Nou dan ga ik maar het IBG bellen of ik m'n stufi in 2x de helft kan krijgenquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal klaar voor denk ik
quote:
Ik ben stiekem wel benieuwd wat ze dan zeggenquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dan ga ik maar het IBG bellen of ik m'n stufi in 2x de helft kan krijgen
De IB-Groep Infolijn: (050) 599 77 55, op werkdagen bereikbaar van 09.00-17.00 uur.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel benieuwd wat ze dan zeggen![]()
![]()
Ja, net alsof ik mijn kostbare tijd daaraan ga bestedenquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De IB-Groep Infolijn: (050) 599 77 55, op werkdagen bereikbaar van 09.00-17.00 uur.
Ff wachten nog dus
Hmwah, bijna. Ik ben afgelopen jaar wel van 71 naar 83 kilo gegaan (1,95m)quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:50 schreef fullmetal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit ik in de buurt? Via de omvang dan
Ik bel zo wel ffquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, net alsof ik mijn kostbare tijd daaraan ga besteden![]()
Dat laat ik wel aan één of andere pauperstudent over
Oh, ik geloof je welquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik bel zo wel ff![]()
Ben op werk dus kan het helaas niet opnemen
quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
Het kan niet![]()
Ze kregen wel regelmatig verzoeken tot eerdere uitbetaling bij geldnood e.d. maar ze vond dit toch een vrij unieke vraag. Maar de betaaldata staan vast en daar kan niet zomaar vanaf geweken worden. Ik kon wel eventueel de helft krijgen als ik bv. een lening had en die dan wat verlaagde![]()
Maar toen ik vroeg of ik dan 2x de helft kreeg antwoordde ze dat het dan dus maar 1x de helft was
200 PP ziek? Het lijkt mij eerlijk gezegd nogal laag.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:38 schreef fullmetal het volgende:
200 euro aan eten per maand? Eet jij kaviaar elke f*king dag? Ik met mijn ma eten 150 euro per maand, *aldi*, bier, chocola en wel eens wat lekkers geen probleem.
PP 200 is gewoon ziek.
Overigens een beetje tokkie om TS af te zeiken, ken t probleem voorstellen.
Ambtenaren, pissing you off since the day you were born.
Alsof ik op een zondagavond om half 12 nog nuchter ben, no-liferquote:
In je eentje op zondagavond achter je computer lam wordenquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Alsof ik op een zondagavond om half 12 nog nuchter ben, no-lifer
En dat haal je waar vandaan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In je eentje op zondagavond achter je computer lam worden
Oke nog erger, je gaat drinken en gaat vervolgens weer naar huis om te Fok!kenquote:
Idd, 200 is niet zo veel. Aan de andere kant voor 150 euro koop je de hele aldi leeg dus wat dat betreft kun je daar wel met twee man van eten, de vraag is alleen of je het ook binnen houdt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
200 PP ziek? Het lijkt mij eerlijk gezegd nogal laag.
150 euro per maand voor 2 personen is gewoonweg onmogelijk (Vooral als je ook nog eens bier enzo erbij meetelt)
Het antwoord is: nee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:25 schreef Bevin het volgende:
[..]
Idd, 200 is niet zo veel. Aan de andere kant voor 150 euro koop je de hele aldi leeg dus wat dat betreft kun je daar wel met twee man van eten, de vraag is alleen of je het ook binnen houdt.
Naar huis gaan met als doel FOK!quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke nog erger, je gaat drinken en gaat vervolgens weer naar huis om te Fok!ken
200 euro per maand is 6.66 euro per dag..quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:38 schreef fullmetal het volgende:
200 euro aan eten per maand? Eet jij kaviaar elke f*king dag? Ik met mijn ma eten 150 euro per maand, *aldi*, bier, chocola en wel eens wat lekkers geen probleem.
PP 200 is gewoon ziek.
Overigens een beetje tokkie om TS af te zeiken, ken t probleem voorstellen.
Ambtenaren, pissing you off since the day you were born.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |