Nog nachtmerries gehad over je kEIleiders?quote:
quote:
quote:
How you doing babe?quote:
WAAROM?quote:
Nee, gelukkig niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nog nachtmerries gehad over je kEIleiders?
Ik ben bang voor je.quote:
Ik heb honger, verder gaat het okay. En jij?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
How you doing babe?
[..]
WAAROM?
[..]
Nee, gelukkig niet.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:00 schreef iszinloos het volgende:
Ben vroeg naar bed gegaan heb vervolgens niet geslapen, maar gelezen.
En heb net mac donalds voer op als lunch.![]()
Hallo
Mckroket en een normale hamburger in bed nota bene.quote:
McDonalds ontbijt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:00 schreef iszinloos het volgende:
Ben vroeg naar bed gegaan heb vervolgens niet geslapen, maar gelezen.
En heb net mac donalds voer op als lunch.![]()
Hallo
Was jij niet degene die gisteren met veel bombarie aankondigde op je spelling te gaan letten?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:09 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Mckroket en normale hamburger in bed nota bene.
Oooh de eggmcmuffing die is pas lekker.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
McDonalds ontbijt.![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Een McGriddles wel te verstaan, helaas niet verkrijgbaar in Nederland.Maar misschien ook maar goed, anders was ik nu zo rond als een tonnetje.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:11 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Oooh de eggmcmuffing die is pas lekker.![]()
Ik vind een mc kroket niet lekkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:09 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Mckroket en een normale hamburger in bed nota bene.
Ik snap nu wel waarom er in Amerika (?) zoveel mensen met obesitas rondlopen/ waggelen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
McDonalds ontbijt.![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Een McGriddles wel te verstaan, helaas niet verkrijgbaar in Nederland.Maar misschien ook maar goed, anders was ik nu zo rond als een tonnetje.
Ja. Plus dat de porties altijd overdreven groot zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap nu wel waarom er in Amerika (?) zoveel mensen met obesitas rondlopen/ waggelen.
Waar smaakt lavacake naar?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. Plus dat de porties altijd overdreven groot zijn.
Kijk, als je hier in Nederland iets besteld en je krijgt het dan denk je "goh, op het plaatje was het groter". Daar is het precies omgekeerd. Zo bestelde ik daar een keer ditte:
[ afbeelding ]
Lavacake. Ik ging er van uit dat het net iets groter was dan een muffin, zo zag het er uit op het plaatje tenminste. Maar het was wel een heel stuk groter.
Het is gewoon een soort brownie met vloeibare warme chocola in het midden. Is inderdaad erg lekker.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar smaakt lavacake naar?
Ziet er lekker uit![]()
Ja, dat is in Amerika ook, alleen blijven ze daar bijvullen tot je weg gaat.quote:In Duitsland idem dito.
Bestelde ik een kleine cola, krijg ik daar een glas wat twee keer zoveel cola bevatte dan wat je in Nederland op een gemiddeld terras krijgt.
Ik was blij dat ik niet de grote cola had besteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |