Barca types ? Wat is er mis met het beste team ter wereld ?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:07 schreef Catch22- het volgende:
iig van 1 kwakkert. Maar het lijkt alsof dit topic steeds meer volloopt met Barca-types.
Weesch trots!
Misschien onterecht, maar het probleem dat wij momenteel hebben, is dat er niets tussen Van der Sar en Stekelenburg in zit. Opeens ga je van een van de beste keepers ter wereld naar een talentvolle jonge keeper (in Oranje dan). Voor Ajax is hij prima, al hoop ik dat hij stopt met blunderen zoals tegen RKC.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:21 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Hij wordt, onterecht, teveel vergeleken met van der Sar. Dan is iedere keeper slecht.
Stekelenburg is gewoon een goede keeper waar nog voldoende rek in zit
Balletjes breed vooral, gok ik.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Engelaar afwezig zondag. Dat scheelt een slok op een borrel denk ik.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Balletjes breed vooral, gok ik.
Ik had liever gehad dat hij wel speelde....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Engelaar afwezig zondag. Dat scheelt een slok op een borrel denk ik.
Een van de mooiste tegengoals die ik in de Arena heb gezien, eerlijk is eerlijk.quote:
het meest opmerkelijke van die goal vind ik nog wel dat Wielaert die bal geeftquote:
quote:De Mul kan naar promovendus Xerez
Het gepromoveerde Xerez is geïnteresseerd in Sevilla-aanvaller Tom de Mul. Xerez wil de 23-jarige oud-Ajacied op huurbasis binnenhalen.
"Ik weet dat Xerez me wil, maar Sevilla heeft voorlopig nog geen beslissing genomen," zegt De Mul over de interesse in Het Nieuwsblad . "Voor mij zou Xerez hoe dan ook een goede oplossing zijn."
"Verkopen of verhuren maakt niet zoveel uit. Zo lang ik maar kan spelen in een hoog aangeschreven competitie. En de Primera División is natuurlijk zo'n competitie."
Xerez, dat dit seizoen debuteert op het hoogste Spaanse niveau, heeft geen geld voor echte transfers en probeert overbodige spelers bij grotere clubs los te weken om de selectie op niveau te krijgen
Pardon? Heb jij überhaupt wel eens op doel gestaan? Van der Sar had die bal ook niet gehad, keihard vanaf ~14 meter van een opkomende man die de hoek voor het uitzoeken heeft omdat Alderweireld niet eens een kant af kan stoppen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:38 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Misschien onterecht, maar het probleem dat wij momenteel hebben, is dat er niets tussen Van der Sar en Stekelenburg in zit. Opeens ga je van een van de beste keepers ter wereld naar een talentvolle jonge keeper (in Oranje dan). Voor Ajax is hij prima, al hoop ik dat hij stopt met blunderen zoals tegen RKC.
Ik neem aan dat je mij bedoelt met pannekoek. Ik vind Steek gewoon een drama en dat vind ik al jaren. Hij is nog nooit bepalend geweest voor Ajax in al die jaren. Twee jaar terug pakte hij een paar pingels en nog een paar goede ballen en daarom wordt hij niu nog steeds geroemd door zijn fans. Vergeten we ff voor het gemak dat hij er meer dan 40 tegenkreeg dat seizoen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat één pannekoek dat roept is Steek meteen het mikpunt van spot.
Doe je dit nou expres?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:05 schreef navigator het volgende:
[..]
-knip-
(Vermealen ook maar die is godzijdank weg)
-knip-
Bij Xerxes is de sfeer anders prima in de kleedkamerquote:
Denk ook eens terug aan al die wedstrijden waarin hij dat niveau niet haalde. Dit zijn er veel meer dan die enkele uitschieters in het begin.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Stekelenburg is inderdaad geen puntenpakker, verhuur Vermeer aub en volgend jaar Steek verkopen en Vermeer eerste keeper maken. Vermeer heeft veel meer potentie en wordt (is) beter dan Steek. En zou mij ook niet uit maken om nu al Vermeer eerste keeper te maken, geef die jongen maar vertrouwen hij kan punten pakken voor Ajax. Denk terug aan de wedstrijd tegen Fiorentina waar we gewoon gewonnen hebben dankzij Vermeer.
volgens mij hebben de meeste hier nog nooit een voetbal van dichtbij gezienquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:59 schreef DemonDEFO het volgende:
[..]
Pardon? Heb jij überhaupt wel eens op doel gestaan? Van der Sar had die bal ook niet gehad, keihard vanaf ~14 meter van een opkomende man die de hoek voor het uitzoeken heeft omdat Alderweireld niet eens een kant af kan stoppen.
Aardige jongen hoor maar jaar in jaar uit dezelfde fouten blijven maken en dus niet goed genoeg voor het niveau wat Ajax moet nastreven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |