Heb jij mazzel dat het nog niet teltquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Vandaag is uit mijn elftal alleen Derijck in actie gekomen. Basisplek, tegengoal en geel
Ik dacht dit weekend voor het eerst omdat het wisselen niet meer gratis isquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb jij mazzel dat het nog niet telt
Nope 27 Augustus begint de eerste speelronde in onze managerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik dacht dit weekend voor het eerst omdat het wisselen niet meer gratis is
En het wisselen is nog steeds gratis hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik dacht dit weekend voor het eerst omdat het wisselen niet meer gratis is
Ohquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:38 schreef Sally het volgende:
[..]
En het wisselen is nog steeds gratis hoor
Er stond in de manager dat je tot donderdagavond 14 augustus had om je team aan te passen voor de komende ronde. Alleen: dat hebben we verschoven naar 27 augustus. En dat stond in deze OP, en in de aankondigingquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Oh
Dacht toch te hebben gelezen dat dat dit weekend al was
Helemaal gemistquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Er stond in de manager dat je tot donderdagavond 14 augustus had om je team aan te passen voor de komende ronde. Alleen: dat hebben we verschoven naar 27 augustus. En dat stond in deze OP, en in de aankondiging
Een speler in een bepaalde linie verkopen en er een ander in een andere linie voor in de plaats zetten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:46 schreef INViCTuS het volgende:
Vast wel eerder gevraagd maar hoe verander je je tactiek?
die eerste 2 hebben 95%quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:48 schreef On het volgende:
Ja jammer, ik had Honda Suarez en Mertens.
Tja, is ook vast wel een reden voor.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:52 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is een keuze die we gemaakt hebben om iedereen de keuze te geven om zich in te kunnen schrijven. Een paar dagen voor een speelronde lanceren is niet wat ons voor ogen staat.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:10 schreef INViCTuS het volgende:
daarnaast maak je dan meer mensen blij om mee te kunnen doen en de transferperiode is over. Meer van dat soort managers starten pas echt eind augustus. Veel mensen zijn/waren ook nog op vakantie.
Ga toch weg zeg, 'internet bestaaat ook op vakantie'.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:14 schreef voetballeh het volgende:
[..]
internet bestaat ook op vakantie he.
starten midden in de transfer periode had trouwens ook een leuk spelelement kunnen zijn.
zet je bv. Honda erin voor 700K , verhuist ie naar psv en krijgt ie wellicht meer kans om nog meer punten te scoren voor je team.
of hij gaat naar het buitenland en dan is het pech voor je team, dan is ie weg en moet je een andere speler erinzetten.
ik geef constructieve feedback,quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:23 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ga toch weg zeg, 'internet bestaaat ook op vakantie'.
ga dan naar een voetbalmanager die wel start aan het begin, maar waar je X-euro moet betalen om mee te doen en totaal commercieel is met reclame en dat soort shit.
Deze mensen stoppen er veel werk in om dit belangeloos en kostenloos aan te bieden. Plus het is en blijft het leukste mooiste en meest interessante voetbalmanagerspel online.
Staan dingen je niet aan: ga elders heen en zeik dan niet. Heb je constructieve feedback ipv alleen maar zeikdingen, kom dan terug.
Het zijn zaken die tijdens het testen zijn opgedoken. Is heel normaal. We wilden dat het verholpen zou zijn voordat de manager gelanceerd werd en dat is naar mijn mening vrij aardig gelukt, al zijn er wel enkele zaken bekend waar nog wat aan verbeterd kan worden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:24 schreef voetballeh het volgende:
[..]
ik geef constructieve feedback,
namelijk:
- start op competitie dag nr. 1. (ipv competitie dag nr. 5)
ik had nog kritischer kunnen zijn...namelijk, dat als je iets aanbiedt...ookal is het gratis, zorg dan dat het ook goed WERKT. Dus niet achteraf bugz ontdekken en daardoor later moeten launchen.
Ik vind het niet meevallen. Als je het allemaal helemaal niets vind... wat doe je hier dan nog? Ga je toch lekker ergens anders spelen? Of heb je ergens gelezen dat met name jij verplicht bent om mee te doen aan deze manager?quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:24 schreef voetballeh het volgende:
en dat 'gratis' is ook relatief natuurlijk want de hele site fok is door en door vervuild met reclame....dus 5 speeldagen 'reclame' kijken terwijl ik niet van een goed functionerende manager gebruik kan maken!
Dus dat 'zeiken' vind ik nogal meevallen.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:08 schreef stpn het volgende:
In de manager staat De Guzman bij Feyenoord tussen de aanvallers. Op de site van Feyenoord (en volgens zijn opleiding) is hij echter een middenvelder.
Leerdam (ook Feyenoord) staat als middenvelder, maar is officieel een verdediger.
Mitchell Donald (Ajax) staat bij de middenvelders, maar is een aanvaller. verdedigende/aanvallende middenvelder.
Emanuelson (Ajax) staat bij de middenvelders, maar is (officieel) een aanvaller. aanvallende middenvelder
Zeegelaar (Ajax) staat bij de aanvallers, maar staat op de site niet eens bij de selectie. Ajax heeft 40 selectie spelers....
Heb alleen nog vergeleken met de sites van Ajax en Feyenoord. Lijkt me dat de spelers wel op de juiste posities ingedeeld moeten worden volgens de officiële gegevens... toch?
Als dit aangepast wordt en het is zinvol wat ik doe, wil ik de andere teams ook nog wel nakijken
(Anders zou bijv Van Bronckhorst volgens mij ook bij de verdedigers moeten, omdat hij vaker in de verdediging speelt.. en zo heb ik al eerder meer spelers gezien van wie de positie niet klopt)
Thanks, maar ik bedenk me net dat het niet echt zinvol is om de posities in het veld na te kijken, omdat ik het wel in de backend aan kan passen, maar daarbij bestaat het gevaar dat ik ongeldige elftallen maak en dat wil ik niet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:08 schreef stpn het volgende:
In de manager staat De Guzman bij Feyenoord tussen de aanvallers. Op de site van Feyenoord (en volgens zijn opleiding) is hij echter een middenvelder.
Leerdam (ook Feyenoord) staat als middenvelder, maar is officieel een verdediger.
Mitchell Donald (Ajax) staat bij de middenvelders, maar is een aanvaller.
Emanuelson (Ajax) staat bij de middenvelders, maar is (officieel) een aanvaller.
Zeegelaar (Ajax) staat bij de aanvallers, maar staat op de site niet eens bij de selectie.
Heb alleen nog vergeleken met de sites van Ajax en Feyenoord. Lijkt me dat de spelers wel op de juiste posities ingedeeld moeten worden volgens de officiële gegevens... toch?
Als dit aangepast wordt en het is zinvol wat ik doe, wil ik de andere teams ook nog wel nakijken
(Anders zou bijv Van Bronckhorst volgens mij ook bij de verdedigers moeten, omdat hij vaker in de verdediging speelt.. en zo heb ik al eerder meer spelers gezien van wie de positie niet klopt)
Dat moet maar nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:00 schreef voetballeh het volgende:
nou dan beginnen we toch gewoon pas vanaf speeldag 10!
heeft iedereen genoeg tijd om z'n ongeldig geworden elftallen weer aan te passen
Ja. Over enkele dagen kan het niet meer. Dan zijn er transferkosten die je moet betalen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
Vraag: Kan ik NU nog spelers wijzigen zonder gevolgen ?
Dat het budget krap is, was de bedoelingquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ook ik van de partij.
9 miljoen is wel erg weinig zeg pfieuw..... Kon weinig toppers halen.
Vraag: Kan ik NU nog spelers wijzigen zonder gevolgen ?
Je kunt toch best leuke teams samenstellen toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ook ik van de partij.
9 miljoen is wel erg weinig zeg pfieuw..... Kon weinig toppers halen.
Een ronde in het spel bestaat uit twee competitierondes uit de Eredivisie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:31 schreef de_boswachter het volgende:
Oh dus ik ben niet de enige met alleen B-kneuzen
Ik vind dat eigenlijk veel leuker zo, beginnen met een "slecht" elftal.
Maar hoe zit dat precies met de waarde van de spelers. Veranderen die NA elk weekend ?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:30 schreef Montagui het volgende:
OK, vandaag is het 27 augustus. Tot hoe laat kunnen we nog wijzigen?
Tot vanavond 23:59 uur, zoals ook bij het teammanagement aangegeven staat.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:30 schreef Montagui het volgende:
OK, vandaag is het 27 augustus. Tot hoe laat kunnen we nog wijzigen?
De prijs blijft hetzelfde, alleen het shirt wordt dan andersquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:37 schreef mash_ het volgende:
Vraagje, stel honda word nu verkocht voor 8miljoen aan psv. veranderd hij dan gewoon van shirt en blijft zijn prijs het zelfde? of schiet hij dan ook meteen naar 1 van de duurste middenvelders?
ok tnxsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De prijs blijft hetzelfde, alleen het shirt wordt dan anders
Dat had ik me dus niet bedachtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik gok denk ik op drie clubs in de eerste ronde.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Goal van Hadouir
Derijck Horvath de 0
Zij worden asap ingevoegdquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:58 schreef stpn het volgende:
Nieuwe spelers:
FC Twente: David Carney
PSV: Vukovic
En binnenkort bij Feyenoord ook die Babovic.
Ben benieuwd wat er de komende dagen nog gaat gebeuren!
Niet. Een verdediger staat in de verdediging, een middenvelder op het middenveld. Als je ze in de linie zelf wilt wijzigen (wat overigens niet uitmaakt voor de punten) moet je op de speler dubbelklikken, dan gaat ie automatisch naar de rechterkant.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hoe kan je de positie van de speler op het veld wijzigen?
Speelronde 1 is 2 wedstrijdweekenden, dus na het volgende voetbalweekend kun je pas weer wisselen en krijg je volgens mij ook pas je punten (inclusief je geld dus).quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:17 schreef Montagui het volgende:
Wanneer is de 1e speelronde verwerkt en kunnen we weer wisselen?
Is een punt waarover we gister besloten hebben dat het weer terug komt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:58 schreef SnuggLe het volgende:
Twee vraagjes:
1. Kunnen de assists aub ook gemeld worden in de FOK!Voetbal-nieuwsberichten, netzoals vorig jaar?
Dat ga ik even overleggen, maar zal waarschijnlijk nu nog niet realiseerbaar zijn.quote:2. Kan het programma van de Eredivisie ook online worden gezet bij de manager?
Thanks!
Wij houden VI.nl aanquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:28 schreef voetballeh het volgende:
van welke website gebruiken julie de stats (assist, goal, geel/rood, invallen). om de punten van de spelers te berekenen?
dan kan ik zelf al even nagaan hoeveel m'n spelers me niet opbrachten
Klopt. Op 14 september om 0:01 uur heb je voor het eerst punten en budget en kun je weer wisselen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:00 schreef leroytje het volgende:
[..]
Speelronde 1 is 2 wedstrijdweekenden, dus na het volgende voetbalweekend kun je pas weer wisselen en krijg je volgens mij ook pas je punten (inclusief je geld dus).
Het zijn variabelen die wij in kunnen stellen. Wij werken met een punt waarbij de waardeverandering nul is. Dat is in dit geval 10 punten. Voor elk punt boven/onder de 10 verandert de waarde van de voetballer met 0,3%quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:44 schreef voetballeh het volgende:
hey peterselie man,
hoe kan ik aan het aantal behaalde punten van een speler bepalen wat z'n nieuwe waarde wordt? kan dit niet vinden in de uitleg.
http://sport.fok.nl/voetbalquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Komt er nog een direct linkje direct op sport.fok naar de manager? Je moet nu een stuk of 5 klikken voor dat je bij je team of punten bent, dat kan best in twee.
bookmark hem gewoonquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Komt er nog een direct linkje direct op sport.fok naar de manager? Je moet nu een stuk of 5 klikken voor dat je bij je team of punten bent, dat kan best in twee.
De voetballers krijgen deze week zo langzamerhand al punten. De eersten worden zo snel mogelijk ingevoerdquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:49 schreef voetballeh het volgende:
hey stel nou dat Suarez wordt gekocht door barca, verdient ie dan geen punten over 2 weken in de competitie?
dat zou echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zijn
overgens, waarom kunnen er nu niet al punten zichtbaar worden gemaakt voor deze speeldag?
Waarom moeten we 2 speeldagen wachten?
de punten van deze speeldag kan je toch al invoeren? kunnen we zien wie er al een beetje goed voor staat.
maandag 14 september 0:01 uur zijn er punten en geld bijgeschrevenquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:39 schreef 2hard2handle het volgende:
wanneer worden de punten erbij geteld en het geld? blijft nog steeds hetzelfde bij mij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |