Kan jij een betere indicator noemen? Zover ik kan zien is intelligentie het enige component hier dat van invloed is op het onderscheiden van goed en kwaad. Maar dit is natuurlijk een rechtse visie, want een links persoon 'voelt' het verschil tussen goed en kwaad? Al het statistisch bewijs laat zien dat welvaart gecorreleerd zijn met intelligentie, met Afrika als schrijnend voorbeeld van een bevolking met een IQ tussen de 70 en 80.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:45 schreef reem het volgende:
1. Waarom denk je dat IQ de beste indicator is om het onderscheid tussen "goed" en "slecht" te maken?
Je begint met de personen die te achterlijk zijn om een kind op te voeden, daar doe je iedereen een plezier mee. Dan zijn er misdadigers die gemiddeld genomen een lager IQ hebben, die steriliseer je ook, voorkom je ook een hoop problemen mee. Dan zijn er mensen die je kan belonen om kinderen te krijgen, of juist geen kinderen te krijgen. Dan is er embryo selectie, daarmee kan je ziektes als huntington binnen 1 generatie uitroeien zonder iemand te hoeven steriliseren. Als laatste is er genetische manipulatie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 04:45 schreef reem het volgende:
2. Even aangenomen dat je daar een redelijke argumentatie voor hebt: stel dat mensen met een lager IQ idd vaker crimineel zijn, meer gebruik maken van sociale zekerheid en voor meer problemen in de samenleving zorgen. Dat betekent echter niet dat dat voor iedereen met een laag IQ geldt. Hoe behandel je de personen die zich wel normaal gedragen, hebben die dan gewoon 'pech', offeren we die op voor de 'betere wereld'?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
Jawel maar als beide extremen geweld als legitiem middel zien om hun doel te bereiken dat scoren ze beide even slecht imo op dit punt en kun je dus niet echt stellen dat extreem-rechts beter of slechter is dan extreem-links.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:10 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hmm, maar dat maakt hem nog geen communist.
Ik begrijp denk ik niet echt wat je wil zeggen....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Aight.
Maar als je het idee hebt van non-interference, als je durft te zeggen: wij zijn fout, dan had je zeker toen al vrij zeker de communisteritus. Wat dat betreft is King zeker een voorganger geweest: open en eerlijke dissent.
Zulk overheidsingrijpen is typisch links gelul. Als je niks doet komen de goeden vanzelf ook bovendrijven. Nu is er actief beleid om de zwakkeren zich zo massaal mogelijk te laten voortplanten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 05:52 schreef SeventhWave het volgende:
[..]
Kan jij een betere indicator noemen? Zover ik kan zien is intelligentie het enige component hier dat van invloed is op het onderscheiden van goed en kwaad. Maar dit is natuurlijk een rechtse visie, want een links persoon 'voelt' het verschil tussen goed en kwaad? Al het statistisch bewijs laat zien dat welvaart gecorreleerd zijn met intelligentie, met Afrika als schrijnend voorbeeld van een bevolking met een IQ tussen de 70 en 80.
[..]
Je begint met de personen die te achterlijk zijn om een kind op te voeden, daar doe je iedereen een plezier mee. Dan zijn er misdadigers die gemiddeld genomen een lager IQ hebben, die steriliseer je ook, voorkom je ook een hoop problemen mee. Dan zijn er mensen die je kan belonen om kinderen te krijgen, of juist geen kinderen te krijgen. Dan is er embryo selectie, daarmee kan je ziektes als huntington binnen 1 generatie uitroeien zonder iemand te hoeven steriliseren. Als laatste is er genetische manipulatie.
Grote offers zijn er niet nodig voor een betere wereld.
Ik reageer zonder het topic goed te lezen,quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:14 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik begrijp denk ik niet echt wat je wil zeggen....
Mwoa, ze klonken een beetje als die van die magere Republikein 100 jaar eerderquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik reageer zonder het topic goed te lezen,.
Dat hij een communist genoemd zou worden, volgens mij is dat verscheidene malen gebeurd, is begrijpelijk: zijn ideeën waren volledig tegenovergesteld aan de ideeën van De Patriotische Amerikaan toentertijd.
Die van 'negers zullen nooit gelijk zijn aan blanken'?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:26 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Mwoa, ze klonken een beetje als die van die magere Republikein 100 jaar eerder
'Goed en kwaad' lijkt me eerder een theologisch concept, ofwel religieuze retoriek uit de basischool; wat jij propageert is utilitairisme in zijn extreme vorm, hetgeen voorbij gaat aan concepten als goed en kwaad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 05:52 schreef SeventhWave het volgende:
[..]
Kan jij een betere indicator noemen? Zover ik kan zien is intelligentie het enige component hier dat van invloed is op het onderscheiden van goed en kwaad. Maar dit is natuurlijk een rechtse visie, want een links persoon 'voelt' het verschil tussen goed en kwaad? Al het statistisch bewijs laat zien dat welvaart gecorreleerd zijn met intelligentie, met Afrika als schrijnend voorbeeld van een bevolking met een IQ tussen de 70 en 80.
[..]
Dat sowieso, maar ik heb liever extreem rechts. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Met extreem links niet, dat zijn doorgaans achterbakse laffe mensen. Extreem rechts zijn meer domme doorzichtige mensen. Dus het 'gevaar' zie je eerder aankomen.quote:
Het zou om te beginnen al eens mooi zijn als je wat beter Nederlands zou schrijven.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 05:52 schreef SeventhWave het volgende:
[..]
Oh, dacht je dat Paarlberg veel dommer was dan gemiddeld? Of Endstra?quote:[..]
Je begint met de personen die te achterlijk zijn om een kind op te voeden, daar doe je iedereen een plezier mee. Dan zijn er misdadigers die gemiddeld genomen een lager IQ hebben, die steriliseer je ook, voorkom je ook een hoop problemen mee. Dan zijn er mensen die je kan belonen om kinderen te krijgen, of juist geen kinderen te krijgen. Dan is er embryo selectie, daarmee kan je ziektes als huntington binnen 1 generatie uitroeien zonder iemand te hoeven steriliseren. Als laatste is er genetische manipulatie.
Grote offers zijn er niet nodig voor een betere wereld.
Wou je soms zeggen dat links nu aan de macht is? Of zelfs de afgelopen 60 jaar vaak aan de macht geweest is? In Nederland?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:01 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik heb liever extreem rechts. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Met extreem links niet, dat zijn doorgaans achterbakse laffe mensen. Extreem rechts zijn meer domme doorzichtige mensen. Dus het 'gevaar' zie je eerder aankomen.
Ik bedoel, niemand had verwacht dat Pim Fortuyn zou worden neerschoten door een extreem links iemand. Echt erg onverwachts die kogel van links... Bij rechts zie je dit niet zogauw gebeuren, die zouden er eerder mee dreigen of iets in die trant. Zoals je ziet, het is meer open, dan met extreem links (achter de ellebogen, laf, verborgen en NSB achtige taferelen).
En we zien dit land al aardig failliet gaan met links aan de macht. Laffe politiek, achter de ellebogen, beestje niet bij de naam noemen, knuffelen, het Nederlandse volk onderbuikgevoelens geven juist door de positieve discriminatie. Het moet maar eens over zijn met Links....
Wat moet er met Links gebeuren, vind je?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:01 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik heb liever extreem rechts. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Met extreem links niet, dat zijn doorgaans achterbakse laffe mensen. Extreem rechts zijn meer domme doorzichtige mensen. Dus het 'gevaar' zie je eerder aankomen.
Ik bedoel, niemand had verwacht dat Pim Fortuyn zou worden neerschoten door een extreem links iemand. Echt erg onverwachts die kogel van links... Bij rechts zie je dit niet zogauw gebeuren, die zouden er eerder mee dreigen of iets in die trant. Zoals je ziet, het is meer open, dan met extreem links (achter de ellebogen, laf, verborgen en NSB achtige taferelen).
En we zien dit land al aardig failliet gaan met links aan de macht. Laffe politiek, achter de ellebogen, beestje niet bij de naam noemen, knuffelen, het Nederlandse volk onderbuikgevoelens geven juist door de positieve discriminatie. Het moet maar eens over zijn met Links....
Neuh, oorzaak -> gevolg. Of is dat te lastig?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:13 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat een van de kenmerken van rechts nou juist was, dat mensen zelf de verantwoordelijkheid voor hun eigen daden namen en die niet afschoven op anderen.
Dus het gebrek aan denkvermogen met het hoofd en de verschuiving naar de onderbuik bij rechtsen is het gevolg daden van linksen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:50 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Neuh, oorzaak -> gevolg. Of is dat te lastig?
ah, daar komt het linkse stokpaardje "wie niet links is, is dom" toch weer bovendrijvenquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:03 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dus het gebrek aan denkvermogen met het hoofd en de verschuiving naar de onderbuik bij rechtsen is het gevolg daden van linksen?
Of bedoel je dat rechtsen gewoon domweg reageren als een biljartbal op wat er om hen heen gebeurt en dat ze niet nadenken over hun eigen belang en eigen daden?
Hoho, dat is te makkelijk: RobbieRivera begon zelf over onderbuikgevoelens, die veroorzaakt zouden zijn door linkse knuffels. Dáár reageerde ik op.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:23 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
ah, daar komt het linkse stokpaardje "wie niet links is, is dom" toch weer bovendrijven. Nou wil ik geen vurig pleidooi voor rechts houden, maar ik zou het percentage laagopgeleiden bij partijen als de VVD en D66 toch niet hoog willen noemen.
En daar heeft hij gewoon groot gelijk in. Neem bijvoorbeeld de Tropicana-aanrandingen en daaropvolgende vechtpartijen; Als een allochtonenknuffelaar eerst gaat roepen dat "we ze eerst moeten begrijpen; zij hebben nog nooit een meid in bikini gezien dus denken ze gelijk dat ze bovenop haar mogen kruipen", dan komt dat op de werkelijke slachtoffers over als een beschuldiging van onbegrip, helemaal als er middels de intonatie ook nog eens (kast)nazisme van hun kant geďmpliceerd wordt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:28 schreef Kees22 het volgende:
Hoho, dat is te makkelijk: RobbieRivera begon zelf over onderbuikgevoelens, die veroorzaakt zouden zijn door linkse knuffels. Dáár reageerde ik op.
En ik stel me voor dat een zichzelf respecterend en intelligent links persoon inziet dat de huidige aanpak niet werkt en eens out-of-the-leftist-box durft te denken. Tot nu toe heb ik alleen MAOrijnissen daarop kunnen betrappen.quote:Ik stel me voor dat een zichzelf respecterend en intelligent rechts persoon de eer van zijn daden en denken aan zixhzelf houdt en niet linkse (vermeende) daden de schuld geeft.
Hoor wie het zegt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:02 schreef Kees22 het volgende:
Het zou om te beginnen al eens mooi zijn als je wat beter Nederlands zou schrijven.
IQ and the wealth of nations legt dat netjes uit.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:02 schreef Kees22 het volgende:
Hoe laat het statistisch bewijs zien dat intelligentie gecorreleerd is met welvaart?
Vertrouw er maar op dat ouders met Huntington naar de huisarts gaan voor hulp met embryo selectie, niet andersom. Er zijn weinig mensen die kinderen willen met een dodelijke genetische ziekte.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:02 schreef Kees22 het volgende:
En wie bepaalt of Huntingdon uitgeroeid moet worden? Een overheid?
En heeft een allochtonenknuffelaar dat dan geroepen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:25 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
En daar heeft hij gewoon groot gelijk in. Neem bijvoorbeeld de Tropicana-aanrandingen en daaropvolgende vechtpartijen; Als een allochtonenknuffelaar eerst gaat roepen dat "we ze eerst moeten begrijpen; zij hebben nog nooit een meid in bikini gezien dus denken ze gelijk dat ze bovenop haar mogen kruipen", dan komt dat op de werkelijke slachtoffers over als een beschuldiging van onbegrip, helemaal als er middels de intonatie ook nog eens (kast)nazisme van hun kant geďmpliceerd wordt.
[..]
En ik stel me voor dat een zichzelf respecterend en intelligent links persoon inziet dat de huidige aanpak niet werkt en eens out-of-the-leftist-box durft te denken. Tot nu toe heb ik alleen MAOrijnissen daarop kunnen betrappen.
Nou vooruit, ik googel. En wat krijg ik: een grafiek die als gemiddelde IQ van een land 60 opgeeft. Afgaande op de kleur in de tekening zit Afrika zelfs ver onder de 59!quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:30 schreef SeventhWave het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt.![]()
[..]
IQ and the wealth of nations legt dat netjes uit.
Tja, en hoe klein kan een overheid zijn die embryoselectie kan ontwikkelen?quote:[..]
Vertrouw er maar op dat ouders met Huntington naar de huisarts gaan voor hulp met embryo selectie, niet andersom. Er zijn weinig mensen die kinderen willen met een dodelijke genetische ziekte.
Als mn geheugen me niet in de steek heeft gelaten was dat nota bene Paul Rosenluller. Wat ik iig zeker weet dat een uitspraak in deze strekking in het RD gestaan heeft.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:30 schreef Kees22 het volgende:
En heeft een allochtonenknuffelaar dat dan geroepen?
Waarmee je dus gelijk "wie niet links denkt is dom" impliceert. Een goed criterium om iemands intelligentie op te baseren zegquote:Maar dan nog blijft dus de beschuldiging, dat rechtsen niet zelf kunnen denken, maar dat hun onderbuik meteen automatisch, als een gewone zielloze biljartbal, reageert op wat een vermeend links persoon zegt of eventueel gezegd zou kunnen hebben. Dat is dan gewoon dom, dat wil zeggen zonder gebruik te maken van enige intelligentie.
maw, het is de domheid van rechts dat links met de neus op toestanden als in amsterdam, rotterdam, gouda, venlo, maastricht etc etc wordt gedrukt? En wil je daarmee zeggen dat links geen onderbuik heeft? Wat dacht je van de standaard knee jerk reactie van "het zijn maar incidenten" als een medelander op onfrisse wijze de landelijke media weer eens haalt.quote:En dan kun je die domheid wel proberen af te schuiven op veronderstelde linkse praat (is dat wel echt gezegd of heb je dat zelf verzonnen?), maar het blijft toch de eigen rechtse onderbuikdomheid. Waar je zelf verantwoordelijk voor bent.
hier past slechts 1 reactie op:quote:Wat bedoel je eigenlijk met de huidige aanpak? Is dat ook een bestaande aanpak of heb je die ook zelf verzonnen?
Hoho, niet ik had het over de onderbuikgevoelens van rechts die de schuld zouden zijn van links. Ik liet alleen de consequenties maar zien van die redenering.quote:Op zondag 16 augustus 2009 04:15 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Als mn geheugen me niet in de steek heeft gelaten was dat nota bene Paul Rosenluller. Wat ik iig zeker weet dat een uitspraak in deze strekking in het RD gestaan heeft.
[..]
Waarmee je dus gelijk "wie niet links denkt is dom" impliceert. Een goed criterium om iemands intelligentie op te baseren zeg.
Ik weet niet wie dan steeds maar roepen dat het maar incidenten zijn, maar mij kun je daar niet op betrappen.quote:[..]
maw, het is de domheid van rechts dat links met de neus op toestanden als in amsterdam, rotterdam, gouda, venlo, maastricht etc etc wordt gedrukt? En wil je daarmee zeggen dat links geen onderbuik heeft? Wat dacht je van de standaard knee jerk reactie van "het zijn maar incidenten" als een medelander op onfrisse wijze de landelijke media weer eens haalt.
Ik had eigenlijk op een intelligentere reactie gehoopt.quote:[..]
hier past slechts 1 reactie op:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |