abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:53:32 #201
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71908063
Even een vraagje aan mede voetbalmanager-gangers hoor, kun je puntgewijs beter de basiskeeper van Roda erin zetten (er vanuit gaande dat ze weer niet lekker gaan draaien) of dan toch beter een derde keeper van een club als AZ?
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:42:55 #202
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_71909124
Het ligt er helemaal aan.

Wil je zeker weten dat je geen punten haalt: derde keeper AZ (al zou ik dan zelfs de 3e van VVV nemen, die is goedkoper).

Wil je het erop gokken dat je toch wat punten pakt: keeper Roda. Als hij speelt heb je sowieso punten. Een keer de nul houden is weer extra punten. Ja, als hij iedere week 5 doelpunten om de oren krijgt ga je de min in.

Maar: wie niet waagt wie niet wint. Ik zou toch voor de keeper dan van ROda gaan.
pi_71909161
Om de keeper van VVV te vervangen kost het je veel te veel. Ik zou sowieso een keeper kopen van minimaal 8 ton.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:53:13 #204
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_71910527
Mee eens, maar willens en wetens een speler kopen die niet speelt vind ik al geen optie.
pi_71911293
Vandaag is uit mijn elftal alleen Derijck in actie gekomen. Basisplek, tegengoal en geel
pi_71911350
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Vandaag is uit mijn elftal alleen Derijck in actie gekomen. Basisplek, tegengoal en geel
Heb jij mazzel dat het nog niet telt
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_71911615
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:30 schreef Sally het volgende:

[..]

Heb jij mazzel dat het nog niet telt
Ik dacht dit weekend voor het eerst omdat het wisselen niet meer gratis is
  Redactie Frontpage / Sport zondag 16 augustus 2009 @ 00:30:54 #208
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_71912328
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:44 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nope 27 Augustus begint de eerste speelronde in onze manager
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_71912428
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:44 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

En het wisselen is nog steeds gratis hoor
pi_71913063
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 00:38 schreef Sally het volgende:

[..]

En het wisselen is nog steeds gratis hoor
Oh
Dacht toch te hebben gelezen dat dat dit weekend al was
pi_71915766
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 01:25 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Oh
Dacht toch te hebben gelezen dat dat dit weekend al was
Er stond in de manager dat je tot donderdagavond 14 augustus had om je team aan te passen voor de komende ronde. Alleen: dat hebben we verschoven naar 27 augustus. En dat stond in deze OP, en in de aankondiging
pi_71916845
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 11:02 schreef Sally het volgende:

[..]

Er stond in de manager dat je tot donderdagavond 14 augustus had om je team aan te passen voor de komende ronde. Alleen: dat hebben we verschoven naar 27 augustus. En dat stond in deze OP, en in de aankondiging
Helemaal gemist
  zondag 16 augustus 2009 @ 12:46:59 #213
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_71918317
Vast wel eerder gevraagd maar hoe verander je je tactiek?
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Redactie Frontpage / Sport zondag 16 augustus 2009 @ 12:57:33 #214
Maffe Fries
pi_71918679
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:46 schreef INViCTuS het volgende:
Vast wel eerder gevraagd maar hoe verander je je tactiek?
Een speler in een bepaalde linie verkopen en er een ander in een andere linie voor in de plaats zetten.
pi_71925338
Hm jammer dat het nog niet meetelt:
Calabro, Honda, Suarez en Kah deden het erg goed vandaag..
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_71925838
Ja jammer, ik had Honda Suarez en Mertens.
pi_71926461
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:48 schreef On het volgende:
Ja jammer, ik had Honda Suarez en Mertens.
die eerste 2 hebben 95%
pi_71926712
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:17 schreef mash_ het volgende:

[..]

die eerste 2 hebben 95%
Tja, is ook vast wel een reden voor. Mertens had er gewoon 2 in liggen, ik hoop dat hij zo blijft spelen.
  zondag 16 augustus 2009 @ 19:38:54 #219
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_71929508
Een zwaluw...maakt nog geen zomer jongens.
pi_71929638
Zonde inderdaad, had een mooie score gehaald denk ik
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_71943483
ik vind het maar naaien dat die startdatum weer verschoven is.

met de eerdere startdatum ging het tenminste nog om voorspellen wie er goed gaat spelen dit seizoen...maar na bij de 5de speeldag als startdatum is't niet moeilijk om te weten wie je erin moet zetten!

want dan weet je ook al wie er allemaal in de basis staat.

beetje makkelijk dus,
  Redactie Frontpage / Sport maandag 17 augustus 2009 @ 10:52:19 #222
Maffe Fries
pi_71943696
Dat is een keuze die we gemaakt hebben om iedereen de keuze te geven om zich in te kunnen schrijven. Een paar dagen voor een speelronde lanceren is niet wat ons voor ogen staat.
pi_71943959
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:52 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is een keuze die we gemaakt hebben om iedereen de keuze te geven om zich in te kunnen schrijven. Een paar dagen voor een speelronde lanceren is niet wat ons voor ogen staat.

algemeen is toch bekend dat normaal gezien een voetbal manager begint bij de 1ste wedstrijd van de competitie? Dus iedereen heeft tijd genoeg om zich in te schrijven en een team aan te maken.

vind het daarom een zwak argument.

Dat de start later is wegens technische redenen kan ik wel begrijpen.....maar die 2de keer uitstellen (van 3rde speeldag naar 5de) met als reden iedereen NOG meer tijd te geven om in te schrijven is onnodig geweest.

Je geeft mensen dus nog eens extra 5 weken de tijd om zich in te schrijven....
  Redactie Frontpage / Sport maandag 17 augustus 2009 @ 11:07:06 #224
Maffe Fries
pi_71943997
Die was echt nodig omdat pas enkele dagen voor de derde speelronde de laatste technische horde is genomen
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:10:03 #225
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_71944060
daarnaast maak je dan meer mensen blij om mee te kunnen doen en de transferperiode is over. Meer van dat soort managers starten pas echt eind augustus. Veel mensen zijn/waren ook nog op vakantie.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_71944157
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:10 schreef INViCTuS het volgende:
daarnaast maak je dan meer mensen blij om mee te kunnen doen en de transferperiode is over. Meer van dat soort managers starten pas echt eind augustus. Veel mensen zijn/waren ook nog op vakantie.

internet bestaat ook op vakantie he.

starten midden in de transfer periode had trouwens ook een leuk spelelement kunnen zijn.
zet je bv. Honda erin voor 700K , verhuist ie naar psv en krijgt ie wellicht meer kans om nog meer punten te scoren voor je team.

of hij gaat naar het buitenland en dan is het pech voor je team, dan is ie weg en moet je een andere speler erinzetten.
pi_71946313
Het was echt een kwestie van technische problemen dat het ons niet lukte om een goede week voor 14 augustus online te gaan.

Het argument om de users de kans te geven aan de nieuwe manager te wennen heeft, naast vakantieperiode en die te korte tijd om in te schrijven (slechts 2 dagen), ook meegespeeld.
  maandag 17 augustus 2009 @ 14:23:03 #228
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_71949840
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:14 schreef voetballeh het volgende:

[..]

internet bestaat ook op vakantie he.

starten midden in de transfer periode had trouwens ook een leuk spelelement kunnen zijn.
zet je bv. Honda erin voor 700K , verhuist ie naar psv en krijgt ie wellicht meer kans om nog meer punten te scoren voor je team.

of hij gaat naar het buitenland en dan is het pech voor je team, dan is ie weg en moet je een andere speler erinzetten.
Ga toch weg zeg, 'internet bestaaat ook op vakantie'.
ga dan naar een voetbalmanager die wel start aan het begin, maar waar je X-euro moet betalen om mee te doen en totaal commercieel is met reclame en dat soort shit.

Deze mensen stoppen er veel werk in om dit belangeloos en kostenloos aan te bieden. Plus het is en blijft het leukste mooiste en meest interessante voetbalmanagerspel online.

Staan dingen je niet aan: ga elders heen en zeik dan niet. Heb je constructieve feedback ipv alleen maar zeikdingen, kom dan terug.
pi_71953072
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:23 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Ga toch weg zeg, 'internet bestaaat ook op vakantie'.
ga dan naar een voetbalmanager die wel start aan het begin, maar waar je X-euro moet betalen om mee te doen en totaal commercieel is met reclame en dat soort shit.

Deze mensen stoppen er veel werk in om dit belangeloos en kostenloos aan te bieden. Plus het is en blijft het leukste mooiste en meest interessante voetbalmanagerspel online.

Staan dingen je niet aan: ga elders heen en zeik dan niet. Heb je constructieve feedback ipv alleen maar zeikdingen, kom dan terug.
ik geef constructieve feedback,

namelijk:

- start op competitie dag nr. 1. (ipv competitie dag nr. 5)

ik had nog kritischer kunnen zijn...namelijk, dat als je iets aanbiedt...ookal is het gratis, zorg dan dat het ook goed WERKT. Dus niet achteraf bugz ontdekken en daardoor later moeten launchen.

en dat 'gratis' is ook relatief natuurlijk want de hele site fok is door en door vervuild met reclame....dus 5 speeldagen 'reclame' kijken terwijl ik niet van een goed functionerende manager gebruik kan maken!

Dus dat 'zeiken' vind ik nogal meevallen.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 17 augustus 2009 @ 16:36:17 #230
Maffe Fries
pi_71953376
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:24 schreef voetballeh het volgende:

[..]

ik geef constructieve feedback,

namelijk:

- start op competitie dag nr. 1. (ipv competitie dag nr. 5)

ik had nog kritischer kunnen zijn...namelijk, dat als je iets aanbiedt...ookal is het gratis, zorg dan dat het ook goed WERKT. Dus niet achteraf bugz ontdekken en daardoor later moeten launchen.
Het zijn zaken die tijdens het testen zijn opgedoken. Is heel normaal. We wilden dat het verholpen zou zijn voordat de manager gelanceerd werd en dat is naar mijn mening vrij aardig gelukt, al zijn er wel enkele zaken bekend waar nog wat aan verbeterd kan worden.

Dat de manager daardoor later gelanceerd is, is niet anders. Er hebben een aantal vrijwilligers veel tijd in gestoken om de manager te maken tot wat het nu is. In de testperiode zijn veel bugs verholpen. Allemaal kleine zaken, maar in totaal zorgden ze er voor dat we niet tijd genoeg hadden om de eerste speelronde te halen. Daarom hebben we er voor gekozen om er iets meer tijd in te investeren om het goed te doen dan alles inderhaast online te zetten.

Dat je kritisch bent is prima, maar je moet ook begrijpen dat we geen ijzer met handen kunnen breken.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 24 augustus 2009 @ 19:42:25 #231
Maffe Fries
pi_72119778
Even een schopje
pi_72121746
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:24 schreef voetballeh het volgende:

en dat 'gratis' is ook relatief natuurlijk want de hele site fok is door en door vervuild met reclame....dus 5 speeldagen 'reclame' kijken terwijl ik niet van een goed functionerende manager gebruik kan maken!

Dus dat 'zeiken' vind ik nogal meevallen.
Ik vind het niet meevallen. Als je het allemaal helemaal niets vind... wat doe je hier dan nog? Ga je toch lekker ergens anders spelen? Of heb je ergens gelezen dat met name jij verplicht bent om mee te doen aan deze manager?

Ik vind de keuze zeer terecht om pas in speelronde 5 te beginnen en daardoor kunnen een hoop meer mensen meedoen. En elk voordeel hebben we met z'n allen en elk nadeel hebben we met z'n allen.

Ik heb er in ieder geval zin in!
Why?
Because we f*cking can! And because we can, we will!!
pi_72122543
In de manager staat De Guzman bij Feyenoord tussen de aanvallers. Op de site van Feyenoord (en volgens zijn opleiding) is hij echter een middenvelder.

Leerdam (ook Feyenoord) staat als middenvelder, maar is officieel een verdediger.

Mitchell Donald (Ajax) staat bij de middenvelders, maar is een aanvaller.

Emanuelson (Ajax) staat bij de middenvelders, maar is (officieel) een aanvaller.

Zeegelaar (Ajax) staat bij de aanvallers, maar staat op de site niet eens bij de selectie.

Heb alleen nog vergeleken met de sites van Ajax en Feyenoord. Lijkt me dat de spelers wel op de juiste posities ingedeeld moeten worden volgens de officiële gegevens... toch?

Als dit aangepast wordt en het is zinvol wat ik doe, wil ik de andere teams ook nog wel nakijken

(Anders zou bijv Van Bronckhorst volgens mij ook bij de verdedigers moeten, omdat hij vaker in de verdediging speelt.. en zo heb ik al eerder meer spelers gezien van wie de positie niet klopt)
Why?
pi_72128275
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 21:08 schreef stpn het volgende:
In de manager staat De Guzman bij Feyenoord tussen de aanvallers. Op de site van Feyenoord (en volgens zijn opleiding) is hij echter een middenvelder.

Leerdam (ook Feyenoord) staat als middenvelder, maar is officieel een verdediger.

Mitchell Donald (Ajax) staat bij de middenvelders, maar is een aanvaller. verdedigende/aanvallende middenvelder.

Emanuelson (Ajax) staat bij de middenvelders, maar is (officieel) een aanvaller. aanvallende middenvelder

Zeegelaar (Ajax) staat bij de aanvallers, maar staat op de site niet eens bij de selectie. Ajax heeft 40 selectie spelers....

Heb alleen nog vergeleken met de sites van Ajax en Feyenoord. Lijkt me dat de spelers wel op de juiste posities ingedeeld moeten worden volgens de officiële gegevens... toch?

Als dit aangepast wordt en het is zinvol wat ik doe, wil ik de andere teams ook nog wel nakijken

(Anders zou bijv Van Bronckhorst volgens mij ook bij de verdedigers moeten, omdat hij vaker in de verdediging speelt.. en zo heb ik al eerder meer spelers gezien van wie de positie niet klopt)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_72129470
Why?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:26:09 #236
Maffe Fries
pi_72133399
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 21:08 schreef stpn het volgende:

Mitchell Donald (Ajax) staat bij de middenvelders, maar is een aanvaller.

Emanuelson (Ajax) staat bij de middenvelders, maar is (officieel) een aanvaller.

Zeegelaar (Ajax) staat bij de aanvallers, maar staat op de site niet eens bij de selectie.

Thanks, maar ik bedenk me net dat het niet echt zinvol is om de posities in het veld na te kijken, omdat ik het wel in de backend aan kan passen, maar daarbij bestaat het gevaar dat ik ongeldige elftallen maak en dat wil ik niet.
pi_72134139
nou dan beginnen we toch gewoon pas vanaf speeldag 10!
heeft iedereen genoeg tijd om z'n ongeldig geworden elftallen weer aan te passen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:02:58 #238
Maffe Fries
pi_72134201
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 11:00 schreef voetballeh het volgende:
nou dan beginnen we toch gewoon pas vanaf speeldag 10!
heeft iedereen genoeg tijd om z'n ongeldig geworden elftallen weer aan te passen
Dat moet maar niet
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:04:13 #239
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72134232
Staan wel meer spelers op de verkeerde positie, heb er dankbaar gebruik van gemaakt.
pi_72136211
Tvp, heb hem volledig ingevuld!
Nog nooit zoiets gedaan, ben wel benieuwd hoe dit gaat lopen
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_72137378
Ook ik van de partij.
9 miljoen is wel erg weinig zeg pfieuw..... Kon weinig toppers halen.

Vraag: Kan ik NU nog spelers wijzigen zonder gevolgen ?
U MAD?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:53:00 #242
Maffe Fries
pi_72137456
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ja. Over enkele dagen kan het niet meer. Dan zijn er transferkosten die je moet betalen.
pi_72137673
OK tof. I.v.m. een voetballer van VVV-Venlo enzo
U MAD?
pi_72140332
quote:
Ook ik van de partij.

Dat het budget krap is, was de bedoeling We willen niet dat je al meteen een topteam kunt samenstellen, maar echt moet gaan puzzelen om er wat leuks van te maken

Iedereen heeft wel de mazzel dat er 5% van de waarden van de spelers af is omdat de eerste ronde nog stond op 'waardeverandering', en aangezien alle spelers 0 punten haalden, gingen ze ook allemaal in waarde achteruit
pi_72140556
Oh dus ik ben niet de enige met alleen B-kneuzen
Ik vind dat eigenlijk veel leuker zo, beginnen met een "slecht" elftal.

Maar hoe zit dat precies met de waarde van de spelers. Veranderen die NA elk weekend ?
U MAD?
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:32:12 #246
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72140572
quote:
Ook ik van de partij.
Je kunt toch best leuke teams samenstellen toch?
Heb enkel maar basisspelers in het team staan en ook nog eens spelers die veel scorend vermogen hebben.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:34:03 #247
Maffe Fries
pi_72140637
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 14:31 schreef de_boswachter het volgende:
Oh dus ik ben niet de enige met alleen B-kneuzen
Ik vind dat eigenlijk veel leuker zo, beginnen met een "slecht" elftal.

Maar hoe zit dat precies met de waarde van de spelers. Veranderen die NA elk weekend ?
Een ronde in het spel bestaat uit twee competitierondes uit de Eredivisie.

De prijzen van de spelers veranderen na elke ronde in het spel.
pi_72163215
Ik ben weer stom bezig maarja.
Toch mijn team nog een beetje aangepast:

Oud:

Nieuw:

pi_72191460
OK, vandaag is het 27 augustus. Tot hoe laat kunnen we nog wijzigen?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 27 augustus 2009 @ 08:14:09 #250
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_72191685
Boh ik heb een dramatisch team
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_72191697
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 07:30 schreef Montagui het volgende:

tot 28 augustus 15:00 kan je wijzigen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 27 augustus 2009 @ 09:38:31 #252
Maffe Fries
pi_72192796
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 07:30 schreef Montagui het volgende:
Tot vanavond 23:59 uur, zoals ook bij het teammanagement aangegeven staat.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 10:22:00 #253
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_72193618
Wat doen jullie toch met Willie? Die speelt als het goed is na volgende week niet meer in de basis. Plus hij is nu geblesseerd, dus er is ook nog een kans dat hij niet speelt zondag
29.10 Novastar HMH
pi_72193876
Waarom verraad je dat
U MAD?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 10:43:15 #255
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_72194150
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom verraad je dat
Sorry
29.10 Novastar HMH
pi_72194705
Ik gok denk ik op drie clubs in de eerste ronde.
pi_72194736
Ik heb mijn team zojuist nog even volledig omgegooid, denk wel dat ik nu een aardig team heb, maar het is vooral afwachten
pi_72197008
Vraagje, stel honda word nu verkocht voor 8miljoen aan psv. veranderd hij dan gewoon van shirt en blijft zijn prijs het zelfde? of schiet hij dan ook meteen naar 1 van de duurste middenvelders?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 27 augustus 2009 @ 12:42:33 #259
Maffe Fries
pi_72197126
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:37 schreef mash_ het volgende:
Vraagje, stel honda word nu verkocht voor 8miljoen aan psv. veranderd hij dan gewoon van shirt en blijft zijn prijs het zelfde? of schiet hij dan ook meteen naar 1 van de duurste middenvelders?
De prijs blijft hetzelfde, alleen het shirt wordt dan anders
pi_72197955
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:42 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

De prijs blijft hetzelfde, alleen het shirt wordt dan anders
ok tnxs
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:13:54 #261
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_72197990
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik gok denk ik op drie clubs in de eerste ronde.
Dat had ik me dus niet bedacht dacht eerst dat het voor een heel seizoen was
29.10 Novastar HMH
pi_72203068
Toch maar een kleine aanpassing. Toivonen en van Wolfswinkel eruit, Suarez en Vleminckx erin
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:26:47 #264
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_72215655
wat een klus, maar het is gelukt.
pi_72217704
Nog net iets meer dan een half uur.
Willem-Jan van Puffelen
pi_72242085
En we zijn officieel onderweg
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 augustus 2009 @ 21:22:31 #267
Maffe Fries
pi_72242952
Inmiddels zijn de transferkosten aan het spel toegevoegd. Het percentage bedraagt 5% van de waarde van een speler.
pi_72245298
Goal van Hadouir
Derijck de 0
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 22:33:44 #269
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_72245537
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Goal van Hadouir
Derijck Horvath de 0
Ik ben van pindavlees
pi_72246017
-2 met 3 spelers

Maar m'n puntenpakkers moeten gelukkig allemaal nog spelen
Why?
pi_72246466
Nieuwe spelers:

FC Twente: David Carney
PSV: Vukovic
En binnenkort bij Feyenoord ook die Babovic.

Ben benieuwd wat er de komende dagen nog gaat gebeuren!
Why?
pi_72247018

Hadouir en Junker scoren
U MAD?
pi_72248603
Nog geen punten, heb dan ook nog geen team in actie gehad
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:02:19 #274
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_72253285
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 22:58 schreef stpn het volgende:
Nieuwe spelers:

FC Twente: David Carney
PSV: Vukovic
En binnenkort bij Feyenoord ook die Babovic.

Ben benieuwd wat er de komende dagen nog gaat gebeuren!
Zij worden asap ingevoegd
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:06:06 #275
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72253363
Voorlopig vooral veel minpunten hehe.
En een goal van Hadouir gelukkig.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:14:36 #276
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_72253536
De eerste punten zijn binnen voor Hadouir. Ben erg tevreden met mijn team!

Gábor Babos ¤ 878.750,- N.E.C. Nijmegen keeper
Anouar Hadouir ¤ 736.250,- Roda JC middenvelder
Dries Mertens ¤ 712.500,- FC Utrecht middenvelder
Keisuke Honda ¤ 712.500,- VVV-Venlo middenvelder
Lasse Schöne ¤ 855.000,- N.E.C. Nijmegen middenvelder
Erik Pieters ¤ 950.000,- PSV verdediger
Niklas Moisander ¤ 1.045.000,- AZ verdediger
Toby Alderweireld ¤ 926.250,- Ajax verdediger
Björn Vleminckx ¤ 902.500,- N.E.C. Nijmegen aanvaller
Jacob Mulenga ¤ 641.250,- FC Utrecht aanvaller
Sandro Calabro ¤ 617.500,- VVV-Venlo aanvaller
pi_72253663
Speler Kosten Club Rol
Kenneth Vermeer ¤ 1.045.000,- Ajax keeper

Ayodele Adeleye ¤ 736.250,- Sparta Rotterdam verdediger
Donovan Slijngard ¤ 688.750,- Sparta Rotterdam verdediger
Toby Alderweireld ¤ 926.250,- Ajax verdediger

Dries Mertens ¤ 712.500,- FC Utrecht middenvelder
Keisuke Honda ¤ 712.500,- VVV-Venlo middenvelder
Kevin Strootman ¤ 783.750,- Sparta Rotterdam middenvelder
Mitchell Donald ¤ 807.500,- Ajax middenvelder

Björn Vleminckx ¤ 902.500,- N.E.C. Nijmegen aanvaller
Dennis Rommedahl ¤ 1.045.000,- Ajax aanvaller
Sandro Calabro ¤ 617.500,- VVV-Venlo aanvaller
pi_72254511
Begint aardig.... Hadouir en Verhoek scoren!
pi_72254861
Hoe kan je de positie van de speler op het veld wijzigen?
pi_72254908
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hoe kan je de positie van de speler op het veld wijzigen?
Niet. Een verdediger staat in de verdediging, een middenvelder op het middenveld. Als je ze in de linie zelf wilt wijzigen (wat overigens niet uitmaakt voor de punten) moet je op de speler dubbelklikken, dan gaat ie automatisch naar de rechterkant.
Willem-Jan van Puffelen
pi_72301612
Wanneer is de 1e speelronde verwerkt en kunnen we weer wisselen?
  maandag 31 augustus 2009 @ 08:34:24 #282
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_72301746
Boh matig weinig punten
29.10 Novastar HMH
pi_72301915
Ik had Addo. Das mooi kut
U MAD?
pi_72302012
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 08:17 schreef Montagui het volgende:
Wanneer is de 1e speelronde verwerkt en kunnen we weer wisselen?
Speelronde 1 is 2 wedstrijdweekenden, dus na het volgende voetbalweekend kun je pas weer wisselen en krijg je volgens mij ook pas je punten (inclusief je geld dus).
pi_72302399
van welke website gebruiken julie de stats (assist, goal, geel/rood, invallen). om de punten van de spelers te berekenen?

dan kan ik zelf al even nagaan hoeveel m'n spelers me niet opbrachten

[ Bericht 41% gewijzigd door voetballeh op 31-08-2009 09:37:28 ]
  maandag 31 augustus 2009 @ 09:58:41 #286
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_72302937
Twee vraagjes:

1. Kunnen de assists aub ook gemeld worden in de FOK!Voetbal-nieuwsberichten, netzoals vorig jaar?

2. Kan het programma van de Eredivisie ook online worden gezet bij de manager?

Thanks!
  Redactie Frontpage / Sport maandag 31 augustus 2009 @ 10:33:20 #287
Maffe Fries
pi_72303568
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 09:58 schreef SnuggLe het volgende:
Twee vraagjes:

1. Kunnen de assists aub ook gemeld worden in de FOK!Voetbal-nieuwsberichten, netzoals vorig jaar?
Is een punt waarover we gister besloten hebben dat het weer terug komt.
quote:
2. Kan het programma van de Eredivisie ook online worden gezet bij de manager?

Thanks!
Dat ga ik even overleggen, maar zal waarschijnlijk nu nog niet realiseerbaar zijn.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 31 augustus 2009 @ 10:33:46 #288
Maffe Fries
pi_72303578
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 09:28 schreef voetballeh het volgende:
van welke website gebruiken julie de stats (assist, goal, geel/rood, invallen). om de punten van de spelers te berekenen?

dan kan ik zelf al even nagaan hoeveel m'n spelers me niet opbrachten
Wij houden VI.nl aan
  Redactie Frontpage / Sport maandag 31 augustus 2009 @ 10:34:33 #289
Maffe Fries
pi_72303591
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 09:00 schreef leroytje het volgende:

[..]

Speelronde 1 is 2 wedstrijdweekenden, dus na het volgende voetbalweekend kun je pas weer wisselen en krijg je volgens mij ook pas je punten (inclusief je geld dus).
Klopt. Op 14 september om 0:01 uur heb je voor het eerst punten en budget en kun je weer wisselen.
pi_72303799
hey peterselie man,

hoe kan ik aan het aantal behaalde punten van een speler bepalen wat z'n nieuwe waarde wordt? kan dit niet vinden in de uitleg.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 31 augustus 2009 @ 11:00:04 #291
Maffe Fries
pi_72304114
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 10:44 schreef voetballeh het volgende:
hey peterselie man,

hoe kan ik aan het aantal behaalde punten van een speler bepalen wat z'n nieuwe waarde wordt? kan dit niet vinden in de uitleg.
Het zijn variabelen die wij in kunnen stellen. Wij werken met een punt waarbij de waardeverandering nul is. Dat is in dit geval 10 punten. Voor elk punt boven/onder de 10 verandert de waarde van de voetballer met 0,3%
pi_72304181
Komt er nog een direct linkje direct op sport.fok naar de manager? Je moet nu een stuk of 5 klikken voor dat je bij je team of punten bent, dat kan best in twee.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 31 augustus 2009 @ 11:04:53 #293
Maffe Fries
pi_72304217
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Komt er nog een direct linkje direct op sport.fok naar de manager? Je moet nu een stuk of 5 klikken voor dat je bij je team of punten bent, dat kan best in twee.
http://sport.fok.nl/voetbal

Hier staat een blokje waar je op kunt klikken.

Het staat op de lijst van dingen die in de toekomst nog gaan komen.
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:26:43 #294
231633 Xummon
of toch niet?
pi_72309125
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
bookmark hem gewoon
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_72313465
hey stel nou dat Suarez wordt gekocht door barca, verdient ie dan geen punten over 2 weken in de competitie?

dat zou echt zijn

overgens, waarom kunnen er nu niet al punten zichtbaar worden gemaakt voor deze speeldag?
Waarom moeten we 2 speeldagen wachten?

de punten van deze speeldag kan je toch al invoeren? kunnen we zien wie er al een beetje goed voor staat.
  maandag 31 augustus 2009 @ 17:33:21 #296
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_72314590
Ben blij dat ik Zomer heb, jammer dat je geen extra punten voor een omhaal krijgt
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_72314740
wanneer worden de punten erbij geteld en het geld? blijft nog steeds hetzelfde bij mij..
  Redactie Frontpage / Sport maandag 31 augustus 2009 @ 17:42:29 #298
Maffe Fries
pi_72314827
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:49 schreef voetballeh het volgende:
hey stel nou dat Suarez wordt gekocht door barca, verdient ie dan geen punten over 2 weken in de competitie?

dat zou echt zijn

overgens, waarom kunnen er nu niet al punten zichtbaar worden gemaakt voor deze speeldag?
Waarom moeten we 2 speeldagen wachten?

de punten van deze speeldag kan je toch al invoeren? kunnen we zien wie er al een beetje goed voor staat.
De voetballers krijgen deze week zo langzamerhand al punten. De eersten worden zo snel mogelijk ingevoerd
  Redactie Frontpage / Sport maandag 31 augustus 2009 @ 17:43:09 #299
Maffe Fries
pi_72314845
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:39 schreef 2hard2handle het volgende:
wanneer worden de punten erbij geteld en het geld? blijft nog steeds hetzelfde bij mij..
maandag 14 september 0:01 uur zijn er punten en geld bijgeschreven
  maandag 31 augustus 2009 @ 19:39:13 #300
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_72318131
Sjonge jonge mensen lees eens wat beter en stel niet van die open-deur-vragen die al 20x gesteld zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')