Geen tijd en geen zin hierquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie heeft er zin in een tripje naar IJsland? Het is daar erg goedkoop op dit moment....
Jammer want er is daar een bankgebouw waar we gratis in kunnen overnachten denk ik.quote:
Zo'n leeg geldpakhuis kan ookquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jammer want er is daar een bankgebouw waar we gratis in kunnen overnachten denk ik.
We hebben al leuke blonde meiden in de SC hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie heeft er zin in een tripje naar IJsland? Het is daar erg goedkoop op dit moment....
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat ze met je wil afspreken denk ik. Met Daphne Deckers erbij.....
Waarom gaat het niet meer lukken?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh kom er net achter dat het sowieso niet meer gaat lukken met die bonnen. Nouja, dan betalen we gewoon de volle mep
omdat die kortingskaarten voor morgen allemaal al op zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom gaat het niet meer lukken?
Dat is waar! Scheelt weer een jetlag!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
We hebben al leuke blonde meiden in de SC hoor.
Da's minder.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
omdat die kortingskaarten voor morgen allemaal al op zijn
jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wacht... bankiert er hier iemand met de rabobank, heel toevallig??
Ja, hoe bevalt het?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
(ik merkte dat ik weer moest slikken, raakte te geïrriteerd om iets kleins, dat gedoe dus)
Daphne Deckers. Is dat dat ene ex-model dat zich slimmer probeert voor te doen dan dat ze is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:16 schreef mr_anonimous het volgende:
PS gaat nu met Daphne Deckers tongen.....
Precies ja, zo was het vandaag ookquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Da's altijd zo kut als je moet bent en je hebt niets te doen. Dat wordt echt seconden tellen.
Jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik mag dus concluderen dat er voetbal is vanavond?
No shit.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik mag dus concluderen dat er voetbal is vanavond?
Walibiquote:
De bus gister moest ik langer dan een half uur op wachten, ik ben maar gaan lopenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:59 schreef MaJo het volgende:
Zo de supporters zijn de trein uit, is meteen een stuk rustigeralleen wel shite dat de trein vertraging had en ik nu mijn bus mis
Maar goed dat je niet vandaag bent geweestquote:
Oh echtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De bus gister moest ik langer dan een half uur op wachten, ik ben maar gaan lopen
New Years Evequote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet vandaag bent geweest
Ik denk dat ik 80% van de keren wel genaaid ben met die treinen/bussen daar jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh echtje hebt wel altijd geluk hè
NYE?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
New Years EveIk weet het... Hoop dat eht morgen een beetje rustig is!
Ik zal mijn maats erop aan spreken morgen...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:59 schreef MaJo het volgende:
Zo de supporters zijn de trein uit, is meteen een stuk rustigeralleen wel shite dat de trein vertraging had en ik nu mijn bus mis
yup... grapje van walibiquote:
Ja die met die ontplofte egel tussen haar dijen......quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daphne Deckers. Is dat dat ene ex-model dat zich slimmer probeert voor te doen dan dat ze is?
Ik snap 'm nietquote:
ik ook niet hoor... vonden ze leuk denk ikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet
Reclamecampagne ofzo?
Ah net zo iets als the Lightsparade in de Disneyparken?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
http://walibi.nl/nl/pretpark/evenementen/new_years_eve.html
Dus het is mijn schuldquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 80% van de keren wel genaaid ben met die treinen/bussen daar ja
Gek eigenlijk, want ik heb er nooit last van verder![]()
Ja misschien wel zo handig jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ja natuurlijk ligt het aan het tijdstip
Als ik een kwartier eerder weg was gegaan had ik precies alle aansluitingen gehad
Volgende keer moet ik dat gewoon beter in de gaten houden
Doe ikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:23 schreef Nembrionic het volgende:
ik ben weer wieberen. Doe je ouders de groeten
Ciao Nemquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:23 schreef Nembrionic het volgende:
ik ben weer wieberen. Doe je ouders de groeten
De politieke situatie op het moment? De genialiteit van john Lennon? De aanloop naar Lowlands?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben er nog hoor... Waar wil je over praten?
De polititiek situatie in NL? Is een stabiel kaartenhuis....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
De politieke situatie op het moment? De genialiteit van john Lennon? De aanloop naar Lowlands?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |