Kut SBS6!!quote:
Tom Klijbroekquote:
Harm Edens bij 'on air'quote:
Dat lam in de headerquote:
quote:
I am awesome.quote:
Een grafserie met een andere grafserie vergelijken op het gebied van humorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:24 schreef RickoKun het volgende:
Alsof je hier net zo vaak moet lachen als bij family guy(ook zoen 8,8)
Komt door de medicijnenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Een grafserie met een andere grafserie vergelijken op het gebied van humor
Mwah, de eerste seizoenen was het een leuke serie. Nu begint het wel erg uitgemolken te worden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:34 schreef Cybey het volgende:
HIMYM is een van de betere series die momenteel gemaakt worden.
De waarderingen van series op IMDB moet je geen waarde aan hechten. In tegenstelling tot films stemmen op series alleen fanboys.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:24 schreef RickoKun het volgende:
Nee, zeg ik u, met deze technochlogie. Wat een waardeloze ongrappige pauperserie is dit
Echt, kijk ik op de IMDB en geven mensen dit een 8,8.
Die speelt ook echt 1 aflevering in HIMYMquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:24 schreef RickoKun het volgende:
Ik zie je wel lurken bitch, ik weet wel wat je verwacht:
"Kan How I met Your Mother er niet wat vaker opkomen!?"
Nee, zeg ik u, met deze technochlogie. Wat een waardeloze ongrappige pauperserie is dit
Echt, kijk ik op de IMDB en geven mensen dit een 8,8.
VERTEL ME, WAT DE FOK! is HIER GRAPPIG AAN!?
Ook trouwens met die verlopen doos van de That 70's show, die vieze (scientologist) houthakker van een Donna, opgepleurd!
je zet de tv over de wat?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:46 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het ook echt drie keer niets. Weet je wat ik dan doe, TS? Ik zet de TV over! Goed idee hè! Zou ik ook doen als ik jou was, in plaats van huillie huillie doen op FOK!.
Ze is een ex van Ted.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:48 schreef Mirel het volgende:
Zit Laura Prepon in How I Met Your Mother?
En Family Fuy is een domme zielloze tekenfilm.
Zijn naam in de afbeelding klopt niet, er staat Stinton en hij heet in de serie Stinson.quote:
Nee, die paar kanker topics van jou zijn fijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:46 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het ook echt drie keer niets. Weet je wat ik dan doe, TS? Ik zet de TV over! Goed idee hè! Zou ik ook doen als ik jou was, in plaats van huillie huillie doen op FOK!.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:31 schreef svefn het volgende:
HIMYM![]()
Family Guy![]()
Wat zit je nu te zeuren TS, het is allebei tof en als je dat niet vindt dan kijk je het toch niet?
Nee, ze kunnen er ook een beter programma voor in de plek doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:31 schreef svefn het volgende:
HIMYM![]()
Family Guy![]()
Wat zit je nu te zeuren TS, het is allebei tof en als je dat niet vindt dan kijk je het toch niet?
Die aflevering waarin zijn verzonnen gezin naar voren kwamquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:37 schreef onearmedman het volgende:
Wat een pauperserie inderdaad, totaal niet grappig.
[ afbeelding ]
zucht... goedkope humor van hier tot tokyo
JA die zag ik ook van de week, was werkelijk EPIC die afleveringquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die aflevering waarin zijn verzonnen gezin naar voren kwamHeb zelden zo gelachen
BOEM! TS has just been lawyered!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:58 schreef Den_Tokke het volgende:
TS is een mongool.
HIMYM is legen- and i hope you're not lactose intolerant because the next part of this word is -dary!
suit up.
kerel = heaumeauquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:37 schreef onearmedman het volgende:
Wat een pauperserie inderdaad, totaal niet grappig.
[ afbeelding ]
zucht... goedkope humor van hier tot tokyo
Kramerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:31 schreef boskameel het volgende:
Barney geniaal noemen.
[ afbeelding ].
Dat is echte genialiteit.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:26 schreef LockonStratos het volgende:
Zag eht vd week, wat een bazenserie
Bazenseriequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:13 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
JA die zag ik ook van de week, was werkelijk EPIC die aflevering
Wat zeg je nu?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:59 schreef Fascination het volgende:
Ik vind het wel een leuke, vermakelijke serie, maar echt grappig? Nee.
Eigenlijk zou ik het oneens met je willen zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:30 schreef Thealexfiles het volgende:
De verhalen zijn vrij matig, maar Barney maakt heel veel goed.
Geniaal is het zeker niet.
Kramer is alleen geniaal vanwege zijn excentrieke uiterlijk. Anders zou het gewoon een willekeurige wazige gozer zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:31 schreef boskameel het volgende:
Barney geniaal noemen.
[ afbeelding ].
Daarom is hij zo geniaal. Maar juist niet alleen om zijn uiterlijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:12 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Kramer is alleen geniaal vanwege zijn excentrieke uiterlijk. Anders zou het gewoon een willekeurige wazige gozer zijn.
Word!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:31 schreef boskameel het volgende:
Barney geniaal noemen.
[ afbeelding ].
Kun je nog dommer lullen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:57 schreef boskameel het volgende:
[..]
Daarom is hij zo geniaal. Maar juist niet alleen om zijn uiterlijk.
Hoofdpersoon Ted vertelt in 2030 aan zijn kinderen hoe hun moeder heeft ontmoet. De kijker heeft de moeder nog niet ontmoet, maar... dat komt nog. It's a long story.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:07 schreef J.Herrer het volgende:
Waar slaat die titel eigenlijk op? Ik check het soms weleens toevallig en ik zie nooit een lekkere MILF
D'r zitten ook genoeg slimme verwijzingen in. Maar ja, als jij niet bekend bent met hetgeen waar ze op doelen...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik is ook geen fan. Beetje puberale grappen.
Misschien zijn die slimme verwijzingen voor mij wel erg puberaal. Als jij die verwijzingen al slim vindt...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:18 schreef IQM het volgende:
[..]
D'r zitten ook genoeg slimme verwijzingen in. Maar ja, als jij niet bekend bent met hetgeen waar ze op doelen...
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien zijn die slimme verwijzingen voor mij wel erg puberaal. Als jij die verwijzingen al slim vindt...
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je ze niet eens allemaal snapt. Laat staan dat je er dan überhaupt om kan lachen.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Allure vindt het nu ook leuk, hè, dus dan moet ze wel mee.
Noem eens een voorbeeld.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je ze niet eens allemaal snapt. Laat staan dat je er dan überhaupt om kan lachen.
Ik kan er zo niet eentje opnoemen, maar ze refereren bijvoorbeeld vaak naar Amerikaanse mensen die de gemiddelde Nederlander niet kent en/of die ook wegvallen in de ondertiteling. Derhalve mis je al een boel grapjes en lijkt de serie misschien minder grappig dan het eigenlijk is.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]Ik keek het eerder dan zij.
[..]
Noem eens een voorbeeld.
tis gewoon een grappige serie... en dat komt gewoon door de rare strapatsen die barney iedere keer uitvogeld.. of een mening die hij dan weer heeft...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kan er zo niet eentje opnoemen, maar ze refereren bijvoorbeeld vaak naar Amerikaanse mensen die de gemiddelde Nederlander niet kent en/of die ook wegvallen in de ondertiteling. Derhalve mis je al een boel grapjes en lijkt de serie misschien minder grappig dan het eigenlijk is.
Probeer je je eruit te redden?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:18 schreef IQM het volgende:
[..]
D'r zitten ook genoeg slimme verwijzingen in. Maar ja, als jij niet bekend bent met hetgeen waar ze op doelen...
En jij bent een WO`er? Ga je schamen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:22 schreef Biels het volgende:
Ik mag er graag naar kijken. Dientengevolge is de klacht ongegrond.
family guyquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:24 schreef RickoKun het volgende:
Larry Mann: Sometimes you gotta chew your own leg off to get out of life's traps.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:14 schreef BigKahuna het volgende:
Laten we nu met z'n allen quotes uit onze favoriete tv-series gaan posten! Jaa!
Neen, dit is een HIMYM afzeiktopique, geen adoreer topiquequote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:14 schreef BigKahuna het volgende:
Legen.... wait for it..... wait for it..... wait.....wait for it..... DARY!!1!111! WHEHEHHEwhehweh!11quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:14 schreef BigKahuna het volgende:
Karen, who is Karen? I'm Anastasia Beverhausen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:14 schreef BigKahuna het volgende:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:27 schreef Roi het volgende:
Wat een mongool ben je ook TS. Opbokken met je treurige topics.
Waar haal je dat in godsnaam vandaan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
het ergste is dat de fans van deze serie denken dat de humor in deze serie te moeilijk is voor de meeste mensen en daarom is het nog niet bekend bij het grote publiek![]()
![]()
Behoor jij als vuige emo niet juist je polsen door te snijden en júist ook rebels zijn tegen de conformisten van FOK!?quote:
HIMYMquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:51 schreef Terechtplus1 het volgende:
Al die mongolen die hier van die quotes gaan posten
Kutserie. Echt weer zo'n Amerikaanse pauperserie zoals "2 and a half men" en "according to Jim".
King of Queens is daarentegen wel een bazenserie. Ik denk dat we hiermee de essentie van dit topic wel gehad hebben.
Al die mensen neergeknuppeld worden met de doodstaf!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:16 schreef J.Herrer het volgende:
Mensen die himym leuk vinden, ok..
Maar mensen die Frasier leuk vinden![]()
doodstaf zeg ik je
Kan je daar niet iemand voor bannen? Wat een grafmongool.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:29 schreef boem-dikkie het volgende:
'Nu nog lekkerder' cup-a-soup
[..]
Kut SBS6!!
[..]
Tom Klijbroek
[..]
Harm Edens bij 'on air'
[..]
Dat lam in de header
[..]
2 and a half men ?!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
HIMYM
According to Jim
King of Queens
2 and a half men
Legenfaggot?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:40 schreef RickoKun het volgende:
Legen- wait for it - FAGGOT![]()
Wat is dat voor PAUPER quote, kom op man![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:16 schreef mirved het volgende:
[..]
2 and a half men ?!!
Dat is echt van het niveau: Hey ik liet een scheet "ff lachuuuh" Daar zit totaal geen intelligentie in.
Praten over intelligentie en dan een fragment van Family Guy postenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:16 schreef mirved het volgende:
[..]
2 and a half men ?!!
Dat is echt van het niveau: Hey ik liet een scheet "ff lachuuuh" Daar zit totaal geen intelligentie in.
De referentie naar de 2de wereldoorlog in het youtube filmpje was te moeilijk voor je om te begrijpen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:31 schreef D. het volgende:
[..]
Praten over intelligentie en dan een fragment van Family Guy posten
Nee, maar is het niet grappig...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:37 schreef mirved het volgende:
[..]
De referentie naar de 2de wereldoorlog in het youtube filmpje was te moeilijk voor je om te begrijpen?
Eens.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eens.
Ik kan het niet eens langer dan 2 minuten kijken.
quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:37 schreef mirved het volgende:
[..]
De referentie naar de 2de wereldoorlog in het youtube filmpje was te moeilijk voor je om te begrijpen?
Sorry heur.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Het doet pijn om het weer eens bevestigd te zien worden.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:48 schreef IQM het volgende:
Wat Barney bijvoorbeeld zo goed maakt, is omdat Neil Patrick Harris een perfecte timing en mimiek heeft.
Nou en?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:16 schreef mirved het volgende:
[..]
2 and a half men ?!!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:40 schreef Stockton het volgende:
[..]
Nee, maar is het niet grappig...
Heeft iemand hier om dit filmpje gelachen hier??
Oh wacht, jij weet natuurlijk gewoon niet wanneer een acteur goed kan timen etc. Kan gebeuren hoor, komt nog wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:26 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Irritante rotsmoel bedoel je?
Nee sorry, muziekstijlen plegen geen zelfmoordquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Behoor jij als vuige emo niet juist je polsen door te snijden en júist ook rebels zijn tegen de conformisten van FOK!?
Waar kan ik een overzicht vinden van alle MSN-smilies? Ik kan het nooit vindenquote:
Tja als je de grappen niet begrijpt en al moe wordt van nadenken...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:14 schreef timmmmm het volgende:
In de reclame Off Centre gekeken. Dat is nóg sneuer
Wil je alsjeblieft woorden met maximaal 2 lettergrepen gebruiken, anders kan mijn kleine brein het allemaal niet omvatten. Alvast bedankt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:23 schreef mirved het volgende:
[..]
Tja als je de grappen niet begrijpt en al moe wordt van nadenken...
Leer jij nou eerst maar eens het verschil tussen 'grap' en 'catchphrase'.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:41 schreef onearmedman het volgende:
Ja, en legen- wait for it... -DARY is een onwijs goeie grap![]()
![]()
![]()
Het is niet intelligent maar wel leuk.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:08 schreef RickoKun het volgende:
Er is NIKS intelligents aan die kut serie.
Hoe komen jullie daar in godsnaam bij![]()
![]()
"OOOEh laten we HIMYM kijken, dat is namelijk voor intelligente mensen, want er komen heel veel moeilijke zinsconstructies in voor!"falers.
Ik ben fanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
het ergste is dat de fans van deze serie denken dat de humor in deze serie te moeilijk is voor de meeste mensen en daarom is het nog niet bekend bij het grote publiek![]()
![]()
quote:
briljant gewoonquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:23 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
Crabman is een baas ja![]()
Ook altijd die telefoon uit zn haar plukken die daarna wordt vernietigd![]()
Hopelijk wel is het tenminste even niet meer op tv.quote:
Earl is te geniaal om gebashed te worden dus geen topicquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:29 schreef prupke het volgende:
[..]
briljant gewoon
maar we gaan nu offtopic
dit is het bashtopic voor how i met your mother ....
maak eens een earl topic
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:23 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
Crabman is een baas ja![]()
Ook altijd die telefoon uit zn haar plukken die daarna wordt vernietigd![]()
En toch gecancelled hequote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:51 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Earl is te geniaal om gebashed te worden dus geen topic
Dat is de grootste fout die die regisseur in zijn leven heeft gemaaktquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:34 schreef D. het volgende:
[..]
Da's helemaal sneu, dat ze dat kijken in jouw verpleegtehuis
Big Bang Theoryquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:22 schreef Mirel het volgende:
Dit is ook een hele toffe![]()
[ afbeelding ]
Eens for the truth!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:06 schreef BigKahuna het volgende:
Ik lach gewoon om alles.
Behalve om Frasier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |