Hoeveel posts heb jij echt per paginaquote:
Die drumsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 04:00 schreef Siniti het volgende:
http://www.youtube.com/watch?gl=GB&hl=en-GB&v=Ae_oWaueHYA&fmt=18
Dees Syb
ik kan soms ook niet de deur uit als ik bepaalde liedjes niet heb gehoordquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 04:06 schreef Siniti het volgende:
Waarom moet ik altijd als ik naar bed wil ineens alle versies van een bepaald liedje dat ik heb achter elkaar luisterenNu weer 36 minuten aan verloren
fapfap kbquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 03:59 schreef iszinloos het volgende:
ik ga kusje van deze dame
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
radicale uitspraak doe je daarquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 04:19 schreef Siniti het volgende:
Luister 21st century schizoid man![]()
als je dat niet geniaal vind zal ik jouw kijk op muziek nooit meer serieus nemen
king crimson wordt veelal gerespecteerd door mensen die ik ken, dus ik kan het onmogelijk haten aangezien hun smaak in mijn ogen valide is.quote:
die bass, dat introquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 04:30 schreef Siniti het volgende:
Bij Noise Rock had ik toch wel bagger verwacht, dit is tamelijk vet.
Whehe, hoe ging het?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:54 schreef Cybey het volgende:
Had een tentamen gister! Midden in me vakantie dus!
Ben jij even genaaid dan. Wat voor assesment moest je doen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehe, hoe ging het?
Ik had zaterdag een assesment, op mn vrije dagEn ik moest er ook nog voor betalen
Voor mijn studie die ik ga volgen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:00 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ben jij even genaaid dan. Wat voor assesment moest je doen?
Tentamen ging wel goed. Had alleen heeuul veeuuul motivatie nodig om in m'n vakantie te leren. Uiteindelijk 3 uur voor elkaar gekregen om even alles door te kijken. Denk wel een 8 te hebben ofzo
Geen idee, ik ga nooit naar meets toequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:01 schreef Cybey het volgende:
Was btw de KLB-meet op 7 augustus nog door gegaan?
Vakantie?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:10 schreef BobbyB het volgende:
[Sitenieuws] PC tong80 doet het niet meereen zwarte dag in FOK!geschiedenis.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:14 schreef BobbyB het volgende:
Ik wacht nog steeds op het nieuwe album van Lady Gaga.
Ik heb nieuwe onderzetters nodig.quote:
Hier zijn geen vrouwelijke foksters.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:55 schreef RickoKun het volgende:
Hallo mijn waerde kaukasiërs en afrikanen en aziaten en halfbloedjes en latino's en mods,
ik ben er weer dus hier een leuke tekst!
A moment ends, I've got my rhymes
Whatever comes, I write it down
So knock me out and shoot me down
With mics in hand, we'll stand against the test of time
Ok welke vrouwelijke fokster wel met mij copuleren?
Allemaal Emimich's die een vrouwelijk account hebben aangemaakt. Zou me niets verbazen als ze allemaal van één en dezelfde persoon waren. Die dan met 6 schermen tegelijk zit te fok!kenquote:
Ahum.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hier zijn geen vrouwelijke foksters.
WAT?! Is hij gelekt?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:08 schreef Silentalarm het volgende:
Nieuwe album van Arctic Monkeys binnengehengeld. Zo maar eens luisteren.
Jawel, sararaats (ofzoiets).quote:
Only by Nightquote:
It's a good one, I tell ya.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:08 schreef Silentalarm het volgende:
Nieuwe album van Arctic Monkeys binnengehengeld. Zo maar eens luisteren.
Heb je nog nieuwe foto's? Ik ben een beetje uitgefapt op de collectie die ik heb.quote:
Ik moet nog nieuwe foto's maken met mijn nieuwe haar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je nog nieuwe foto's? Ik ben een beetje uitgefapt op de collectie die ik heb.
Ik zou het met een fototoestel doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet nog nieuwe foto's maken met mijn nieuwe haar.
Kort en pittig?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet nog nieuwe foto's maken met mijn nieuwe haar.
Ik doe het liever met vlees en bloed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou het met een fototoestel doen.
Het heeft een rode gloed gekregen omdat ze het eerst moesten blonderen, maar dat gaat wel over.quote:
He bah, dat wordt altijd zo'n zootje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik doe het liever met vlees en bloed.
Dan doe je iets foutquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
He bah, dat wordt altijd zo'n zootje.
Ok..quote:
Hoe kun je nu foto's maken met vlees en bloed?quote:
*sluipt weg*quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe kun je nu foto's maken met vlees en bloed?
Nog nachtmerries gehad over je kEIleiders?quote:
quote:
quote:
How you doing babe?quote:
WAAROM?quote:
Nee, gelukkig niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nog nachtmerries gehad over je kEIleiders?
Ik ben bang voor je.quote:
Ik heb honger, verder gaat het okay. En jij?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
How you doing babe?
[..]
WAAROM?
[..]
Nee, gelukkig niet.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:00 schreef iszinloos het volgende:
Ben vroeg naar bed gegaan heb vervolgens niet geslapen, maar gelezen.
En heb net mac donalds voer op als lunch.![]()
Hallo
Mckroket en een normale hamburger in bed nota bene.quote:
McDonalds ontbijt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:00 schreef iszinloos het volgende:
Ben vroeg naar bed gegaan heb vervolgens niet geslapen, maar gelezen.
En heb net mac donalds voer op als lunch.![]()
Hallo
Was jij niet degene die gisteren met veel bombarie aankondigde op je spelling te gaan letten?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:09 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Mckroket en normale hamburger in bed nota bene.
Oooh de eggmcmuffing die is pas lekker.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
McDonalds ontbijt.![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Een McGriddles wel te verstaan, helaas niet verkrijgbaar in Nederland.Maar misschien ook maar goed, anders was ik nu zo rond als een tonnetje.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:11 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Oooh de eggmcmuffing die is pas lekker.![]()
Ik vind een mc kroket niet lekkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:09 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Mckroket en een normale hamburger in bed nota bene.
Ik snap nu wel waarom er in Amerika (?) zoveel mensen met obesitas rondlopen/ waggelen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
McDonalds ontbijt.![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Een McGriddles wel te verstaan, helaas niet verkrijgbaar in Nederland.Maar misschien ook maar goed, anders was ik nu zo rond als een tonnetje.
Ja. Plus dat de porties altijd overdreven groot zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap nu wel waarom er in Amerika (?) zoveel mensen met obesitas rondlopen/ waggelen.
Waar smaakt lavacake naar?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. Plus dat de porties altijd overdreven groot zijn.
Kijk, als je hier in Nederland iets besteld en je krijgt het dan denk je "goh, op het plaatje was het groter". Daar is het precies omgekeerd. Zo bestelde ik daar een keer ditte:
[ afbeelding ]
Lavacake. Ik ging er van uit dat het net iets groter was dan een muffin, zo zag het er uit op het plaatje tenminste. Maar het was wel een heel stuk groter.
Het is gewoon een soort brownie met vloeibare warme chocola in het midden. Is inderdaad erg lekker.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar smaakt lavacake naar?
Ziet er lekker uit![]()
Ja, dat is in Amerika ook, alleen blijven ze daar bijvullen tot je weg gaat.quote:In Duitsland idem dito.
Bestelde ik een kleine cola, krijg ik daar een glas wat twee keer zoveel cola bevatte dan wat je in Nederland op een gemiddeld terras krijgt.
Ik was blij dat ik niet de grote cola had besteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |