Ik zie ze hier vaak genoeg los over het strand rennen. Ik had echt te doen met dit beestje, dat doe je toch nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Honden mogen het strand vaak niet op nu.
quote:
Terecht.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Honden mogen het strand vaak niet op nu.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:59 schreef JX het volgende:
Samenvatting
Klacht 1: Ik schrik Mijn Gebler schrikt mensen af!![]()
Klacht 2: Mensen die naar het strand rijden en in hun auto blijven zitten![]()
Klacht 3: Mensen die naar het strand rijden, gaan wandelen en de hond in de auto achterlaten![]()
Klacht 4: Ik kan geen degelijke auto tekenen![]()
Om de haters voor te zijn; waar zouden we zijn zonder lief dagboek topiques?
Heb je een kort, pittig kapsel waar het geen betrekking op kan hebben?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:21 schreef Lub_ya het volgende:
Je haar danst. Ik haat die opmerking altijd. Hihi.![]()
Integendeel juist!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Heb je een kort, pittig kapsel waar het geen betrekking op kan hebben?
quote:
Dat mannen daarop letten!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:29 schreef Adolecens het volgende:
Valt me trouwens wel op dat JX weinig kleren heeft, altijd een zwart topje en een grijze broek
Een mantelpakje? Werk je op de Zuid as?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:39 schreef JX het volgende:
[..]
Dat mannen daarop letten!!Nogmaals, ik ben geen modekutje
Geef mij maar gewoon gemakkelijke jeans
En ik had me omgekleed, had eerder vandaag kantoorkleding aan
Waarom vertel ik dit
![]()
Geen modekutje!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:39 schreef JX het volgende:
[..]
Dat mannen daarop letten!!Nogmaals, ik ben geen modekutje
Geef mij maar gewoon gemakkelijke jeans
En ik had me omgekleed, had eerder vandaag kantoorkleding aan
Waarom vertel ik dit
![]()
Reactie op klacht 1: Zouden ze vaker moeten doen met fietsers die zomaar op de stoep fietsen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:59 schreef JX het volgende:
Samenvatting
Klacht 1: Ik schrik mensen af!![]()
Klacht 2: Mensen die naar het strand rijden en in hun auto blijven zitten![]()
Klacht 3: Mensen die naar het strand rijden, gaan wandelen en de hond in de auto achterlaten![]()
Klacht 4: Ik kan geen degelijke auto tekenen![]()
Om de haters voor te zijn; waar zouden we zijn zonder lief dagboek topiques?
*kijkt naar username*quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:13 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Terecht.
Zit je daar lekker languit op het strand te genieten van de zon (zeldzaamheid in NL), komt er opeens een hond je lastigvallen.
Worden dat De Nieuwe Wallen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Een mantelpakje? Werk je op de Zuid as?
Ja zoiets, maar nee, ik werk gelukkig niet in Amsterdamquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Een mantelpakje? Werk je op de Zuid as?
Misschien is het een vouwfiets?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:43 schreef IQM het volgende:
De man rijdt op een fiets zonder vrouwenstang of mannenstang. JX, hoekènda?!
En wat wil je nu daarmee impliceren?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:29 schreef Adolecens het volgende:
Valt me trouwens wel op dat JX weinig kleren heeft, altijd een zwart topje en een grijze broek
Good point, ik ben twee streepjes vergetenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:43 schreef IQM het volgende:
De man rijdt op een fiets zonder vrouwenstang of mannenstang. JX, hoekènda?!
't Is natuurlijk een beetje flauw van me.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:46 schreef JX het volgende:
[..]
Good point, ik ben twee streepjes vergeten
Ik ben ook geen modekutje. Wel een make-upkutje. Mag het. Zo dat moest eruit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe minder, hoe beter.
Zelfde geldt ook met metroseksuelen als David Beckham.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:53 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik ben ook geen modekutje. Wel een make-upkutje. Mag het. Zo dat moest eruit.
Gefeliciteerd, schopje OUD dan maar?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:46 schreef JX het volgende:
[..]
Good point, ik ben twee streepjes vergeten
Ook daarvoor geldt: hoe minder, hoe beter.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:53 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik andersom.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:53 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |