Hoeveel posts heb jij echt per paginaquote:
Die drumsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 04:00 schreef Siniti het volgende:
http://www.youtube.com/watch?gl=GB&hl=en-GB&v=Ae_oWaueHYA&fmt=18
Dees Syb
ik kan soms ook niet de deur uit als ik bepaalde liedjes niet heb gehoordquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 04:06 schreef Siniti het volgende:
Waarom moet ik altijd als ik naar bed wil ineens alle versies van een bepaald liedje dat ik heb achter elkaar luisterenNu weer 36 minuten aan verloren
fapfap kbquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 03:59 schreef iszinloos het volgende:
ik ga kusje van deze dame
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
radicale uitspraak doe je daarquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 04:19 schreef Siniti het volgende:
Luister 21st century schizoid man![]()
als je dat niet geniaal vind zal ik jouw kijk op muziek nooit meer serieus nemen
king crimson wordt veelal gerespecteerd door mensen die ik ken, dus ik kan het onmogelijk haten aangezien hun smaak in mijn ogen valide is.quote:
die bass, dat introquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 04:30 schreef Siniti het volgende:
Bij Noise Rock had ik toch wel bagger verwacht, dit is tamelijk vet.
Whehe, hoe ging het?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:54 schreef Cybey het volgende:
Had een tentamen gister! Midden in me vakantie dus!
Ben jij even genaaid dan. Wat voor assesment moest je doen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehe, hoe ging het?
Ik had zaterdag een assesment, op mn vrije dagEn ik moest er ook nog voor betalen
Voor mijn studie die ik ga volgen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:00 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ben jij even genaaid dan. Wat voor assesment moest je doen?
Tentamen ging wel goed. Had alleen heeuul veeuuul motivatie nodig om in m'n vakantie te leren. Uiteindelijk 3 uur voor elkaar gekregen om even alles door te kijken. Denk wel een 8 te hebben ofzo
Geen idee, ik ga nooit naar meets toequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:01 schreef Cybey het volgende:
Was btw de KLB-meet op 7 augustus nog door gegaan?
Vakantie?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:10 schreef BobbyB het volgende:
[Sitenieuws] PC tong80 doet het niet meereen zwarte dag in FOK!geschiedenis.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:14 schreef BobbyB het volgende:
Ik wacht nog steeds op het nieuwe album van Lady Gaga.
Ik heb nieuwe onderzetters nodig.quote:
Hier zijn geen vrouwelijke foksters.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:55 schreef RickoKun het volgende:
Hallo mijn waerde kaukasiėrs en afrikanen en aziaten en halfbloedjes en latino's en mods,
ik ben er weer dus hier een leuke tekst!
A moment ends, I've got my rhymes
Whatever comes, I write it down
So knock me out and shoot me down
With mics in hand, we'll stand against the test of time
Ok welke vrouwelijke fokster wel met mij copuleren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |