Nope, Peaceman zat er wat dat betreft wat dichter bij.quote:
Yep, Gus Hansen. Samen met Daniel Negreanu een van de leukste spelers om in actie te zien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij is het ook een pokerspeler. Hansen of zo?
Een goede configuratie voor video-montage van een pc is dan ook al snel net zo duur als een Apple. In de praktijk bewijst Apple met FCP zich nog steeds stabieler dan de PC met AVID.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor dat soort doeleinden was het jaren het beste wat er te krijgen is maar de pc heeft de laatste tijd een behoorlijke inhaalslag gedaan.
Toen had ik zijn gok nog niet gezien. Iquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nope, Peaceman zat er wat dat betreft wat dichter bij.
Negreanu is wel de leukste/interessantste speler, denk ik. Er zijn misschien wel beteren, zoals Phil Ivey, maar die zijn over het algemeen ontzettend saai. Doyle Brunsson vind ik ook geweldig omdat hij er uitziet zoals een pokerspeler er in een Lucky Luke boek uitzag.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Yep, Gus Hansen. Samen met Daniel Negreanu een van de leukste spelers om in actie te zien.
Ja, dat klopt. In dat marktsegment is Apple gelukkig ook nog steeds de grootste. Alleen jammer dat het alleen in dat segment is. Ik had ze graag als echte concurrent gezien van de pc.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Een goede configuratie voor video-montage van een pc is dan ook al snel net zo duur als een Apple. In de praktijk bewijst Apple met FCP zich nog steeds stabieler dan de PC met AVID.
Mannenpraat, Diaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik snap er helemaal niets meer van...![]()
Het mooie van Negreanu is ook dat hij heel veel op z'n gevoel afgaat en soms calls maakt die helemaal niet logisch zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Negreanu is wel de leukste/interessantste speler, denk ik. Er zijn misschien wel beteren, zoals Phil Ivey, maar die zijn over het algemeen ontzettend saai. Doyle Brunsson vind ik ook geweldig omdat hij er uitziet zoals een pokerspeler er in een Lucky Luke boek uitzag.
Ja, inderdaad. Computerdingesen, pokerspelers...quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:12 schreef brother52 het volgende:
Ik had ze graag als echte concurrent gezien van de pc.
Precies.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het mooie van Negreanu is ook dat hij heel veel op z'n gevoel afgaat en soms calls maakt die helemaal niet logisch zijn.
Ferguson is goed maar erg saai en langzaam, vind ik.quote:Brunson heeft in Chris Ferguson wat betreft al een opvolger
Klopt. En Brunson heeft een mooiere hoed.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ferguson is goed maar erg saai en langzaam, vind ik.
Dat busje is wel heel erg tof.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:26 schreef Diaan73 het volgende:
Heb net een droomauto gevonden op internet:![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja echt wel. En dan te bedenken dat mn opa vroeger een VW-busje had. Toen mn opa is overleden, hebben ze die verkocht. Ik had hem nu wel graag willen hebbenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat busje is wel heel erg tof.
Kloptquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:26 schreef Diaan73 het volgende:
hij heeft wel iets van Ferrari aan als ik het goed zie.
Mijn nichtje en haar vriend hebben een Hanomag busje uit 1973 gekocht. Die knappen ze op, dat wordt ook een hippie-busjequote:
Heeft het wel iets met auto's te maken?quote:
Cool zeg!! Mooi bouwjaar ook.quote:Mijn nichtje en haar vriend hebben een Hanomag busje uit 1973 gekocht. Die knappen ze op, dat wordt ook een hippie-busje![]()
[ afbeelding ]
Meneertje is beter op twee wielen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heeft het wel iets met auto's te maken?
Zo zag-ie er van binnen uit toen ze 'm kochtenquote:[..]
Cool zeg!! Mooi bouwjaar ook.
Echt nog jaren 70quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meneertje is beter op twee wielen.
[..]
Motorcoureur. Daar heb ik ook helemaal geen verstand van. Italiaan?
Zo zag-ie er van binnen uit toen ze 'm kochten
[ afbeelding ]
Hij is inderdaad erg tof. Ben ook erg benieuwd hoe die geworden is...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lekker retro![]()
Ik vind het een tof ding
Ze zijn er nog mee bezig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is inderdaad erg tof. Ben ook erg benieuwd hoe die geworden is...
Trustenquote:Maar nu ga ik slapen.Lekker slapen!!
Als hij klaar is, ben ik benieuwd hoe hij geworden is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zijn er nog mee bezig.
[..]
quote:Trusten
Ik kan toch moeilijk hier gaan sletten? Poker, Apple, autocoureur.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie zit natuurlijk ergens anders te sletten
Daar is ze al. Dan kan ik nu gerust gaan slapen...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan toch moeilijk hier gaan sletten? Poker, Apple, automotorcoureur.
Motor....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan toch moeilijk hier gaan sletten? Poker, Apple, autocoureur.
Zullen we het dan nu hebben over zeepjes, pumps en jurkjes?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan toch moeilijk hier gaan sletten? Poker, Apple, autocoureur.
Eén pot nat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:50 schreef peaceman het volgende:
Motor....
Ja, leuk!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Zullen we het dan nu hebben over zeepjes, pumps en jurkjes?
Ik heb lastige voeten, ben net Donald Duck.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan zelden pumps in mijn maat (43) vinden. Heb jij in de kindernaatjes wel keuze genoeg?
Misschien kun je een brief schrijven aan Katrien en vragen waar zij haar pumps koopt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb lastige voeten, ben net Donald Duck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |