In de magnetron wil misschien wel helpen.....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Net de kat in bad gedaan, omdat ie zichzelf amper nog kan wassen, maar dat willen die beesten niet zo graag
Nou had hij ff niks te willen, dus gewassen is ie, maar nu loopt meneer een beetje verloren en verzopen door huis, hij mag van mij pas naar buiten als ie goed droog is en föhnen lijkt me niet zo'n goed idee
Liever nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In de magnetron wil misschien wel helpen.....
Prima hoor!quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In de magnetron wil misschien wel helpen.....
Oh jee.... hier is mijn grove en platte humor ook al niet gewenst.....quote:
ik hang hem buiten wel aan de droogmolen met een paar knijpersquote:
Heb je geen verfafbrander?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik hang hem buiten wel aan de droogmolen met een paar knijpers
Jawel hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh jee.... hier is mijn grove en platte humor ook al niet gewenst.....
Zo'n vergietachtig netje om je sla in uit te lekken is ook wel handig.... Moest je de sla in doen en dan hard rondslingeren.....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik hang hem buiten wel aan de droogmolen met een paar knijpers
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo'n vergietachtig netje om je sla in uit te lekken is ook wel handig....
Je was te snel met reageren Andy!! Zie mijn toevoeging. Ik ben wel een beetje grove en platte humor gewend hoor. No problem.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh jee.... hier is mijn grove en platte humor ook al niet gewenst.....
Weet ik ook wel hoor Diaan. Ik was gewoon aan het grappen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je was te snel met reageren Andy!! Zie mijn toevoeging. Ik ben wel een beetje grove en platte humor gewend hoor. No problem.
Kort lontje
je kent het ook nog van vroeger? Dat mensen op de camping met van die dingen aan het rondslingeren waren om de sla te drogen?quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
je kent het ook nog van vroeger? Dat mensen op de camping met van die dingen aan het rondslingeren waren om de sla te drogen?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ik zie het al helemaal voor als je dat doet met een kat er in.
o all stars is op tvquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:31 schreef TradeMarkie het volgende:
had niemand even kunnen zeggen dat allstars op tv was?
Mijn all stars staan helemaal niet op de tv...maar er voor!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:31 schreef TradeMarkie het volgende:
had niemand even kunnen zeggen dat allstars op tv was?
Hoi PSquote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:34 schreef Cobra4 het volgende:
Voor ik het vergeet; Allstars was op tv.
Dank herenquote:
Hoi PS. Al iets minder sip?quote:
Jawel. De koffiezetter doet het weer...quote:
Ik hoorde net al een föhn, dus het probleem is wel opgelost denk ikquote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jawel. De koffiezetter doet het weer...
quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh TradeMarkie kijk eens in dit topic:
All Stars, ned 3, 20.30- 22.30
Wel een van de beste Nederlandse films vind ik. Heel herkenbaar en ook leuk verteld.quote:
Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel een van de beste Nederlandse films vind ik. Heel herkenbaar en ook leuk verteld.
Ook voor mensen die niet voetballen is het herkenbaar denk ik. Gewoon een groep vrienden die elkaar door dik en dun steunen.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ook voor mensen die niet voetballen is het herkenbaar denk ik. Gewoon een groep vrienden die elkaar door dik en dun steunen.
Dan kijk ik liever naar die amstel reclames over 3 vrienden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ook voor mensen die niet voetballen is het herkenbaar denk ik. Gewoon een groep vrienden die elkaar door dik en dun steunen.
en de uitersten in de groep zijn er ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
quote:
sterkte met werken danquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga het internetstokje even overgeven aan Peaceman. Zo nog even lekker op de bank, morgen weer werken na 3,5 week vakantie.
Ja idd maar het gekke is dat ze in elke groep wel voorkomen..... Ik ben wel een type Sjonnie..... beetje dom en kort lontje maar gaat wel door het vuur voor zijn vrienden. Op wie lijk jij het meest?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en de uitersten in de groep zijn er ook.
Oh ja dat waren ook leuke reclames.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kijk ik liever naar die amstel reclames over 3 vrienden.
Goeie vraagquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja idd maar het gekke is dat ze in elke groep wel voorkomen..... Ik ben wel een type Sjonnie..... beetje dom en kort lontje maar gaat wel door het vuur voor zijn vrienden. Op wie lijk jij het meest?
Duidelijk Mark dan....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Goeie vraag
Grote bek, altijd over iedereen een mening, eerlijk, middenmoter qua voetballen, geen idee op wie ik het meeste lijk eigenlijk.
Mark, what's in a namequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Duidelijk Mark dan....Ben je ook zo'n versierder?
Je bent verantwoordelijk en loopt daar ook niet voor weg. Jij bent dus Bram (alleen geen homo)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:07 schreef Cobra4 het volgende:
Ik kijk niet naar Allstars. Dus jullie zullen moeten bepalen op wie ik lijk.
Maar voor Mark is vreemdgaan gewoon gaan.....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mark, what's in a name
laat ik voorop stellen dat ik nog nooit ben vreemdgegaan
Maar als ik geen relatie heb kan ik ook niet vreemdgaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar voor Mark is vreemdgaan gewoon gaan.....
Hero, de dromerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en als ik een vent was, wie was ik dan?
Je hebt veel pijntjes enzo dus ben je Peter.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en als ik een vent was, wie was ik dan?
Ah dat kan ook nog idd.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:16 schreef mr_anonimous het volgende:PS gaat nu met Daphne Deckers tongen.....
die gekke is hero idd, maar in de serie is het nemo, dat is z'n broertje dacht ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh ik ben absoluut een dromerEn die gekke, hoe heet die? is dat hero?
peter is een watjeik niet
Hero is die zweverige idd.....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh ik ben absoluut een dromerEn die gekke, hoe heet die? is dat hero?
peter is een watjeik niet
zij is oudquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:16 schreef mr_anonimous het volgende:
PS gaat nu met Daphne Deckers tongen.....
Ja ik denk dat ik nemo bedoelquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die gekke is hero idd, maar in de serie is het nemo, dat is z'n broertje dacht ik
Die serie was ook wel leuk tot Sjonnie niet meer door Daniel Boissevain werd gespeeld en Willem doodging.....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die gekke is hero idd, maar in de serie is het nemo, dat is z'n broertje dacht ik
Truste IARLquote:
Met welke bekende vrouw zou je wel tongen dan?quote:
Kun je dat liedje ook zingen?quote:Ja ik denk dat ik nemo bedoelmaar ik teken voor hero
morgen welquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met welke bekende vrouw zou je wel tongen dan?
[..]
[..]
Kun je dat liedje ook zingen?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
morgen welGa het wel leren. maar nemo is meer miij geloof ik:+
vaag welquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben jij zo'n vage pothead dan?
Nemo was een blower.... Hero is een filosoof.... die is al zweverig van zichzelf.....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
vaag welpotheas, nee
het nummer kende ik ook wel al, van guus meeuwis! en deckers heeft heel raar haar daar
Jij bent Willem!quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ah joh, we weten toch allang dat ze geen smaakt heeft
Willem is de keeper en hij werkt in een tuincentrum en hij is getrouwd met Anja en heeft 2 kinderen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:52 schreef peaceman het volgende:
Zal vast grappig zijn... ken die karakters allemaal niet zo goed.
Trustequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Dames, heren, ik ga jullie weer verlaten voor de rest van de dag, ik meld me morgenochtend weer
ow die....ja is prima...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Willem is de keeper en hij werkt in een tuincentrum en hij is getrouwd met Anja en heeft 2 kinderen.
quote:
hmmmm zal ik dan Katja maar zijn? (of speelde die niet in de film?)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Alleen wordt je wel door de Poldervogels geslagen..... en omdat mijn vader dood ligt te gaan kan ik je niet te hulp komen.....
Die zat niet in de film idd....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
hmmmm zal ik dan Katja maar zijn? (of speelde die niet in de film?)
Slaapsequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga slapenTot morgen allemaal
Een saffie doen zonder MaJo voelt gewoon niet het zelfde.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en nu moet je helemaal alleen een saffie roken
dan bel je haar wakker voor een saffiequote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een saffie doen zonder MaJo voelt gewoon niet het zelfde.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan bel je haar wakker voor een saffie
Ik zie dr vanavondquote:
Doe ikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doe MaJo de groetjes van ons drietjes
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:06 schreef zebaz het volgende:
Iedereen zit in de tuin met dit heeeeeerlijke weer.
Werk zequote:
Ik wil al de hele dag naar buiten maar het is één grote natte boelquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedenmiddag
Klote weer!...... Kan niet gaan sporten nu....
Heel gezelligquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:31 schreef MaJo het volgende:
'middag
ben echt supergaar
gisteren hele dag gechilled met nem, was gezelligen zo weer werken maar heb echt het gevoel dat ik flauw ga vallen van de moeheid
![]()
Ze is vermoedelijk zonder het te melden op vakantie gegaan.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wil al de hele dag naar buiten maar het is één grote natte boelIk hoop dat dit niet op Lowlands gaat gebeuren.
Hoe staan de kassa-avonturen?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
Omdat ik aan alle kanten belaagd word () waar ik blijf:
Ik ben me even aan het concentreren op andere dingen en dan leidt Fok teveel af
Ik zal wel wat meer proberen langs te komen maar het kan zomaar zijn dat ik weer een dagje niet kom baggeren. Dan ben ik niet op vakantie maar gewoon bezig. Als ik op vakantie ben, dan meld ik dat natuurlijk gewoon
Ohquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze is vermoedelijk zonder het te melden op vakantie gegaan.....
Yepquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh
En het is een eind rijden naar het Rifgebergte dus dat zal wel even duren
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nem is er weer!
En dat zonder dat zijn foto op een melkpak heeft gestaan!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
B.ertha is ook spoorloos, maar die vinden we vast:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
B.ertha is ook spoorloos, maar die vinden we vast:
[ afbeelding ]
Ah, het eerste AKQ SC H1N1 slachtoffer.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:49 schreef Nesle het volgende:
Ik ben ziek, heb paar dagen in Groningen vertoeft maar ik ben nu zo ziek als een hond, heb een stem als een kerel en hoest als een idioot
Dan moet jij maar een saffie met haar doen.quote:
Ah ik weet het je bent Katja Schuurman!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:49 schreef Nesle het volgende:
Ik ben ziek, heb paar dagen in Groningen vertoeft maar ik ben nu zo ziek als een hond, heb een stem als een kerel en hoest als een idioot
quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
afspraak met majo gaat niet door, dus de groetjes komen er niet van
PS gaat weer zoenen met Daphne Deckers denk ik.....quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
PS gaat weer zoenen met Daphne Deckers denk ik.....
moet je ze zelf maar overbrengenquote:
Eerst moet ik dankzij jou al op een veldbed slapen en nu wil je niet eens de groeten doen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
moet je ze zelf maar overbrengen
Ja ze moet je wel hebben zeg Cobra.... misschien wil ze je iets duidelijk maken.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eerst moet ik dankzij jou al op een veldbed slapen en nu wil je niet eens de groeten doen?![]()
Laat dan maar. Dan doe ik wel helemaal alleen.![]()
Wat dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja ze moet je wel hebben zeg Cobra.... misschien wil ze je iets duidelijk maken.....
Dat ze met je wil afspreken denk ik. Met Daphne Deckers erbij.....quote:
Het is dus goedkoper om kaartjes aan de kassa te kopen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ugh, de prijzen voor die kortingscodes lopen op tot twintig euro nu. mensen zijn echt zooo asociaal
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
Zouden er 2-persoons veldbedden bestaan?
2 veldbedjes naast elkaar en een matras erover......quote:
neuh dat nog niet...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is dus goedkoper om kaartjes aan de kassa te kopen?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en niemand reageert...
Ik heb geen kaartjes voor je.... Als ik ze had zou ik ze zo gratis aan je geven want Andy en attractieparken..... geen goede combinatie......quote:
op de mailtjes die ik stuur naar mensen met zo'n advertentie...quote:
Nee, helaas.... Iquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wacht... bankiert er hier iemand met de rabobank, heel toevallig??
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Geen tijd en geen zin hierquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie heeft er zin in een tripje naar IJsland? Het is daar erg goedkoop op dit moment....
Jammer want er is daar een bankgebouw waar we gratis in kunnen overnachten denk ik.quote:
Zo'n leeg geldpakhuis kan ookquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jammer want er is daar een bankgebouw waar we gratis in kunnen overnachten denk ik.
We hebben al leuke blonde meiden in de SC hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie heeft er zin in een tripje naar IJsland? Het is daar erg goedkoop op dit moment....
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat ze met je wil afspreken denk ik. Met Daphne Deckers erbij.....
Waarom gaat het niet meer lukken?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh kom er net achter dat het sowieso niet meer gaat lukken met die bonnen. Nouja, dan betalen we gewoon de volle mep
omdat die kortingskaarten voor morgen allemaal al op zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom gaat het niet meer lukken?
Dat is waar! Scheelt weer een jetlag!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
We hebben al leuke blonde meiden in de SC hoor.
Da's minder.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
omdat die kortingskaarten voor morgen allemaal al op zijn
jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja, hoe bevalt het?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
(ik merkte dat ik weer moest slikken, raakte te geïrriteerd om iets kleins, dat gedoe dus)
Daphne Deckers. Is dat dat ene ex-model dat zich slimmer probeert voor te doen dan dat ze is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:16 schreef mr_anonimous het volgende:
PS gaat nu met Daphne Deckers tongen.....
Precies ja, zo was het vandaag ookquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Da's altijd zo kut als je moet bent en je hebt niets te doen. Dat wordt echt seconden tellen.
Jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik mag dus concluderen dat er voetbal is vanavond?
No shit.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik mag dus concluderen dat er voetbal is vanavond?
Walibiquote:
De bus gister moest ik langer dan een half uur op wachten, ik ben maar gaan lopenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:59 schreef MaJo het volgende:
Zo de supporters zijn de trein uit, is meteen een stuk rustigeralleen wel shite dat de trein vertraging had en ik nu mijn bus mis
Maar goed dat je niet vandaag bent geweestquote:
Oh echtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De bus gister moest ik langer dan een half uur op wachten, ik ben maar gaan lopen
New Years Evequote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet vandaag bent geweest
Ik denk dat ik 80% van de keren wel genaaid ben met die treinen/bussen daar jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh echtje hebt wel altijd geluk hè
NYE?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
New Years EveIk weet het... Hoop dat eht morgen een beetje rustig is!
Ik zal mijn maats erop aan spreken morgen...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:59 schreef MaJo het volgende:
Zo de supporters zijn de trein uit, is meteen een stuk rustigeralleen wel shite dat de trein vertraging had en ik nu mijn bus mis
yup... grapje van walibiquote:
Ja die met die ontplofte egel tussen haar dijen......quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daphne Deckers. Is dat dat ene ex-model dat zich slimmer probeert voor te doen dan dat ze is?
Ik snap 'm nietquote:
ik ook niet hoor... vonden ze leuk denk ikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet
Reclamecampagne ofzo?
Ah net zo iets als the Lightsparade in de Disneyparken?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
http://walibi.nl/nl/pretpark/evenementen/new_years_eve.html
Dus het is mijn schuldquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 80% van de keren wel genaaid ben met die treinen/bussen daar ja
Gek eigenlijk, want ik heb er nooit last van verder![]()
Ja misschien wel zo handig jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ja natuurlijk ligt het aan het tijdstip
Als ik een kwartier eerder weg was gegaan had ik precies alle aansluitingen gehad
Volgende keer moet ik dat gewoon beter in de gaten houden
Doe ikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:23 schreef Nembrionic het volgende:
ik ben weer wieberen. Doe je ouders de groeten
Ciao Nemquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:23 schreef Nembrionic het volgende:
ik ben weer wieberen. Doe je ouders de groeten
De politieke situatie op het moment? De genialiteit van john Lennon? De aanloop naar Lowlands?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben er nog hoor... Waar wil je over praten?
De polititiek situatie in NL? Is een stabiel kaartenhuis....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
De politieke situatie op het moment? De genialiteit van john Lennon? De aanloop naar Lowlands?
Wat is dat?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:41 schreef MaJo het volgende:
Ik ga maar weer eens aan mijn cursus Ivrit![]()
Aangezien PS het niet wil doen;quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:41 schreef MaJo het volgende:
Ik ga maar weer eens aan mijn cursus Ivrit![]()
Israeliaansquote:
Ah zo.quote:
Dat zeg ik.quote:
Gokje: Ik denk dat ie van de computer gekickt wordt door zn zusjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
En wat is dat met dat quotum?
Je hebt nog wel een Nederlandselftal icoon.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
vraag me eens hoeveel voetbal me interesseert.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gokje: Ik denk dat ie van de computer gekickt wordt door zn zusje
Joop Zoetemelk.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt nog wel een Nederlandselftal icoon.....
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:03 schreef TradeMarkie het volgende:
voetballen ging vandaag voor geen meter, had al lamme poten van de hele dag staand werk, ben ik niet meer gewend denk ik
ik zat in het team van 5, tegen 6, en bij ons ging zo ongeveer alles net niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De rest was net zo slecht?
Dat hadden wij 2 weken geleden..... 33-11 geworden......Ik scoorde 9 doelpunten....Dat is even veel als ik alle jaren daarvoor gescoord heb geloof ik....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik zat in het team van 5, tegen 6, en bij ons ging zo ongeveer alles net niet.
Ik hou de stand nooit fanatiek bij, maar op een gegeven moment doen we de winnende en dan gaat het eromquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat hadden wij 2 weken geleden..... 33-11 geworden......Ik scoorde 9 doelpunten....Dat is even veel als ik alle jaren daarvoor gescoord heb geloof ik....
Bij ons loopt een soort Bram rond die ook alle resultaten thuis invoert in zijn pc..... Hij houdt ook altijd keurig de score bij van de training.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik hou de stand nooit fanatiek bij, maar op een gegeven moment doen we de winnende en dan gaat het erom
Hij heeft geen leven?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij ons loopt een soort Bram rond die ook alle resultaten thuis invoert in zijn pc..... Hij houdt ook altijd keurig de score bij van de training.....
Dat is Hebreeuws in het Hebreeuwsquote:
Nee.... eigenlijk niet.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hij heeft geen leven?
Ik ben ff douchen trouwens
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt nog wel een Nederlandselftal icoon.....
Je bent van het Joodse geloof?quote:
Nope, vind het gewoon interessantquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent van het Joodse geloof?
goed voor jouquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:29 schreef MaJo het volgende:
Ik heb mijn herkansing gehaaldDat betekent dus dat ik door mag naar de master
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:29 schreef MaJo het volgende:
![]()
![]()
Cool! Ik moet ook maar eens meer verdiepen in andere talen denk ik.... kan altijd van pas komen....quote:
Geveeliesieteerd MaJoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:29 schreef MaJo het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:29 schreef MaJo het volgende:
![]()
![]()
Русский может быть очень легко на будущееquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Cool! Ik moet ook maar eens meer verdiepen in andere talen denk ik.... kan altijd van pas komen....
Cyrillisch....maar wat er staat....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Русский может быть очень легко на будущее
Ik heb de 24e mijn eerste herkansing (5 in totaal) en dan mag ik ook door naar mijn masterquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:29 schreef MaJo het volgende:
![]()
![]()
Russisch en dan kan ik de letters wel volgen maar geen idee wat het betekentquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet je ze allemaal halen? Beetje goed gevoel over? En wat voor studie doe je?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:39 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik heb de 24e mijn eerste herkansing (5 in totaal) en dan mag ik ook door naar mijn master
Zou ook Servisch kunnen zijn.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Russisch en dan kan ik de letters wel volgen maar geen idee wat het betekent
Grof vertaald: Russisch kan erg makkelijk zijn voor de toekomst.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Russisch en dan kan ik de letters wel volgen maar geen idee wat het betekent
Russian can be very easily to the futurequote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neej ik mag 15 studiepunten mee overnemen. Ik ben al afgestudeerd in de Verzekeringen en Financiën en doe nu een schakel (1jaar) op andere school om Master in de HRM te mogen doenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moet je ze allemaal halen? Beetje goed gevoel over? En wat voor studie doe je?
Dat snap ik, ook Bulgaarsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zou ook Servisch kunnen zijn.....
Солт-селедкаquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:41 schreef zebaz het volgende:
Waaruit maar weer blijkt dat babelfish nog niet op het niveau van de echte babelfish zit, maar meer op dat van een smakelijke zoute haring.
Wow je bent goed in talen en geschriften...... Ik pik altijd vrij snel dingen op als ik ergens ben maar ik ga het dan nooit verder ontwikkelen... Stom!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat snap ik, ook BulgaarsMaar het eerste woord van die zin is "russisch" dat kon ik lezen, de andere dingen kan ik ook lezen maar ken die woorden niet
Sukkelquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wow je bent goed in talen en geschriften...... Ik pik altijd vrij snel dingen op als ik ergens ben maar ik ga het dan nooit verder ontwikkelen... Stom!
Nee, wel eten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:43 schreef zebaz het volgende:
[..]
Mja, maar of je die nou in je oor wilt proppen...
Toen ik 14 was ben ik naar Bulgarije geweest, heb toen het Cyrilische schrift geleerd en sindsdien altijd onthouden. Dat kwam goed van pas toen we vorig jaar in Servie waren en ik daardoor de borden kon lezenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wow je bent goed in talen en geschriften...... Ik pik altijd vrij snel dingen op als ik ergens ben maar ik ga het dan nooit verder ontwikkelen... Stom!
Ja stom van me eigenlijk. Ik moet gewoon wat meer daar mee doen.....quote:
Smakelijk!quote:
Tot straksquote:
Is dat een nieuw Nintendopoppetje?quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is dat een nieuw Nintendopoppetje?
Dat moet ik dan even proberen te regelen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
lolbroek
Over rusland gesproken... mensen die nog naar de hermitage willen, kan uit betrouwbare bron vermelden dat daar volgende week dinsdag, woensdag en vrijdag leuke bediening werkt
Geintje PSquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
lolbroek
Over rusland gesproken... mensen die nog naar de hermitage willen, kan uit betrouwbare brond vermelden dat daar volgende week dinsdag, woensdag en vrijdag leuke bediening werkt
Waar PS werkt is niet oubollig.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zal het eens in de groep gooien als het oubollige uitje......
Ja maar anders kan ik het niet aan ze verkopen.... Misschien maar een dame vragen dan of ze meegaat naar het Hermitage....quote:
Dat lijkt me beter.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Misschien maar een dame vragen dan of ze meegaat naar het Hermitage....
lijkt me ook duidelijk welke damequote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar anders kan ik het niet aan ze verkopen.... Misschien maar een dame vragen dan of ze meegaat naar het Hermitage....
Kassameisje is op vakantie en ben er op inventieve wijze achter gekomen dat ze nog te jong is.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
lijkt me ook duidelijk welke dame
Welke inventieve wijze en wat is te jong?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kassameisje is op vakantie en ben er op inventieve wijze achter gekomen dat ze nog te jong is.....
Te jong is nog geen 18.... ik zat er kennelijk een paar maanden naast met tellen.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welke inventieve wijze en wat is te jong?
Gewoon nog even wachten dus. Dat doe je toch al een tijdje.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Te jong is nog geen 18.... ik zat er kennelijk een paar maanden naast met tellen.....
De trucjes die je in de SC hebt opgestoken?quote:Ik ga niet al mijn trucjes verklappen.....
Ja idd... als het goed zit komt het vanzelf wel goed.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon nog even wachten dus. Dat doe je toch al een tijdje.![]()
Iemand uit een andere SC heeft op een bekend medium haar gevonden.....quote:De trucjes die je in de SC hebt opgestoken?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja idd... als het goed zit komt het vanzelf wel goed.....
Hyves dus.quote:Iemand uit een andere SC heeft op een bekend medium haar gevonden.....
quote:
PICS!quote:
Badderse en tot het volgende saffie.quote:
pm de link eensquote:
Dus jij bent één van de mensen die er voor zorgt dat de brandweer druk bezig is terwijl er ergens anders in de stad/dorp mensen die hulp hard nodig hebben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
en ik sta er om bekend om wel eens een brandalarm af te laten gaan....
Idemquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
pm de link eens
ben wel benieuwd over wie je het al die tijd had
Ik doe dat alleen buiten de landsgrenzen......quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus jij bent één van de mensen die er voor zorgt dat de brandweer druk bezig is terwijl er ergens anders in de stad/dorp mensen die hulp hard nodig hebben.
Ik rook nu nog even een saffie terwijl het bad vollooptquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Badderse en tot het volgende saffie.
Mag ik mee doen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik rook nu nog even een saffie terwijl het bad volloopt
Maakt geen zak uit.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik doe dat alleen buiten de landsgrenzen......
Ik houd haar identiteit geheim.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
pm de link eens
ben wel benieuwd over wie je het al die tijd had
Het is inderdaad niet goed. Ik hebhet op Ibiza 3 keer geflikt 10 jaar terug en onlangs in de Ardennen voor old times sake weer eens.....quote:
Maakt toch niet uit? Of je het nu bekend maakt (via PM) of tijdens een komende meet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik houd haar identiteit geheim.....
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik houd haar identiteit geheim.....
Fijn c4, iemand die voor me opkomtquote:
Niet persoonlijk bedoeld, maar ik heb echt een bloedhekel aan mensen die met opzet een brandalarm activeren.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet goed. Ik heb het op Ibiza 3 keer geflikt en onlangs in de Ardennen voor old times sake weer eens.....
Eerst maar eens zien of het ooit goed komt.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Of je het nu bekend maakt (via PM) of tijdens een komende meet.
Sorry, maar 18- vind ik geloof ik toch ook wel echt te jongquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of het ooit goed komt.....
Ik deed het alle keren terwijl ik zwaar lam was.... En het was alle keren alleen een slow woop die af ging om mensen te waarschuwen. Brandweer is niet gekomen.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet persoonlijk bedoeld, maar ik heb echt een bloedhekel aan mensen die met opzet een brandalarm activeren.
Die hebben vaak niet door wat voor een inzet van bv brandweer zij veroorzaken. Terwijl er ergens anders in de omgeving mensen die hulp misschien wel hard nodig hebben.
Tuurlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of het ooit goed komt.....
Ik ook.... maar ze is ooit niet meer 18 - dan is het wel okay toch? Goede vriend van mij is 40 en heeft een vriendin van 26.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Sorry, maar 18- vind ik geloof ik toch ook wel echt te jong
mja, maar als je je daar nu al over gaat verlekkeren dan is dat nog steeds... fout denk ik..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook.... maar ze is ooit niet meer 18 - dan is het wel okay toch? Goede vriend van mij is 40 en heeft een vriendin van 26.....
Alleen slow whoop? Ik denk het niet. Want elke keer dat een alarm actief is wordt de brandweer gealarmeerd. Die rijden altijd en worden vaak terug geroepen naar de kazerne als er niks aan de hand blijkt te zijn (de hotel medewerker die meld dat er een bezopen persoon het alarm heeft veroorzaakt)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik deed het alle keren terwijl ik zwaar lam was.... En het was alle keren alleen een slow woop die af ging om mensen te waarschuwen. Brandweer is niet gekomen.....
Ik noem het als voorbeeld van dat het na een bepaalde leeftijd niet meer zo telt. Ik vind haar ook te jong en daarom zie ik af van actie. Ik ga gewoon verder kijken wat voor leuks er langs komt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mja, maar als je je daar nu al over gaat verlekkeren dan is dat nog steeds... fout denk ik..
Dus het kassameisje is nu geen optie meer? Dan kun je zeker de link geven.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik noem het als voorbeeld van dat het na een bepaalde leeftijd niet meer zo telt. Ik vind haar ook te jong en daarom zie ik af van actie. Ik ga gewoon verder kijken wat voor leuks er langs komt.
ik zal het niet meer doen.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen slow whoop? Ik denk het niet. Want elke keer dat een alarm actief is wordt de brandweer gealarmeerd. Die rijden altijd en worden vaak terug geroepen naar de kazerne als er niks aan de hand blijkt te zijn (de hotel medewerker die meld dat er een bezopen persoon het alarm heeft veroorzaakt)
Denk er dus maar aan dat elke keer dat jij een brandalarm hebt veroorzaakt er minstens 20 man/vrouw uit hun bed gepiept is om uit te rukken.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus het kassameisje is nu geen optie meer? Dan kun je zeker de link geven.
ligt eraan of het een handmelder of een automatische melder is, in automatische kan een vertraging zittenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen slow whoop? Ik denk het niet. Want elke keer dat een alarm actief is wordt de brandweer gealarmeerd. Die rijden altijd en worden vaak terug geroepen naar de kazerne als er niks aan de hand blijkt te zijn (de hotel medewerker die meld dat er een bezopen persoon het alarm heeft veroorzaakt)
Denk er dus maar aan dat elke keer dat jij een brandalarm hebt veroorzaakt er minstens 20 man/vrouw uit hun bed gepiept is om uit te rukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |