Allemaal Emimich's die een vrouwelijk account hebben aangemaakt. Zou me niets verbazen als ze allemaal van één en dezelfde persoon waren. Die dan met 6 schermen tegelijk zit te fok!kenquote:
Ahum.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hier zijn geen vrouwelijke foksters.
WAT?! Is hij gelekt?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:08 schreef Silentalarm het volgende:
Nieuwe album van Arctic Monkeys binnengehengeld. Zo maar eens luisteren.
Jawel, sararaats (ofzoiets).quote:
Only by Nightquote:
It's a good one, I tell ya.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:08 schreef Silentalarm het volgende:
Nieuwe album van Arctic Monkeys binnengehengeld. Zo maar eens luisteren.
Heb je nog nieuwe foto's? Ik ben een beetje uitgefapt op de collectie die ik heb.quote:
Ik moet nog nieuwe foto's maken met mijn nieuwe haar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je nog nieuwe foto's? Ik ben een beetje uitgefapt op de collectie die ik heb.
Ik zou het met een fototoestel doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet nog nieuwe foto's maken met mijn nieuwe haar.
Kort en pittig?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet nog nieuwe foto's maken met mijn nieuwe haar.
Ik doe het liever met vlees en bloed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou het met een fototoestel doen.
Het heeft een rode gloed gekregen omdat ze het eerst moesten blonderen, maar dat gaat wel over.quote:
He bah, dat wordt altijd zo'n zootje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik doe het liever met vlees en bloed.
Dan doe je iets foutquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
He bah, dat wordt altijd zo'n zootje.
Ok..quote:
Hoe kun je nu foto's maken met vlees en bloed?quote:
*sluipt weg*quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe kun je nu foto's maken met vlees en bloed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |