Als Evert het al wist, moet het morgen in de Prive staan, we zullen zienquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:34 schreef Terreros85 het volgende:
Evert wil wel heel grag weten dat hij het al lang wist
Nee, maar Hans ziet weer kleuren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:55 schreef Copycat het volgende:
Respect dan maar.
Of nee. Ik wil een Breukgate.
Vuige roddels, smerige modder en vooral veel gênante details.
Leven er nog moeders?
Wie weet..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:47 schreef Cacao het volgende:
Oeh, en die kinderen zullen dan ook wel weer een boekje opendoen.
Ptwish verdient een lekker toyboy, geen penopauzeur met een sneue bovenlip.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:56 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Ze vallen bij bosjes die showbizz huwelijken. Is Hans niks voor Patries? Zelfde levensstijl.
Ik denk dat ze blijer word van een goed gevulde portomonnee. Ik gun 'r een toyboy hoor, maar voor hoelang is dat houdbaar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:58 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ptwish verdient een lekker toyboy, geen penopauzeur met een sneue bovenlip.
Dat hopen we welquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:47 schreef Cacao het volgende:
Oeh, en die kinderen zullen dan ook wel weer een boekje opendoen.
Sugar Lee Hoopert was al uit elkaar, toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:07 schreef LoveProfusion het volgende:
NEEEEEE!!!!!
Zeg me dat het niet zo is!!!! Het droomkoppel
Nu hebben we alleen nog Marianne Weber en haar Cora en Sugar Lee Hooper en die depressieve Andrea..
Juist goed getimed, naar buiten gebracht, nu de andere breuken een beetje klaar zijn.quote:Ik had Con toch hoger ingeschat...net nu het zomer is en de bladen minder verkopen ...ze zal haar gemanicuurde nageltjes wel kapotgebeten hebben dat Jan en Yolanthe de hotspot, zo vlak voor de vakantie, in pikten...en toen kwam Patries..die Duivelse Patries...
Ja dat dacht ik ook dat ze uit elkaar zijn ?!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:20 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Sugar Lee Hoopert was al uit elkaar, toch?
[..]
Yepquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook dat ze uit elkaar zijn ?!
Ik gok Jeroen van de Boom.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:30 schreef Marrije het volgende:
En er is nog geen poll met wie Connie nu is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |