ben benieuwd of Yuri wat heeft gewonnen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb niet de 27,5 miljoen gewonnen![]()
en ik had er zo op gerekend
het gaat al 15 postings lang niet meer over je broer. Mieke de kiep woont in woensel west te eindhoven en zat in probleenwijken van sbs6quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u crazy bitch![]()
Even mijn familie zeker laten afwerken.
Als je mijn broertje al wat vond, dan zal je helemaal nat worden van een paar neven hier.
neequote:Op maandag 10 augustus 2009 19:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heeft ie wel eens wat eerder met een jongen gedaan?
je kan em beter doorsturen naar die jongeren gaysites.
natte dromenquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:06 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Lijkt me best lullig als je in dromenland jezelf al vermaakt
Was dat niet de maatschappelijk werkster die zakenlui in haar klantenbestand had?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het gaat al 15 postings lang niet meer over je broer. Mieke de kiep woont in woensel west te eindhoven en zat in probleenwijken van sbs6
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
natte dromendie heb ik nog weleens sporadisch. Mijn hele nest onder de pap. hahahaha
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
natte dromendie heb ik nog weleens sporadisch. Mijn hele nest onder de pap. hahahaha
O die heb ik ook gezien.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het gaat al 15 postings lang niet meer over je broer. Mieke de kiep woont in woensel west te eindhoven en zat in probleenwijken van sbs6
het gaat niet alleen om uquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O die heb ik ook gezien.leuke serie vond ik dat. Heb met verbazing ernaar zitten kijken. hahaha
ja, xag weer Mieke en broers in 1 zin staan, dusssssss
thank God!quote:
een pup van me noemt het roomquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
natte dromendie heb ik nog sporadisch. Mijn hele nest onder de pap. hahahaha
Hoezo? Moet er dan iets tegen geholpen worden?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:21 schreef Peter het volgende:
[..]
Veel masturberen schijnt er tegen te helpen he
dat is waar!quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:21 schreef Peter het volgende:
[..]
Veel masturberen schijnt er tegen te helpen he
ja maak dat je moeder wijsquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
een pup van me noemt het room
roomquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
een pup van me noemt het room
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:23 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Hoezo? Moet er dan iets tegen geholpen worden?
quote:
Jij láát je was doenquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:29 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Nah gewoon Vanish Oxipowernogwa erop.. boem.. weg
waar zou die man die site en zo van betalen zeg, hij reist ook de hele wereld over hequote:Op maandag 10 augustus 2009 17:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ze verstandig zijn...Volgens mij wordt het een heel mooi stuk en is dat bloot op het einde hooguit een kers op de taart, niet de taart zelf.
http://www.dailymotion.com/video/xa1yl5_the-gay-monty_news Linkje.
Of als je voelt dat je moet klaarkomen dan het stukje tussen je zak en je anus diep indrukken. Dan kom je klaar in je blaas en pis je je pap later uit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:29 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Nah gewoon Vanish Oxipowernogwa erop.. boem.. weg
moet je maar niet werken, popje.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:39 schreef Vlarp het volgende:
Hallo.. bijna een topic vol zonder dat ik help?
Ik heb geen suikeroom, rijke paps, erfenis of iets anders vergelijkbaarsquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moet je maar niet werken, popje.
ja en dat vind ik dus weer heel vies, gedraag je toch eens 1 topic, bahquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Of als je voelt dat je moet klaarkomen dan het stukje tussen je zak en je anus diep indrukken. Dan kom je klaar in je blaas en pis je je pap later uit.
O god.. een vriend van me doet dat ook!quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Of als je voelt dat je moet klaarkomen dan het stukje tussen je zak en je anus diep indrukken. Dan kom je klaar in je blaas en pis je je pap later uit.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:45 schreef mike_hunt het volgende:
[ afbeelding ]
vriendje van Madonna. Waar zijn al zijn spieren gebleven? Die fotoshoot met Madonna zag ie er veel meer gespierd uit. Of zou dat ook fotoshop geweest zijn?
is er nou niks meer echt?![]()
![]()
ik ook nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb geen suikeroom, rijke paps, erfenis of iets anders vergelijkbaars
Ik denk dat het een plugin is in Adobe Creative Suite 5 - Madonna Edition.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:45 schreef mike_hunt het volgende:
[ afbeelding ]
vriendje van Madonna. Waar zijn al zijn spieren gebleven? Die fotoshoot met Madonna zag ie er veel meer gespierd uit. Of zou dat ook fotoshop geweest zijn?
is er nou niks meer echt?![]()
![]()
Nee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Wakkerge****t worden is er dus niet bij voor jou en je vlammetjes?
driekwart gedraagd zich zo hier en ik krijg weer een reprimande.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja en dat vind ik dus weer heel vies, gedraag je toch eens 1 topic, bah
Ja, ik ken mensen die dat ook doen. Vinden ze handig voor in bed.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O god.. een vriend van me doet dat ook!
Oei, die lijkt veel op David zegquote:
nee echt, je bent het vieze ventje van HOMO, echt hoor, de rest is niet zo ranzig als jij met je plaatjes ne je opmerkingen, voordat jij hier kwam was het hier nog nooit over uitspoelen gegaan bijv, of over felching, hooguit over belchingquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
driekwart gedraagd zich zo hier en ik krijg weer een reprimande.
it's not fair.
*rent huilend weg*
ja sorry, de verkeerde.quote:
Doe die vorige pic maarquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja sorry, de verkeerde.
ik wilde laten zien dat ik nieuwe schoenen had.
[ afbeelding ]
ga je aanstellenquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee echt, je bent het vieze ventje van HOMO, echt hoor, de rest is niet zo ranzig als jij met je plaatjes ne je opmerkingen, voordat jij hier kwam was het hier nog nooit over uitspoelen gegaan bijv, of over felching, hooguit over belching
Ik vind room van je puppy anders ook maar smerig klinkenquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee echt, je bent het vieze ventje van HOMO, echt hoor, de rest is niet zo ranzig als jij met je plaatjes ne je opmerkingen, voordat jij hier kwam was het hier nog nooit over uitspoelen gegaan bijv, of over felching, hooguit over belching
Nee, je geeft me teveel eer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
't is ook niet goed voor het klepje wat dat normaal voorkomt zegmaar....quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, ik ken mensen die dat ook doen. Vinden ze handig voor in bed.![]()
Ik durf het nog niet.
Gelukkig vergrijpt hij zich niet aan 20! jonge kipnuggetsquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |