Een beperkt aantal nummers.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kon je de lijst niet kopiëren naar de sim-kaart?
Dat is toch gewoon een kwestie van de sim kaart over zetten?quote:
Volgens mij kunnen er maar 60 op m'n simkaart. Er zaten er om en nabij nog eens 40 in m'n telefoongeheugen. Sommige nummers kunnen er nu uitquote:
Het ruimt dus ook meteen lekker op. Maar dan kunnen er niet zo heel veel op de kaart vind ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen er maar 60 op m'n simkaart. Er zaten er om en nabij nog eens 40 in m'n telefoongeheugen. Sommige nummers kunnen er nu uit
Een sin de zoveel tijd is dat wel handig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het ruimt dus ook meteen lekker op.
Ik zie net dat het er 100 zijn.quote:Maar dan kunnen er niet zo heel veel op de kaart vind ik.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een sin de zoveel tijd is dat wel handig.
[..]
Okay, 40 meer dus. Dat schiet meer op.quote:Ik zie net dat het er 100 zijn.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heeft hij te maken met de (mobiele) telefoonbusiness?
Hij heeft dus ook als het ware iets uitgevonden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, meneer was een soort Les Paul maar was geen muzikant.
Ow okay. Goede daad heeft die man verricht...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De uitvinder van de basgitaar.
En de Telecasterquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:06 schreef peaceman het volgende:
Ow.... maar dan is het duidelijk, zeer duidelijk zelfs...
Geen Nederlander, wel Europees. Zijn naam is denk ik ook niet bekend, meer zijn functie.quote:
Je eigen vader?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
In mijn vorige woonplaats had ik wel een huisarts maar daar was ik niet tevreden over
Met een rol in The Simpsons?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geen Nederlander, wel Europees. Zijn naam is denk ik ook niet bekend, meer zijn functie.
Nee dat was de vorige. Die moet je even vergeten. De laatste die ik heb geplaatst, bedoel ik.quote:
Naar wie ging jij dan toe als je ziek was toen je klein was?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn vader is nooit echt mijn huisarts geweest
Ik ben gewoon geen alcohol meer gewend.. zelfs geen malibu. Ik heb ook al moeite met typen.quote:
Mijn vader heeft heel wat te hechten gehad aan mij, maar op papier was hij mijn huisarts niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Naar wie ging jij dan toe als je ziek was toen je klein was?
quote:
quote:LL.M. (University of Helsinki).
President and COO of Nokia Corporation 2005-2006, Executive Vice President and General Manager of Mobile Phones 2004-2005, Executive Vice President, CFO of Nokia 1999-2003, Executive Vice President of Nokia Americas and President of Nokia Inc. 1997-1998, Executive Vice President, CFO of Nokia 1992-1996, Senior Vice President, Finance of Nokia 1990-1991.
Chairman of the Board of Directors of Nokia Siemens Networks B.V.
Member of the Board of the Confederation of Finnish Industries EK.
--------------------------------------------------------------------------------
Biography
Olli-Pekka Kallasvuo is the President and Chief Executive Officer of Nokia as of June 1, 2006.
Olli-Pekka joined Nokia in 1980 as Corporate Counsel, and has held roles of increasing responsibility since that time. In 1987 he was appointed Assistant Vice President, Legal Department, and in 1988 he was named Assistant Vice President, Finance. In 1990 he was promoted to Senior Vice President, Finance.
In 1992, Olli-Pekka was named Executive Vice President and Chief Financial Officer. In 1997-1998 he served as Corporate Executive Vice President, Nokia Americas, being responsible for all Nokia’s business operations in the Americas. He returned to the position of Chief Financial Officer at the beginning of 1999, the position he had held prior to moving to the United States. From 2004-2005 Kallasvuo was Executive Vice President and General Manager of Mobile Phones. On October 1, 2005 he was named President and COO before his appointment to the current position.
Olli-Pekka has been a member of the Group Executive Board of Nokia since 1990. On April 1, 2007, Olli-Pekka was appointed Chairman of the Board of Nokia Siemens Networks. In May 2007, Mr. Kallasvuo was nominated as member of the Board of Directors at Nokia. Starting January 2009, he will also serve as a Member of the Board of the Confederation of Finnish Industries EK.
He holds a master’s degree in law from the University of Helsinki. Prior to joining Nokia, Olli-Pekka held a variety of positions with the Union Bank of Finland.
Olli-Pekka was born on July 13, 1953, in Lavia, Finland. In his spare time, he enjoys golf, tennis and reading about political history
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |