Voetbal International #39: Hey hansie hansie hansiequote:Talkshow VI voortaan twee keer per week bij RTL 7
De talkshow Voetbal International van RTL 7 is voortaan ook op vrijdagavond te zien. Dat heeft RTL vandaag laten weten. VI gaat hiermee naar twee uitzendingen per week. “Op maandag wordt zoals vanouds teruggeblikt op het afgelopen speelweekend en in de nieuwe editie op vrijdagavond zullen de wedstrijden in de verschillende competities worden voor- beschouwd“, legt een zegsman van RTL uit. “Nieuw het komend seizoen is dat het publiek weer terug is bij de sfeervolle voetbaltalkshow.“
De tweede editie van VI op vrijdag is onderdeel van de nieuwe ‘voetbalvrijdagavond’ op RTL 7. “De tweede voetbalzender van Nederland begint gedurende het komende seizoen elke voetbalvrijdagavond met een live-wedstrijd uit de Jupiler League, gevolgd door een vrijdaguitzending van VI en daarna de samenvattingen van de overige gespeelde wedstrijden uit de Jupiler League.”
Peter Lubbers, programmadirecteur van RTL 7: “RTL 7 richt zich op mannen en dan is sport en met name voetbal een belangrijk thema. Elk weekend richten vele mannen hun vizier op de voetbalvelden en met de Jupiler League en ‘VI’ kunnen zij hieraan voorafgaand uitgebreid warmlopen bij RTL 7.”
De hoofd- en naamgevende sponsor, Jupiler, Eyeworks Sport en de clubs werken nauw samen met de Coöperatie Eerste Divisie (CED) om de belevenis rond de Jupiler League op vrijdagavond naar een hoger plan te tillen. Patrick Brand, directeur van de CED is erg blij met dit besluit: “Het is een duidelijke stap vooruit voor de Jupiler League, passend binnen de strategie tot verdere professionalisering en het genereren van meer bereik en exposure voor onze clubs.”
Ook Eyeworks Sport is content met de uitbreiding van voetbalprogrammering door RTL 7. Directeur Will Moerer vertelt: “VI op de vrijdagavond, vooruitblikkend op het voetbalweekeind, heeft absoluut een toegevoegde waarde. De live wedstrijd zal vanzelfsprekend met meer camera’s worden gedaan dan voorheen, zodat ook dat de wijze waarop de Jupiler League in beeld wordt gebracht een positieve impuls geeft.”
Tenslotte kijkt ook presentator van VI Wilfred Genee uit naar het komende seizoen: “Live voetbal en ‘VI’ op de vrijdagavond, beter kun je je weekend niet beginnen.”
Op vrijdag 7 augustus is de eerste voetbalvrijdagavond bij RTL 7.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Letten jullie zo op Kermit.
Is er een werkgever geweest die jouw heeft aangenomen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, is het niet pijnlijk dat onnozele Petrovic in 1 jaar meer verdient dan ik in 15 jaar?²
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wormgoor als enige in de kleedkamer.......
Ja, wat een preutse vraag.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:29 schreef ASroma het volgende:
[..]
Is er een werkgever geweest die jouw heeft aangenomen?
²
In de studio zitten er meer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:29 schreef Zero2Nine het volgende:
Zat er überhaupt iemand in het stadion bij Eindhoven?
Wat voor een pauperbaan heb je danquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, is het niet pijnlijk dat onnozele Petrovic in 1 jaar meer verdient dan ik in 15 jaar?²
Dit weekend was pas de eerste speelronde.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:30 schreef Kopbal het volgende:
Ze negeren Excelsior, nu al 2 uitzendingen lang? DAT KAN TOCH NIET?!
hij heeft er een transfer naar Utrecht aan over gehouden (nu De Graafschap). geld stelen was het beste wat ie ooit heeft kunnen doenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wormgoor als enige in de kleedkamer.......
Ajax speelt niet prima. Suarez speelt prima.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:33 schreef TC03 het volgende:
PSV - Ajax vind ik juist de makkelijkste. Ajax speelt prima en PSV niet.?
haar werk begint pas na de uitzendingquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:33 schreef ASroma het volgende:
berdien staat nog steeds hetzelfde glas te drogen als aan het begin van de avond
30 schoten op doel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ajax speelt niet prima. Suarez speelt prima.
Edit: En de Zeeuw![]()
Jij vindt 3300 netto in de maand een pauper bedrag?quote:
Zo, daar kan je een mooie station van kopen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij vindt 3300 netto in de maand een pauper bedrag?²
Hoeveel heeft Feyenoord op doel geschoten afgelopen weekend?quote:
Kan slechter, maar ik doe het straks wel met wat meer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij vindt 3300 netto in de maand een pauper bedrag?²
goede grapquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Heracles, zonder enige twijfel.
Hoeft niet, heb er één van mijn werkgever.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zo, daar kan je een mooie station van kopen.²
Peugeot 307 SW, best een mooie bak toch?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoeft niet, heb er één van mijn werkgever.²
ik zit tegen 5000 bruto aan pm dus valt allemaal wel mee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:35 schreef Bevin het volgende:
[..]
Kan slechter, maar ik doe het straks wel met wat meer.
Of ben ik dan zo uitzonderlijk
Wat doe je voor werk? Wel in loondienst?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:35 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ja, je bent uitzonderlijk, want denk je echt dat ik die 3300 NETTO krijg, mocht ik willen.quote:Of ben ik dan zo uitzonderlijk
Verkapt-kijk-mij-eens-een-heel-vorstelijk-salaris-hebben.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:35 schreef Bevin het volgende:
[..]
Of ben ik dan zo uitzonderlijk
Nee, een 308 Sw. Zeker een mooie bak. Alleen volgende keer neem ik een Duitser.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Peugeot 307 SW, best een mooie bak toch?²
Blijkbaar volgt ie zijn eigen clubje toch niet zo goed.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:37 schreef Merkie het volgende:
Roda - NEC een 1'tje alsof het niks is? NEC verraste mij toch positief de eerste tweede speelrondes.
Eigen apotheekquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk? Wel in loondienst?
[..]
Ja, je bent uitzonderlijk, want denk je echt dat ik die 3300 NETTO krijg, mocht ik willen.²
Of niet!quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Verkapt-kijk-mij-eens-een-heel-vorstelijk-salaris-hebben.
veel rimjobs gegeven aan zijn vrouw.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
Ron Jans. Wat heeft die kerel altijd een melig hoofd
Ja, dan verdien je wel dik. Wel over de ruggen van bijna-lijken en zeer zieken.quote:
zouden ze willen daar.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:39 schreef Palmboom313 het volgende:
Makaay naar groningen
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dan verdien je wel dik. Wel over de ruggen van bijna-lijken en zeer zieken.
Nee, het is je gegund. Één van onze klanten was een apotheker, ik had zo wat een tomtom nodig bij hem in huis.²
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dan verdien je wel dik. Wel over de ruggen van bijna-lijken en zeer zieken.
Nee, het is je gegund. Één van onze klanten was een apotheker, ik had zo wat een tomtom nodig bij hem in huis.²
Ik pm zo mijn bankrekening nummer als je vanwege belasting technische redenen geld wilt afromen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:41 schreef Bevin het volgende:
[..]
Tja je kan ze ook niets gevenmaar goed.
Klinkt als een wijze man.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Wie (!!!!) is die gast die nu aan het praten is. Wat een 0.²
Een verslaggever van VI he, zoals er onder staatquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Wie (!!!!) is die gast die nu aan het praten is. Wat een 0.²
Das Phantom?quote:
Wel in het contract opstellen dat ie niet tegen Ajax mag spelen!quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat zou een hele goede optie voor beide clubs (en speler) zijn.
Eerst in het geheim afspraakjes maken en nu weer zonodig van de top moeten snoepen. Dag Groningenquote:
Ik zou sowieso niet vrolijk worden van Ron Jans.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:45 schreef TvhN het volgende:
Ik word bepaald niet vrolijk van het perspectief dat Ron Jans schetst.
Kots?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Eerst in het geheim afspraakjes maken en nu weer zonodig van de top moeten snoepen. Dag Groningen. Doe het maar lekker met Kots.
Ok, ik zie hem wel verschijnen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik pm zo mijn bankrekening nummer als je vanwege belasting technische redenen geld wilt afromen.²
Hij bevalt tot nu toe prima.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die halve Turk van Eindhoven toch?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
100.000 euro bruto, een apotheker verdient meer dan een voetballer in de eerste divisie.
Zelfs ik verdien meer dan een getalenteerde speler. 30.000 euro!
haahahahah²
Tegen Ajax vond ik het niet zoveel (aangezien onze verdediging sinds tijden ijzersterk speelde toenquote:
Hij komt toch elke week opdagen, pure zelfkastijdingquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:53 schreef ASroma het volgende:
een hans wordt weer belachelijk gemaakt terwijl die best een punt maakt. Ze pesten hem gewoon, live op tv
Dat komt omdat hij geen zelfvertrouwen uitstraalt. Bij elke opmerking zie je hem weer als een nerd wegkijken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:53 schreef ASroma het volgende:
een hans wordt weer belachelijk gemaakt terwijl die best een punt maakt. Ze pesten hem gewoon, live op tv
ja, maar zij voetballen ervoor en jij werkt 9-5 achter een computerquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
100.000 euro bruto, een apotheker verdient meer dan een voetballer in de eerste divisie.
Zelfs ik verdien meer dan een getalenteerde speler. 30.000 euro!
haahahahah²
Ja, het zou wat zijn als ze dat ook niet hadden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ja, maar zij voetballen ervoor en jij werkt 9-5 achter een computer
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij komt toch elke week opdagen, pure zelfkastijding
ik denk dat kraaij sr met rillingen voor de tv zitquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij geen zelfvertrouwen uitstraalt. Bij elke opmerking zie je hem weer als een nerd wegkijken.
Terwijl zijn torso er best mag zijn volgens sommigen.²
Die kijkt niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:56 schreef ASroma het volgende:
[..]
[..]
ik denk dat kraaij sr met rillingen voor de tv zit
De chick van de Zeeuw. Kleedkamertje 3.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:57 schreef EddyAlbena het volgende:
Ik mistte ff iets. Wie had wat gedaan met welke kleedkamer?
Van Gaal had bij AZ de kleedkamer van de gasten gehalveerd door wat schermen te plaatsen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:57 schreef EddyAlbena het volgende:
Ik mistte ff iets. Wie had wat gedaan met welke kleedkamer?
Mooi hé, FTD.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:56 schreef TC03 het volgende:
"Wat voor boeken zou die lezen? Ik zei joh ik heb geen flauw idee."
Kudo's voor deze relevante anekdote.
Stel het voor bij de Ado vrouwenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:59 schreef Dynastic het volgende:
Komt er ook kleedkamer tv bij de Eredivisie vrouwen?
inside informationquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:00 schreef Palmboom313 het volgende:
Die verhalen haha
Wat een non-mens.quote:
Ruilen voor De Guzman ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Kom maar naar Feye Dalibor.
http://www.renevandergijp.nl/ kan je hem boeken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
Die Rene mag best op mijn verjaardag komen.
Iddquote:
Tuulkquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
http://www.renevandergijp.nl/ kan je hem boeken.
En nu mag ik ook komen neem ik aan.![]()
²
Melbin Plachequote:Op maandag 10 augustus 2009 23:06 schreef Dynastic het volgende:
Hoe zouden ze Melvin Platje met een Spaans accent uitspreken?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:06 schreef ASroma het volgende:
mooi warm mens die van der gijphij weet gewoon dat Hans ook gevoelens heeft en ook best doorheeft dat ie gepest wordt tijdens de uitzending.
Nee, vorig jaar was er eentje nog beter.quote:
als je je tnt outfitje aandoetquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
We kunnen wel een Fok!meet roggelen bij VI.
Als hij beter wordt aangespeeld, dan heeft hij de potentie om uit te groeien tot een van de betere spelers van de Eredivisie. Helaas duurt dat denk ik nog wel even, maar met Andersson (en wellicht Sparv) erbij heb ik er vertrouwen in dat het helemaal goed komt met hem.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies?
1 voor (met dank aan Lovre), 3 tegen.![]()
Maximaal vier personen geloof ik.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:10 schreef Dynastic het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.vi.nl/Voetbal-International-1/Uitzending-bijwonen.htm
FOK! Meeting organiseren?
Naaaaaaahquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Maximaal vier personen geloof ik.
per naam jahquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
De vier leukste Fokkers dan maarquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zou zonde zijn. Hij is echt een speler die altijd gevaarlijk is, zeker met betere spelers daar om heen. Alleen moet hij wat aan zijn voorzet doen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Amrabat![]()
Ga maar lekker voor Marokko spelen inderdaad. Hier kom je in ieder geval niet aan de bak, lutser.
En dan sturen de rest van de Fokkers pasfoto's op die dan die vier ieder op een shirt laat drukken zodat we er allen toch een beetje bijzijn!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De vier leukste Fokkers dan maar
bansheeboy dus sowiesoquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De vier leukste Fokkers dan maar
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:14 schreef Dynastic het volgende:
[..]
En dan sturen de rest van de Fokkers pasfoto's op die dan ieder op een shirt laat drukken zodat we er allen toch een beetje bijzijn!
Actie hier, schaar daar, maar een goeie voorzet? Ho maar!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou zonde zijn. Hij is echt een speler die altijd gevaarlijk is, zeker met betere spelers daar om heen. Alleen moet hij wat aan zijn voorzet doen.²
Lijkt me een goed idee, ik weet alleen niet of ik het er levend vanaf breng.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:10 schreef Dynastic het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.vi.nl/Voetbal-International-1/Uitzending-bijwonen.htm
FOK! Meeting organiseren?
Tong80 doet toch nooit mee met dit soort dingen?quote:
Shit, dat is waar.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tong80 doet toch nooit mee met dit soort dingen?²
Zou idd wel een ideale situatie zijn jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee, ik weet alleen niet of ik het er levend vanaf breng.²
Bij PSV doet hij het juist minder terwijl de selectie toch echt veel beter is dan bij VVV het geval was.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou zonde zijn. Hij is echt een speler die altijd gevaarlijk is, zeker met betere spelers daar om heen. Alleen moet hij wat aan zijn voorzet doen.²
Ja, jij zit daar natuurlijk met smart op te wachten als ondernemer zijnde. Kun je weer een EHBO kistje slijten. DIe dingen heb jij standaard bij je toch? Dat zijn de echte marge makers.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:18 schreef Bevin het volgende:
[..]
Zou idd wel een ideale situatie zijn ja
Ik ben geen dokter hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, jij zit daar natuurlijk met smart op te wachten als ondernemer zijnde. Kun je weer een EHBO kistje slijten. DIe dingen heb jij standaard bij je toch? Dat zijn de echte marge makers.²
Dit is geheimtaal?quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, jij zit daar natuurlijk met smart op te wachten als ondernemer zijnde. Kun je weer een EHBO kistje slijten. DIe dingen heb jij standaard bij je toch? Dat zijn de echte marge makers.²
voor apotheker heb je toch medicijnen gestudeerd? dan weet je echt wel wat...quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:22 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ik ben geen dokter hoor
Ik weet alleen wat meer
Achja de vaktaal is niet te begrijpen voor buitenstaanders, dat komt dan dichter in de buurt.quote:
Nee. Laten we maar zeggen dat ik meer weet van medicijnen dan een dokter. Eigenlijk onbegrijpelijk dat een dokter nog steeds mag voorschrijvenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:24 schreef ASroma het volgende:
[..]
voor apotheker heb je toch medicijnen gestudeerd? dan weet je echt wel wat...
Wat doet zo'n hoogontwikkelde entiteit dan op zo'n voetbalforum vraag je je af. Nee hoor, heb hier veel respect voor. En het is wederzijds tracht ik te zeggen. Ja? Ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:24 schreef ASroma het volgende:
[..]
voor apotheker heb je toch medicijnen gestudeerd? dan weet je echt wel wat...
Hé, waarom schrijven dokters altijd zo lelijk? Willen ze niet dat je het kunt lezen? En waarom hebben doktoren zelden vocht in de knie?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:27 schreef Bevin het volgende:
[..]
Nee. Laten we maar zeggen dat ik meer weet van medicijnen dan een dokter. Eigenlijk onbegrijpelijk dat een dokter nog steeds mag voorschrijven
Berdien is ook niet echt schaars gekleed, had van RTL toch verwacht dat ze het goede voorbeeld zouden geven.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vrouwen hebben hier niets te zoeken, tenzij schaars gekleed.
Altijd lelijkquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hé, waarom schrijven dokters altijd zo lelijk? Willen ze niet dat je het kunt lezen? En waarom hebben doktoren zelden vocht in de knie?²
Ik ben jaloers op je cashflow en de routes die je chartale middelen nemen. Heerlijk!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:32 schreef Bevin het volgende:
[..]
Altijd lelijkBij komt alles via de computer binnen en dan mogen de assistenten het verdere werk doen, hehe
Vergrijzing?? I love itquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je cashflow en de routes die je chartale middelen nemen. Heerlijk!²
De MP-trailer bedoel je right? Vond alleen de AC130 er wat lame uit zien, voor de rest zag het er ouderwets godsgruwelijk vet uit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik vond die laatste ingame-trailer niet zo.Althans die wapens waren me te sci-fi.
Dat zal Rene niet gebeuren, die kijkt allesquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:41 schreef dddour het volgende:
Van Hanegem liet altijd wat minder het achterste van zn tong zien idd, of hij had weer naar de verkeerde wedstrijden zitten kijken
We zijn er bij hem ingetrapt, hij heeft vanwege onze naïviteit jaren kunnen cashen. Hij zei eigenlijk nooit wat, altijd die semi-grappige opmerkingen, en de (naar later bleek schijnheilige) bescherming van edelweiss Derksen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:41 schreef dddour het volgende:
Van Hanegem liet altijd wat minder het achterste van zn tong zien idd, of hij had weer naar de verkeerde wedstrijden zitten kijken
Ja je ziet meteen wie er in deze periode werk nodig heeftquote:
Ik vind Schaars idd een goeie voetballer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vrouwen hebben hier niets te zoeken, tenzij schaars gekleed.
Dit is eigenlijk best goed filmmateriaal.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We zijn er bij hem ingetrapt, hij heeft vanwege onze naïviteit jaren kunnen cashen. Hij zei eigenlijk nooit wat, altijd die semi-grappige opmerkingen, en de (naar later bleek schijnheilige) bescherming van edelweiss Derksen.²
Ik moest meteen denken aan Van der Gijp toen ik die aftrap zag.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:11 schreef Chain_Reaction het volgende:
Het was weer genieten dames en heren.
Prachtig ook Rene over die aftrap van Feyenoord.
Doe dan maar een Schaars bikini aanquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind Schaars idd een goeie voetballer.
Dat had ik bij Fc Utrecht - Willem 2, toen die linkshalf van Willem 2 struikelde en de bal met zijn knie over de zijlijn tiktequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan Van der Gijp toen ik die aftrap zag.
Geweldig jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:45 schreef buddyb het volgende:
Hans: ''Heerenveen heeft een groot probleem.''
![]()
![]()
quote:
rtlgemistquote:
Zal nog wel stijgen naarmate de vakantie aflooptquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:39 schreef ASroma het volgende:
[..]
rtlgemist![]()
531.000 kijkers gister een stijging van bijna 80.000 ten opzichte van vorige week, gaat de goede kant op
ik dacht:quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan Van der Gijp toen ik die aftrap zag.
Ik ook, vooral bij die Peter Beense opmerking.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:19 schreef Fides het volgende:
Mooie uitzending. Een paar keer hardop moeten lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |