Bron: Nu.nlquote:AMSTERDAM - Hans en Connie Breukhoven gaan scheiden. Dit maakte het glamourkoppel dinsdag bekend.
© ANP
De actrice en zangeres, die bekend werd als Vanessa, en de directeur van de winkelketen Free Record Shop traden in 1987 in het huwelijk. Connie Breukhoven behoudt haar achternaam.
''Omdat onze beslissing grote impact heeft op ons en onze kinderen, willen wij u vragen dit met respect te behandelen'', aldus de Breukhovens.
''We hebben alle zaken inmiddels in goed onderling overleg geregeld." Het glamourkoppel wil verder geen commentaar geven.
Verklaard wel waarom het pas 5 minuten geleden op Nu.nl verscheen...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:34 schreef Felixa het volgende:
Hans dan toch eindelijk uit de kast?![]()
Nu ook bij Boulevard.
Yep.quote:
is het met die 4 kinderen weer allemaal koek en ei ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:55 schreef Copycat het volgende:
Respect dan maar.
Of nee. Ik wil een Breukgate.
Vuige roddels, smerige modder en vooral veel gźnante details.
Leven er nog moeders?
Ja, alles weer vergeten en vergeven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is het met die 4 kinderen weer allemaal koek en ei ?
getverquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:03 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ja, alles weer vergeten en vergeven.
Bron: de Persquote:'Geld houdt Connie en Hans Breukhoven bij elkaar'
Gepubliceerd: woensdag 25 april 2007 15:20
Volgens Jordy Breukhoven is geld het enige dat zijn ouders bijeen houdt. "Mijn mening over het hele verhaal: dat ze nog gewoon getrouwd zijn om financiėle redenen", vertelt de van Hans en Connie Breukhoven vervreemde zoon op de website van De Telegraaf.
Het veelbesproken echtpaar houdt volgens Jordy de buitenwereld een illusie voor. "Af en toe gaan ze samen naar premičres om op de foto te gaan", stelt hij. Zijn vader zou voor Connie een huis hebben gekocht en maandelijks een financiėle bijdrage op haar rekening storten. "Persoonlijk zou ik het niet trekken om op zo'n manier te leven, maar daar kiezen ze zelf voor."
Over de geruchten dat Hans een minnares zou aanhouden in Belgiė, kan Jordy niet uitweiden, aangezien hij al een tijd geen contact meer heeft met zijn ouders. "Ik kan het verhaal dus niet bevestigen, maar er zal wel een kern van waarheid in zitten", beweert hij.
Tussen de Breukhovens en hun drie geadopteerde kinderen botert het al jaren niet. Jordy en Constanza zochten meermaals de publiciteit op. Volgens de twee zouden Connie en Hans hun persoonlijke keuzes niet respecteren. Vooral Jordy bekritiseert regelmatig zijn moeder in boulevardkranten en roddelbladen.
Bron: de Persquote:Hans Breukhoven ontkent overspel
Gepubliceerd: dinsdag 24 april 2007 14:23
Hans Breukhoven ontkent een buitenechtelijke relatie te hebben gehad met de Belgische Béatrice. Dat zweert de 60-jarige zakenmagnaat dinsdag in het roddelblad Weekend. "We zijn vrienden. Niets meer en niets minder", stelt hij. Hiermee reageert de oprichter van platenketen Free Record Shop op geruchten in het boulevardblad Privé.
In een artikel van elf pagina's deed hoofdredacteur Evert Santegoeds vorige week de vermeende affaire uit de doeken. Connie, de veelbesproken echtgenote van Hans, zou in woede zijn ontstoken toen zij het overspel ontdekte. Niets van waar, zo stelt ook Connie in Weekend. "Als we problemen hebben, zou ik dat sowieso niet met de buitenwereld bespreken", zegt ze.
Ook Béatrice, die met haar bedrijf de Belgische filialen van Free Record Shop schoonmaakt, ontkent de relatie in alle toonaarden. "Ik geef om hem, maar niet op de manier zoals in Nederland wordt gesuggereerd", zegt zij in Weekend. "Destijds heeft hij mij op zakelijk gebied geholpen en dus zal ik nu alles in het werk stellen om zijn naam te zuiveren."
De bron die Santegoeds gebruikte voor het artikel, een voormalige chauffeur van de Breukhovens, zou slechts uit zijn op eigengewin. "Die man is gestoord, maar ja, dat zijn er wel meer", sneert Connie over Danny van Zijl. Vorig jaar zou zij door de man zijn benaderd, die beweerde dat Hans een maītresse zou hebben in Waterloo. "Ik sloeg steil achterover van verbazing", vertelt ze. Volgens de blondine verlangde de ex-werknemer een financiėle beloning voor zijn 'briljante tip'.
Met de stortvloed aan artikelen over het privéleven van de Breukhovens, komen de persoonlijke sympathieėn van de roddelbladen aan het licht. Santegoeds, die momenteel een boek schrijft over Connie, publiceert al geruime tijd artikel na artikel waarin de 55-jarige voormalige zangeres in een kwaad daglicht wordt gesteld. Donderdag verloor de journalist een kort geding dat de Breukhovens tegen hem hadden aangespannen over een artikel in Privé. Santegoeds beweerde daarin dat de Clinic for Injectables van Connie een financieel fiasco is.
Ook de interviews van Connie en Hans in Weekend lijken allerminst ongetint. "In de afgelopen jaren is onze professionele relatie uitgemond in een onbaatzuchtige vriendschap", vertelt hoofdredactrice Petra Boots, die de vraaggesprekken voerde, in een voorwoord. "Zo was Connie de eerste oppas van mijn dochtertje en hielp ze me eigenhandig met het schilderen van mijn huis toen ik in een moeilijke periode zat."
Evert is jaloers op collega Marc vd Lindenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:34 schreef Terreros85 het volgende:
Evert wil wel heel grag weten dat hij het al lang wist
Als Evert het al wist, moet het morgen in de Prive staan, we zullen zienquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:34 schreef Terreros85 het volgende:
Evert wil wel heel grag weten dat hij het al lang wist
Nee, maar Hans ziet weer kleuren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:55 schreef Copycat het volgende:
Respect dan maar.
Of nee. Ik wil een Breukgate.
Vuige roddels, smerige modder en vooral veel gźnante details.
Leven er nog moeders?
Wie weet..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:47 schreef Cacao het volgende:
Oeh, en die kinderen zullen dan ook wel weer een boekje opendoen.
Ptwish verdient een lekker toyboy, geen penopauzeur met een sneue bovenlip.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:56 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Ze vallen bij bosjes die showbizz huwelijken. Is Hans niks voor Patries? Zelfde levensstijl.
Ik denk dat ze blijer word van een goed gevulde portomonnee. Ik gun 'r een toyboy hoor, maar voor hoelang is dat houdbaar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:58 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ptwish verdient een lekker toyboy, geen penopauzeur met een sneue bovenlip.
Dat hopen we welquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:47 schreef Cacao het volgende:
Oeh, en die kinderen zullen dan ook wel weer een boekje opendoen.
Sugar Lee Hoopert was al uit elkaar, toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:07 schreef LoveProfusion het volgende:
NEEEEEE!!!!!
Zeg me dat het niet zo is!!!! Het droomkoppel
Nu hebben we alleen nog Marianne Weber en haar Cora en Sugar Lee Hooper en die depressieve Andrea..
Juist goed getimed, naar buiten gebracht, nu de andere breuken een beetje klaar zijn.quote:Ik had Con toch hoger ingeschat...net nu het zomer is en de bladen minder verkopen ...ze zal haar gemanicuurde nageltjes wel kapotgebeten hebben dat Jan en Yolanthe de hotspot, zo vlak voor de vakantie, in pikten...en toen kwam Patries..die Duivelse Patries...
Ja dat dacht ik ook dat ze uit elkaar zijn ?!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:20 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Sugar Lee Hoopert was al uit elkaar, toch?
[..]
Yepquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook dat ze uit elkaar zijn ?!
Ik gok Jeroen van de Boom.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:30 schreef Marrije het volgende:
En er is nog geen poll met wie Connie nu is?
Dat is sowieso altijd een beetje een raar huwelijk geweest.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[ afbeelding ] Mark Klein Essink en Carolien van de Berg gaan ook scheiden meldde Shownieuws ..Mark heeft een andere vrouw.
Het lijkt me als vrouw idd niet heel prettig als je man bij iedere vrijpartij om je spiraal probeert te wurmen zonder aanraking, want dan gaat er een zoemer afquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat is sowieso altijd een beetje een raar huwelijk geweest.
Wat bedoelje Adelantequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het lijkt me als vrouw idd niet heel prettig als je man bij iedere vrijpartij om je spiraal probeert te wurmen zonder aanraking, want dan gaat er een zoemer af
Van vroegah, toen hij de Staatsloterijshow presenteerde, met die zenuwenspiraal.quote:
Och dankje..nu weet ik het weer... Dadelijk bij late shownieuws Hans en Connie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:47 schreef Felixa het volgende:
[..]
Van vroegah, toen hij de Staatsloterijshow presenteerde, met die zenuwenspiraal.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:58 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ptwish verdient een lekker toyboy, geen penopauzeur met een sneue bovenlip.
De BREUK-hoventje OMG.quote:Connie Breukhoven weer oma
Jordy Breukhoven is voor de...
Connie Breukhoven en zoon onverzoenbaar
Connie Breukhoven heeft alle hoop op...
Jeroen van der Boom strikt Connie
De verrassing van de avond bij het eerste...
Constanza Breukhoven wéér zwanger!
Nieuwbakken moeder Constanza...
Aanstaande vader Jordy Breukhoven dakloos
Waar moet de baby van Jordy...
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:48 schreef Pedroso het volgende:
Tja, die Hans neukte er maar op los.
Ik geef hem overigens geen ongelijk met zo'n bouwpakket thuis.
Flikker een rotend opquote:''Omdat onze beslissing grote impact heeft op ons en onze kinderen, willen wij u vragen dit met respect te behandelen'', aldus de Breukhovens.
Dat zijn ook wel kut kinderen ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:05 schreef Manono het volgende:
vooral als die kinderen zelf naar de pers rennen om de vuile was buiten te hangen en te klagen hoe vreselijk ze het toch hebben gehad
Ja, stel ontevreden kutjong dat het zijn!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:05 schreef Manono het volgende:
vooral als die kinderen zelf naar de pers rennen om de vuile was buiten te hangen en te klagen hoe vreselijk ze het toch hebben gehad
Zeg ik, wat een ondankbaar stuk trifel metz'n allen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:06 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat zijn ook wel kut kinderen ook.
Team Connie of Hans?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:07 schreef versabommie het volgende:
ik schrijf me bij deze in voor dit schandaal
Welk team?! En denk GOED na over je antwoordquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:07 schreef versabommie het volgende:
ik schrijf me bij deze in voor dit schandaal
Foto's van Jordy en zijn liefje op de pag van de fotograafquote:anstaande vader Jordy Breukhoven dakloos
onze redactie
AMSTERDAM - Waar moet de baby van Jordy Breukhoven slapen? Deze prangende vraag bezorgt de adoptiezoon van Hans en Connie Breukhoven slapeloze nachten. Hij en zijn hoogzwangere vrouw Joėlle staan binnenkort op straat!
Jordy en Joėlle verwachten begin december hun eerste kindje. Maar voorlopig kan het liefdeskoppel hun baby geen dak boven het hoofd bieden. Volgens Story moeten de aanstaande ouders op korte termijn hun woning verlaten. Ze zijn hard op zoek naar een huis. Het stel zal voorlopig bij een vriendin van Joėlle intrekken, waar zij zal bevallen en noodgedwongen haar kraamtijd moet doorbrengen.
Jordy hoeft in ieder geval geen steun te verwachten van zijn ouders. Hij heeft onlangs voor de tweede keer het contact verbroken met zijn adoptieouders, toen bleek dat Joėlle zich niet geaccepteerd voelde door haar schoonouders.
Welk team zijn gullie?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welk team?! En denk GOED na over je antwoord
quote:Breukhoven bij Boulevard
Breukhoven bij Boulevard
Er gaat geen dag voorbij of de ruzie in de familie Breukhoven wordt breed uitgemeten in de media. Het zou allemaal gaan om de kinderen van Connie en Hans Breukhoven die hun gal over hun ouders willen spuien in de media. Alleen is de stem van de kinderen zelf nooit gehoord. Tot nu toe.
Familieruzie
Anderhalve week geleden sturen Connie en Hans Breukhoven een persbericht rond. Zij zijn getipt dat hun kinderen een bandopname hebben van een familieruzie. Volgens de tipgever willen Costanza en Jordy de band verkopen voor 15.000 euro om zo hun ouders knock-out te slaan in hun ruzie. Uit het persbericht van Connie en Hans blijkt zorg over het naar buiten komen van de band. Het wordt als zeer bedreigend opgevat. Als SBS6 het verhaal direct op de buis brengt en de Telegraaf erover schrijft, is het hek van de dam.
Roddelbladen
De roddelbladen storten zich massaal op de familieruzie en Hans en Connie laten weten gebroken te zijn en zich verraden te voelen door hun eigen kinderen. Ouders en kinderen hebben geen contact meer en Nederland heeft z'n oordeel klaar over de kinderen Breukhoven. In een interview met Albert Verlinde leggen Jordy en Constanza Breukhoven voor het eerst uit wat er nu precies aan de hand is.
De zoveelste ruzie
Jordy Breukhoven vertelt over de vele ruzies die in huize Breukhoven hebben plaatsgevonden. "Onze ouders respecteren onze keuzes niet. Leven, werk, vriendjes, ze willen alles voor je invullen. Uitspreken gaat niet meer, dan gaat er toch weer ruzie ontstaan. Ik respecteer mijn ouders, dan moeten zij dat ook doen", aldus Jordy, die de vele ruzies alsvolgt samenvat. "Je kan als ouders best een doel hebben, maar als de kinderen afwijken, moet je ze steunen en helpen. Als wij beetje van het pad afwijken, doen ze dat niet. Met andere woorden, zij zeggen: 'Je moet zus zijn, je moet zo zijn', maar laat mij maar gewoon mijn eigen pad betreden."
Het bandje
Het beruchte bandje haalt de voorpagina's van alle kranten en showbizzprogramma's. Maar hoe zit het precies met deze geheime opname? De kinderen vertellen: "We hadden dit bandje voor onszelf opgenomen. Mijn moeder zegt de ene week dit, de andere week dat. Het was voor ons een hulpmiddel tegen haar. Als wij tegen haar zeggen: 'Dit heb je vorige week gezegd', dan zegt zij: 'Dat heb ik niet gezegd.'"
De Media
Na de grote ruzie nemen Jordy en Constanza iemand die bij SBS6 werkt in vertrouwen. "Die persoon heeft het hele verhaal de wereld in geholpen. Toen is het bij onze ouders terechtgekomen, en zij wilden ons voor zijn." De enorme mediahype erom heen is nooit gepland door Jordy en Constanza. "Het was helemaal niet ons plan om ze voor schut te zetten voor de Nederlandse televisie", zegt Jordy. "Wij wisten niet dat zij ook wisten van het bandje. Zij konden ons natuurlijk ook bellen om te vragen wat er waar was en wat er niet waar was."
Nachtmerrie
De kinderen hebben geen benul van de mediahype, tot Constanza door een vriendin wordt opgebeld. "Een vriendinnetje belde mij erover. Toen wist ik het pas. We beseften toen dat er iemand gekletst had. Als je de bladen koopt met alle verhalen en foto's over je familie, dan moet je wel even drie keer slikken. Dat was niet de bedoeling", aldus Constanza. "Eigenlijk zouden we erom moeten lachen, want het klopt allemaal voor geen meter", vult Jordy aan. "Dat wij alleen maar voor het geld zouden gaan, is absolute onzin."
Geld
Desondanks vertellen Connie en Hans Breukhoven aan de media dat Jordy en Constanza alles naar buiten hebben gebracht voor geld. "Ja, dat denken mijn ouders, maar dat is absoluut niet zo. Anders was het toch allang verkocht geweest, als wij voor het geld zouden gaan", zegt Jordy. De kinderen stellen dat zij nooit naar de media zijn gestapt voor geld. "Ik zou ter plekke doodvallen als het niet zo zou zijn", zegt Constanza. "En ik val ernaast", vult Jordy aan.
SBS6
Waar komt dat verhaal over de vraagprijs van 15.000 euro dan vandaan? "Het geld is ons wel echt aangeboden. Iemand van SBS6 wilde er tussen de 10.000 en 15.000 euro voor betalen. Ze zeiden tegen ons: 'Wat RTL Boulevard ook over heeft voor die tape, wij zullen er met de prijs boven zitten'. Onze reactie was toen: 'Je kan bieden wat je wilt, wij verraden onze ouders niet'", vertellen Jordy en Constanza.
Toekomst
Hebben Jordy en Constanza het gevoel dat zij zelf door hun ouders zijn verraden? "Een beetje wel", zegt Constanza. "Wij lezen verhalen over ons in de krant waar we het thuis over gehad hebben, dat moet rechtgezet worden. Dan maar voor alle kijkers in heel Nederland. Wij praten niet slecht over onze ouders, ongeacht wat zij over ons zeggen." Jordy had gehoopt dat hun ouders zouden bellen om erover te praten: "Het is gewoon miscommunicatie. Zij dachten dat wij het wilden verkopen en ze wilden ons voor zijn. Als je nou gewoon even belt en vraagt wat er van waar is, was dit allemaal niet nodig geweest." "Aan de andere kant hebben wij iemand in vertrouwen genomen, terwijl dat niet zo had mogen zijn", besluit Constanza.
Bekijk HIER de video van het interview!
nee hans is een jonge god. tis te hopen dat je niet zo oud wordt als hij - of dan iig heel erg rijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Hopelijk heeft hij haar besodemietert met een jonge blom, net goed voor dat ouwe lijk. Wie wil daar nu opkruipen? Zou me ook niks verbazen als Hans een stiekume nicht blijkt te zijn. Misschien vandaar dat ze geen eigen kids hebben en maar zijn gaan adopteren.
Ojee iemand een vroege dood wensen omdat ik niet voor graftak Conny ben? Hoe sneu kun je zijn zeg.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:27 schreef Manono het volgende:
[..]
nee hans is een jonge god. tis te hopen dat je niet zo oud wordt als hij - of dan iig heel erg rijk
nou zeg wens ik jou iets toe, hoop het gewoon voor jou zei ikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ojee iemand een vroege dood wensen omdat ik niet voor graftak Conny ben? Hoe sneu kun je zijn zeg.
Daverteliklekkernie!quote:
Dan ga ik voor Hans!quote:
Ik hoop op een gelijkspel, beide uitgeschakeld en we horen er nooit meer wat van.quote:
maar wie gaat dan dat glamourous gat opvullen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik hoop op een gelijkspel, beide uitgeschakeld en we horen er nooit meer wat van.
Furrrrtel!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat is sowieso altijd een beetje een raar huwelijk geweest.
Ik heb nou al medelijden met degene die dat glamourous gat gaat (op)vullen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wie gaat dan dat glamourous gat opvullen?
dat betekent vast het failliett van de PC
Yeps vooral ondankbaar jong allemaalquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:06 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat zijn ook wel kut kinderen ook.
Dat is oud nieuws heurquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:24 schreef Manono het volgende:
Lijkt me toch kmp als je als zo'n periode door gaat en je niet eens steun aan je eigen kinderen hebt. Maar alles met reden heur..
Van de site van RTL Bvd:
[..]
Ik kwam er wel eens over de vloer ten tijde van zijn grote shows, en ik heb de combinatie Marc en Caroline nooit zo begrepen, qua chemie.quote:
Bron: Zijonlinequote:NA SCHEIDING: Santegoeds komt met biografie over leven Connie Breukhoven
(12-8-2009) Evert Santegoeds komt alsnog met zijn niet geautoriseerde biografie over Connie Breukhoven! Aanvankelijk was het de bedoeling dat het boek in de zomer van 2007 al zou verschijnen. De reden voor het uitstel was twee jaar geleden dat mensen uit de directe omgeving van de Breukhoven zich hadden gemeld bij Santegoeds met onthullende verhalen over de diva over haar kanker genezende middeltjes en haar huwelijk met Free Record Shop-eigenaar Hans van Breukhoven. Nu de Breukhovens gisteren bekend hebben gemaakt te zijn gescheiden is Santegoeds nu bezig aan het laatste hoofdstuk en zal de biografie in de herfst verschijnen.
Aanvankelijk zou het boek al in december 2006 verschijnen. Reden voor het uitstel waren de mensen uit Breukhovens leven die zich hadden gemeld bij Santegoeds toen bekend werd dat hij met het boek over de vroegere zangeres bezig was. "Het is veel meer werk dan ik had gedacht", zei Santegoeds.
Santegoeds zei vandaag dat Connie's vermeende prositutieverleden niet aan de orde zal komen in het boek. "Daar hoeft ze dus niet bang voor te zijn." In 2007 dreigde de glamourvrouw, die haar vermeende verleden als prostituee altijd ontkend heeft, met juridische stappen. Santegoeds vertelde toen overigens al verschillende brieven van Connie Breukhovens advocaat te hebben gekregen. "Dat maakt de uitdaging alleen maar groter."
De showbizzjournalist, die eerder een boekje over Pim Fortuyn schreef, was twee jaar geleden van plan het boek via een speciaal daarvoor in het leven geroepen website te verkopen. of dat nu ook gebeurt of dat het boek via de reguliere boekhandel te koop zal worden aangeboden is nog onduidelijk.
Ik dacht al waar is Ole..en ze is erquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:13 schreef Ole het volgende:
Hier Moet Ik Gepost Hebben.
ben ik er een dagje niet, krijg je dit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |