Dit is geheimtaal?quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, jij zit daar natuurlijk met smart op te wachten als ondernemer zijnde. Kun je weer een EHBO kistje slijten. DIe dingen heb jij standaard bij je toch? Dat zijn de echte marge makers.²
voor apotheker heb je toch medicijnen gestudeerd? dan weet je echt wel wat...quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:22 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ik ben geen dokter hoor
Ik weet alleen wat meer
Achja de vaktaal is niet te begrijpen voor buitenstaanders, dat komt dan dichter in de buurt.quote:
Nee. Laten we maar zeggen dat ik meer weet van medicijnen dan een dokter. Eigenlijk onbegrijpelijk dat een dokter nog steeds mag voorschrijvenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:24 schreef ASroma het volgende:
[..]
voor apotheker heb je toch medicijnen gestudeerd? dan weet je echt wel wat...
Wat doet zo'n hoogontwikkelde entiteit dan op zo'n voetbalforum vraag je je af. Nee hoor, heb hier veel respect voor. En het is wederzijds tracht ik te zeggen. Ja? Ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:24 schreef ASroma het volgende:
[..]
voor apotheker heb je toch medicijnen gestudeerd? dan weet je echt wel wat...
Hé, waarom schrijven dokters altijd zo lelijk? Willen ze niet dat je het kunt lezen? En waarom hebben doktoren zelden vocht in de knie?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:27 schreef Bevin het volgende:
[..]
Nee. Laten we maar zeggen dat ik meer weet van medicijnen dan een dokter. Eigenlijk onbegrijpelijk dat een dokter nog steeds mag voorschrijven
Berdien is ook niet echt schaars gekleed, had van RTL toch verwacht dat ze het goede voorbeeld zouden geven.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vrouwen hebben hier niets te zoeken, tenzij schaars gekleed.
Altijd lelijkquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hé, waarom schrijven dokters altijd zo lelijk? Willen ze niet dat je het kunt lezen? En waarom hebben doktoren zelden vocht in de knie?²
Ik ben jaloers op je cashflow en de routes die je chartale middelen nemen. Heerlijk!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:32 schreef Bevin het volgende:
[..]
Altijd lelijkBij komt alles via de computer binnen en dan mogen de assistenten het verdere werk doen, hehe
Vergrijzing?? I love itquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je cashflow en de routes die je chartale middelen nemen. Heerlijk!²
De MP-trailer bedoel je right? Vond alleen de AC130 er wat lame uit zien, voor de rest zag het er ouderwets godsgruwelijk vet uit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik vond die laatste ingame-trailer niet zo.Althans die wapens waren me te sci-fi.
Dat zal Rene niet gebeuren, die kijkt allesquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:41 schreef dddour het volgende:
Van Hanegem liet altijd wat minder het achterste van zn tong zien idd, of hij had weer naar de verkeerde wedstrijden zitten kijken
We zijn er bij hem ingetrapt, hij heeft vanwege onze naïviteit jaren kunnen cashen. Hij zei eigenlijk nooit wat, altijd die semi-grappige opmerkingen, en de (naar later bleek schijnheilige) bescherming van edelweiss Derksen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:41 schreef dddour het volgende:
Van Hanegem liet altijd wat minder het achterste van zn tong zien idd, of hij had weer naar de verkeerde wedstrijden zitten kijken
Ja je ziet meteen wie er in deze periode werk nodig heeftquote:
Ik vind Schaars idd een goeie voetballer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vrouwen hebben hier niets te zoeken, tenzij schaars gekleed.
Dit is eigenlijk best goed filmmateriaal.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We zijn er bij hem ingetrapt, hij heeft vanwege onze naïviteit jaren kunnen cashen. Hij zei eigenlijk nooit wat, altijd die semi-grappige opmerkingen, en de (naar later bleek schijnheilige) bescherming van edelweiss Derksen.²
Ik moest meteen denken aan Van der Gijp toen ik die aftrap zag.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:11 schreef Chain_Reaction het volgende:
Het was weer genieten dames en heren.
Prachtig ook Rene over die aftrap van Feyenoord.
Doe dan maar een Schaars bikini aanquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind Schaars idd een goeie voetballer.
Dat had ik bij Fc Utrecht - Willem 2, toen die linkshalf van Willem 2 struikelde en de bal met zijn knie over de zijlijn tiktequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan Van der Gijp toen ik die aftrap zag.
Geweldig jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:45 schreef buddyb het volgende:
Hans: ''Heerenveen heeft een groot probleem.''
![]()
![]()
quote:
rtlgemistquote:
Zal nog wel stijgen naarmate de vakantie aflooptquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:39 schreef ASroma het volgende:
[..]
rtlgemist![]()
531.000 kijkers gister een stijging van bijna 80.000 ten opzichte van vorige week, gaat de goede kant op
ik dacht:quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan Van der Gijp toen ik die aftrap zag.
Ik ook, vooral bij die Peter Beense opmerking.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:19 schreef Fides het volgende:
Mooie uitzending. Een paar keer hardop moeten lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |