quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag
Maar dat hoeft ook niet hoor
Aww.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:02 schreef Skunkkk het volgende:
Hallo allemaal,
Ik lees hier trefwoorden als ''Homo'' en ''Daten''.
Is er ook een mogelijkheid iemand op te geven voor een date met een andere homo-jongen/meneer?
Ken namelijk iemand die zich ervoor schaamt en wil graag iets voor diegene betekenen.
Alvast heel erg bedankt!
Vriendelijke groet,
Anoniempje
DIOS MIO!quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:02 schreef mike_hunt het volgende:
We hebben hier allerhande soorten en maten homo's in de aanbieding, van bejaard tot jongquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:02 schreef Skunkkk het volgende:
Hallo allemaal,
Is er ook een mogelijkheid iemand op te geven voor een date met een andere homo-jongen/meneer?
Ken namelijk iemand die zich ervoor schaamt en wil graag iets voor diegene betekenen.
Alvast heel erg bedankt!
Vriendelijke groet,
Anoniempje
*gevonden heeft*quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als je bedoelt met die pilotenbril en witte tanktop, zittend met what appears to be coffee. Ja dat is hem.
Mja, hmmz, kweetniet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, hij is echt niet gay. Trust me.
Dan ligt dat zeker aan het westen o.i.d. Ik vind die look niet gay.
Gooi anders ff het assortiment op tafelquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
We hebben hier allerhande soorten en maten homo's in de aanbieding, van bejaard tot jong
van kaal tot beatles, dik of dun
hip of juist gothic
stoer dan wel wappernicht
kies maar uit
iemand? yeah, right.. jezelf toch?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:02 schreef Skunkkk het volgende:
Hallo allemaal,
Alvast heel erg bedankt!
Vriendelijke groet,
Anoniempje
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:02 schreef Skunkkk het volgende:
Hallo allemaal,
Alvast heel erg bedankt!
Vriendelijke groet,
Anoniempje
nu ga jij nog met je zus om het strijden ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
DIOS MIO!
is dat je broer?!?!
hijs freaking lekker
Nuno komt vast straks wel verklappen of we de winnende connectie gemaakt hebbenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, hmmz, kweetniet.
Mijn radar gaat op halverwege.
Ik zeg... heteroflexible!
jajajaja dat zou problemen kunnen opleveren ja hehehquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu ga jij nog met je zus om het strijden ?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:06 schreef Skunkkk het volgende:
Ik zit even het een ander ander onder elkaar.. Hebben jullie nog even?
Gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
maar wel ook anoniem, want anders kan er niet anoniem gedate wordenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gooi anders ff het assortiment op tafel
Ja, zodra er bloot in zit...quote:
khad me quotje al aangepast speciaal voor jou ;-)quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:07 schreef mike_hunt het volgende:
kut, ik had die foto er te lang opgehouden.![]()
er zijn hier dag en nacht mensen aanwezigquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:06 schreef Skunkkk het volgende:
Ik zit even het een ander ander onder elkaar.. Hebben jullie nog even?
Gr
Nee, plaats dan Armando tussen andere jongens en kijken of ie em eruit haalt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nuno komt vast straks wel verklappen of we de winnende connectie gemaakt hebben
O jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nuno komt vast straks wel verklappen of we de winnende connectie gemaakt hebben
ja hij is tig keer gequotequote:Op maandag 10 augustus 2009 18:07 schreef mike_hunt het volgende:
kut, ik had die foto er te lang opgehouden.![]()
Ik vind het eerlijk gezegd een erg sterk verhaal, maar als er iemand zou zijn waarbij de kans groot is dat ie 'm geneukt heeft dan is het Nuno wel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, plaats dan Armando tussen andere jongens en kijken of ie em eruit haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |