God kan mij gestolen worden. Ik wil dat die zomer eens naar mij toekomt potverdikkeme!quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:08 schreef bassos het volgende:
God komt naar je toe deze zomer.
quote:
volgens mij ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:10 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Volgens mij gold voor dat bewijs, dat het omgekeerde net zo goed waar kon zijn..
zo zie je maar , wat voor de 1 gek is , is voor de ander normaal , jij wilt bewijs voor het bestaan enquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:08 schreef R0N1N het volgende:
Ja, ja... Bewijs om de meest gekke fantasieen voor waar aan te nemen is blijkbaar niet nodig ...
Maar om die 'gekke fantasieen' als onbewezen flauwekul af te doen, is er ineens wel bewijs nodig![]()
Iemand die bewijs wil voor het niet bestaan van 'iets' is sowieso gek. Dat kan namelijk helemaal niet !quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:28 schreef Summers het volgende:
[..]
zo zie je maar , wat voor de 1 gek is , is voor de ander normaal , jij wilt bewijs voor het bestaan en
een ander die wel gelooft wilt bewijs voor het niet bestaan .
Beide zijn gelijk en beide moeten zelf weten waar ze de waarheid inzien
aangezien niemand het zeker weet zoals je zelf al aangeeft .
Ah.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:50 schreef R0N1N het volgende:
[..]
![]()
Ik vroeg niet 'waarom' ik een vraag zou moeten stellen, 'Waarom' = de vraag.
nee.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:46 schreef Ticker het volgende:
En denk je dat de Serpent, god is, Bassos?
Nee, dat is de sociale dienst.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:01 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
Je komt bij god door zo zielig te zijn dat er geen andere optie is?
Haha, geloof je in die kerel ofzo?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, dat is de sociale dienst.
God is eerder de belastingdienst, daar kom je terecht als je verdient hebt.
Nee dat was ironie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:05 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
Haha, geloof je in die kerel ofzo?
Het is pas hypocriet als mensen om bewijs gaan vragen dat god niet bestaat (het niet bestaan van 'iets' bwijzen KAN helemaal niet.) Terwijl ze zelf ZONDER ENIG BEWIJS roepen dat god (& nog een riedel andere dingen) wel bestaat. Niet eens 'misschien' !quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:58 schreef Realisten88 het volgende:
Ben zelf Atheïst, maar niet zo een die iemand die anderen uit hun geloof gaat praten.
Ik bedoel, als ik ervoor kies niet in een God te geloven, wat geeft dat mij dan voor recht iemand die wel uit keuze gelooft om te praten?
Dat kun je hypocriet noemen![]()
Maar ja, dat hoef ik ook niet te doen, want religieuze intolerantie is er toch al genoeg.
ook nee.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:30 schreef Boswachtertje het volgende:
@ Bassos:
Heeft Crowley het dan over de mind?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |