en daarbij heb ik nog een vraag: voor 45 euro koop je een 7200 RPM schijf ipv 5400RPM. Nu weet ik ongeveer het verschil wel, maar wat is wijsheid? Wat raden jullie aan? ben nu geneigd om voor de 7200RPM te gaan.quote:*meldt zich. Binnenkort aanschaf MBP. iemand een idee of dat switchen tussen videokaarten in Leopard Snow kan zonder te hoeven log off / log on?
Ik heb nog niets over dat switchen gehoord, dus reken er maar niet op.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:48 schreef Firenzo het volgende:
Raakte verloren in t staartje van het vorige topic, daarom opnieuw:
[..]
en daarbij heb ik nog een vraag: voor 45 euro koop je een 7200 RPM schijf ipv 5400RPM. Nu weet ik ongeveer het verschil wel, maar wat is wijsheid? Wat raden jullie aan? ben nu geneigd om voor de 7200RPM te gaan.
wen je vanzelf aan (en snel!)quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:07 schreef koffiekoekje het volgende:
é
option e e dus
Had ik natuurlijk ook eerder kunnen googelen
-edit-
Ook niet bepaald ideaal ...
Bij de nieuwe MBP's hoort het vervangen van de HD gewoon bij de dingen die je als eigenaar mag upgraden zonder je garantie te verliezen (net als RAM erbij zetten).quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:04 schreef Firenzo het volgende:
die schijf gaat normaal tot intensief gebruikt worden, dus de 7200 RPM schijf leek mij de betere optie. En andere schijf doet je garantie wel vervallen toch? dat zal iig SATA zijn toch, max 9.6 mm als ik het goed begrijp...
nicequote:Op maandag 10 augustus 2009 20:55 schreef Zpottr het volgende:
Tip: Characterpal, een Dashboard widget als geheugensteuntje: http://tacowidgets.com/widgets/characterpal/
[ afbeelding ]
Donationware!
Wat heb je gemaakt?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:47 schreef Nooduitgang het volgende:
Zo, m'n iPhone app is gesubmit, ben benieuwd
Mods durven hier niet te komen heb ik me laten vertellenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:10 schreef Nooduitgang het volgende:
Een simpel multiplayer spelletje, wil best de link posten als-ie erop staat, als dat geen spam is?
Eerste backup is relaxter met een kabel ertussen inderdaad. Werkt veel sneller dan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:30 schreef DaMook het volgende:
Nou wat is time machine traag met z'n eerste back up. Vanmiddag om 5 uur aangezet en hij heeft nu al 30 van de 170gb gedaan. Kopieren van oude naar nieuwe externe hd ging vanochtend sneller. En dat was 400gb van de ene naar de andere schijf.
Die nieuwe maakt trouwens wel herrie. Heb hem al meteen met een usb verlengsnoer in de kast gezet en hoor hem nu nog draaien.
goed nieuws dus. miss dan de goedkoopste schijf laten inbouwen, dan kan ik em later alsnog verwisselen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:55 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Bij de nieuwe MBP's hoort het vervangen van de HD gewoon bij de dingen die je als eigenaar mag upgraden zonder je garantie te verliezen (net als RAM erbij zetten).
Komt volgens mij omdat die niet rechtstreeks kopieert maar alles andere bestandsnamen en in andere mappen zet e.d.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:30 schreef DaMook het volgende:
Nou wat is time machine traag met z'n eerste back up. Vanmiddag om 5 uur aangezet en hij heeft nu al 30 van de 170gb gedaan. Kopieren van oude naar nieuwe externe hd ging vanochtend sneller. En dat was 400gb van de ene naar de andere schijf.
Die nieuwe maakt trouwens wel herrie. Heb hem al meteen met een usb verlengsnoer in de kast gezet en hoor hem nu nog draaien.
Dit is met kabelquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:00 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Eerste backup is relaxter met een kabel ertussen inderdaad. Werkt veel sneller dan.Daarna werkt het eigenlijk probleemloos.
Hij zit nu op 41 vd 170, ik laat hem lekker doorlopenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Komt volgens mij omdat die niet rechtstreeks kopieert maar alles andere bestandsnamen en in andere mappen zet e.d.
En wat is gbibbquote:
Jeuzusquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Christus wat een armoe weer
[n00b] Mijn website doet raar.
Ik heb ze wat tips gegeven, hopelijk werkt het voor ze. Het is dat ik naast een Apple thuis nog met andere computers op het werk, werk. Anders was ik ook erg clueless..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Het Gumblar virus, hoe kom ik er vanaf?!
The painquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:23 schreef MissBliss het volgende:
Even opnieuw opstarten, de J schijf is verdwenen
Hoe moet ik het netwerk scannen dan? De gedeelde schijven?
Als wij kritiek mogen geven is het toch geen spam.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:10 schreef Nooduitgang het volgende:
Een simpel multiplayer spelletje, wil best de link posten als-ie erop staat, als dat geen spam is?
Zo...ik heb mijn taak voor vandaag weer gedaan. Hail Jobs!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeven uur later is het nog steedsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb MobileMe en dat bevalt prima. Een tip: wanneer een Family Pack aanschaft via eBay en deze vervolgens deelt met een aantal mensen dan is de jaarlijkse prijs goed te doen (¤ 65 per jaar, verdeeld over 3 man).quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:36 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Wie van jullie heeft Mobileme?
Heb het nu twee maanden op proef en bevalt me goed!
Nav dat topic zat ik op de zaak dus ff door mijn pc te browsen, want ik begreep niet goed hoe het virus aan de passes kwam voor ftp.Ik weet namelijk nog dat ik een keer een password van een ftp nodig had die ik niet meer wist en ik die niet uit filezilla kon halen omdat die de passwords encrypt. Uiteindelijk gelukt met een tooltje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zeven uur later is het nog steeds
Christus, dit moet echt sufgerukte religieuze inteelt zijn. Wat een zeldzaam domme bokkenlul.quote:Hallo ,
Wat een bijzonder onsportieve manier om zo te reageren op een positieve nieuwsbrief van een makelaarskantoor die de belangen van haar klanten heel goed weet te behartigen. Zij stellen er nl. wel prijs op dat wij hun woningen op deze manier extra onder de aandacht brengen.
Ik vind dat je een behoorlijk overspannen indruk maakt en daarom verwijder ik je ook met alle plezier uit ons bestand.
Misschien moet je ook maar 's een huisje huren op de Veluwe, t zal je goed doen.
De betekenis van het woord 'spam' moet je nog maar eens opzoeken...... dat slaat in dit geval nl. helemaal nergens op.
Succes verder!
Kraaijenhof Vastgoed
En ook direkt tutoyeren. En sarcastische opmerkingen over huisjes huren. Ja deze meneer begrijpt de eerste fatsoens regels wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:44 schreef Jarno het volgende:
Geweldig! Nog beledigd zijn ook als iemand te kennen geeft je ongevraagde meuk niet meer te willen ontvangen.,
quote:Hierbij ontvangt u alweer onze tweede nieuwsbrief, waarvan wij mogen hopen dat u die slechts éénmaal krijgt! Door een technisch probleem hebben velen van u onze eerste brief maar liefst 8 keer ontvangen.
Wellicht kan de OPTA hun ongevraagde, maar positieve, nieuwsbrief wel waarderen...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb hem maar uitgelegd wat spam is.
Dat wilde ik eerst tegen hem zeggen. Ik ben ook geneigd om het te doen, vind z'n reactie echt belachelijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:05 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Wellicht kan de OPTA hun ongevraagde, maar positieve, nieuwsbrief wel waarderen...
Je overdrijft dan ook wel, als ze jou vakantie huisje rond spammen en het verkopen zal je ook blij zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb weer wat. Zoals in mijn sig te zien is staat mijn vakantiewoning te koop. Om een en ander te versnellen heb ik wat makkelaars in die regio gezocht en via internet dmv hun contact formulier om meer informatie gevraagd omtrent courtage en dergelijke. Ik heb er een stuk of 5 benaderd en slechts 1 heeft me terug gebeld.
Maar wat krijg ik vanavond wel binnen van Kraaijenhof Vastgoed uit Ermelo... Een nieuwsbrief met courante woningen die te koop staan. Ik wil geen nieuwsbrief, ik heb nooit gevraagd om een nieuwsbrief en ik heb geen interesse in woningen die te koop staan (duh). En natuurlijk géén 'unsubscribe' linkje.
Dus ik stuur Kraaijenhof Vastgoed uit Ermelo een mailtje dat ik niet gediend ben van spam, dat ik het op zijn zachts gezegd vreemd vind wel een nieuwsbrief te krijgen maar niet de informatie waar ik om gevraagd heb en dat ze me per direct uit hun bestand moeten verwijderen en ik contact op zal nemen met de abuse afdeling van mijn provider.
Daarop krijg ik dit terug
[..]
Christus, dit moet echt sufgerukte religieuze inteelt zijn. Wat een zeldzaam domme bokkenlul.
Eh nee, ik zou niet willen dat ze zo mijn vakantiehuisje ongevraagd rond sturen. En als iedereen zo reageert blijft die spam dus in je mailbox terecht komen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:15 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Je overdrijft dan ook wel, als ze jou vakantie huisje rond spammen en het verkopen zal je ook blij zijn.
Je hebt wel een punt ergens maar dit is hoe het er aan toegaat in de wereldhelaas.
Punt is dat die makelaar:quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:15 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Je overdrijft dan ook wel, als ze jou vakantie huisje rond spammen en het verkopen zal je ook blij zijn.
Je hebt wel een punt ergens maar dit is hoe het er aan toegaat in de wereldhelaas.
Overigens worden de tests voor de Consumentenbond OOK door diezelfde ploeg uitgevoerd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het testpaneel van de Consumentenbond testte vorig jaar toch de accuduur van laptops? En de Macbook kwam niet op de geadverteerde 3 uur uit ofzo? Alleen was de test met Windows gedaan...
Hoezo ben je dan als testpaneel slecht bezig, Power Management onder Windows is toch echt om te huilen, vandaar dat de meeste Windows based laptops de 2,5 uur amper halen
Mercury IM kan het.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:11 schreef Christiaan het volgende:
Hoe gebruik ik een webcam met MSN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |