abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:41:43 #201
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_71842414
Van der Vaart ... tja, sweet dreams.

Vennegoor of Hesselink? Hm ... als je hoopt op een Berg of Huntelaar dan is Jantje VoH wel een heel ander type. Maar, hij is óók een ander type dan Suarez, Sulejmani en Cvitanich. Die kunnen mooi om die toren heen lopen.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_71842758
Stekelenburg moet nu je eerste keeper zijn, simpel zat. Ik vind het alleen jammer dat hij zo zelden echt bepalend is de laatste tijd (misschien wel 2 seizoenen al). Dat maakt het verschil tussen een goede keeper en een puntenpakker.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_71843182
Als Vennegoor komt kunnen we ook eindelijk meezingen op dat trance nummertje
pi_71843508
Nog 3 dagen en Engelaar doet niet mee zondag
pi_71843725
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:07 schreef Catch22- het volgende:
iig van 1 kwakkert. Maar het lijkt alsof dit topic steeds meer volloopt met Barca-types.

Weesch trots!
Barca types ? Wat is er mis met het beste team ter wereld ?
Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
pi_71843904
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:21 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Hij wordt, onterecht, teveel vergeleken met van der Sar. Dan is iedere keeper slecht.

Stekelenburg is gewoon een goede keeper waar nog voldoende rek in zit
Misschien onterecht, maar het probleem dat wij momenteel hebben, is dat er niets tussen Van der Sar en Stekelenburg in zit. Opeens ga je van een van de beste keepers ter wereld naar een talentvolle jonge keeper (in Oranje dan). Voor Ajax is hij prima, al hoop ik dat hij stopt met blunderen zoals tegen RKC.
pi_71843944
Engelaar afwezig zondag. Dat scheelt een slok op een borrel denk ik.
pi_71844005
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Balletjes breed vooral, gok ik.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71844060
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:42 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Balletjes breed vooral, gok ik.

donderdag 13 augustus 2009 @ 11:44:01 #210
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_71844063
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik had liever gehad dat hij wel speelde....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_71844090
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:43 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Een van de mooiste tegengoals die ik in de Arena heb gezien, eerlijk is eerlijk.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 13 augustus 2009 @ 11:48:50 #212
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_71844189
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:43 schreef Urquhart het volgende:

[..]

het meest opmerkelijke van die goal vind ik nog wel dat Wielaert die bal geeft
Jawel, je keek.
pi_71844353
quote:
De Mul kan naar promovendus Xerez

Het gepromoveerde Xerez is geïnteresseerd in Sevilla-aanvaller Tom de Mul. Xerez wil de 23-jarige oud-Ajacied op huurbasis binnenhalen.

"Ik weet dat Xerez me wil, maar Sevilla heeft voorlopig nog geen beslissing genomen," zegt De Mul over de interesse in Het Nieuwsblad . "Voor mij zou Xerez hoe dan ook een goede oplossing zijn."

"Verkopen of verhuren maakt niet zoveel uit. Zo lang ik maar kan spelen in een hoog aangeschreven competitie. En de Primera División is natuurlijk zo'n competitie."

Xerez, dat dit seizoen debuteert op het hoogste Spaanse niveau, heeft geen geld voor echte transfers en probeert overbodige spelers bij grotere clubs los te weken om de selectie op niveau te krijgen
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71844449
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:38 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Misschien onterecht, maar het probleem dat wij momenteel hebben, is dat er niets tussen Van der Sar en Stekelenburg in zit. Opeens ga je van een van de beste keepers ter wereld naar een talentvolle jonge keeper (in Oranje dan). Voor Ajax is hij prima, al hoop ik dat hij stopt met blunderen zoals tegen RKC.
Pardon? Heb jij überhaupt wel eens op doel gestaan? Van der Sar had die bal ook niet gehad, keihard vanaf ~14 meter van een opkomende man die de hoek voor het uitzoeken heeft omdat Alderweireld niet eens een kant af kan stoppen.

Overigens vind ik Engelaar tot nu toe best goed spelen. Hij is altijd aanspeelbaar, voorin en achterin en dat maakt het lastig omdat hij fysiek ook niet de minste is.
:')
pi_71844461
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:54 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ze schijnen een hele warme kleedkamer te hebben
pi_71844631
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:03 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Omdat één pannekoek dat roept is Steek meteen het mikpunt van spot .
Ik neem aan dat je mij bedoelt met pannekoek. Ik vind Steek gewoon een drama en dat vind ik al jaren. Hij is nog nooit bepalend geweest voor Ajax in al die jaren. Twee jaar terug pakte hij een paar pingels en nog een paar goede ballen en daarom wordt hij niu nog steeds geroemd door zijn fans. Vergeten we ff voor het gemak dat hij er meer dan 40 tegenkreeg dat seizoen. En nee, dat ligt niet alleen aan hem maar hij zal nou nooit eens een potj eruit slepen en 3 onterechte punten binnenharken voor Ajax, het verschil tussen kampioen en weer een kutjaar dus.
Het is geen toeval dat Ajax al 5 jaar geen kampioen is en dat Steek en ook Urby al 5 jaar in Ajax1 spelen. (Vermealen ook maar die is godzijdank weg)

al die figuren die roepen dat er nog rek in zit en zij vertrouwen moeten krijgen snappen er gewoon helemaal niks van.

En vergelijk mij niet met Barca graag want dit is een malloot en geen Ajacied.

Ik ben gewoon de middelmaat bij Ajax beu. Ajax hoort toppers op te leiden, geen kneuzen die op handen worden gedragen omdat ze nu eenmaal eigen jeugd zijn.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:05:42 #217
51286 w00h00
Digital man!
pi_71844638
quote:

[..]

Ik verbaas me nog steeds dat we zoveel geld voor hem gekregen hebben
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:07:46 #218
131603 Afwazig
Serious business
pi_71844686
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:05 schreef navigator het volgende:

[..]

-knip-
(Vermealen ook maar die is godzijdank weg)
-knip-
Doe je dit nou expres?
pi_71844717
quote:

[..]

Bij Xerxes is de sfeer anders prima in de kleedkamer
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_71844762
Stekelenburg is inderdaad geen puntenpakker, verhuur Vermeer aub en volgend jaar Steek verkopen en Vermeer eerste keeper maken. Vermeer heeft veel meer potentie en wordt (is) beter dan Steek. En zou mij ook niet uit maken om nu al Vermeer eerste keeper te maken, geef die jongen maar vertrouwen hij kan punten pakken voor Ajax. Denk terug aan de wedstrijd tegen Fiorentina waar we gewoon gewonnen hebben dankzij Vermeer.
pi_71845193
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Stekelenburg is inderdaad geen puntenpakker, verhuur Vermeer aub en volgend jaar Steek verkopen en Vermeer eerste keeper maken. Vermeer heeft veel meer potentie en wordt (is) beter dan Steek. En zou mij ook niet uit maken om nu al Vermeer eerste keeper te maken, geef die jongen maar vertrouwen hij kan punten pakken voor Ajax. Denk terug aan de wedstrijd tegen Fiorentina waar we gewoon gewonnen hebben dankzij Vermeer.
Denk ook eens terug aan al die wedstrijden waarin hij dat niveau niet haalde. Dit zijn er veel meer dan die enkele uitschieters in het begin.

Vermeer heeft zeker potentie. ZIjn reflexen zorgen ervoor dat hij ballen pakt die de meeste keepers niet zouden pakken. Dit komt er echter véél te weinig uit op het moment. Op enkele wedstrijden na pakt hij nou niet bepaald meer dan Stekelenburg.
Ook heeft Vermeer nog enkele (in mijn ogen) zwaar wegende minpunten:
- Hij is absoluut geen meevoetballende keeper. Als de tegenstander een beetje druk zet schiet hij de bal gelijk naar voren en als die bij een Ajacied beland is dat geluk, want die ballen belanden altijd bij de tegenstander of in de tribune. Stekelenburg is daar ontzettend sterk in.
- Ik heb het idee dat hij een gezonde dosis spelinzicht mist. Denk bijvoorbeeld aan het AT waarbij hij Aissati aan speelt terwijl die eigenlijk niet vrij staat. Vervolgens loopt hij Silva ondersteboven bij het volgende doelpunt, die de opkomende man juist aan het afdekken was. Als hij niet keihard uit was gelopen maar rustig de hoek kleiner had gemaakt in plaats van zichzelf tegen Silva aan te torpederen had het wel een bijzonder mooi schot moeten zijn om in het doel te belanden.
- Hoge ballen schat hij vaak ontzettend slecht in

Afgezien van zijn eerste paar wedstrijden vind ik het zeker geen keeper voor Ajax 1. Als hij dat niveau van de eerste wedstrijden vast kan houden kan je hem zijn slechte meevoetbal kwaliteiten vergeven, net als de paar momenten van slecht inzicht om de zoveel wedstrijden die je een doelpunt tegen kosten, maar wanneer hij niet meer ballen dan Stekelenburg pakt hoort hij hoogstens op de bank.
:')
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:28:48 #222
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_71845244
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:59 schreef DemonDEFO het volgende:

[..]

Pardon? Heb jij überhaupt wel eens op doel gestaan? Van der Sar had die bal ook niet gehad, keihard vanaf ~14 meter van een opkomende man die de hoek voor het uitzoeken heeft omdat Alderweireld niet eens een kant af kan stoppen.
volgens mij hebben de meeste hier nog nooit een voetbal van dichtbij gezien
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_71845272
Op dit moment is er in Nederland geen betere keeper dan Stekelenburg, dus wat was je oplossing navigator?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_71845280
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:07 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Doe je dit nou expres?
Aardige jongen hoor maar jaar in jaar uit dezelfde fouten blijven maken en dus niet goed genoeg voor het niveau wat Ajax moet nastreven.

Ik hoop ook zo dat er gewoon nog een club komt die een leuk bedrag voor Urby overheeft, dat zou echt beter zijn, voor hem en voor Ajax.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:31:42 #225
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71845313
Vermeer wordt nooit beter dan Steek. Leuke reflexen, maar ik vind hem te klein en ik geloof niet dat hij dat ooit gaat compenseren door tactisch inzicht.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_71845332
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Op dit moment is er in Nederland geen betere keeper dan Stekelenburg, dus wat was je oplossing navigator?
Omdat ie in Oranje staat wil niet zeggen dat hij de beste keeper is natuurlijk. Ooijer en Heitinga staan ook in Oranje.

Pieckenhagen is beter, Boschker is beter en nog wel meer.
Ik denk en hoop dat Verhoeven ook beter is. Dan hebben we tenminste een vent in de goal staan en geen sissy van bijna 2 meter.
pi_71845429
quote:
Bedankt voor het aankaarten van het probleem. Die scouts moeten eens verder kijken dan hun neus lang is. AZ haalt Romero voor een prikje, PSV haalde Gomes. Waarom zou Ajax dat niet kunnen. Stekelenburg is op het moment prima, maar er lopen genoeg haalbare keepers rond op deze wereld die beter zijn dan hem, die ik graag zou zien komen na dit seizoen.
pi_71845464
Het probleem van Ajax is echt niet de keeper hoor
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:38:07 #229
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71845475
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:32 schreef navigator het volgende:

[..]

Pieckenhagen is beter, Boschker is beter en nog wel meer.
Ik denk en hoop dat Verhoeven ook beter is.
geen van die drie is beter, Stekelenburg is completer dan deze drie. En kijk eens naar bijvoorbeeld de spelhervattingen van Boschker en het aantal fouten dat hij maakt in een seizoen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_71845513
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:36 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Bedankt voor het aankaarten van het probleem. Die scouts moeten eens verder kijken dan hun neus lang is. AZ haalt Romero voor een prikje, PSV haalde Gomes. Waarom zou Ajax dat niet kunnen. Stekelenburg is op het moment prima, maar er lopen genoeg haalbare keepers rond op deze wereld die beter zijn dan hem, die ik graag zou zien komen na dit seizoen.
Ajax kan keepers zelf opleiden. Een puntenpakker is natuurlijk mooi, maar ik heb de voorkeur voor een Nederlandse keeper en nog specifieker zelf opgeleid als Ajax zijnde
pi_71845557
wat een namen . Boschker is niet beter dan Stekelenburg, op welke vlakken zou hij dat moeten zijn? De naam Pieckenhage negeren we maar even voor het gemak. Gomes was top bij psv, maar daarna ver teruggezakt. Romero is een clown. Nee, momenteel is er in Nederland niemand beter dan Stekelenburg.
In Southern Sun
pi_71845595
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:39 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Ajax kan keepers zelf opleiden. Een puntenpakker is natuurlijk mooi, maar ik heb de voorkeur voor een Nederlandse keeper en nog specifieker zelf opgeleid als Ajax zijnde
Stekelenburg en Vermeer zijn zelf opgeleid, dan doe je het toch gewoon goed?
In Southern Sun
pi_71845695
Gozer haal die poep toch eens uit je ogen.

Boschker maakt fouten, Piekenhagen ook. 1 Verschil: Zij slepen er meerdere keren per seizoen een pot uit voor hun club en dat heb ik kutje Stekel nog nooit zien doen!
Die rent alleen maar foeterend zijn doel uit als hij weer eens een houdbaar balletje heeft doorgelaten. Of naastgekeken, maar aangezien hij blijkbaar bijziend is gaan die ballen die hij naastkijkt er stiekem toch nog regelmatig terwijl hij aan de grond genageld staat
pi_71845728
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:26 schreef DemonDEFO het volgende:

[..]

Denk ook eens terug aan al die wedstrijden waarin hij dat niveau niet haalde. Dit zijn er veel meer dan die enkele uitschieters in het begin.
...
Die punten wat jij opnoemt zijn toch te trainen? Alleen die reflexen van Vermeer maken voor mij al een hele boel goed. Als je hem gewoon vertrouwen geeft en ervaring laat op doen komt dat meevoetballen etc vanzelf wel. Met die reflexen van hem pak je gewoon punten hoor, daarom moet je Vermeer gewoon verhuren zodat hij een heel jaar volledig kan spelen bij een andere club. Je zult zien dat je naar een jaar een geweldige vervanger voor Steek hebt.

Ik ben het eigenlijk aardig eens met Navigator die 1-1 van RKC had een fatsoenlijke keeper gewoon gehad hoor.
pi_71845735
quote:
Heb je Perugia(??) - Newcastle gezien toen? .

[edit]
In Nederland niet nee, uit Nederland wel.
-
pi_71845783
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Stekelenburg en Vermeer zijn zelf opgeleid, dan doe je het toch gewoon goed?
Ja, mij hoor je ook niet zeggen dat het slecht gaat. Stekelenburg is gewoon een prima keeper, maar als je alles en iedereen gaat vergelijken met vd Sar is vrijwel iedereen slecht Je moet vd Sar niet als maatstaaf nemen
pi_71845808
Zou Van der Sar ooit nog terug keren naar Amsterdam ? Ook al is hij 42 dan nog is hij beter dan alles wat er in Nederland rondloop.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:52:31 #238
131603 Afwazig
Serious business
pi_71845817
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:30 schreef navigator het volgende:

[..]

Aardige jongen hoor maar jaar in jaar uit dezelfde fouten blijven maken en dus niet goed genoeg voor het niveau wat Ajax moet nastreven.

Ik hoop ook zo dat er gewoon nog een club komt die een leuk bedrag voor Urby overheeft, dat zou echt beter zijn, voor hem en voor Ajax.
Ik heb het over het feit dat je nog niet eens de naam van een speler van 'jouw' club kan spellen droeftoeter.
pi_71845932
Atletico schijnt Van der Wiel te willen.
pi_71845976
Het enige dat je zeker weet met Boschker als keeper, is dat er iemand stil blijft staan in het goal als er een vrije trap genomen wordt
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_71846080
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:57 schreef kevin6188 het volgende:
Heb je een link? En wat moet Atletico nou met vd Wiel? Heitinga staat daar ook al rechtsback.

Edit: Link: http://www.elmundodeporti(...)es-en-el-atleti.html
pi_71846081
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:57 schreef kevin6188 het volgende:

AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:04:22 #243
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71846106
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:03 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Heb je een link? En wat moet Atletico nou met vd Wiel? Heitinga staat daar toch ook al rechtsback nu?
is op zich een goede reden om een ander te willen... Heitinga is een prima gast, maar ik vind hem echt geen goede rechtsback.
pi_71846133
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:59 schreef Cheiron het volgende:
Het enige dat je zeker weet met Boschker als keeper, is dat er iemand stil blijft staan in het goal als er een vrije trap genomen wordt
Da's niet helemaal waar, hij draait zich altijd heel verontwaardigd om.
In Southern Sun
pi_71846161
Als die vertaler het goed heeft (zal wel niet) zou Van der Wiel 3 miljoen moeten kosten volgens die krant.
pi_71846187
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:06 schreef Frankz0rz het volgende:
Als die vertaler het goed heeft (zal wel niet) zou Van der Wiel 3 miljoen moeten kosten volgens die krant.
Wat is er raar aan 3 miljoen?
AJAX AMSTERDAM!
pi_71846260
Ik vind Stekelenburg echt niet zo slecht als wordt gedacht, maar misschien is het wel een keer tijd voor verandering.

Zelfde geldt voor Urby. Gewoon een goede speler, maar hij gaat Ajax niet structureel beter maken, en Ajax hem ook niet meer.
pi_71846356
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:07 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Wat is er raar aan 3 miljoen?
Als je net 11 miljoen hebt gekregen voor een verdediger, dan verwacht je hetzelfde voor de andere verdediger he.
pi_71846448
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:14 schreef Prosac het volgende:

[..]

Als je net 11 miljoen hebt gekregen voor een verdediger, dan verwacht je hetzelfde voor de andere verdediger he.
Het is vd Wiel he ..
AJAX AMSTERDAM!
pi_71846497
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:18 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Het is vd Wiel he ..
Hij heeft gewoon heel veel potentie, die gaat niet weg voor 3mln hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: