abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71751638
http://player.omroep.nl/?aflID=9945675

Aan de hand van deze beelden kunnen verscherpte eisen voor Russische huwelspartners niet uitblijven lijkt me.

Minimaal 2 keer modaal lijkt me een redelijk uitgangspunt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71751650
minimaal 2 x modale tieten lijkt me inderdaad niet teveel gevraagd
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_71751661
Vind ik ook, maar ik had het natuurlijk over inkomenseis

Als dat soort kneusjes allemaal met Russische vrouwen komen aanzetten wordt het er in Nederland allemaal niet leuker op
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 10 augustus 2009 @ 08:00:17 #4
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_71751683
was zo'n topic hier op Fok! van zo'n gast en z'n importbruid
pi_71751693
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 08:00 schreef Buschetta het volgende:
was zo'n topic hier op Fok! van zo'n gast en z'n importbruid
Daar ben ik wel benieuwd naar
pi_71752541
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 08:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Daar ben ik wel benieuwd naar
Kan zijn dat het was over die user die getrouwd was met een Japanse. Die werd het zo moeilijk gemaakt en ook op een onbeschofte manier ("U kunt ook lekker in Japan gaan wonen") dat hij dat geloof ik ook gedaan heeft.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_71752551
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 09:18 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Kan zijn dat het was over die user die getrouwd was met een Japanse. Die werd het zo moeilijk gemaakt en ook op een onbeschofte manier ("U kunt ook lekker in Japan gaan wonen") dat hij dat geloof ik ook gedaan heeft.
Goh wat een gemis voor Nederland
pi_71752600
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 09:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Goh wat een gemis voor Nederland
Goh wat een fijne insteek voor discussie
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_71754984
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 07:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Aan de hand van deze beelden kunnen verscherpte eisen voor Russische huwelspartners niet uitblijven lijkt me.

De uitzending gaat over het oplichten van mannen... Jij wil dat alleen nog mannen met minimaal 2 keer modaal worden opgelicht?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 10 augustus 2009 @ 13:58:44 #10
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_71759781
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 11:21 schreef DS4 het volgende:

[..]

De uitzending gaat over het oplichten van mannen... Jij wil dat alleen nog mannen met minimaal 2 keer modaal worden opgelicht?
Boven de 50.000 hoeft je niet onder controle van de AFM te staan..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_71764938
Als ik per 2 keer modaal een goeie chick mag importeren, dan ben ik het in grove lijnen met je eens.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_71765500
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 11:21 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee
pi_71765577
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Nee
Waarom stel je dan de maatregel voor?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:28:47 #14
19840 Libris
Live from Singapore
pi_71765616
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee
Dam, het discussiemonster.

OT:
Volgens mij zijn de regels al scherp zat
pi_71765905
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:28 schreef Libris het volgende:

[..]

Dam, het discussiemonster.

OT:
Volgens mij zijn de regels al scherp zat
120% van het minimumloon
pi_71769299
TVP
pi_71770017
Lastig punt. De problemen met Russische vrouwen zijn niet zo groot. Er zijn bepaalde bevolkingsgroepen waar in Nederland veel problemen mee zijn en dan weten we allemaal wel over welke groepen we het hebben.

Het vervelende echter wel is het hoge % scheidingen i.c.m. het verkrijgen van een paspoort na 5 jaar. De enige eis is een verblijf van 5 jaar en je moet wat Nederlands spreken. Het krijgen van een paspoort en het gebruik maken van het sociale stelsel zou gekoppeld moeten worden aan de toegevoegde waarde van iemand.

Het moet niet zo zijn dat een Thaise na 5 jaar een scheiding aanvraagt, een Nederlandse pas krijgt en de rest van haar leven op kosten van de belastingbetaler in Nederland mag verblijven.
pi_71771174
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 07:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=9945675

De documentaire heeft helemaal niks met je voorstellen te maken, dus ik ben benieuwd welke problematiek je met deze voorstellen wilt verhelpen.

[ Bericht 29% gewijzigd door Picchia op 10-08-2009 20:48:47 ]
pi_71771651
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 09:18 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Die "onbeschofte manier" is natuurlijk niet meer dan logisch. Dat KAN namelijk ook. Zeker Japan. Bij een bruid uit een kutland of een oorlogsgebied is het nog wat anders, maar Japan kan je natuurlijk gewoon prima wonen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_71771875
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die "onbeschofte manier" is natuurlijk niet meer dan logisch. Dat KAN namelijk ook. Zeker Japan. Bij een bruid uit een kutland of een oorlogsgebied is het nog wat anders, maar Japan kan je natuurlijk gewoon prima wonen.
Ik vind het nogal stuitend om tegen een Nederlanderdie wil trouwen met een buitenlandse en daar naar informeert te zeggen "Ga daar maar heen dan". Dat dient geen enkel voordeel, heeft niks te maken met huwelijkswetgeving en is derhalve uncalled for. Bah.
pi_71771902
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:05 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik vind het nogal stuitend om tegen een Nederlanderdie wil trouwen met een buitenlandse en daar naar informeert te zeggen "Ga daar maar heen dan". Dat dient geen enkel voordeel, heeft niks te maken met huwelijkswetgeving en is derhalve uncalled for. Bah.
Waarom moet iedereen dan NET naar Nederland komen? Waarom gaan zo weinig mensen die met buitenlanders trouwen juist naar DIE landen?

Jij vindt het nog niet vol genoeg hier?

Blijkbaar heeft het wel gewerkt, want die vriend van je is wel naar Japan gegaan.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_71772163
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom moet iedereen dan NET naar Nederland komen? Waarom gaan zo weinig mensen die met buitenlanders trouwen juist naar DIE landen?
Waarom zouden ze dat moeten?
quote:
Jij vindt het nog niet vol genoeg hier?
Neuh. Het is niet alsof ik een tsunami van Japanners signaleer.
quote:
Blijkbaar heeft het wel gewerkt, want die vriend van je is wel naar Japan gegaan.
Het is een andere user, geen vriend en wat er zo aan is snap ik niet. Ik kan in ieder geval wel betere of überhaupt geldige redenen voor betere kandidaten om op te bokken verzinnen, niet een huwelijk met een Japanse.
pi_71772274
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:16 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Waarom zouden ze dat moeten?
Waarom zouden ze het niet doen?

Waarom moet immer het meest gastvrije, de hoogste uitkeringen vertrekkende en het meest relaxede land alle (huwelijks)migranten opnemen?

Japan is een fokking rijk land en als hij niet van dat land hield, dan zal hij er vast geen meid aan overgehouden hebben of wel? Wat is er mis met daarheen vertrekken?

Als ik een buitenlandse vriendin heb/krijg dan sluit ik absoluut niet uit dat ik naar haar land toega in plaats van terug naar Nederland.
quote:
Neuh. Het is niet alsof ik een tsunami van Japanners signaleer.
Het gaat niet om welke mensen. Het gaat om mensen in het algemeen. De wereld is vol, Europa is megavol en Nederland is overvol.
quote:
Het is een andere user, geen vriend en wat er zo aan is snap ik niet. Ik kan in ieder geval wel betere of überhaupt geldige redenen voor betere kandidaten om op te bokken verzinnen, niet een huwelijk met een Japanse.
Zie eerste vraag. Bizar dat men altijd in Nederland de staatsruif leeg wil vreten terwijl een rijk prima leefbaar land als Japan dan blijkbaar niet goed genoeg zou zijn om te gaan wonen. Dankzij de suggestie van die ambtenaar (doen ze toch nog iets goeds, valt me alweer mee) wel dus. Mooi zo.

pi_71772484
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:21 schreef El_Matador het volgende:Het gaat niet om welke mensen. Het gaat om mensen in het algemeen. De wereld is vol, Europa is megavol en Nederland is overvol.
Vooral met van die spanjaarden
pi_71772529
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:29 schreef Tahiti het volgende:

[..]

Vooral met van die spanjaarden
Gelukkig kan Tahiti een aantal miljoen mensen aan...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')