quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:30 schreef Montagui het volgende:
OK, vandaag is het 27 augustus. Tot hoe laat kunnen we nog wijzigen?
Tot vanavond 23:59 uur, zoals ook bij het teammanagement aangegeven staat.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:30 schreef Montagui het volgende:
OK, vandaag is het 27 augustus. Tot hoe laat kunnen we nog wijzigen?
De prijs blijft hetzelfde, alleen het shirt wordt dan andersquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:37 schreef mash_ het volgende:
Vraagje, stel honda word nu verkocht voor 8miljoen aan psv. veranderd hij dan gewoon van shirt en blijft zijn prijs het zelfde? of schiet hij dan ook meteen naar 1 van de duurste middenvelders?
ok tnxsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De prijs blijft hetzelfde, alleen het shirt wordt dan anders
Dat had ik me dus niet bedachtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik gok denk ik op drie clubs in de eerste ronde.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Goal van Hadouir
Derijck Horvath de 0
Zij worden asap ingevoegdquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:58 schreef stpn het volgende:
Nieuwe spelers:
FC Twente: David Carney
PSV: Vukovic
En binnenkort bij Feyenoord ook die Babovic.
Ben benieuwd wat er de komende dagen nog gaat gebeuren!
Niet. Een verdediger staat in de verdediging, een middenvelder op het middenveld. Als je ze in de linie zelf wilt wijzigen (wat overigens niet uitmaakt voor de punten) moet je op de speler dubbelklikken, dan gaat ie automatisch naar de rechterkant.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hoe kan je de positie van de speler op het veld wijzigen?
Speelronde 1 is 2 wedstrijdweekenden, dus na het volgende voetbalweekend kun je pas weer wisselen en krijg je volgens mij ook pas je punten (inclusief je geld dus).quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:17 schreef Montagui het volgende:
Wanneer is de 1e speelronde verwerkt en kunnen we weer wisselen?
Is een punt waarover we gister besloten hebben dat het weer terug komt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:58 schreef SnuggLe het volgende:
Twee vraagjes:
1. Kunnen de assists aub ook gemeld worden in de FOK!Voetbal-nieuwsberichten, netzoals vorig jaar?
Dat ga ik even overleggen, maar zal waarschijnlijk nu nog niet realiseerbaar zijn.quote:2. Kan het programma van de Eredivisie ook online worden gezet bij de manager?
Thanks!
Wij houden VI.nl aanquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:28 schreef voetballeh het volgende:
van welke website gebruiken julie de stats (assist, goal, geel/rood, invallen). om de punten van de spelers te berekenen?
dan kan ik zelf al even nagaan hoeveel m'n spelers me niet opbrachten
Klopt. Op 14 september om 0:01 uur heb je voor het eerst punten en budget en kun je weer wisselen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:00 schreef leroytje het volgende:
[..]
Speelronde 1 is 2 wedstrijdweekenden, dus na het volgende voetbalweekend kun je pas weer wisselen en krijg je volgens mij ook pas je punten (inclusief je geld dus).
Het zijn variabelen die wij in kunnen stellen. Wij werken met een punt waarbij de waardeverandering nul is. Dat is in dit geval 10 punten. Voor elk punt boven/onder de 10 verandert de waarde van de voetballer met 0,3%quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:44 schreef voetballeh het volgende:
hey peterselie man,
hoe kan ik aan het aantal behaalde punten van een speler bepalen wat z'n nieuwe waarde wordt? kan dit niet vinden in de uitleg.
http://sport.fok.nl/voetbalquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Komt er nog een direct linkje direct op sport.fok naar de manager? Je moet nu een stuk of 5 klikken voor dat je bij je team of punten bent, dat kan best in twee.
bookmark hem gewoonquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Komt er nog een direct linkje direct op sport.fok naar de manager? Je moet nu een stuk of 5 klikken voor dat je bij je team of punten bent, dat kan best in twee.
De voetballers krijgen deze week zo langzamerhand al punten. De eersten worden zo snel mogelijk ingevoerdquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:49 schreef voetballeh het volgende:
hey stel nou dat Suarez wordt gekocht door barca, verdient ie dan geen punten over 2 weken in de competitie?
dat zou echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zijn
overgens, waarom kunnen er nu niet al punten zichtbaar worden gemaakt voor deze speeldag?
Waarom moeten we 2 speeldagen wachten?
de punten van deze speeldag kan je toch al invoeren? kunnen we zien wie er al een beetje goed voor staat.
maandag 14 september 0:01 uur zijn er punten en geld bijgeschrevenquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:39 schreef 2hard2handle het volgende:
wanneer worden de punten erbij geteld en het geld? blijft nog steeds hetzelfde bij mij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |