Dat is sowieso altijd een beetje een raar huwelijk geweest.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[ afbeelding ] Mark Klein Essink en Carolien van de Berg gaan ook scheiden meldde Shownieuws ..Mark heeft een andere vrouw.
Het lijkt me als vrouw idd niet heel prettig als je man bij iedere vrijpartij om je spiraal probeert te wurmen zonder aanraking, want dan gaat er een zoemer afquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat is sowieso altijd een beetje een raar huwelijk geweest.
Wat bedoelje Adelantequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het lijkt me als vrouw idd niet heel prettig als je man bij iedere vrijpartij om je spiraal probeert te wurmen zonder aanraking, want dan gaat er een zoemer af
Van vroegah, toen hij de Staatsloterijshow presenteerde, met die zenuwenspiraal.quote:
Och dankje..nu weet ik het weer... Dadelijk bij late shownieuws Hans en Connie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:47 schreef Felixa het volgende:
[..]
Van vroegah, toen hij de Staatsloterijshow presenteerde, met die zenuwenspiraal.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:58 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ptwish verdient een lekker toyboy, geen penopauzeur met een sneue bovenlip.
De BREUK-hoventje OMG.quote:Connie Breukhoven weer oma
Jordy Breukhoven is voor de...
Connie Breukhoven en zoon onverzoenbaar
Connie Breukhoven heeft alle hoop op...
Jeroen van der Boom strikt Connie
De verrassing van de avond bij het eerste...
Constanza Breukhoven wéér zwanger!
Nieuwbakken moeder Constanza...
Aanstaande vader Jordy Breukhoven dakloos
Waar moet de baby van Jordy...
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:48 schreef Pedroso het volgende:
Tja, die Hans neukte er maar op los.
Ik geef hem overigens geen ongelijk met zo'n bouwpakket thuis.
Flikker een rotend opquote:''Omdat onze beslissing grote impact heeft op ons en onze kinderen, willen wij u vragen dit met respect te behandelen'', aldus de Breukhovens.
Dat zijn ook wel kut kinderen ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:05 schreef Manono het volgende:
vooral als die kinderen zelf naar de pers rennen om de vuile was buiten te hangen en te klagen hoe vreselijk ze het toch hebben gehad
Ja, stel ontevreden kutjong dat het zijn!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:05 schreef Manono het volgende:
vooral als die kinderen zelf naar de pers rennen om de vuile was buiten te hangen en te klagen hoe vreselijk ze het toch hebben gehad
Zeg ik, wat een ondankbaar stuk trifel metz'n allen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:06 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat zijn ook wel kut kinderen ook.
Team Connie of Hans?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:07 schreef versabommie het volgende:
ik schrijf me bij deze in voor dit schandaal
Welk team?! En denk GOED na over je antwoordquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:07 schreef versabommie het volgende:
ik schrijf me bij deze in voor dit schandaal
Foto's van Jordy en zijn liefje op de pag van de fotograafquote:anstaande vader Jordy Breukhoven dakloos
onze redactie
AMSTERDAM - Waar moet de baby van Jordy Breukhoven slapen? Deze prangende vraag bezorgt de adoptiezoon van Hans en Connie Breukhoven slapeloze nachten. Hij en zijn hoogzwangere vrouw Joëlle staan binnenkort op straat!
Jordy en Joëlle verwachten begin december hun eerste kindje. Maar voorlopig kan het liefdeskoppel hun baby geen dak boven het hoofd bieden. Volgens Story moeten de aanstaande ouders op korte termijn hun woning verlaten. Ze zijn hard op zoek naar een huis. Het stel zal voorlopig bij een vriendin van Joëlle intrekken, waar zij zal bevallen en noodgedwongen haar kraamtijd moet doorbrengen.
Jordy hoeft in ieder geval geen steun te verwachten van zijn ouders. Hij heeft onlangs voor de tweede keer het contact verbroken met zijn adoptieouders, toen bleek dat Joëlle zich niet geaccepteerd voelde door haar schoonouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |