quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga es snel naar je kraampje dan!
Ze zouden gek zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij werken ze dat later wel weer weg....toch?
Blurren oid?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze zouden gek zijnEen paar kleine dingen misschien, maar een halve bank wegwerken of zo zou ik echt niet aan beginnen
In het FB-topic?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:29 schreef Cat22 het volgende:
Vraag
Hoe kun je het snelste een moderend persoon bereiken om je OP in V&A aan te laten passen? Ik heb vanmiddag een TR gedaan maar die is nog niet verwerkt. Of ben ik te ongeduldig?
Jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:32 schreef Greys het volgende:
Gewoon van dichtbij nemen, zodat er amper achtergrond op staat.
En met een DOF werken denk ik, zodat het onderwerp scherp is maar de achtergrond automatisch blurt.
Denk ik hoor
Ik zag ze net toen ik mijn post ingevoerd had!quote:
Dus ik hoef niet te stofzuigen onder de bank?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
Gewoon van dichtbij nemen, zodat er amper achtergrond op staat.
En met een DOF werken denk ik, zodat het onderwerp scherp is maar de achtergrond automatisch blurt.
Denk ik hoor
Ynske staat er niet in?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag ze net toen ik mijn post ingevoerd had!![]()
Mooiiiii!
Is alles nog niet geupdate dan nu Ing?
Oohh, die tweede foto ken ik nogquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:29 schreef MissBliss het volgende:
Bepaalde camera-instellingen zorgen ervoor dat de achtergrond sowieso al een beetje geblurd wordt
Zoals hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet de beste foto's, maar even als voorbeeld.
En ik vind, net als Ing, katten in hun eigen omgeving het leukst, hoeft niet echt een strakke witte achtergrond ofzo te zijn.
Gaat door dus, chipszak?Tof!
Oh nee, die heeft zich hier nog helemaal niet gemeld!quote:
quote:
Cat had 60 geboden geloof ik...en Nok heeft nog wat tekenbiedingen staan.quote:
Jaaa! Want hopelijk kan die 60 euro van mij incasseren. Heb ik ook een sjoot.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee, die heeft zich hier nog helemaal niet gemeld!
We moeten haar even roepen in het SC topic!
Ik sta op kopquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:35 schreef Greys het volgende:
MissBliss, wat heb je allejezus veel geld!![]()
![]()
Het kan leuk zijn, maar dit vnd ik natuurlijkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oohh, die tweede foto ken ik nog.
Nee, ik bedoel ook geen strakke witte achtergrond, dat vind ik zelf ook niet mooi. Dieren in studio's vind ik helemaal verschrikkelijk
Thanks! Ik ook!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind dat echt mooie foto's MB![]()
Heb er echt zin in
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaaa! Want hopelijk kan die 60 euro van mij incasseren. Heb ik ook een sjoot.![]()
Hopelijk is Ynske ook goed in blurren....
Maar je hebt wel een bod op je verhuisdozen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:52 schreef Dipkip het volgende:
Mijn bedrag gaat waarschijnlijk omlaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |