Gewoon dezelfde spullen weer!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgend jaar verkopen we alles gewoon nog een keer
Je hebt genoeg gedaan Elies! Echt!quote:(ik ga morgen nog wat kraampjes openen heur)
Oh dat kan ik me voorstellen!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:03 schreef Strega het volgende:
Mooie foto's!!! Ik ga helemaal uit m'n dak bij het schilderij idee voor Pagan's verjaardag!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:09 schreef Pagan het volgende:
Nou, morgen toch nog maar even wat kraampjes af.
Geweldig wat een opbrengst.
Hele dikke pluim voor het organiserend comitee!!!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat kan ik me voorstellen!
Kijkt ie niet hier?
Nou, ik scroll maar even.....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat kan ik me voorstellen!
Kijkt ie niet hier?
Ik heb 5 van die zwarte verkocht ipv eentjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb even helemaal gemist hoe Elisa aan zoveel geld komt?Ik heb alleen een horloge gezien
5 zelfs, ik kan ook niet tellenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb 5 van die zwarte verkocht ipv eentje
Mijn kraampjes zijn nog niet dicht heur.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik weet ook niet hoe Elisabeeb dat geflikt heeft. Nog meer horloges?
Je hebt een klant.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn kraampjes zijn nog niet dicht heur.
Jij shopaholic!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:54 schreef Greys het volgende:
En oh-oh d'r nieuwe kraam is ook open!
Jeuj!quote:
Poohy! De hondenriemhandvatding (+ tuigje) past niet door de brievenbus (wij hebben getest,quote:
Dan komt er waarschijnlijk 6,75 eur bij, het zei zoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Poohy! De hondenriemhandvatding (+ tuigje) past niet door de brievenbus (wij hebben getest,pastte nét niet
), dus wij gaan vandaag even langs het postkantoor om te kijken hoeveel het gaat kosten, dat laten we je nog weten, okay?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |