Aww.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:02 schreef Skunkkk het volgende:
Hallo allemaal,
Ik lees hier trefwoorden als ''Homo'' en ''Daten''.
Is er ook een mogelijkheid iemand op te geven voor een date met een andere homo-jongen/meneer?
Ken namelijk iemand die zich ervoor schaamt en wil graag iets voor diegene betekenen.
Alvast heel erg bedankt!
Vriendelijke groet,
Anoniempje
DIOS MIO!quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:02 schreef mike_hunt het volgende:
We hebben hier allerhande soorten en maten homo's in de aanbieding, van bejaard tot jongquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:02 schreef Skunkkk het volgende:
Hallo allemaal,
Is er ook een mogelijkheid iemand op te geven voor een date met een andere homo-jongen/meneer?
Ken namelijk iemand die zich ervoor schaamt en wil graag iets voor diegene betekenen.
Alvast heel erg bedankt!
Vriendelijke groet,
Anoniempje
*gevonden heeft*quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als je bedoelt met die pilotenbril en witte tanktop, zittend met what appears to be coffee. Ja dat is hem.
Mja, hmmz, kweetniet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, hij is echt niet gay. Trust me.
Dan ligt dat zeker aan het westen o.i.d. Ik vind die look niet gay.
Gooi anders ff het assortiment op tafelquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
We hebben hier allerhande soorten en maten homo's in de aanbieding, van bejaard tot jong
van kaal tot beatles, dik of dun
hip of juist gothic
stoer dan wel wappernicht
kies maar uit
iemand? yeah, right.. jezelf toch?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:02 schreef Skunkkk het volgende:
Hallo allemaal,
Alvast heel erg bedankt!
Vriendelijke groet,
Anoniempje
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:02 schreef Skunkkk het volgende:
Hallo allemaal,
Alvast heel erg bedankt!
Vriendelijke groet,
Anoniempje
nu ga jij nog met je zus om het strijden ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
DIOS MIO!
is dat je broer?!?!
hijs freaking lekker
Nuno komt vast straks wel verklappen of we de winnende connectie gemaakt hebbenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, hmmz, kweetniet.
Mijn radar gaat op halverwege.
Ik zeg... heteroflexible!
jajajaja dat zou problemen kunnen opleveren ja hehehquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu ga jij nog met je zus om het strijden ?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:06 schreef Skunkkk het volgende:
Ik zit even het een ander ander onder elkaar.. Hebben jullie nog even?
Gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
maar wel ook anoniem, want anders kan er niet anoniem gedate wordenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gooi anders ff het assortiment op tafel
Ja, zodra er bloot in zit...quote:
khad me quotje al aangepast speciaal voor jou ;-)quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:07 schreef mike_hunt het volgende:
kut, ik had die foto er te lang opgehouden.![]()
er zijn hier dag en nacht mensen aanwezigquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:06 schreef Skunkkk het volgende:
Ik zit even het een ander ander onder elkaar.. Hebben jullie nog even?
Gr
Nee, plaats dan Armando tussen andere jongens en kijken of ie em eruit haalt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nuno komt vast straks wel verklappen of we de winnende connectie gemaakt hebben
O jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nuno komt vast straks wel verklappen of we de winnende connectie gemaakt hebben
ja hij is tig keer gequotequote:Op maandag 10 augustus 2009 18:07 schreef mike_hunt het volgende:
kut, ik had die foto er te lang opgehouden.![]()
Ik vind het eerlijk gezegd een erg sterk verhaal, maar als er iemand zou zijn waarbij de kans groot is dat ie 'm geneukt heeft dan is het Nuno wel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, plaats dan Armando tussen andere jongens en kijken of ie em eruit haalt.
Nee, weinig.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:10 schreef Skunkkk het volgende:
Geslacht Man
Geboortedatum 00-00-1985
Seksualiteit Hetero
Beroep Kompjoeteren
Woonplaats Rotterdam
kunnen jullie hier wat mee?
gracias.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
khad me quotje al aangepast speciaal voor jou ;-)
got ya back homie
haha
en dan even vertellen hoe we bij hem terecht zijn gekomenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja hij is tig keer gequote
zal hij blij mee zijn als we straks massaal hem op hyves gaan benaderen
ik krijg weer schreeuw van de leeuw visioenenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, plaats dan Armando tussen andere jongens en kijken of ie em eruit haalt.
Als je dat maar laat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja hij is tig keer gequote
zal hij blij mee zijn als we straks massaal hem op hyves gaan benaderen
ja want je broer zit dagelijks in het HOMO topicquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan even vertellen hoe we bij hem terecht zijn gekomen![]()
"Zeg, ik heb je foto van je homo broer.... je bent best wel lekker!"quote:
en wat? wilt ie een keer geneukt worden? is ie homo? wat?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:10 schreef Skunkkk het volgende:
Geslacht Man
Geboortedatum 00-00-1985
Seksualiteit Hetero
Beroep Kompjoeteren
Woonplaats Rotterdam
kunnen we wel direct vragen hoe nuno is jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja want je broer zit dagelijks in het HOMO topicmaar hoe vond JIJ dan dat Nuno het kan
kan heb bevoorbeeld vragen of hij nog interesse heeft, dan wel afzet ziet voor een stapel niet gebruikte roze spandoekenquote:
Nee, ik geloof er geen reet van. Ik Nuno ook via de PM gebombardeerd met vragen etc.. hij wist geeneen antwoord.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd een erg sterk verhaal, maar als er iemand zou zijn waarbij de kans groot is dat ie 'm geneukt heeft dan is het Nuno wel.
actief of passief?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:10 schreef Skunkkk het volgende:
Geslacht Man
Geboortedatum 00-00-1985
Seksualiteit Hetero
Beroep Kompjoeteren
Woonplaats Rotterdam
zullen wel meer mensen een zonnenbril en tanktop dragenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:15 schreef wonderer het volgende:
Als Nuno terugleest en de beschrijving van de foto ziet, dan pikt ie hem er natuurlijk meteen tussenuit
you want war?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Zeg, ik heb je foto van je homo broer.... je bent best wel lekker!"
*scherpt nagels*
hij wil gewoon 1x super hard door een homo geneukt worden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en wat? wilt ie een keer geneukt worden? is ie homo? wat?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja want je broer zit dagelijks in het HOMO topicmaar hoe vond JIJ dan dat Nuno het kan
Waarom doe je het zelf niet?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:16 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
hij wil gewoon 1x super hard door een homo geneukt worden.
wat moet ik dan nog posten?
Muziek:quote:
1 keer maar?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:16 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
Nou en? Je hebt een pik. Het is je vriend, man. Heb eens wat voor hem over, zegquote:
Bang dat ie het lekker vindt, waarschijnlijkquote:
dat heet nu toch een vriendendienst bewijzen ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou en? Je hebt een pik. Het is je vriend, man. Heb eens wat voor hem over, zeg
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:16 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou en? Je hebt een pik. Het is je vriend, man. Heb eens wat voor hem over, zeg
Cuz I see your ways and I know your planquote:
uitspoelen, c'est le mot du jour.quote:
Nee jij bent zoals moeder het graag wilquote:
it's on, bitch!quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cuz I see your ways and I know your plan
cuz you've been around and I've seen this place before
I won't do this anymore
but if you want war, you got war
C'est le mot du topique!quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
uitspoelen, c'est le mot du jour.
I'm not.quote:
elke topic toch?quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee jij bent zoals moeder het graag wil
Wat leest ie?quote:
waarom struint hij niet die gaysites af? of naar een gaysauna?quote:
Zeker Webster's. Moet toch eens vragen hoe dat afloopt.quote:
Jij moet je mond houden over lezenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zeker Webster's. Moet toch eens vragen hoe dat afloopt.![]()
![]()
o.k. wel erg flauw
How to kill a nigger with one blow.quote:
Nee hij heet Lennartquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:34 schreef mike_hunt het volgende:
Heel uncanny. Die jongen lijkt erg veel op een vriend van mij, Robin.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden over lezen
ben je het niet gewoon zelf ofzo?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:34 schreef Skunkkk het volgende:
weet ik veel wat ie leest.. valt ie in de smaak?
moeten we vaker over homo broers pratenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:31 schreef wonderer het volgende:
Dit is voor het eerst in lang dat het druk is tussen zes en half zeven
ga nou maar ergens ander trollenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:34 schreef Skunkkk het volgende:
weet ik veel wat ie leest.. valt ie in de smaak?
Ja, laat nou maar, al die smoesjes lopen toch op niks uitquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ik ben er wel mee bezig. Maar heb nog niet een rustige middag gehad.
rot eens op auwhoer ik ben geen kanker homo.. dat jij dat bent moet je zelf weten loop er niet zo mee te koop mafkees.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ben je het niet gewoon zelf ofzo?
quote:
and the cat's out of the bag!quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:38 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
rot eens op auwhoer ik ben geen kanker homo.. dat jij dat bent moet je zelf weten loop er niet zo mee te koop mafkees.
Lennart zoekt DATE klaar ik ben netjes begonnen maar jullie zijn werkelijk kansloos.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moeten we vaker over homo broers praten
hij loopt er dus niet zoals jullie mee te koop.. hij schaamt zich ervoor.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
and the cat's out of the bag!![]()
Waarom zoekt ie niet zelf een neukertje?
zoals ik al zei, ga ergens anders trollenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:38 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
rot eens op auwhoer ik ben geen kanker homo.. dat jij dat bent moet je zelf weten loop er niet zo mee te koop mafkees.
Lennart zoekt DATE klaar ik ben netjes begonnen maar jullie zijn werkelijk kansloos.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ga ergens anders trollen
zou je vriendje leuk vinden dit taaltjequote:Op maandag 10 augustus 2009 18:38 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
Kan ie beter anoniem naar een gaysauna gaan waar het alleen maar op sex uitdraait.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:41 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
hij loopt er dus niet zoals jullie mee te koop.. hij schaamt zich ervoor.
EN hier hebben we'm alquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:38 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
Zulk soort mietjes neuk ik niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:41 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
hij loopt er dus niet zoals jullie mee te koop.. hij schaamt zich ervoor.
Of een parking of zo, samen met ons skunkje.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kan ie beter anoniem naar een gaysauna gaan waar het alleen maar op sex uitdraait.
je bedoelt die nazi shit?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EN hier hebben we'm al
je fobo zei genoeg schat.
mieke de kiep heeft vast wel bruursquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of een parking of zo, samen met ons skunkje.
u crazy bitchquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mieke de kiep heeft vast wel bruurs
Wakkerge****t worden is er dus niet bij voor jou en je vlammetjes?quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]dat doet de wekker al 5 dagen in de week, op gevaar voor eigen leven.
Ik moet gewoon of door de wekker of uit mezelf wakker worden. Wakker worden van iets anders, per ongeluk of bewust, vind ik niet zo fijn.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:00 schreef Skunkkk het volgende:
een parking?
moet je dat tevoren afspreken dan?
Dadelijk staat ie daar alleen
ik stuur hem dan gewoon naar die plek.. wie wilt dan voor hem langsgaan?
hij hoeft niet te weten dat ik dit voor hem geregeld heb.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
straks houd ie niet van anaal.
ik moest er ook niets van hebben, maar de laatste tijd is het toch wel leuk!quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Wakkerge****t worden is er dus niet bij voor jou en je vlammetjes?
Lijkt me best lullig als je in dromenland jezelf al vermaaktquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik moest er ook niets van hebben, maar de laatste tijd is het toch wel leuk!Maar dat is alleen maar als ik vrij ben. ik ga niet s ochtends vroeg voor mijn werk nog gaan batsen. Daar heb ik geen tijd voor.
heeft ie wel eens wat eerder met een jongen gedaan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:03 schreef Skunkkk het volgende:
[..]tja dan weet ik het ook niet.. rape m dan.
ben benieuwd of Yuri wat heeft gewonnen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb niet de 27,5 miljoen gewonnen![]()
en ik had er zo op gerekend
het gaat al 15 postings lang niet meer over je broer. Mieke de kiep woont in woensel west te eindhoven en zat in probleenwijken van sbs6quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u crazy bitch![]()
Even mijn familie zeker laten afwerken.
Als je mijn broertje al wat vond, dan zal je helemaal nat worden van een paar neven hier.
neequote:Op maandag 10 augustus 2009 19:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heeft ie wel eens wat eerder met een jongen gedaan?
je kan em beter doorsturen naar die jongeren gaysites.
natte dromenquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:06 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Lijkt me best lullig als je in dromenland jezelf al vermaakt
Was dat niet de maatschappelijk werkster die zakenlui in haar klantenbestand had?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het gaat al 15 postings lang niet meer over je broer. Mieke de kiep woont in woensel west te eindhoven en zat in probleenwijken van sbs6
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
natte dromendie heb ik nog weleens sporadisch. Mijn hele nest onder de pap. hahahaha
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
natte dromendie heb ik nog weleens sporadisch. Mijn hele nest onder de pap. hahahaha
O die heb ik ook gezien.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het gaat al 15 postings lang niet meer over je broer. Mieke de kiep woont in woensel west te eindhoven en zat in probleenwijken van sbs6
het gaat niet alleen om uquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O die heb ik ook gezien.leuke serie vond ik dat. Heb met verbazing ernaar zitten kijken. hahaha
ja, xag weer Mieke en broers in 1 zin staan, dusssssss
thank God!quote:
een pup van me noemt het roomquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
natte dromendie heb ik nog sporadisch. Mijn hele nest onder de pap. hahahaha
Hoezo? Moet er dan iets tegen geholpen worden?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:21 schreef Peter het volgende:
[..]
Veel masturberen schijnt er tegen te helpen he
dat is waar!quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:21 schreef Peter het volgende:
[..]
Veel masturberen schijnt er tegen te helpen he
ja maak dat je moeder wijsquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
een pup van me noemt het room
roomquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
een pup van me noemt het room
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:23 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Hoezo? Moet er dan iets tegen geholpen worden?
quote:
Jij láát je was doenquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:29 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Nah gewoon Vanish Oxipowernogwa erop.. boem.. weg
waar zou die man die site en zo van betalen zeg, hij reist ook de hele wereld over hequote:Op maandag 10 augustus 2009 17:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ze verstandig zijn...Volgens mij wordt het een heel mooi stuk en is dat bloot op het einde hooguit een kers op de taart, niet de taart zelf.
http://www.dailymotion.com/video/xa1yl5_the-gay-monty_news Linkje.
Of als je voelt dat je moet klaarkomen dan het stukje tussen je zak en je anus diep indrukken. Dan kom je klaar in je blaas en pis je je pap later uit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:29 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Nah gewoon Vanish Oxipowernogwa erop.. boem.. weg
moet je maar niet werken, popje.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:39 schreef Vlarp het volgende:
Hallo.. bijna een topic vol zonder dat ik help?
Ik heb geen suikeroom, rijke paps, erfenis of iets anders vergelijkbaarsquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moet je maar niet werken, popje.
ja en dat vind ik dus weer heel vies, gedraag je toch eens 1 topic, bahquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Of als je voelt dat je moet klaarkomen dan het stukje tussen je zak en je anus diep indrukken. Dan kom je klaar in je blaas en pis je je pap later uit.
O god.. een vriend van me doet dat ook!quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Of als je voelt dat je moet klaarkomen dan het stukje tussen je zak en je anus diep indrukken. Dan kom je klaar in je blaas en pis je je pap later uit.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:45 schreef mike_hunt het volgende:
[ afbeelding ]
vriendje van Madonna. Waar zijn al zijn spieren gebleven? Die fotoshoot met Madonna zag ie er veel meer gespierd uit. Of zou dat ook fotoshop geweest zijn?
is er nou niks meer echt?![]()
![]()
ik ook nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb geen suikeroom, rijke paps, erfenis of iets anders vergelijkbaars
Ik denk dat het een plugin is in Adobe Creative Suite 5 - Madonna Edition.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:45 schreef mike_hunt het volgende:
[ afbeelding ]
vriendje van Madonna. Waar zijn al zijn spieren gebleven? Die fotoshoot met Madonna zag ie er veel meer gespierd uit. Of zou dat ook fotoshop geweest zijn?
is er nou niks meer echt?![]()
![]()
Nee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Wakkerge****t worden is er dus niet bij voor jou en je vlammetjes?
driekwart gedraagd zich zo hier en ik krijg weer een reprimande.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja en dat vind ik dus weer heel vies, gedraag je toch eens 1 topic, bah
Ja, ik ken mensen die dat ook doen. Vinden ze handig voor in bed.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O god.. een vriend van me doet dat ook!
Oei, die lijkt veel op David zegquote:
nee echt, je bent het vieze ventje van HOMO, echt hoor, de rest is niet zo ranzig als jij met je plaatjes ne je opmerkingen, voordat jij hier kwam was het hier nog nooit over uitspoelen gegaan bijv, of over felching, hooguit over belchingquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
driekwart gedraagd zich zo hier en ik krijg weer een reprimande.
it's not fair.
*rent huilend weg*
ja sorry, de verkeerde.quote:
Doe die vorige pic maarquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja sorry, de verkeerde.
ik wilde laten zien dat ik nieuwe schoenen had.
[ afbeelding ]
ga je aanstellenquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee echt, je bent het vieze ventje van HOMO, echt hoor, de rest is niet zo ranzig als jij met je plaatjes ne je opmerkingen, voordat jij hier kwam was het hier nog nooit over uitspoelen gegaan bijv, of over felching, hooguit over belching
Ik vind room van je puppy anders ook maar smerig klinkenquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee echt, je bent het vieze ventje van HOMO, echt hoor, de rest is niet zo ranzig als jij met je plaatjes ne je opmerkingen, voordat jij hier kwam was het hier nog nooit over uitspoelen gegaan bijv, of over felching, hooguit over belching
Nee, je geeft me teveel eer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
't is ook niet goed voor het klepje wat dat normaal voorkomt zegmaar....quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, ik ken mensen die dat ook doen. Vinden ze handig voor in bed.![]()
Ik durf het nog niet.
Gelukkig vergrijpt hij zich niet aan 20! jonge kipnuggetsquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
WAUW die zijn wel heel gaaf, ikke wilquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja sorry, de verkeerde.
ik wilde laten zien dat ik nieuwe schoenen had.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |