...en wat ik toen toch meemaakte
Klacht 1: Ik schrik fietsers af
Ik was zo vanavond lekker ff op de strandboulevard hier aan het wandelen. FF de zonsondergang meepikken

Had m'n mp3 speler mee (nee, ik zal niet met merken gooien) en was aan het luisteren naar een ubergeweldig nummer van Peter Gabriel: Come Talk To Me (live

). Ik kon het al gauw niet laten om de tekst mee te bleren, ervan uitgaande dat er (zoals normaal om deze tijd) niemand anders loopt daar. Achter me hoor ik door de muziek heen een vliegtuig opstijgen. Ik hou van opstijgende vliegtuigen

, dus ik draai me al lopend ineens pijlsnel om (al achteruit lopend) te kijken

Blijkt er ineens een fietser achter me te rijden die op dat moment zo ongeveer van z'n fiets pleurt van schrik

Ik was gelijk stil
Hij had nog geluk, want het volgende nummer was Papa Roach - Getting Away With Murder 
Oftewel:
Klacht 2: Mensen die naar het strand gaan en in de auto blijven zitten
Ik liep verder, en op de parkeerplaats stonden weer eens wat auto's waar mensen in zaten. Deuren dicht, raampjes open en naar de zonsondergang kijken. Wtf? Kom lekker dat blik uit en ga ergens in de buitenlucht op een bankje zitten ofzo.
Maar goed, ter zake, nu de echte klacht:
Klacht 3: Zelf gaan strandwandelen en je hond in de auto laten zitten
Even verderop stond een auto geparkeerd waarin een hond moederziel alleen met zijn neus tegen de voorruit gedrukt stond. Die mofo's zijn dus wel gaan wandelen, maar hebben dat arme beest in de auto achtergelaten.
Oftewel:
SamenvattingKlacht 1: Ik schrik mensen af!
Klacht 2: Mensen die naar het strand rijden en in hun auto blijven zitten
Klacht 3: Mensen die naar het strand rijden, gaan wandelen en de hond in de auto achterlaten
Klacht 4: Ik kan geen degelijke auto tekenen
Om de haters voor te zijn; waar zouden we zijn zonder lief dagboek topiques?
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!