quote:Jol: 'Aissati moet vaker beslissend zijn'
Ajax-coach Martin Jol wil dat Ismaïl Aissati vaker beslissend is en zich in de groep meer laat gelden. Dat zegt de middenvelder in een interview met Voetbal International.
"Hij vindt dat ik op mijn positie meer doelpunten moet maken en zei dat hij me op de training gaat helpen daar gericht aan te werken. Daar ben ik blij mee, want ik weet zelf maar al te goed dat ik meer moet gaan scoren", zegt Aissati.
Jol wil ook dat de middenvelder meer aanwezig is in de selectie. "De trainer vindt dat ik meer moet praten in de groep, dat ik me meer moet laten gelden. Daar heeft hij gelijk in. Het zit niet in mijn karakter om op de voorgrond te treden, maar je kunt het bij jezelf opwekken."
Aissati kent bij Ajax tot dusver een moeiijke start van het seizoen. Tegen FC Groningen moest hij genoegen nemen met een plaats op de bank. Zaterdag begon hij wel tegen RKC Waalwijk. Toen werd hij echter in de rust vervangen, omdat Jol vond dat de speler te slordig speelde.
Bron: Voetbalprimeur
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:38 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk veel te lang duren voordat spelers, zoals Van der Heijden, Blind en Bodul, verhuurd worden.
Uit een interview met J-Arie.quote:Daarom staat hij op de nominatie om verhuurd te worden aan een andere club. Zo zou FC Groningen geïnteresseerd zijn in de diensten van de middenvelder. "Ik zou best in de Euroborg willen voetballen. FC Groningen is mooie, goede club. Maar ik heb meerdere opties. Ik weet het dus nog niet."
Dat is de kern: gewoon doorvoetballen. Vertrouwen houden in je eigen spel en blijven zoeken naar de combinatie.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:13 schreef BertMaalderink het volgende:
Inderdaad, wat een onzin. Voetbal gewoon een kwartier langer door met goede spitsen, in plaats van een gemankeerde lantaarnpaal.
En als je zo nodig een woudreus van een kerel wil kopen, neem er dan eentje die goed genoeg is voor 90 minuten.
Belgiëquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Jantje gescoord voor de Belgen trouwens. Wel 3-1 verloren in en tegen Tsjechie.
quote:
Dat klinkt goed!quote:en zei dat hij me op de training gaat helpen daar gericht aan te werken
geen kutteam het loopt alleen nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:20 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
BelgiëZe begonnen zo goed tegen Spanje maar wat een kut team is het eignelijk
Zo'n kut team is het absoluut niet. Er valt echt heel veel te doen met dat team. Dick kan dat best wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:20 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Op zich best vreemd als je ziet wat er rondloopt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:20 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden dat Jol niet helemaal tevreden was over Aissati. Denk wel dat Jol het ziet zitten in hem.Aissati gaat wel een zwaar jaar tegemoet denk. Veel kritiek en niet altijd een basisplek. Sulejmani idem dito. Je zal wel goed kunnen zien hoe ze zijn veranderd na dit seizoen.quote:
Omdat één pannekoek dat roept is Steek meteen het mikpunt van spotquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:48 schreef Catch22- het volgende:
de steek is nu het mikpunt van spot? Vind het toch een beste keeper.
Vergeet niet dat Feyenoord het een paar jaar met Timmer heeft moeten doen, dan is de Steek (of Vermeer of Padt) al gauw beter.
Wat mij betreft gewoon met afstand eerste keus bij Ajax, hij is geen wereldtop maar ik vind hem in de regel gewoon een goede keeper.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:48 schreef Catch22- het volgende:
de steek is nu het mikpunt van spot? Vind het toch een beste keeper.
Hij wordt, onterecht, teveel vergeleken met van der Sar. Dan is iedere keeper slecht.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat mij betreft gewoon met afstand eerste keus bij Ajax, hij is geen wereldtop maar ik vind hem in de regel gewoon een goede keeper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |