Nav dat topic zat ik op de zaak dus ff door mijn pc te browsen, want ik begreep niet goed hoe het virus aan de passes kwam voor ftp.Ik weet namelijk nog dat ik een keer een password van een ftp nodig had die ik niet meer wist en ik die niet uit filezilla kon halen omdat die de passwords encrypt. Uiteindelijk gelukt met een tooltje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zeven uur later is het nog steeds
Christus, dit moet echt sufgerukte religieuze inteelt zijn. Wat een zeldzaam domme bokkenlul.quote:Hallo ,
Wat een bijzonder onsportieve manier om zo te reageren op een positieve nieuwsbrief van een makelaarskantoor die de belangen van haar klanten heel goed weet te behartigen. Zij stellen er nl. wel prijs op dat wij hun woningen op deze manier extra onder de aandacht brengen.
Ik vind dat je een behoorlijk overspannen indruk maakt en daarom verwijder ik je ook met alle plezier uit ons bestand.
Misschien moet je ook maar 's een huisje huren op de Veluwe, t zal je goed doen.
De betekenis van het woord 'spam' moet je nog maar eens opzoeken...... dat slaat in dit geval nl. helemaal nergens op.
Succes verder!
Kraaijenhof Vastgoed
En ook direkt tutoyeren. En sarcastische opmerkingen over huisjes huren. Ja deze meneer begrijpt de eerste fatsoens regels wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:44 schreef Jarno het volgende:
Geweldig! Nog beledigd zijn ook als iemand te kennen geeft je ongevraagde meuk niet meer te willen ontvangen.,
quote:Hierbij ontvangt u alweer onze tweede nieuwsbrief, waarvan wij mogen hopen dat u die slechts éénmaal krijgt! Door een technisch probleem hebben velen van u onze eerste brief maar liefst 8 keer ontvangen.
Wellicht kan de OPTA hun ongevraagde, maar positieve, nieuwsbrief wel waarderen...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb hem maar uitgelegd wat spam is.
Dat wilde ik eerst tegen hem zeggen. Ik ben ook geneigd om het te doen, vind z'n reactie echt belachelijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:05 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Wellicht kan de OPTA hun ongevraagde, maar positieve, nieuwsbrief wel waarderen...
Je overdrijft dan ook wel, als ze jou vakantie huisje rond spammen en het verkopen zal je ook blij zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb weer wat. Zoals in mijn sig te zien is staat mijn vakantiewoning te koop. Om een en ander te versnellen heb ik wat makkelaars in die regio gezocht en via internet dmv hun contact formulier om meer informatie gevraagd omtrent courtage en dergelijke. Ik heb er een stuk of 5 benaderd en slechts 1 heeft me terug gebeld.
Maar wat krijg ik vanavond wel binnen van Kraaijenhof Vastgoed uit Ermelo... Een nieuwsbrief met courante woningen die te koop staan. Ik wil geen nieuwsbrief, ik heb nooit gevraagd om een nieuwsbrief en ik heb geen interesse in woningen die te koop staan (duh). En natuurlijk géén 'unsubscribe' linkje.
Dus ik stuur Kraaijenhof Vastgoed uit Ermelo een mailtje dat ik niet gediend ben van spam, dat ik het op zijn zachts gezegd vreemd vind wel een nieuwsbrief te krijgen maar niet de informatie waar ik om gevraagd heb en dat ze me per direct uit hun bestand moeten verwijderen en ik contact op zal nemen met de abuse afdeling van mijn provider.
Daarop krijg ik dit terug
[..]
Christus, dit moet echt sufgerukte religieuze inteelt zijn. Wat een zeldzaam domme bokkenlul.
Eh nee, ik zou niet willen dat ze zo mijn vakantiehuisje ongevraagd rond sturen. En als iedereen zo reageert blijft die spam dus in je mailbox terecht komen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:15 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Je overdrijft dan ook wel, als ze jou vakantie huisje rond spammen en het verkopen zal je ook blij zijn.
Je hebt wel een punt ergens maar dit is hoe het er aan toegaat in de wereldhelaas.
Punt is dat die makelaar:quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:15 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Je overdrijft dan ook wel, als ze jou vakantie huisje rond spammen en het verkopen zal je ook blij zijn.
Je hebt wel een punt ergens maar dit is hoe het er aan toegaat in de wereldhelaas.
Overigens worden de tests voor de Consumentenbond OOK door diezelfde ploeg uitgevoerd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het testpaneel van de Consumentenbond testte vorig jaar toch de accuduur van laptops? En de Macbook kwam niet op de geadverteerde 3 uur uit ofzo? Alleen was de test met Windows gedaan...
Hoezo ben je dan als testpaneel slecht bezig, Power Management onder Windows is toch echt om te huilen, vandaar dat de meeste Windows based laptops de 2,5 uur amper halen
Mercury IM kan het.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:11 schreef Christiaan het volgende:
Hoe gebruik ik een webcam met MSN?
klik!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:54 schreef YPPY het volgende:
Hallo slimmeriken hier! Als ik op een linkje wil klikken, moet ik kiezen of hij gaat openen in een nieuw tablad of een nieuw venster e.d. Dat vind ik erg onhandig. Hoe kom ik hier vanaf? Ik ging proberen het op macmiep te zoeken, maar dat is erg vervelend met 18 venstertjes open.
Volgens mij mag ze dat niet met gewone user rechten. Maar het is toch gewoon een instelling in de preferences van Safari?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
klik!
Nu weer ff rebooten voor Safari....
Heb uit nieuwsgierigheid nog even zitten kijken of ik de test kon vinden die leolinedance bedoelde maar het laatste dat ik via de site van PCM kan vinden is een test van een MB (niet MBP) uit nov 2008 - maar dat ding heeft helemáál geen FW, de geluidskwaliteit werd als goed bestempeld, etc - allemaal in tegenspraak tot wat lld in dat topic te melden had. Redelijk bizar als je het mij vraagtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Overigens worden de tests voor de Consumentenbond OOK door diezelfde ploeg uitgevoerd.
alleen met extra toets zover ik weetquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij mag ze dat niet met gewone user rechten. Maar het is toch gewoon een instelling in de preferences van Safari?.
Whaaaa, dat snap ik niet. Had ik al verteld dat ik blond ben? Maar ik heb al een oplossing gevonden, ik ga gewoon winkelen en vanmiddag achter de laptop zitten, dan kan J. het vanavond goed maken. Kan hij meteen de update van de fotobewerking op de appel maken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
klik!
Nu weer ff rebooten voor Safari....
Die gozer spoort sowieso niet. Hij kwam in dit topic advies vragen want hij wilde een mac. Van alles uitgelegd en uiteindelijk zegt ie maar kan ik dan wel <insert willekeurige windows app> draaien in OSX. Eh nee, natuurlijk niet. Nou dat was helemaal kut. Waarom zou je dan in godsnaam naar Mac overstappen, wat een kut systeem. Toen heb ik hem maar voorzichtig verteld dat er een steekje aan hem los zat en gevraagd of hij wel begreep wat een OS was.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:02 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Heb uit nieuwsgierigheid nog even zitten kijken of ik de test kon vinden die leolinedance bedoelde maar het laatste dat ik via de site van PCM kan vinden is een test van een MB (niet MBP) uit nov 2008 - maar dat ding heeft helemáál geen FW, de geluidskwaliteit werd als goed bestempeld, etc - allemaal in tegenspraak tot wat lld in dat topic te melden had. Redelijk bizar als je het mij vraagten bíjna jammer dat het topic dicht is.
bronquote:Mac4Ever has received [Google translation] multiple tips claiming that Mac OS X Snow Leopard has reached "Golden Master" status, meaning that it has been finalized and is ready to be released to manufacturing for the public launch. The build number of the Golden Master is reportedly 10A432, compared to the last known developer seed (Build 10A421a) released over two weeks ago.
Dat mag zo ondertussen ook wel eens. Het maken, verpakken en distribueren voor een september release lijkt me nog krap zat.quote:
Neuh, 2 weken voor het maken en DVDtjes kan je pricewise makkelijk invliegen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat mag zo ondertussen ook wel eens. Het maken, verpakken en distribueren voor een september release lijkt me nog krap zat.
Ha, ha. Mooi toch dat dat soort topics altijd dit soort figuren aantrekt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Het wordt langzamerhand compulsief...
Dat snapte ik.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:36 schreef TwyLight het volgende:
mja de subtitles is geen probleem, die zet ik namelijk gewoon in het .mov bestand met iSubtitle maar ik wil dus het .mov bestand branden als dvd met de subtitles inbegrepen en ook nog steeds aan/uit zetbaar.
Er is dus geen apart subtitle bestand, het is gewoon 1 .mov
Zegmaar
Helaas is de keychain eigenlijk ook al gehackt. Al is 't geen makkelijke hack.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Nav dat topic zat ik op de zaak dus ff door mijn pc te browsen, want ik begreep niet goed hoe het virus aan de passes kwam voor ftp.Ik weet namelijk nog dat ik een keer een password van een ftp nodig had die ik niet meer wist en ik die niet uit filezilla kon halen omdat die de passwords encrypt. Uiteindelijk gelukt met een tooltje.
Anyway, het blijkt dus nu dat filezilla, volgens mij toch wel 1 van de populairdere ftp clients, vanaf versie 3 de passwords in plain text (xml) opslaat in Application Data.
Nu zat ik me af te vragen, slaat elke OSX app zijn password in keychain op eigenlijk?
Goed nieuws toch? Topklasse concurrentie betekent alleen maar dat Apple nóg iets beters moet maken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:10 schreef Geqxon het volgende:
Slecht nieuws. De iMac heeft concurrentie.
valt toch wel mee op het scherm na?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:43 schreef Tijn het volgende:
Ik begrijp nooit waarom PC-aio's altijd van die zielige specs hebben.
Nou, ik vind het allemaal een beetje mager. Vooral omdat over het algemeen PC's juist net iets betere specs hebben dan de meeste Macs, zeker als het gaat om een nieuw model PC vs een ouder model Mac.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
valt toch wel mee op het scherm na?
Maar hij is wel bijna de helft goedkoper. En daarom vind ik de specs wel meevallen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, ik vind het allemaal een beetje mager. Vooral omdat over het algemeen PC's juist net iets betere specs hebben dan de meeste Macs, zeker als het gaat om een nieuw model PC vs een ouder model Mac.
Maar als je nu de iMac en de Vostro naast elkaar legt, zie je het volgende:
CPU
Intel C2D 2.66 GHz tot 3.06 GHz (iMac)
vs
Intel Pentium Dual Core 2.6 GHz of Intel C2D 2.93 GHz (Vostro)
Geheugen
1066 MHz DDR3, 2 of 4 GB standaard, uitbreidbaar tot 8 GB (iMac)
vs
800 MHz DDR2, 2 of 4 GB standaard, uitbreidbaar tot 4 GB (Vostro)
Videochip
NVidia 9400M, Nvidia GeForce GT 120/130, ATI Radeon HD 4850 (iMac)
vs
Intel GMA X4500 (Vostro)
Harddisk
7200 RPM SATA, 320 GB, 640 GB of 1 TB standaard, uitbreidbaar tot 1 TB (iMac)
vs
7200 RPM SATA, 160 of 320 GB standaard, niet uitbreidbaar (Vostro) ()
Verder heeft de iMac FW800 terwijl de Vostro FW400 heeft. En natuurlijk het scherm, wat 19" is bij de Vostro en 20 of 24" bij de iMac.
Ik begrijp ook wel dat de iMac duurder is en dat je bij die Vostro best wat value-for-money krijgt. Maar ik begrijp niet waarom de dikke specs die Dell (en alle andere fabrikanten van PC's) de power die ze in hun normale desktops wel leveren, niet stoppen in de AIO's die ze bouwen.
Precies, dat bedoel ik. En dat geldt niet alleen voor Dell, zo'n beetje alle AIO's die ik gezien heb zijn bijzonder mager uitgevoerd qua specs. Behalve de iMac dan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar waarom ze geen 'zwaarder' model bouwen weet ik ook niet.
Nee, maar dat snap ik sowieso niet. Net als AH met z'n PUC die dan duurder en slechter is dan een Senseo... ja daar zal je de markt wel mee winnen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik. En dat geldt niet alleen voor Dell, zo'n beetje alle AIO's die ik gezien heb zijn bijzonder mager uitgevoerd qua specs. Behalve de iMac dan.
Als ik een PC-fabrikant was en ik zou een AIO ontwerpen, zou m'n doelstelling zijn om iets te bouwen wat goedkoper en krachtiger is dan een iMac. Maar blijkbaar zien de Dells, Asussen en HPs van de wereld het niet op die manier.
Elk reltopic heeft zijn dorpsgek nodig. Soms zelfs meerdere.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Het wordt langzamerhand compulsief...
Enkel de HP Touchsmart komt in de buurt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik. En dat geldt niet alleen voor Dell, zo'n beetje alle AIO's die ik gezien heb zijn bijzonder mager uitgevoerd qua specs. Behalve de iMac dan.
Als ik een PC-fabrikant was en ik zou een AIO ontwerpen, zou m'n doelstelling zijn om iets te bouwen wat goedkoper en krachtiger is dan een iMac. Maar blijkbaar zien de Dells, Asussen en HPs van de wereld het niet op die manier.
Dus ik kom niet in aanmerkingquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Asus Netpal "Princess Pink" Disney Edition..
Voor de kids..
Stuur een PM.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:02 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Heb uit nieuwsgierigheid nog even zitten kijken of ik de test kon vinden die leolinedance bedoelde maar het laatste dat ik via de site van PCM kan vinden is een test van een MB (niet MBP) uit nov 2008 - maar dat ding heeft helemáál geen FW, de geluidskwaliteit werd als goed bestempeld, etc - allemaal in tegenspraak tot wat lld in dat topic te melden had. Redelijk bizar als je het mij vraagten bíjna jammer dat het topic dicht is.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Voor de kids..
quote:
die is echt zo onwijs mooi!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de kids..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |