Heb jij mazzel dat het nog niet teltquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Vandaag is uit mijn elftal alleen Derijck in actie gekomen. Basisplek, tegengoal en geel
Ik dacht dit weekend voor het eerst omdat het wisselen niet meer gratis isquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb jij mazzel dat het nog niet telt
Nope 27 Augustus begint de eerste speelronde in onze managerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik dacht dit weekend voor het eerst omdat het wisselen niet meer gratis is
En het wisselen is nog steeds gratis hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik dacht dit weekend voor het eerst omdat het wisselen niet meer gratis is
Ohquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:38 schreef Sally het volgende:
[..]
En het wisselen is nog steeds gratis hoor
Er stond in de manager dat je tot donderdagavond 14 augustus had om je team aan te passen voor de komende ronde. Alleen: dat hebben we verschoven naar 27 augustus. En dat stond in deze OP, en in de aankondigingquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Oh
Dacht toch te hebben gelezen dat dat dit weekend al was
Helemaal gemistquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Er stond in de manager dat je tot donderdagavond 14 augustus had om je team aan te passen voor de komende ronde. Alleen: dat hebben we verschoven naar 27 augustus. En dat stond in deze OP, en in de aankondiging
Een speler in een bepaalde linie verkopen en er een ander in een andere linie voor in de plaats zetten.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:46 schreef INViCTuS het volgende:
Vast wel eerder gevraagd maar hoe verander je je tactiek?
die eerste 2 hebben 95%quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:48 schreef On het volgende:
Ja jammer, ik had Honda Suarez en Mertens.
Tja, is ook vast wel een reden voor.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:52 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is een keuze die we gemaakt hebben om iedereen de keuze te geven om zich in te kunnen schrijven. Een paar dagen voor een speelronde lanceren is niet wat ons voor ogen staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |