Lijkt me toch kmp als je als zo'n periode door gaat en je niet eens steun aan je eigen kinderen hebt. Maar alles met reden heur..
Van de site van RTL Bvd:
quote:
Breukhoven bij Boulevard
Breukhoven bij Boulevard
Er gaat geen dag voorbij of de ruzie in de familie Breukhoven wordt breed uitgemeten in de media. Het zou allemaal gaan om de kinderen van Connie en Hans Breukhoven die hun gal over hun ouders willen spuien in de media. Alleen is de stem van de kinderen zelf nooit gehoord. Tot nu toe.
Familieruzie
Anderhalve week geleden sturen Connie en Hans Breukhoven een persbericht rond. Zij zijn getipt dat hun kinderen een bandopname hebben van een familieruzie. Volgens de tipgever willen Costanza en Jordy de band verkopen voor 15.000 euro om zo hun ouders knock-out te slaan in hun ruzie. Uit het persbericht van Connie en Hans blijkt zorg over het naar buiten komen van de band. Het wordt als zeer bedreigend opgevat. Als SBS6 het verhaal direct op de buis brengt en de Telegraaf erover schrijft, is het hek van de dam.
Roddelbladen
De roddelbladen storten zich massaal op de familieruzie en Hans en Connie laten weten gebroken te zijn en zich verraden te voelen door hun eigen kinderen. Ouders en kinderen hebben geen contact meer en Nederland heeft z'n oordeel klaar over de kinderen Breukhoven. In een interview met Albert Verlinde leggen Jordy en Constanza Breukhoven voor het eerst uit wat er nu precies aan de hand is.
De zoveelste ruzie
Jordy Breukhoven vertelt over de vele ruzies die in huize Breukhoven hebben plaatsgevonden. "Onze ouders respecteren onze keuzes niet. Leven, werk, vriendjes, ze willen alles voor je invullen. Uitspreken gaat niet meer, dan gaat er toch weer ruzie ontstaan. Ik respecteer mijn ouders, dan moeten zij dat ook doen", aldus Jordy, die de vele ruzies alsvolgt samenvat. "Je kan als ouders best een doel hebben, maar als de kinderen afwijken, moet je ze steunen en helpen. Als wij beetje van het pad afwijken, doen ze dat niet. Met andere woorden, zij zeggen: 'Je moet zus zijn, je moet zo zijn', maar laat mij maar gewoon mijn eigen pad betreden."
Het bandje
Het beruchte bandje haalt de voorpagina's van alle kranten en showbizzprogramma's. Maar hoe zit het precies met deze geheime opname? De kinderen vertellen: "We hadden dit bandje voor onszelf opgenomen. Mijn moeder zegt de ene week dit, de andere week dat. Het was voor ons een hulpmiddel tegen haar. Als wij tegen haar zeggen: 'Dit heb je vorige week gezegd', dan zegt zij: 'Dat heb ik niet gezegd.'"
De Media
Na de grote ruzie nemen Jordy en Constanza iemand die bij SBS6 werkt in vertrouwen. "Die persoon heeft het hele verhaal de wereld in geholpen. Toen is het bij onze ouders terechtgekomen, en zij wilden ons voor zijn." De enorme mediahype erom heen is nooit gepland door Jordy en Constanza. "Het was helemaal niet ons plan om ze voor schut te zetten voor de Nederlandse televisie", zegt Jordy. "Wij wisten niet dat zij ook wisten van het bandje. Zij konden ons natuurlijk ook bellen om te vragen wat er waar was en wat er niet waar was."
Nachtmerrie
De kinderen hebben geen benul van de mediahype, tot Constanza door een vriendin wordt opgebeld. "Een vriendinnetje belde mij erover. Toen wist ik het pas. We beseften toen dat er iemand gekletst had. Als je de bladen koopt met alle verhalen en foto's over je familie, dan moet je wel even drie keer slikken. Dat was niet de bedoeling", aldus Constanza. "Eigenlijk zouden we erom moeten lachen, want het klopt allemaal voor geen meter", vult Jordy aan. "Dat wij alleen maar voor het geld zouden gaan, is absolute onzin."
Geld
Desondanks vertellen Connie en Hans Breukhoven aan de media dat Jordy en Constanza alles naar buiten hebben gebracht voor geld. "Ja, dat denken mijn ouders, maar dat is absoluut niet zo. Anders was het toch allang verkocht geweest, als wij voor het geld zouden gaan", zegt Jordy. De kinderen stellen dat zij nooit naar de media zijn gestapt voor geld. "Ik zou ter plekke doodvallen als het niet zo zou zijn", zegt Constanza. "En ik val ernaast", vult Jordy aan.
SBS6
Waar komt dat verhaal over de vraagprijs van 15.000 euro dan vandaan? "Het geld is ons wel echt aangeboden. Iemand van SBS6 wilde er tussen de 10.000 en 15.000 euro voor betalen. Ze zeiden tegen ons: 'Wat RTL Boulevard ook over heeft voor die tape, wij zullen er met de prijs boven zitten'. Onze reactie was toen: 'Je kan bieden wat je wilt, wij verraden onze ouders niet'", vertellen Jordy en Constanza.
Toekomst
Hebben Jordy en Constanza het gevoel dat zij zelf door hun ouders zijn verraden? "Een beetje wel", zegt Constanza. "Wij lezen verhalen over ons in de krant waar we het thuis over gehad hebben, dat moet rechtgezet worden. Dan maar voor alle kijkers in heel Nederland. Wij praten niet slecht over onze ouders, ongeacht wat zij over ons zeggen." Jordy had gehoopt dat hun ouders zouden bellen om erover te praten: "Het is gewoon miscommunicatie. Zij dachten dat wij het wilden verkopen en ze wilden ons voor zijn. Als je nou gewoon even belt en vraagt wat er van waar is, was dit allemaal niet nodig geweest." "Aan de andere kant hebben wij iemand in vertrouwen genomen, terwijl dat niet zo had mogen zijn", besluit Constanza.
Bekijk HIER de video van het interview!