Ik zie ze hier vaak genoeg los over het strand rennen. Ik had echt te doen met dit beestje, dat doe je toch nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Honden mogen het strand vaak niet op nu.
quote:
Terecht.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Honden mogen het strand vaak niet op nu.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:59 schreef JX het volgende:
Samenvatting
Klacht 1: Ik schrik Mijn Gebler schrikt mensen af!![]()
Klacht 2: Mensen die naar het strand rijden en in hun auto blijven zitten![]()
Klacht 3: Mensen die naar het strand rijden, gaan wandelen en de hond in de auto achterlaten![]()
Klacht 4: Ik kan geen degelijke auto tekenen![]()
Om de haters voor te zijn; waar zouden we zijn zonder lief dagboek topiques?
Heb je een kort, pittig kapsel waar het geen betrekking op kan hebben?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:21 schreef Lub_ya het volgende:
Je haar danst. Ik haat die opmerking altijd. Hihi.![]()
Integendeel juist!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Heb je een kort, pittig kapsel waar het geen betrekking op kan hebben?
quote:
Dat mannen daarop letten!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:29 schreef Adolecens het volgende:
Valt me trouwens wel op dat JX weinig kleren heeft, altijd een zwart topje en een grijze broek
Een mantelpakje? Werk je op de Zuid as?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:39 schreef JX het volgende:
[..]
Dat mannen daarop letten!!Nogmaals, ik ben geen modekutje
Geef mij maar gewoon gemakkelijke jeans
En ik had me omgekleed, had eerder vandaag kantoorkleding aan
Waarom vertel ik dit
![]()
Geen modekutje!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:39 schreef JX het volgende:
[..]
Waarom vertel ik dit
![]()
Reactie op klacht 1: Zouden ze vaker moeten doen met fietsers die zomaar op de stoep fietsen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:59 schreef JX het volgende:
Samenvatting
Klacht 1: Ik schrik mensen af!![]()
Klacht 2: Mensen die naar het strand rijden en in hun auto blijven zitten![]()
Klacht 3: Mensen die naar het strand rijden, gaan wandelen en de hond in de auto achterlaten![]()
Klacht 4: Ik kan geen degelijke auto tekenen![]()
Om de haters voor te zijn; waar zouden we zijn zonder lief dagboek topiques?
*kijkt naar username*quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:13 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Terecht.
Zit je daar lekker languit op het strand te genieten van de zon (zeldzaamheid in NL), komt er opeens een hond je lastigvallen.
Worden dat De Nieuwe Wallen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Een mantelpakje? Werk je op de Zuid as?
Ja zoiets, maar nee, ik werk gelukkig niet in Amsterdamquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Een mantelpakje? Werk je op de Zuid as?
Misschien is het een vouwfiets?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:43 schreef IQM het volgende:
De man rijdt op een fiets zonder vrouwenstang of mannenstang. JX, hoekènda?!
En wat wil je nu daarmee impliceren?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:29 schreef Adolecens het volgende:
Valt me trouwens wel op dat JX weinig kleren heeft, altijd een zwart topje en een grijze broek
Good point, ik ben twee streepjes vergetenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:43 schreef IQM het volgende:
De man rijdt op een fiets zonder vrouwenstang of mannenstang. JX, hoekènda?!
't Is natuurlijk een beetje flauw van me.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:46 schreef JX het volgende:
[..]
Good point, ik ben twee streepjes vergeten
Ik ben ook geen modekutje. Wel een make-upkutje. Mag het. Zo dat moest eruit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe minder, hoe beter.
Zelfde geldt ook met metroseksuelen als David Beckham.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:53 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik ben ook geen modekutje. Wel een make-upkutje. Mag het. Zo dat moest eruit.
Gefeliciteerd, schopje OUD dan maar?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:46 schreef JX het volgende:
[..]
Good point, ik ben twee streepjes vergeten
Ook daarvoor geldt: hoe minder, hoe beter.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:53 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik andersom.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:53 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Een oog voor detailquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:39 schreef JX het volgende:
[..]
Waarom vertel ik dit
![]()
Is geen paint maar photoshop volgens mij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:21 schreef Lub_ya het volgende:
Je haar danst. Ik haat die opmerking altijd. Hihi.![]()
Verder vind ik je paints tof.
Aandachthoertjes vind ik altijd tof. Soort zoekt soort.![]()
![]()
![]()
Oi, das niet de bedoelingquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:40 schreef koningdavid het volgende:
Ik durf nu nooit meer paints van mij hier te posten, bedankt TS.
Ieder zijn eigen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik andersom.
Liever me kleding, schoenen en tasjes waar ik me geld aan uitgeef. Dan aan de 5 lagen make-up die sommige mensen ophebben.
Is die er dan? Volgens mij is alles wel gezegd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:03 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik ben hier voor de discussie over mode / make-up
Photoshop ook goed. Als het maar van een aandachthoertje is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:33 schreef valek het volgende:
[..]
Is geen paint maar photoshop volgens mij.
Geen poep, Baantjer!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:33 schreef valek het volgende:
[..]
Is geen paint maar photoshop volgens mij.
Zieluggggg......quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:29 schreef larry_flynt het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je dat beestje zien kijken....
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:15 schreef remlof het volgende:
Eigenlijk moet ie naar ONZ met zo'n OP, maar na het bekijken van het fobo van TS laat ik 'm maar staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
ja je krijgt de neiging om die paint intespringen om dat beestje te redden.. zo zieligquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:29 schreef larry_flynt het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je dat beestje zien kijken....
Nee hoor, alleen als ik wat te klagen hebquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:36 schreef ach het volgende:
Volgens mij kan jij niet wachten tot je 's avonds thuis bent om zo'n topic met stomme tekeningen te kunnen posten.
Hou je bek man stumperquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:36 schreef ach het volgende:
Volgens mij kan jij niet wachten tot je 's avonds thuis bent om zo'n topic met stomme tekeningen te kunnen posten.
Dan mag je het vanavond proberen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:36 schreef ach het volgende:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:39 schreef JX het volgende:
[..]
Waarom vertel ik dit
![]()
Dit is nou niet echt een klacht meer. In het begin was het nog wel leuk met leuke tekeningen maar nu ga je gewoon om elk dingetje een topic openen met tekening zodat je op de reacties kunt gaan zitten soppen (het is dat ik niet kan painten anders had ik daar een paint topic over kunnen openen hehe).quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:20 schreef JX het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen als ik wat te klagen heb
Ey man ze gaf toch al een keer toe dat ze een aandachthoertje is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:52 schreef ach het volgende:
[..]
Dit is nou niet echt een klacht meer. In het begin was het nog wel leuk met leuke tekeningen maar nu ga je gewoon om elk dingetje een topic openen met tekening zodat je op de reacties kunt gaan zitten soppen (het is dat ik niet kan painten anders had ik daar een paint topic over kunnen openen hehe).
Voelt net als drugs zeker die geilreacties?
Wat dacht je dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:51 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Kantoor-kleding ?! Dat valt me erg tegen van je
*sop sop*quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:52 schreef ach het volgende:
[..]
Dit is nou niet echt een klacht meer. In het begin was het nog wel leuk met leuke tekeningen maar nu ga je gewoon om elk dingetje een topic openen met tekening zodat je op de reacties kunt gaan zitten soppen (het is dat ik niet kan painten anders had ik daar een paint topic over kunnen openen hehe).
Voelt net als drugs zeker die geilreacties?
Alsof jij echt zit te wachten op zo'n "stomme paint"quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:58 schreef ach het volgende:
Pff, ik heb niks gehad van die vuile leugenaar... Daar zit ik dan heel de avond te wachten met de lul uit de broek
Gast, wees niet zo een:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:03 schreef Billy_Talent het volgende:
Hoax!
Waar TS woont, zit het stuur aan de andere kant van de auto.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gast, wees niet zo een:
[ afbeelding ]
Wij hebben ook niks gehad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:58 schreef ach het volgende:
Pff, ik heb niks gehad van die vuile leugenaar... Daar zit ik dan heel de avond te wachten met de lul uit de broek
Tis wel een andere kleur grijsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:42 schreef Adolecens het volgende:
Weer een zwart shirtje en grijze broek...
Wel fijn dat ze nu gesopt zijn en het weer lekker fris is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |