Ik vind het eigenlijk wel een goed ideequote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:47 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik heb wel eens betere ideeen gehoord om eerlijk te zijn.
wat?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:49 schreef RickTheGreatest het volgende:
Doet me denken aan een geweldige avond die ik heb meegemaakt! (maar ook weer niet)!
-knip-
Na lange tijd wachten en niemand die bij de voordeur kwam belde ik haar op waar ze bleef, was ze thuis "Het was toch niet serieus bedoeld?"
Dat was óók aaardig relaxed!!
P.S.: we hebben nu alweer bijna 6 maand (L)
Ze bedoelde zichzelf en haar half naakte tieten, jammer van de faalquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:55 schreef Trannellius het volgende:
Ik krijg een ebricht terug dat dat geen punt is en dat ze om half 7 op de stoep zouden staan. Dus ik reageer met de strekking "ze?...".
Blijkbaar was ze onder de veronderstelling dat die hele groep was uitgenodigd. Datw as neit de bedoeling.....;(
Pics.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:03 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Daarna wél film gekeken en uiteindelijk werd het wat en nu heb ik 6 maand wat met haar![]()
Onthullende pics van haar darmstelsel?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:03 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Daarna wél film gekeken en uiteindelijk werd het wat en nu heb ik 6 maand wat met haar![]()
Wel handig, kan-ie ze meteen opdienen!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:49 schreef julian6 het volgende:
TS zit nu peentjes te zweten aan de tafel.
Ik las Rode Brugquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:34 schreef Waaghals het volgende:
Of zit ts nu met een fles jack daniels en pakje shag te snikken op een hoge brug?
AHHH KALVERENLIEFDEquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:49 schreef RickTheGreatest het volgende:
Doet me denken aan een geweldige avond die ik heb meegemaakt! (maar ook weer niet)!
Het begon op zaterdagnacht tijdens uitgaan, ik zag een dame en ging ervoor, maar buiten wist ze mij te vertellen dat ze niet met mij ging zoenen en gaf een kusje op de mond.
De zondag erop kreeg ik een hyves berichtje want ze had mij opgezocht, ze was nog online via die chat van hyves dus ik vroeg of ze film wou kijken die avond. Telefoonnummers uitgewisseld en snel overgestapt naar MSN want ze wou wel film kijken!
We hadden afgesproken dat ze er om 8 uur zou zijn en om 8 uur kreeg ik een smsje met "ik sta voor de deur, doe je even open?" Ik woon op de derde verdieping in een appartement en moest dus via een knop de deur beneden opendoen, er is geen camera ofzo...
Na lange tijd wachten en niemand die bij de voordeur kwam belde ik haar op waar ze bleef, was ze thuis "Het was toch niet serieus bedoeld?"
P.S.: we hebben nu alweer bijna 6 maand (L)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Het is ook heel eng om met zo veel nieuwe mensen om te gaan. Plus als je in je enige vriendengroep nieuwe mensen toe laat wil je die wel keuren want stel dat de vriendengroep verpest word en dan is er geenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:28 schreef AryaMehr het volgende:
Vriendengroep die enkel mensen binnenlaat nadat ze een keuring hebben ondergaan.
6 maandEN domme lul.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:03 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Dus het was eigenlijk wel fijn dat ze niet kwam?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:49 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ieck geb al 6 maand, jeweetzquote:P.S.: we hebben nu alweer bijna 6 maand (L)
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:43 schreef Christiaan het volgende:
TS is uitgewoond door de vriendinnenclub!
En jij wilt bij zo'n sneu zooitje "horen" wat een stelletje debiele snobsquote:Slechts enkelen worden door hun geaccepteerd (danwel goedgekeurd), en ik ben blijkbaar in de loop van de tijd door die keuring heen gekomen.
Dat viel me ook op. Goedgekeurd moeten worden om dan spelletjes te gaan doenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:57 schreef Karina het volgende:
[..]
En jij wilt bij zo'n sneu zooitje "horen" wat een stelletje debiele snobs![]()
Het gaat hem om die ene chick de rest mag hij nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:57 schreef Karina het volgende:
[..]
En jij wilt bij zo'n sneu zooitje "horen" wat een stelletje debiele snobs![]()
Maar goed, moet jij weten. Hopelijk had je genoeg eten in huis gehaald.
Goed bezig TSquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:12 schreef Trannellius het volgende:
Sorry, noodgevalletje in het ziekenhuis, vandaar nu pas een reactie
Ach, ze waren er dus gisteren met z'n 4-en. Van tevoren nog eten gehaald, tijdens het koken een wijntje gedronken met z'n allen en daarna gegeten. Dit werd vervolgd met een dvd'tje en rond een uurtje of half twaalf gingen ze weer naar huis.
Op dat moment brengt die ene meid de glazen naar de keuken, waar ze de hoeveelheid afwas ziet die er nog staat. Ze stelt meteen voor om te helpen met afwassen, waar ik dan ook dankbaar ja tegen zei(het voorstel van een van die andere meiden om ook te helpen werd door mij afgewimpeld met de boodschap dat mijn keuken te klein is om met z'n 3-en af te wassen ;') )
Daar raken we aan de praat, en op een gegeven moment vroeg ze hoe het nou zat met die uitnodiging, omdat ze mijn smsjes apart vond. Dus ik uitleggen hoe het zat, waaarop gereageerd werd met een dikkeZe had het een van haar vriendinnen al laten lezen, en die had ook het vermoeden dat de groep aanvankelijk niet was uitgenodigd
Maar goed, ze komt zondag weer eten (ditmaal wel alleen)
En je moet vanaaf weer naar het ziekenhuis om haar te bezoeken na je pasta maaltijd??quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:12 schreef Trannellius het volgende:
Ach, ze waren er dus gisteren met z'n 4-en. Van tevoren nog eten gehaald, tijdens het koken een wijntje gedronken met z'n allen en daarna gegeten. Dit werd vervolgd met een dvd'tje en rond een uurtje of half twaalf gingen ze weer naar huis.
Op dat moment brengt die ene meid de glazen naar de keuken, waar ze de hoeveelheid afwas ziet die er nog staat. Ze stelt meteen voor om te helpen met afwassen, waar ik dan ook dankbaar ja tegen zei(het voorstel van een van die andere meiden om ook te helpen werd door mij afgewimpeld met de boodschap dat mijn keuken te klein is om met z'n 3-en af te wassen ;') )
Daar raken we aan de praat, en op een gegeven moment vroeg ze hoe het nou zat met die uitnodiging, omdat ze mijn smsjes apart vond. Dus ik uitleggen hoe het zat, waaarop gereageerd werd met een dikkeZe had het een van haar vriendinnen al laten lezen, en die had ook het vermoeden dat de groep aanvankelijk niet was uitgenodigd
Ach, ik heb geen hekel aan die anderen hoor, dat niet. Maar gisteravond hoefde ik ze niet zo nodig te zienquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het gaat hem om die ene chick de rest mag hij nietDaarom dit KLB-topic
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:12 schreef Trannellius het volgende:
Nee, mijn opa is vanmorgen met een spoedgeval opgenomen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En je moet vanaaf weer naar het ziekenhuis om haar te bezoeken na je pasta maaltijd??
picsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:12 schreef Trannellius het volgende:
Ik blijf erbij dat hij gewoon de deur voor de neus van de rest had moeten dichtgooienquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:22 schreef Sjibble het volgende:
Hehehe, goed bezig TS
Waarschijnlijk ook punten gescoord omdat je ze toch binnen liet en er niks van hebt gezegt
Goed gedaan dusquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:12 schreef Trannellius het volgende:
Sterktequote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:14 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, mijn opa is vanmorgen met een spoedgeval opgenomen.
Solly.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:14 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, mijn opa is vanmorgen met een spoedgeval opgenomen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:12 schreef Trannellius het volgende:
"Pfff wel warm hier zo boven dat afwaswater"quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:05 schreef TheShadow het volgende:
goed bezig idd...
Nog gezweten tijdens het 1 op 1 gesprek?
Beter van te voren. Kan het eerst getest worden en goed gekeken of alles goed weggewerkt is.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:14 schreef jordeeh het volgende:
Omg dat wordt keihard batsen
Niet vergeten zondag webcams in je huis te plaatsen![]()
Ja, want als ze weer weg is heeft het niet zoveel zin meerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Beter van te voren. Kan het eerst getest worden en goed gekeken of alles goed weggewerkt is.
quote:
Dat is beterquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:39 schreef rene90 het volgende:
Nu maar zien hoe het zondag gaat, heb je nog een andere culinaire troefp achter de hand?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:35 schreef Flashwin het volgende:
Hoe TS de hele situatie al beschrijft.. "blijkbaar ben ik door de keuring heengekomen"
...wat een kneus
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen idee heb waar ik voor ga. Morgen maar even naar de markt gaan om te kijken of ik daar wat leuks zie.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:39 schreef rene90 het volgende:
Nu maar zien hoe het zondag gaat, heb je nog een andere culinaire troef achter de hand?
Mjah precies, ik weet ook niet wat mensen zonodig met foto's van haar zouden moeten, maar goedquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:12 schreef Sjibble het volgende:
Waarom wilt elke Fokker foto's zien?Of filmpjes.
Het geeft de indruk dat menig Fok!ker enig romantiek niet kent, omdat ze zelf te lelijk zijn om uberhaubt aan te worden gesproken door een meisje
Maakt niet uit, het was meer om de volgende ziekenhuisgrappen meteen af te kappenquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:50 schreef Copycat het volgende:
Sterkte met je opa!
Envoor je aanpak!
maakt niet uit, ze wil gewoon goed gepakt worden, das veel belangrijkerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:48 schreef Trannellius het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen idee heb waar ik voor ga. Morgen maar even naar de markt gaan om te kijken of ik daar wat leuks zie.
Watquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:50 schreef Copycat het volgende:
Sterkte met je opa!
Envoor je aanpak!
Op mijn 1e date met mijn huidige vriendin gewoon zitten friturenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:39 schreef rene90 het volgende:
Nu maar zien hoe het zondag gaat, heb je nog een andere culinaire troef achter de hand?
Fok! zou Fok! niet zijn als er niet om pics wordt geroepen. Het internet zou het internet niet zijn zonder al de "This tread is worthless without pics"-uitspraken/plaatjes.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:12 schreef Sjibble het volgende:
Waarom wilt elke Fokker foto's zien?Of filmpjes.
Het geeft de indruk dat menig Fok!ker enig romantiek niet kent, omdat ze zelf te lelijk zijn om uberhaubt aan te worden gesproken door een meisje
Ja johquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:42 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja johTS heeft zondag een date, terwijl met je katten op de bank chocola zit te eten. Wie faalt er hier nou
_!
Tja, ik had ff geen inspiratie om het geheel aan te dikken door de locatie in de club te zetten, waar ik twee meiden had die tegen mijn kruis aan het aanschuren waren op de dansvloer.quote:
Als je al die knoflookrommel maar laat staanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:48 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen idee heb waar ik voor ga. Morgen maar even naar de markt gaan om te kijken of ik daar wat leuks zie.
[..]
Fail.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus het was eigenlijk wel fijn dat ze niet kwam?
[..]
Ieck geb al 6 maand, jeweetz![]()
Conclusie RickTheGreatest is een domme lul
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:50 schreef Copycat het volgende:
Sterkte met je opa!
Envoor je aanpak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |