Ja, laat nou maar, al die smoesjes lopen toch op niks uitquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ik ben er wel mee bezig. Maar heb nog niet een rustige middag gehad.
rot eens op auwhoer ik ben geen kanker homo.. dat jij dat bent moet je zelf weten loop er niet zo mee te koop mafkees.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ben je het niet gewoon zelf ofzo?
quote:
and the cat's out of the bag!quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:38 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
rot eens op auwhoer ik ben geen kanker homo.. dat jij dat bent moet je zelf weten loop er niet zo mee te koop mafkees.
Lennart zoekt DATE klaar ik ben netjes begonnen maar jullie zijn werkelijk kansloos.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moeten we vaker over homo broers praten
hij loopt er dus niet zoals jullie mee te koop.. hij schaamt zich ervoor.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
and the cat's out of the bag!![]()
Waarom zoekt ie niet zelf een neukertje?
zoals ik al zei, ga ergens anders trollenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:38 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
rot eens op auwhoer ik ben geen kanker homo.. dat jij dat bent moet je zelf weten loop er niet zo mee te koop mafkees.
Lennart zoekt DATE klaar ik ben netjes begonnen maar jullie zijn werkelijk kansloos.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ga ergens anders trollen
zou je vriendje leuk vinden dit taaltjequote:Op maandag 10 augustus 2009 18:38 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
Kan ie beter anoniem naar een gaysauna gaan waar het alleen maar op sex uitdraait.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:41 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
hij loopt er dus niet zoals jullie mee te koop.. hij schaamt zich ervoor.
EN hier hebben we'm alquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:38 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
Zulk soort mietjes neuk ik niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:41 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
hij loopt er dus niet zoals jullie mee te koop.. hij schaamt zich ervoor.
Of een parking of zo, samen met ons skunkje.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kan ie beter anoniem naar een gaysauna gaan waar het alleen maar op sex uitdraait.
je bedoelt die nazi shit?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EN hier hebben we'm al
je fobo zei genoeg schat.
mieke de kiep heeft vast wel bruursquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of een parking of zo, samen met ons skunkje.
u crazy bitchquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mieke de kiep heeft vast wel bruurs
Wakkerge****t worden is er dus niet bij voor jou en je vlammetjes?quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]dat doet de wekker al 5 dagen in de week, op gevaar voor eigen leven.
Ik moet gewoon of door de wekker of uit mezelf wakker worden. Wakker worden van iets anders, per ongeluk of bewust, vind ik niet zo fijn.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:00 schreef Skunkkk het volgende:
een parking?
moet je dat tevoren afspreken dan?
Dadelijk staat ie daar alleen
ik stuur hem dan gewoon naar die plek.. wie wilt dan voor hem langsgaan?
hij hoeft niet te weten dat ik dit voor hem geregeld heb.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
straks houd ie niet van anaal.
ik moest er ook niets van hebben, maar de laatste tijd is het toch wel leuk!quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Wakkerge****t worden is er dus niet bij voor jou en je vlammetjes?
Lijkt me best lullig als je in dromenland jezelf al vermaaktquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik moest er ook niets van hebben, maar de laatste tijd is het toch wel leuk!Maar dat is alleen maar als ik vrij ben. ik ga niet s ochtends vroeg voor mijn werk nog gaan batsen. Daar heb ik geen tijd voor.
heeft ie wel eens wat eerder met een jongen gedaan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:03 schreef Skunkkk het volgende:
[..]tja dan weet ik het ook niet.. rape m dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |