Maar voor Mark is vreemdgaan gewoon gaan.....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mark, what's in a name
laat ik voorop stellen dat ik nog nooit ben vreemdgegaan
Maar als ik geen relatie heb kan ik ook niet vreemdgaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar voor Mark is vreemdgaan gewoon gaan.....
Hero, de dromerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en als ik een vent was, wie was ik dan?
Je hebt veel pijntjes enzo dus ben je Peter.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en als ik een vent was, wie was ik dan?
Ah dat kan ook nog idd.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:16 schreef mr_anonimous het volgende:PS gaat nu met Daphne Deckers tongen.....
die gekke is hero idd, maar in de serie is het nemo, dat is z'n broertje dacht ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh ik ben absoluut een dromerEn die gekke, hoe heet die? is dat hero?
peter is een watjeik niet
Hero is die zweverige idd.....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh ik ben absoluut een dromerEn die gekke, hoe heet die? is dat hero?
peter is een watjeik niet
zij is oudquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:16 schreef mr_anonimous het volgende:
PS gaat nu met Daphne Deckers tongen.....
Ja ik denk dat ik nemo bedoelquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die gekke is hero idd, maar in de serie is het nemo, dat is z'n broertje dacht ik
Die serie was ook wel leuk tot Sjonnie niet meer door Daniel Boissevain werd gespeeld en Willem doodging.....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die gekke is hero idd, maar in de serie is het nemo, dat is z'n broertje dacht ik
Truste IARLquote:
Met welke bekende vrouw zou je wel tongen dan?quote:
Kun je dat liedje ook zingen?quote:Ja ik denk dat ik nemo bedoelmaar ik teken voor hero
morgen welquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met welke bekende vrouw zou je wel tongen dan?
[..]
[..]
Kun je dat liedje ook zingen?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
morgen welGa het wel leren. maar nemo is meer miij geloof ik:+
vaag welquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben jij zo'n vage pothead dan?
Nemo was een blower.... Hero is een filosoof.... die is al zweverig van zichzelf.....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
vaag welpotheas, nee
het nummer kende ik ook wel al, van guus meeuwis! en deckers heeft heel raar haar daar
Jij bent Willem!quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ah joh, we weten toch allang dat ze geen smaakt heeft
Willem is de keeper en hij werkt in een tuincentrum en hij is getrouwd met Anja en heeft 2 kinderen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:52 schreef peaceman het volgende:
Zal vast grappig zijn... ken die karakters allemaal niet zo goed.
Trustequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Dames, heren, ik ga jullie weer verlaten voor de rest van de dag, ik meld me morgenochtend weer
ow die....ja is prima...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Willem is de keeper en hij werkt in een tuincentrum en hij is getrouwd met Anja en heeft 2 kinderen.
quote:
hmmmm zal ik dan Katja maar zijn? (of speelde die niet in de film?)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Alleen wordt je wel door de Poldervogels geslagen..... en omdat mijn vader dood ligt te gaan kan ik je niet te hulp komen.....
Die zat niet in de film idd....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
hmmmm zal ik dan Katja maar zijn? (of speelde die niet in de film?)
Slaapsequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga slapenTot morgen allemaal
Een saffie doen zonder MaJo voelt gewoon niet het zelfde.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en nu moet je helemaal alleen een saffie roken
dan bel je haar wakker voor een saffiequote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een saffie doen zonder MaJo voelt gewoon niet het zelfde.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan bel je haar wakker voor een saffie
Ik zie dr vanavondquote:
Doe ikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doe MaJo de groetjes van ons drietjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |