Ja, het zou wat zijn als ze dat ook niet hadden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ja, maar zij voetballen ervoor en jij werkt 9-5 achter een computer
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij komt toch elke week opdagen, pure zelfkastijding
ik denk dat kraaij sr met rillingen voor de tv zitquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij geen zelfvertrouwen uitstraalt. Bij elke opmerking zie je hem weer als een nerd wegkijken.
Terwijl zijn torso er best mag zijn volgens sommigen.²
Die kijkt niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:56 schreef ASroma het volgende:
[..]
[..]
ik denk dat kraaij sr met rillingen voor de tv zit
De chick van de Zeeuw. Kleedkamertje 3.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:57 schreef EddyAlbena het volgende:
Ik mistte ff iets. Wie had wat gedaan met welke kleedkamer?
Van Gaal had bij AZ de kleedkamer van de gasten gehalveerd door wat schermen te plaatsen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:57 schreef EddyAlbena het volgende:
Ik mistte ff iets. Wie had wat gedaan met welke kleedkamer?
Mooi hé, FTD.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:56 schreef TC03 het volgende:
"Wat voor boeken zou die lezen? Ik zei joh ik heb geen flauw idee."
Kudo's voor deze relevante anekdote.
Stel het voor bij de Ado vrouwenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:59 schreef Dynastic het volgende:
Komt er ook kleedkamer tv bij de Eredivisie vrouwen?
inside informationquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:00 schreef Palmboom313 het volgende:
Die verhalen haha
Wat een non-mens.quote:
Ruilen voor De Guzman ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Kom maar naar Feye Dalibor.
http://www.renevandergijp.nl/ kan je hem boeken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
Die Rene mag best op mijn verjaardag komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |