Daar ben ik wel benieuwd naarquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:00 schreef Buschetta het volgende:
was zo'n topic hier op Fok! van zo'n gast en z'n importbruid
Kan zijn dat het was over die user die getrouwd was met een Japanse. Die werd het zo moeilijk gemaakt en ook op een onbeschofte manier ("U kunt ook lekker in Japan gaan wonen") dat hij dat geloof ik ook gedaan heeft.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daar ben ik wel benieuwd naar
Goh wat een gemis voor Nederlandquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Kan zijn dat het was over die user die getrouwd was met een Japanse. Die werd het zo moeilijk gemaakt en ook op een onbeschofte manier ("U kunt ook lekker in Japan gaan wonen") dat hij dat geloof ik ook gedaan heeft.
Goh wat een fijne insteek voor discussiequote:Op maandag 10 augustus 2009 09:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Goh wat een gemis voor Nederland
De uitzending gaat over het oplichten van mannen... Jij wil dat alleen nog mannen met minimaal 2 keer modaal worden opgelicht?quote:Op maandag 10 augustus 2009 07:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Aan de hand van deze beelden kunnen verscherpte eisen voor Russische huwelspartners niet uitblijven lijkt me.
Minimaal 2 keer modaal lijkt me een redelijk uitgangspunt
Boven de 50.000 hoeft je niet onder controle van de AFM te staan..quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
De uitzending gaat over het oplichten van mannen... Jij wil dat alleen nog mannen met minimaal 2 keer modaal worden opgelicht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
Neequote:Op maandag 10 augustus 2009 11:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
De uitzending gaat over het oplichten van mannen... Jij wil dat alleen nog mannen met minimaal 2 keer modaal worden opgelicht?
Waarom stel je dan de maatregel voor?quote:
120% van het minimumloonquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:28 schreef Libris het volgende:
[..]
Dam, het discussiemonster.
OT:
Volgens mij zijn de regels al scherp zat
De documentaire heeft helemaal niks met je voorstellen te maken, dus ik ben benieuwd welke problematiek je met deze voorstellen wilt verhelpen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 07:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=9945675
Aan de hand van deze beelden kunnen verscherpte eisen voor Russische huwelspartners niet uitblijven lijkt me.
Minimaal 2 keer modaal lijkt me een redelijk uitgangspunt
Die "onbeschofte manier" is natuurlijk niet meer dan logisch. Dat KAN namelijk ook. Zeker Japan. Bij een bruid uit een kutland of een oorlogsgebied is het nog wat anders, maar Japan kan je natuurlijk gewoon prima wonen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Kan zijn dat het was over die user die getrouwd was met een Japanse. Die werd het zo moeilijk gemaakt en ook op een onbeschofte manier ("U kunt ook lekker in Japan gaan wonen") dat hij dat geloof ik ook gedaan heeft.
Ik vind het nogal stuitend om tegen een Nederlanderdie wil trouwen met een buitenlandse en daar naar informeert te zeggen "Ga daar maar heen dan". Dat dient geen enkel voordeel, heeft niks te maken met huwelijkswetgeving en is derhalve uncalled for. Bah.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die "onbeschofte manier" is natuurlijk niet meer dan logisch. Dat KAN namelijk ook. Zeker Japan. Bij een bruid uit een kutland of een oorlogsgebied is het nog wat anders, maar Japan kan je natuurlijk gewoon prima wonen.
Waarom moet iedereen dan NET naar Nederland komen? Waarom gaan zo weinig mensen die met buitenlanders trouwen juist naar DIE landen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik vind het nogal stuitend om tegen een Nederlanderdie wil trouwen met een buitenlandse en daar naar informeert te zeggen "Ga daar maar heen dan". Dat dient geen enkel voordeel, heeft niks te maken met huwelijkswetgeving en is derhalve uncalled for. Bah.
Waarom zouden ze dat moeten?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen dan NET naar Nederland komen? Waarom gaan zo weinig mensen die met buitenlanders trouwen juist naar DIE landen?
Neuh. Het is niet alsof ik een tsunami van Japanners signaleer.quote:Jij vindt het nog niet vol genoeg hier?
Het is een andere user, geen vriend en wat er zoquote:Blijkbaar heeft het wel gewerkt, want die vriend van je is wel naar Japan gegaan.
Waarom zouden ze het niet doen?quote:
Het gaat niet om welke mensen. Het gaat om mensen in het algemeen. De wereld is vol, Europa is megavol en Nederland is overvol.quote:Neuh. Het is niet alsof ik een tsunami van Japanners signaleer.
Zie eerste vraag. Bizar dat men altijd in Nederland de staatsruif leeg wil vreten terwijl een rijk prima leefbaar land als Japan dan blijkbaar niet goed genoeg zou zijn om te gaan wonen. Dankzij de suggestie van die ambtenaar (doen ze toch nog iets goeds, valt me alweer mee) wel dus. Mooi zo.quote:Het is een andere user, geen vriend en wat er zoaan is snap ik niet. Ik kan in ieder geval wel betere of überhaupt geldige redenen voor betere kandidaten om op te bokken verzinnen, niet een huwelijk met een Japanse.
Vooral met van die spanjaardenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:21 schreef El_Matador het volgende:Het gaat niet om welke mensen. Het gaat om mensen in het algemeen. De wereld is vol, Europa is megavol en Nederland is overvol.
Gelukkig kan Tahiti een aantal miljoen mensen aan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |