Iddquote:
Tuulkquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
http://www.renevandergijp.nl/ kan je hem boeken.
En nu mag ik ook komen neem ik aan.![]()
²
Melbin Plachequote:Op maandag 10 augustus 2009 23:06 schreef Dynastic het volgende:
Hoe zouden ze Melvin Platje met een Spaans accent uitspreken?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:06 schreef ASroma het volgende:
mooi warm mens die van der gijphij weet gewoon dat Hans ook gevoelens heeft en ook best doorheeft dat ie gepest wordt tijdens de uitzending.
Nee, vorig jaar was er eentje nog beter.quote:
als je je tnt outfitje aandoetquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
We kunnen wel een Fok!meet roggelen bij VI.
Als hij beter wordt aangespeeld, dan heeft hij de potentie om uit te groeien tot een van de betere spelers van de Eredivisie. Helaas duurt dat denk ik nog wel even, maar met Andersson (en wellicht Sparv) erbij heb ik er vertrouwen in dat het helemaal goed komt met hem.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies?
1 voor (met dank aan Lovre), 3 tegen.![]()
Maximaal vier personen geloof ik.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:10 schreef Dynastic het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.vi.nl/Voetbal-International-1/Uitzending-bijwonen.htm
FOK! Meeting organiseren?
Naaaaaaahquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Maximaal vier personen geloof ik.
per naam jahquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
De vier leukste Fokkers dan maarquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zou zonde zijn. Hij is echt een speler die altijd gevaarlijk is, zeker met betere spelers daar om heen. Alleen moet hij wat aan zijn voorzet doen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Amrabat![]()
Ga maar lekker voor Marokko spelen inderdaad. Hier kom je in ieder geval niet aan de bak, lutser.
En dan sturen de rest van de Fokkers pasfoto's op die dan die vier ieder op een shirt laat drukken zodat we er allen toch een beetje bijzijn!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De vier leukste Fokkers dan maar
bansheeboy dus sowiesoquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De vier leukste Fokkers dan maar
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:14 schreef Dynastic het volgende:
[..]
En dan sturen de rest van de Fokkers pasfoto's op die dan ieder op een shirt laat drukken zodat we er allen toch een beetje bijzijn!
Actie hier, schaar daar, maar een goeie voorzet? Ho maar!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou zonde zijn. Hij is echt een speler die altijd gevaarlijk is, zeker met betere spelers daar om heen. Alleen moet hij wat aan zijn voorzet doen.²
Lijkt me een goed idee, ik weet alleen niet of ik het er levend vanaf breng.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:10 schreef Dynastic het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.vi.nl/Voetbal-International-1/Uitzending-bijwonen.htm
FOK! Meeting organiseren?
Tong80 doet toch nooit mee met dit soort dingen?quote:
Shit, dat is waar.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tong80 doet toch nooit mee met dit soort dingen?²
Zou idd wel een ideale situatie zijn jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee, ik weet alleen niet of ik het er levend vanaf breng.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |