Goed bouwjaarquote:
Wat een heumeuxquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.com/video/xa1yl5_the-gay-monty_news Linkje.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ah nou dat moet dan mooi kunnen![]()
[..]
Ik ben dan ook geen nicht you fucking faggot!
hoe kom jij nou weer aan zn hyves dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die foto op zijn hyves is best wel gay achtig
dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die foto op zijn hyves is best wel gay achtig
algunas veces stoy gay, otras veces stoy tristequote:Op maandag 10 augustus 2009 17:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k. ik bedoelde 'gay' of ben je dat ook niet?
door goed op te letten en zoquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoe kom jij nou weer aan zn hyves dan?
ik heb em al gevonden! hahahahahquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat lijkt me sterk.
Ik kan hem niet vinden op hyves. Of moet ik eerst lid zijn?
hear hearquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
algunas veces stoy gay, otras veces stoy triste
nee gewoon goed zoeken via de juiste middelenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat lijkt me sterk.
Ik kan hem niet vinden op hyves. Of moet ik eerst lid zijn?
vandaar dat je vroeg naar Maud's achternaam.quote:
zie je wet dat JIJ het zelfs ook kanquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb em al gevonden! hahahahah
je bedoelt in met die zonnebril en witte tanktop?
ik heb em al gevonden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee gewoon goed zoeken via de juiste middelen
Nope,quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vandaar dat je vroeg naar Maud's achternaam.
Als je bedoelt met die pilotenbril en witte tanktop, zittend met what appears to be coffee. Ja dat is hem.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zie je wet dat JIJ het zelfs ook kan
maar is het dat dus wel ?
komt wellicht omdat hij zijn profiel niet (volledig) openbaar heeft gemaaktquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb em al gevonden.![]()
maar als ik zijn naam en achternaam doe vind ik niets. Maar wel weer door alleen zijn naam en woonplaats.
maar zeg dan eens eerlijkquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als je bedoelt met die pilotenbril en witte tanktop, zittend met what appears to be coffee. Ja dat is hem.
Dat is geen antwoord op de vraagquote:
Net als bij Hair.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ze verstandig zijn...Volgens mij wordt het een heel mooi stuk en is dat bloot op het einde hooguit een kers op de taart, niet de taart zelf.
http://www.dailymotion.com/video/xa1yl5_the-gay-monty_news Linkje.
Nee, hij is echt niet gay. Trust me.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar zeg dan eens eerlijk
daar zit best wel iets gay achtigs in
of Nuno is gewoon een ster in het over de streep trekken van hetero's net als Ang3l
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |