Wel in het contract opstellen dat ie niet tegen Ajax mag spelen!quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat zou een hele goede optie voor beide clubs (en speler) zijn.
Eerst in het geheim afspraakjes maken en nu weer zonodig van de top moeten snoepen. Dag Groningenquote:
Ik zou sowieso niet vrolijk worden van Ron Jans.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:45 schreef TvhN het volgende:
Ik word bepaald niet vrolijk van het perspectief dat Ron Jans schetst.
Kots?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Eerst in het geheim afspraakjes maken en nu weer zonodig van de top moeten snoepen. Dag Groningen. Doe het maar lekker met Kots.
Ok, ik zie hem wel verschijnen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik pm zo mijn bankrekening nummer als je vanwege belasting technische redenen geld wilt afromen.²
Hij bevalt tot nu toe prima.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die halve Turk van Eindhoven toch?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
100.000 euro bruto, een apotheker verdient meer dan een voetballer in de eerste divisie.
Zelfs ik verdien meer dan een getalenteerde speler. 30.000 euro!
haahahahah²
Tegen Ajax vond ik het niet zoveel (aangezien onze verdediging sinds tijden ijzersterk speelde toenquote:
Hij komt toch elke week opdagen, pure zelfkastijdingquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:53 schreef ASroma het volgende:
een hans wordt weer belachelijk gemaakt terwijl die best een punt maakt. Ze pesten hem gewoon, live op tv
Dat komt omdat hij geen zelfvertrouwen uitstraalt. Bij elke opmerking zie je hem weer als een nerd wegkijken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:53 schreef ASroma het volgende:
een hans wordt weer belachelijk gemaakt terwijl die best een punt maakt. Ze pesten hem gewoon, live op tv
ja, maar zij voetballen ervoor en jij werkt 9-5 achter een computerquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
100.000 euro bruto, een apotheker verdient meer dan een voetballer in de eerste divisie.
Zelfs ik verdien meer dan een getalenteerde speler. 30.000 euro!
haahahahah²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |