Zo blijf ik bezig!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:27 schreef MissBliss het volgende:
Cat22: 126,50
Muis006: 52.50
Greys en Maes:: 135
MissBliss: 172,50
Re: 72,50
Pagan/Strega: 25,50
Poohy: 14,00
ChipZak.: 12,00
Qwea: 52.50
Dipkip: 159,50
Nokwanda: 150,00
ElisaB: 180,00
Pisces29: 11,80
Verita: 5,00
conleche: 10,00
JJH:15.00
Morretje: 15,50
Angelcakes: 25.00
Whiskers: 21,00
Disana 79,84
oh-oh: 116.50
Dat is incl. de shoot en het boek van Ingetjede sigma lens, het camerasetje en het wii-spelletje, de laatste 3 kunnen nog overboden worden.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo blijf ik bezig!![]()
6198,57 dan....
quote:Heb ik jullie al verteld dat Thelma, het beageltje, leukemie heeft? O, wacht, ik weet het weer. Voor het blad Hondenmanieren heb ik een stukje over Thelma geschreven. Een triest stukje. Ik was zo boos en verdrietig. Thelma zag er pips uit, ze wilde vaak zelfs niet eten. Haar huid zag dof, haar ogen hingen. Thelma ging naar de kliniek voor onderzoek. Esther de dierenarts weet dat zij een proefdiertje is geweest, een proefdier voor studenten diergeneeskunde. Wat er allemaal met haar gedaan is weten we niet, littekens in haar flanken zijn de stille getuigen van de proeven
verder dat Thelma diverse keren geopereerd is. Zelfs haar milt is verwijderd. Studenten diergeneeskunde anno 2009, denken jullie dan alleen maar aan geld? Ik heb gehoord dat er tijdens een college foto’s getoond werden van drie huizen: een arbeidershuisje, een twee onder een kapwoning en een villa. Jullie moeten gaan voor die villa. Jullie moeten je vooral niet inlaten met dierenopvanghuizen zoals die grote in Brabant en andere goede doelen, zo werd jullie onderwezen door een dierenarts. Geld moet er verdiend worden, veel geld. In wat voor een maatschappij leven we toch? Er verandert geen spat. Allemaal schone schijn, we zijn in en in bedorven. Na het college gaat één van de aankomende dierenartsen naar de spreker toe en vraagt of de spreker soms Dierenthuis bedoelde in zijn speech. De studente is oprecht geschokt door deze les. Zij werkt namelijk wel als vrijwilliger in het asiel en bij Dierenthuis komt ze ook regelmatig werken. Maar ze lijkt een uitzondering, niemand van haar collega’s leek verbaasd of doet vrijwilligerswerk in een asiel of andere opvang. We moeten natuurlijk niet iedereen over een kam scheren, er zijn wel degelijk dierenartsen die het hart op de goede plaats hebben zitten en een deel van hun tijd en of geld aan goede doelen besteden. Alles is business, alles is money
Ik wíl het niet geloven, maar ze zullen er ook weinig baat bij hebben om erover te liegenquote:
Als er bij had gestaan dat zij nog meer dieren hebben die daar slachtoffer van zijn geworden, dan zou ik dat geloven. Maar hier hebben ze één hond dus de link tussen donaties daarvoor krijgen ontgaat me dan een beetje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:56 schreef Dipkip het volgende:
Natuurlijk hebben ze daar wel baat bij. Hoe zieliger het verhaal des te meer donaties.
Ik geloof er geen bal van dat een universiteit mensen gaat aansporen zo veel mogelijk geld te verdienen - daar heeft de universiteit helemaal niks aan om zulke boodschappen af te geven. Mogelijk is er ergens bij een eerstejaars introcollege een uitlegje geweest van als je dit doet met je studie verdien je ok, en als je dat doet met je studie verdien je een shitload aan geld. Zo'n zinnetje is bij mijn studie ook wel eens gevallen en het kan best dat een prof dat ondersteunt met een plaatje ter leukigheid. Maar dat is heel iets anders dan hoe het hier wordt gepresenteert en ik geloof dus totaal niet dat het op díe manier is gebeurd als daar staat.
Preciesquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:07 schreef Re het volgende:
De eerste alinea kan gewoon waar zijn, beagles zijn nou eenmaal het makkelijkste ras voor proefdieren al denk ik niet dat studenten daar zomaar bijkunnen of dat die beesten gebruikt worden voor zulke proeven. Tweede gedeelte is gewoon bullshit
maar dit is niet het topic daarvoor toch?
En we zijn nog niet klaar; met een beetje mazzel open ik morgen weer twee kraampjesquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:19 schreef Greys het volgende:
Wat gingen jullie ineens keihard gisteravond!![]()
Er is nog aardig wat volk op de markt he? Maar volgens mij is het nu meer kijkuh en nie kopuh.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En we zijn nog niet klaar; met een beetje mazzel open ik morgen weer twee kraampjes
Ik heb gisteravond nog een tuigj verkocht, mss moet ik ff snel alles uit de OP gooien wat weg is, dan ziet t dr wat overzichtelijker uit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er is nog aardig wat volk op de markt he? Maar volgens mij is het nu meer kijkuh en nie kopuh.
Of je maakt een lijstje onderaan van alle verkochte spullen. Ik = lui, ik streep het door.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond nog een tuigj verkocht, mss moet ik ff snel alles uit de OP gooien wat weg is, dan ziet t dr wat overzichtelijker uit.
Maar t ziet dr ook wel weer zo leuk uit dat dr al zo veel verkocht is.
Nee, ik laat t nog ff staan , ik vind dat altijd wel zo netjes voor de kopers, dat ze nog ff de foto's kunnen checken om te zien of t ook echt is wat ze gekregen hebbenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of je maakt een lijstje onderaan van alle verkochte spullen. Ik = lui, ik streep het door.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ga naar Ingetje toe
Woon jij in Zwolle?
Tuurlijk wel, doen mensen ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee,.
Groningen. Maar onze kat is niet echt moeilijk met reizen in mandjes en een uurtje is wel te doen. Amsterdam had ze [de kat] vast ook geen probleem gevonden, alleen.. mja, tis wel 2 à 2,5 uur en dan kan ze niet een plasje perongeluk in de trein doen.
(Ik deed het zelf ook hoor in dat topic, kleppen, dus fijn dat je het niet als aanval zag dat we beter even konden verhuizen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee,.
Groningen. Maar onze kat is niet echt moeilijk met reizen in mandjes en een uurtje is wel te doen. Amsterdam had ze [de kat] vast ook geen probleem gevonden, alleen.. mja, tis wel 2 à 2,5 uur en dan kan ze niet een plasje perongeluk in de trein doen.
Oh wat leuk! Dus je moeder vond het goed!quote:
Geen idee eigenlijk,quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
(Ik deed het zelf ook hoor in dat topic, kleppen, dus fijn dat je het niet als aanval zag dat we beter even konden verhuizen!![]()
)
Maar knap zeg dat jouw kat dat niet erg vindt!
Maar dan ga je naar Zwolle en dan?Want je kunt je kat moeilijk bij Ingetje thuis tussen haar katten zetten toch? Dat wordt een chaos, dat levert vast heel andere foto's op dan de bedoeling was
Ja,quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Dus je moeder vond het goed!![]()
Tof voor je, want je wilde het echt graag he?
Uhm, neequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk,.
Ik hoopte dat MissBliss of Ingetje mss een idee hadden.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik maak ineens leuke vorderingen qua kussens en linnengoed, hopenlijk is er straks wel iemand die t komt halen
Ja, ik denk toch dat dat het makkelijkst is, om het allebei op 1 dag te doenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Er kan vast ook wel doorgereden worden ofzo, maarja dan krijg je nog een extra uur erbij.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]Anders kan je niet meer op je balkon komen binnenkort?
Kunnen je hondjes wel fijn ravotten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Anders zit ik straks met aaaaaaaal die kussens en zo opgescheept
Nee!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:28 schreef Greys het volgende:
Het is toch niet normaal he, al die bedragen in die lijst!
Ik zal Re vanavond even laten rekenenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee!![]()
Maar wel leuk!![]()
Gefeliciteerd met je sjoet Chips!
ff kijken op welke dag we alledrie (vier) kunnen, dan kan MB zo doorrijden![]()
MB, hadden jij en Re al een indicatie voor de reiskosten?
HONDERD-72,50 bedoel jequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij is die laatste lijst, gepost door oh-oh niet up to date.
MB stond gisteravond bijv. nog op 72,50.
Ik was al bang dat ik me gisteravond verrekend had
Ja...zoietsquote:
Oh, dan stond de verkeerde hier in t topic, de chaos ook he!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij is die laatste lijst, gepost door oh-oh niet up to date.
MB stond gisteravond bijv. nog op 72,50.
Ik was al bang dat ik me gisteravond verrekend had
Ja ze is een schat!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, dan stond de verkeerde hier in t topic, de chaos ook he!
Iemand van het chinezenforum probeert al een poosje 25 euro te storten maar het lukt haar niet ( vanuit Belgie, iets met die biccode).
Ze gaat morgen langs haar bank om het te regelenTis een oud vrouwtje, echt lief dat ze dat gaat doen, ik ben zo blij met al mijn vrijgevige collegae en vrienden
Ja tis een heel lief oud mensjequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ze is een schat!
Ik heb haar van de week een lief mailtje teruggestuurd met alle uitleg, want als zij de IBAN code invoert, verandert dat automatisch bij haar in een BE- ipv een NL-code. Dus ze durfde het niet te storten, bang dat het verkeerd zou aankomenHeb haar mijn adres enzo ook gegeven, zodat als ze naar de bank gaat ze echt álle informatie heeft die ze maar nodig zou kunnen hebben! En haar uitvoering bedankt natuurlijk
Van mij moet het 12 euro zijn, ik heb het even afgerond met het stortenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:11 schreef oh-oh het volgende:
Cat22: 126,50
MissBliss: 62,50
Pagan/Strega: 25,50
Pisces29: 11,80
Verita: 5,00
Disana 79,84
oh-oh: 123.50
Ik hoop dat de post snel is, hij kan echt verrekts langzaam zijn these days...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:25 schreef Cat22 het volgende:
Zoooo.... ziplockjes en postzegels zijn gehaald, ik kan weer verder met mijn proefjesvloppen. En als morgen de zeep komt kan ik dan alles op de bus gooien.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:04 schreef JJH het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste pakketje binnen gehad, in een werkelijk waar geweldige verpakking!
[ afbeelding ]
Helemaal top!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:04 schreef JJH het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste pakketje binnen gehad, in een werkelijk waar geweldige verpakking!
[ afbeelding ]
Helemaal top!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, dat is varkentjescadeaupapier, er zat wel een boek in.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, dat is varkentjescadeaupapier, er zat wel een boek in.
Je kan het nog goedmaken met mijn boekenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:42 schreef Greys het volgende:
Wat enig!![]()
Nu schaam ik me dat ik mijn boek helemaal niet interessant hebt verpakt![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:42 schreef Greys het volgende:
Wat enig!![]()
Ik heb bruin pakpapier gebruikt en ik ben heel slecht in knippenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:42 schreef Greys het volgende:
Wat enig!![]()
Oh ja, pfieuw!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je kan het nog goedmaken met mijn boeken
Wat heb jij toch toffe vriendjes en vriendinnetjes!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Een vriendinnetje schenkt me net 15 boeken voor mijn kraam
Graag, daar hecht ik nogal aanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:48 schreef Greys het volgende:
Oh ja, pfieuw!
Alleen die hoefde ik toch niet te verzenden?
Nah, ik zal ze toch interessant verpakken
Allemaal dierenvrienden hequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat heb jij toch toffe vriendjes en vriendinnetjes!
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Allemaal dierenvrienden he![]()
Ik maak vanavond een nieuwe kraam, met de paar dingen die ik nog heb en de nieuwe dingen, dat mag toch nog wel gewoon?
En een klasgenootje van haar gaat haar printer op marktplaats te koop zetten, en maakt de opbrengt dan ook overquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Ik geloof dat we 'max een week' hadden afgesproken met de V&A mensen qua Asielkraampjes
Nou, ik had me wat meer werk op de hals gehaald dan ik dacht.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:25 schreef Cat22 het volgende:
Zoooo.... ziplockjes en postzegels zijn gehaald, ik kan weer verder met mijn proefjesvloppen. En als morgen de zeep komt kan ik dan alles op de bus gooien.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En een klasgenootje van haar gaat haar printer op marktplaats te koop zetten, en maakt de opbrengt dan ook over
Oeh! Oeh! Heb ik de carrot cake nog?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:31 schreef Muis006 het volgende:
Over 5.5 uur gaat de gebakskraam dicht!
Je bent geweldig!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, ik had me wat meer werk op de hals gehaald dan ik dacht.![]()
Mijn eerste pakketje heb ik net ook op kunnen halen bij de buren!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:36 schreef Disana het volgende:
Ik kreeg net gemeld dat een van mijn pakjes is aangekomen. Dan zal de rest ook wel gearriveerd zijn.
Echt wel! Ik denk alleen wel dat je hem met Heer G moet delen want hij is nogal grootquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:00 schreef Greys het volgende:
Oeh! Oeh! Heb ik de carrot cake nog?![]()
[..]
Oh dat komt wel goed joh! Misschien kunnen we er de 12e al van proevenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Echt wel! Ik denk alleen wel dat je hem met Heer G moet delen want hij is nogal groot
Ik heb jouw boek net uit de brievenbus gehaald, dankjewel!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:00 schreef Greys het volgende:
Mijn eerste pakketje heb ik net ook op kunnen halen bij de buren!
Het Sean French boek van Pisces29 is aangekomen!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:
3 x raden wie die heeft verstuurd![]()
Eeeenig papier trouwens
Ik denk wel dat je hem wint hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
Hihihi Morrie!Echt leuk verpakt, Miss Piggy! (En dat laatste bedoel ik op de manier waarop jij weet dat ik het bedoel!
).
Heb volgens mij al mijn aankopen betaald nu. Voor bijna 90 euro spullen gekocht op de Vlooienmarkt
Mits ik de carrot cake van Muis win natuurlijkOh wacht, ik moet Whiskers nog betalen geloof ik!
*checken gaat*
Vlooienmarkt was hier ook duurder dan begrootquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
Hihihi Morrie!Echt leuk verpakt, Miss Piggy! (En dat laatste bedoel ik op de manier waarop jij weet dat ik het bedoel!
).
Heb volgens mij al mijn aankopen betaald nu. Voor bijna 90 euro spullen gekocht op de Vlooienmarkt
Mits ik de carrot cake van Muis win natuurlijkOh wacht, ik moet Whiskers nog betalen geloof ik!
*checken gaat*
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:12 schreef verita het volgende:
Greys, je boek zit op de bus.
Als het nu meezit dan kom ik straks uit op 105 euro in totaal (wordt nog steeds maar meegeteld als 5,-![]()
Kan ik niemand blij maken met de lamp? De lamp mag tegen alle prijzen weg ... Of andere cd's nog?
En? Heeft Greys de carrotcake?quote:
Die lila met die ruitjes?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Over 2 uur
Maar ik hebt het Co blouseje
Ik zag het!quote:

quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Kom net van Pagan & Strega vandaanIk heb mn servies!
Pics komen morgen wel
Wat leuk!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh! En fotosjoet gaat dus gwn door.
Kweenie, ik vertrouw in dit geval geheel op de deskundigheid van dhr. en mevr. ReBlissquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:57 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe doen jullie dat met achtergrond enzo? Wij zouden iig al geen goede muur hebben of zo.
Ja, snap ik. Maar een foto van poes met een halve tafel en een halve deur op de achtergrond is ook niet echt mooi. Maar daar hebben Re en MB inderdaad wel verstand vanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kweenie, ik vertrouw in dit geval geheel op de deskundigheid van dhr. en mevr. ReBliss![]()
Ik hoef geen opgedirkte pics van ze; gewoon lekker in hun eigen omgeving...en ik wil een mooie foto van meneer I. met Baileys
Ga es snel naar je kraampje dan!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:57 schreef Cat22 het volgende:
Cat22: 167,50
MissBliss: 172,50
Pagan/Strega: 37,50
Pisces29: 12,00
Verita: 105,00
Disana 79,84
Goffer. Wie koopt er nog iets bij mij voor 3 euro? Ik zit Dipkip op de hielen!
Note to self: volgende keer minder vloppen aanbieden. Ik ben er al zo'n 5 uur mee bezig geweest. En nog ist niet klaar.Maar het heeft wel mooi 70 euro opgeleverd.
Volgens mij werken ze dat later wel weer weg....toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Maar een foto van poes met een halve tafel en een halve deur op de achtergrond is ook niet echt mooi. Maar daar hebben Re en MB inderdaad wel verstand vanNevermind
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga es snel naar je kraampje dan!
Ze zouden gek zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij werken ze dat later wel weer weg....toch?
Blurren oid?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze zouden gek zijnEen paar kleine dingen misschien, maar een halve bank wegwerken of zo zou ik echt niet aan beginnen
In het FB-topic?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:29 schreef Cat22 het volgende:
Vraag
Hoe kun je het snelste een moderend persoon bereiken om je OP in V&A aan te laten passen? Ik heb vanmiddag een TR gedaan maar die is nog niet verwerkt. Of ben ik te ongeduldig?
Jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:32 schreef Greys het volgende:
Gewoon van dichtbij nemen, zodat er amper achtergrond op staat.
En met een DOF werken denk ik, zodat het onderwerp scherp is maar de achtergrond automatisch blurt.
Denk ik hoor
Ik zag ze net toen ik mijn post ingevoerd had!quote:
Dus ik hoef niet te stofzuigen onder de bank?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
Gewoon van dichtbij nemen, zodat er amper achtergrond op staat.
En met een DOF werken denk ik, zodat het onderwerp scherp is maar de achtergrond automatisch blurt.
Denk ik hoor
Ynske staat er niet in?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag ze net toen ik mijn post ingevoerd had!![]()
Mooiiiii!
Is alles nog niet geupdate dan nu Ing?
Oohh, die tweede foto ken ik nogquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:29 schreef MissBliss het volgende:
Bepaalde camera-instellingen zorgen ervoor dat de achtergrond sowieso al een beetje geblurd wordt
Zoals hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet de beste foto's, maar even als voorbeeld.
En ik vind, net als Ing, katten in hun eigen omgeving het leukst, hoeft niet echt een strakke witte achtergrond ofzo te zijn.
Gaat door dus, chipszak?Tof!
Oh nee, die heeft zich hier nog helemaal niet gemeld!quote:
quote:
Cat had 60 geboden geloof ik...en Nok heeft nog wat tekenbiedingen staan.quote:
Jaaa! Want hopelijk kan die 60 euro van mij incasseren. Heb ik ook een sjoot.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee, die heeft zich hier nog helemaal niet gemeld!
We moeten haar even roepen in het SC topic!
Ik sta op kopquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:35 schreef Greys het volgende:
MissBliss, wat heb je allejezus veel geld!![]()
![]()
Het kan leuk zijn, maar dit vnd ik natuurlijkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oohh, die tweede foto ken ik nog.
Nee, ik bedoel ook geen strakke witte achtergrond, dat vind ik zelf ook niet mooi. Dieren in studio's vind ik helemaal verschrikkelijk
Thanks! Ik ook!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind dat echt mooie foto's MB![]()
Heb er echt zin in
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaaa! Want hopelijk kan die 60 euro van mij incasseren. Heb ik ook een sjoot.![]()
Hopelijk is Ynske ook goed in blurren....
Maar je hebt wel een bod op je verhuisdozen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:52 schreef Dipkip het volgende:
Mijn bedrag gaat waarschijnlijk omlaag
Wat dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:52 schreef Dipkip het volgende:
Mijn bedrag gaat waarschijnlijk omlaag
sorryquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
...
Enniweezzz...ik ga nu rekenen met bovenstaande tussenstand.
Tot zoooo
Nosh had het hoogste bod op mn vaporiser maar dat gaat niet door, hopelijk gaat het een na hoogste bod nog door....quote:
Ik deed voor de zekerheid nog ff F5quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:13 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
sorryals je klaarbent met rekenen moet je er nog 3.25 bijdoen
Ik ging uit van 3 tot 400quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:21 schreef Harajuku. het volgende:
Bijna 1700Wat dacht iedereen hier, max 500 euro of zo?
En dat was dan positief bekeken, hmm.quote:
Dipkip heeft wel het meest spannende kraampje EVAH!quote:
Ik dacht aan 300 of 400 maxquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:21 schreef Harajuku. het volgende:
Bijna 1700Wat dacht iedereen hier, max 500 euro of zo?
quote:

quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik deed voor de zekerheid nog ff F5![]()
Komt ie! [ afbeelding ]
Opbrengst Vlooienmarkt: 1675,09 1735,09
Saldo beide rekeningen: 4653,93
Maakt samen: [ afbeelding ]6389,02 [ afbeelding ]
Ik weet het wel haast zeker.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
En toch heb ik het vage vermoeden dat we die 1700 met z'n allen betaald hebben
Joa...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet het wel haast zeker.Af en toe zag ik wat zwart langs komen, maar meer dan 200 euro zal dat niet zijn. Aan de andere kant: er is ook al heul veul groen
.
Top!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Joa...
Ik heb het geld van het boek overgemaakt btw
Nee, zeker niet!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
En toch heb ik het vage vermoeden dat we die 1700 met z'n allen betaald hebben
Lach er maar om, dit is de duurste actie ooit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, zeker niet!
1400 wel denk ik, maar 1700 niet
Ach, we hebben voor die centjes ook weer leuke spullen gekauft!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lach er maar om, dit is de duurste actie ooit.
Zelfs nr. 1 met Baloe was goedkoper![]()
Maar tis wel een leukerd dit he? Toch he?
Volgend jaar verkopen we alles gewoon nog een keerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
En voor volgend jaar kan iedereen een jaar toffe spullen verzamelen die 'norfmale' mensenook gaan kopen
Gewoon dezelfde spullen weer!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgend jaar verkopen we alles gewoon nog een keer
Je hebt genoeg gedaan Elies! Echt!quote:(ik ga morgen nog wat kraampjes openen heur)
Oh dat kan ik me voorstellen!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:03 schreef Strega het volgende:
Mooie foto's!!! Ik ga helemaal uit m'n dak bij het schilderij idee voor Pagan's verjaardag!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:09 schreef Pagan het volgende:
Nou, morgen toch nog maar even wat kraampjes af.
Geweldig wat een opbrengst.
Hele dikke pluim voor het organiserend comitee!!!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat kan ik me voorstellen!
Kijkt ie niet hier?
Nou, ik scroll maar even.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat kan ik me voorstellen!
Kijkt ie niet hier?
Ik heb 5 van die zwarte verkocht ipv eentjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb even helemaal gemist hoe Elisa aan zoveel geld komt?Ik heb alleen een horloge gezien
5 zelfs, ik kan ook niet tellenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb 5 van die zwarte verkocht ipv eentje
Mijn kraampjes zijn nog niet dicht heur.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik weet ook niet hoe Elisabeeb dat geflikt heeft. Nog meer horloges?
Je hebt een klant.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn kraampjes zijn nog niet dicht heur.
Jij shopaholic!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:54 schreef Greys het volgende:
En oh-oh d'r nieuwe kraam is ook open!
Jeuj!quote:
Poohy! De hondenriemhandvatding (+ tuigje) past niet door de brievenbus (wij hebben getest,quote:
Dan komt er waarschijnlijk 6,75 eur bij, het zei zoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Poohy! De hondenriemhandvatding (+ tuigje) past niet door de brievenbus (wij hebben getest,pastte nét niet
), dus wij gaan vandaag even langs het postkantoor om te kijken hoeveel het gaat kosten, dat laten we je nog weten, okay?
Sorry,quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:28 schreef poohy het volgende:
[..]
Dan komt er waarschijnlijk 6,75 eur bij, het zei zo
Bijhouden damesquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jeuj!![]()
Cat22: 172,50
MissBliss: 232
Dipkip: 169,50
Nokwanda: 180,00
Angelcakes: 28.25
Disana 79,84
Ynske: 60,00
Moewahahahaha!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Cat22: 172,50
ChipZak.: 13,00
Dipkip: 169,50
Nokwanda: 180,00![]()
Disana 79,84
Mijne is 13,- niet twaaahaaalf,Iemand heeft het verkeerde lijstje gekopieerd want ik had het al eerder aangepast,
.
Wat goed!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb 5 van die zwarte verkocht ipv eentje
Nee, die fontein is geiler (echt! Tis alleen dat ik naar 3 happen geen chocolade meer lust. Ook met repenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:29 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb al een webcam. En chocoladefondue. Da's eigenlijk niet helemaal hetzelfde hè?
Ehm nou ja weet je 't is misschien wel leuk voor op Christans verjaardag. Toch? Enne voor de diertjes en zo enne...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:32 schreef Qwea het volgende:
Nee, die fontein is geiler (echt! Tis alleen dat ik naar 3 happen geen chocolade meer lust. Ook met repen) en nieuw istie 30 euro zag ik net. En ik heb hem maar 1x gebruikt
ik dacht 2x ofzo, maar MM zegt vorig jaar 1x met kerst
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:43 schreef anboni het volgende:
* anboni heeft trek in 'n hotdog
vraag me af waar ik de lekkerste kan vinden
Je hebt 'n klant, doe mij die met de kittens maarquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Wil je er eentje met kittens, boeken of Lush?
Een kwartje.quote:
Witte chocolade erin doen, en dan met spekkiesquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ehm nou ja weet je 't is misschien wel leuk voor op Christans verjaardag. Toch? Enne voor de diertjes en zo enne...
Waar staat V&A ook alweer...
Oh foei, dat is uit de OP gevallen!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:14 schreef MissBliss het volgende:
Waar is dat lijstje met verzenkosten gebleven?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Misschien voor in de OP
Even de tarieven voor TNT mochten jullie prijzen willen weten.
Briefpost of alles wat dor de brievenbus kan: zoals boeken bijv.
# Minimumformaat: 14 x 9 cm
# Maximumformaat: 38 x 26,5 x 3,2 cm (kaarten: 23,5 x 16,2 cm)
Gewicht EUR
0-20 g. EUR 0,44
20-50 g. EUR 0,88
50-100 g. EUR 1,32
100-250 g. EUR 1,76
250-500 g. EUR 2,20
500 gr.-3 kg. EUR 2,64
Let op, dit is niet verzekerd opsturen dan, dus ook geen track&trace code om je pakket te achterhalen
Wil je hem verzekerd opsture en/of je pakket is te groot voor de brievenbus of zwaarder dan 3 kilo dan geldt het volgende:
Soort pakket Gewicht BTW-vrij
Basis Pakket
0 - 10 kg ¤ 6,75 Incl. Btw
Hierbij wordt er aan de deur een pakket afgeleverd, krijg je een volgcode (3s code) maar ben je nog niet verzekerd in geval van vermissing of beschadiging
Zeker Pakket
0 - 10 kg ¤ 8,61
10 - 30 kg ¤ 12,95
Hierbij wordt ook een pakket afgeleverd, handtekening vereist en pakket is verzekerd tot max 500 euro
Rembours Pakket
0 - 10 kg ¤ 15,11
10 - 30 kg ¤ 19,45
Hierbij moet er dus bij aflevering direct aan de bezorger betaald worden
Meer info: http://www.tntpost.nl/voo(...)even/afmetingen.aspx
hoest met je comp?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:14 schreef MissBliss het volgende:
Waar is dat lijstje met verzenkosten gebleven?
Nee, we doen het gezond, met fruitquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:14 schreef Qwea het volgende:
Witte chocolade erin doen, en dan met spekkies!!!
Leuk hequote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:59 schreef Greys het volgende:
Rene90 heeft Muis haar kraampje met een rijm dichtgegooid!![]()
Ik ga jullie effe pm-enquote:Op woensdag 12 augustus 2009 @ 12:54 schreef ChipsZak. het volgende:
MissBlizzel, hoe gaat zo'n sjoet er eigs aan toe?
Of behoort dat tot de PM met nadere gegevens die mensen van je kraampje nog zouden krijgen?
Of geldt die niet voor de sjoet-mensen![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:27 schreef Pagan het volgende:
Pagan en Strega: ¤40,00 overgemaakt als opbrengst tot op heden van de kraam.
Ja, doe!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Hihi, ik heb Pagan gezien!
Oh dat herinnert me, ik wilde nog foto's maken hoe ik trots bij mn servies zit.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:22 schreef Rewimo het volgende:
Een of andere malloot heeft me een chocoladefontein aangesmeerd
Phuh, ik heb ChipsZak gezien!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Hihi, ik heb Pagan gezien!
Oh dat herinnert me, ik wilde nog foto's maken hoe ik trots bij mn servies zit.
Wát een marktkoopvrouw he, die Qwea?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:22 schreef Rewimo het volgende:
Een of andere malloot heeft me een chocoladefontein aangesmeerd
Ook dat is gaaf, ja.quote:
Wij wonen dichtbij de grens en we hebben een postbus in NL voor NL postquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:25 schreef Greys het volgende:
Wát een marktkoopvrouw he, die Qwea?![]()
(Zijn jullie er al uit met verzenden qua buitenland enzo? Werk je in Nederland? Of is dat al opgelost?)
How about een groene chocoladefontein-medaille of awesomeness?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:25 schreef Rewimo het volgende:
Ja zeg, en ik trap er nog in ook![]()
Krijg ik nou een nog groener tagje?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
How about een groene chocoladefontein-medaille of awesomeness?![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ik ga rekenenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:21 schreef Pagan het volgende:
Cat22: 182,50
Pagan/Strega: 40,00
ChipsZak.: 23,00
Qwea: 65,75 = 66 euro!
Dipkip: 182,75
Nokwanda: 205,00
Disana 79,84
oh-oh: 151,34 ( en nog 25 euro in opties!)
Inderdaad, met die hotdogs enzo!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:52 schreef oh-oh het volgende:
Tellen jullie niet een deel dubbel?
Een deel van het geld van de vlooienmarkt hebben jullie al binnen toch?
Volgens mij heeft Ing dat er af gehaald.quote:
Ik heb inc 4 hotdogs, mijn stand in de lijst.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:52 schreef oh-oh het volgende:
Tellen jullie niet een deel dubbel?
Een deel van het geld van de vlooienmarkt hebben jullie al binnen toch?
Tis hoe dan ook wel echt megaveel zeg
Greys, ik maak sowieso vrijdag het geld overquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ing dat er af gehaald.
Dat deed ze de eerste twee keren wel namelijk, toen ze alles ging optellen
Het is nogal een sommetje
- Bedrag ING rekening
- Minus de reeds binnengekomen Vlooienmarktbedragen
- Plus het bedragje dat er al af is en waar Ing al wat spullen voor besteld heeft voor Dierenthuis (handschoenen en keukenrollen)
- Plus het Paypal bedrag
en dat is dan het totaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |