quote:
Nee, ben je gek
Ik was met een vriend van mij mee die wel zo gek is om zijn geld te verneuken daaraan
Hij heeft in anderhalf jaar tijd rond de 1000 euro aan speakers uitgegeven. Zijn volgende doelstelling is een setje speakers van 4000 per speaker, oftewel 8000 totaal.
Omdat hij inziet dat het nog wel een hele lange tijd kan duren eer hij zoveel geld heeft, heeft hij nu maar besloten om een CD collectie op te bouwen.
Zo haalde hij gisteren een bestelling van 2 CD's van Massive Attack op waarna de medewerker begon te vertellen dat hij ook net een van die twee albums heeft beluisterd en dat hij het allemaal erg goed vond klinken.
Zegt die klapmongool: "ja klopt, wij hebben namelijk thuis ook al een exemplaar ervan maar ik wil nog een eigen voor op mijn kamer hebben"
Ik had echt zoiets van why the fuck verneuk je al je geld hieraan. Ga anders even sparen ofzo, randdebiel.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:Chuck is mastertrolled _O_.