat ik hier was ?'
Moet jij daarvoor de naam en het gezicht kennen van de directeur van Apple dan??quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het zou niet best zijn als ik het niet wist. Dan hoef ik maandag niet meer op mijn werk aan te komen.
Werk je bij een Mac-store?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het zou niet best zijn als ik het niet wist. Dan hoef ik maandag niet meer op mijn werk aan te komen.
Dat niet maar hij is wel 1 van de grote namen in die wereld.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
Moet jij daarvoor de naam en het gezicht kennen van de directeur van Apple dan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |