abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71845332
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Op dit moment is er in Nederland geen betere keeper dan Stekelenburg, dus wat was je oplossing navigator?
Omdat ie in Oranje staat wil niet zeggen dat hij de beste keeper is natuurlijk. Ooijer en Heitinga staan ook in Oranje.

Pieckenhagen is beter, Boschker is beter en nog wel meer.
Ik denk en hoop dat Verhoeven ook beter is. Dan hebben we tenminste een vent in de goal staan en geen sissy van bijna 2 meter.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71845429
quote:
Op dit moment is er in Nederland geen betere keeper dan Stekelenburg, dus wat was je oplossing navigator?
Bedankt voor het aankaarten van het probleem. Die scouts moeten eens verder kijken dan hun neus lang is. AZ haalt Romero voor een prikje, PSV haalde Gomes. Waarom zou Ajax dat niet kunnen. Stekelenburg is op het moment prima, maar er lopen genoeg haalbare keepers rond op deze wereld die beter zijn dan hem, die ik graag zou zien komen na dit seizoen.
pi_71845464
Het probleem van Ajax is echt niet de keeper hoor
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:38:07 #229
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71845475
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:32 schreef navigator het volgende:

[..]

Pieckenhagen is beter, Boschker is beter en nog wel meer.
Ik denk en hoop dat Verhoeven ook beter is.
geen van die drie is beter, Stekelenburg is completer dan deze drie. En kijk eens naar bijvoorbeeld de spelhervattingen van Boschker en het aantal fouten dat hij maakt in een seizoen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_71845513
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:36 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Bedankt voor het aankaarten van het probleem. Die scouts moeten eens verder kijken dan hun neus lang is. AZ haalt Romero voor een prikje, PSV haalde Gomes. Waarom zou Ajax dat niet kunnen. Stekelenburg is op het moment prima, maar er lopen genoeg haalbare keepers rond op deze wereld die beter zijn dan hem, die ik graag zou zien komen na dit seizoen.
Ajax kan keepers zelf opleiden. Een puntenpakker is natuurlijk mooi, maar ik heb de voorkeur voor een Nederlandse keeper en nog specifieker zelf opgeleid als Ajax zijnde
pi_71845557
wat een namen . Boschker is niet beter dan Stekelenburg, op welke vlakken zou hij dat moeten zijn? De naam Pieckenhage negeren we maar even voor het gemak. Gomes was top bij psv, maar daarna ver teruggezakt. Romero is een clown. Nee, momenteel is er in Nederland niemand beter dan Stekelenburg.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_71845595
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:39 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Ajax kan keepers zelf opleiden. Een puntenpakker is natuurlijk mooi, maar ik heb de voorkeur voor een Nederlandse keeper en nog specifieker zelf opgeleid als Ajax zijnde
Stekelenburg en Vermeer zijn zelf opgeleid, dan doe je het toch gewoon goed?
In Southern Sun
pi_71845695
Gozer haal die poep toch eens uit je ogen.

Boschker maakt fouten, Piekenhagen ook. 1 Verschil: Zij slepen er meerdere keren per seizoen een pot uit voor hun club en dat heb ik kutje Stekel nog nooit zien doen!
Die rent alleen maar foeterend zijn doel uit als hij weer eens een houdbaar balletje heeft doorgelaten. Of naastgekeken, maar aangezien hij blijkbaar bijziend is gaan die ballen die hij naastkijkt er stiekem toch nog regelmatig terwijl hij aan de grond genageld staat
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71845728
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:26 schreef DemonDEFO het volgende:

[..]

Denk ook eens terug aan al die wedstrijden waarin hij dat niveau niet haalde. Dit zijn er veel meer dan die enkele uitschieters in het begin.
...
Die punten wat jij opnoemt zijn toch te trainen? Alleen die reflexen van Vermeer maken voor mij al een hele boel goed. Als je hem gewoon vertrouwen geeft en ervaring laat op doen komt dat meevoetballen etc vanzelf wel. Met die reflexen van hem pak je gewoon punten hoor, daarom moet je Vermeer gewoon verhuren zodat hij een heel jaar volledig kan spelen bij een andere club. Je zult zien dat je naar een jaar een geweldige vervanger voor Steek hebt.

Ik ben het eigenlijk aardig eens met Navigator die 1-1 van RKC had een fatsoenlijke keeper gewoon gehad hoor.
pi_71845735
quote:
Heb je Perugia(??) - Newcastle gezien toen? .

[edit]
In Nederland niet nee, uit Nederland wel.
-
pi_71845783
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Stekelenburg en Vermeer zijn zelf opgeleid, dan doe je het toch gewoon goed?
Ja, mij hoor je ook niet zeggen dat het slecht gaat. Stekelenburg is gewoon een prima keeper, maar als je alles en iedereen gaat vergelijken met vd Sar is vrijwel iedereen slecht Je moet vd Sar niet als maatstaaf nemen
pi_71845808
Zou Van der Sar ooit nog terug keren naar Amsterdam ? Ook al is hij 42 dan nog is hij beter dan alles wat er in Nederland rondloop.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:52:31 #238
131603 Afwazig
Serious business
pi_71845817
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:30 schreef navigator het volgende:

[..]

Aardige jongen hoor maar jaar in jaar uit dezelfde fouten blijven maken en dus niet goed genoeg voor het niveau wat Ajax moet nastreven.

Ik hoop ook zo dat er gewoon nog een club komt die een leuk bedrag voor Urby overheeft, dat zou echt beter zijn, voor hem en voor Ajax.
Ik heb het over het feit dat je nog niet eens de naam van een speler van 'jouw' club kan spellen droeftoeter.
pi_71845932
Atletico schijnt Van der Wiel te willen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71845976
Het enige dat je zeker weet met Boschker als keeper, is dat er iemand stil blijft staan in het goal als er een vrije trap genomen wordt
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_71846080
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:57 schreef kevin6188 het volgende:
Heb je een link? En wat moet Atletico nou met vd Wiel? Heitinga staat daar ook al rechtsback.

Edit: Link: http://www.elmundodeporti(...)es-en-el-atleti.html
pi_71846081
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:57 schreef kevin6188 het volgende:

AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:04:22 #243
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71846106
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:03 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Heb je een link? En wat moet Atletico nou met vd Wiel? Heitinga staat daar toch ook al rechtsback nu?
is op zich een goede reden om een ander te willen... Heitinga is een prima gast, maar ik vind hem echt geen goede rechtsback.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_71846133
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:59 schreef Cheiron het volgende:
Het enige dat je zeker weet met Boschker als keeper, is dat er iemand stil blijft staan in het goal als er een vrije trap genomen wordt
Da's niet helemaal waar, hij draait zich altijd heel verontwaardigd om.
In Southern Sun
pi_71846161
Als die vertaler het goed heeft (zal wel niet) zou Van der Wiel 3 miljoen moeten kosten volgens die krant.
pi_71846187
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:06 schreef Frankz0rz het volgende:
Als die vertaler het goed heeft (zal wel niet) zou Van der Wiel 3 miljoen moeten kosten volgens die krant.
Wat is er raar aan 3 miljoen?
AJAX AMSTERDAM!
pi_71846260
Ik vind Stekelenburg echt niet zo slecht als wordt gedacht, maar misschien is het wel een keer tijd voor verandering.

Zelfde geldt voor Urby. Gewoon een goede speler, maar hij gaat Ajax niet structureel beter maken, en Ajax hem ook niet meer.
pi_71846356
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:07 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Wat is er raar aan 3 miljoen?
Als je net 11 miljoen hebt gekregen voor een verdediger, dan verwacht je hetzelfde voor de andere verdediger he.
pi_71846448
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:14 schreef Prosac het volgende:

[..]

Als je net 11 miljoen hebt gekregen voor een verdediger, dan verwacht je hetzelfde voor de andere verdediger he.
Het is vd Wiel he ..
AJAX AMSTERDAM!
pi_71846497
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:18 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Het is vd Wiel he ..
Hij heeft gewoon heel veel potentie, die gaat niet weg voor 3mln hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: